Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

JT: Hujšanje in življenjski slog za vitkost

Default avatar

Andreja

Kako se odvečnih kilogramov posloviti za večno?
Ste tudi vi že kdaj hujšali?
Vas motita 2 kilograma ali pač 10 ali več, dilema je ista.

Kako do želenega cilja, bo tokrat uspelo? Kako obdržati telesno težo? Se bodo »izgubljeni« kilogrami vrnili?
Vse to so dileme s katerimi se srečujemo v boju s kilogrami.

....


Gremo, v živo z osebno trenerko Barbaro!
AKCIJA!
***

Problemov ne bomo rešili z istim načinom razmišljanja, kot smo jih ustvarili.
Albert Einstein


Stojim Vam ob strani.
Default avatar

pa ovaj

Imam cca 100 kil na 188 višine, tečem cca trirkat do štirikrat na teden po eno uro, to pomeni da lahko jem vse kar želim ker itak pokurim?
Default avatar

kaj?

Andreja je napisal/a:
Kako se odvečnih kilogramov posloviti za večno?
Ste tudi vi že kdaj hujšali?
Vas motita 2 kilograma ali pač 10 ali več, dilema je ista.

Kako do želenega cilja, bo tokrat uspelo? Kako obdržati telesno težo? Se bodo »izgubljeni« kilogrami vrnili?
Vse to so dileme s katerimi se srečujemo v boju s kilogrami.

....


Gremo, v živo z osebno trenerko Barbaro!
AKCIJA!
Ne razumem vsebine tega sporočila. začne se kot reklama za hujšanje, na koncu pa ni informacije kaj se sedaj pričakuje, kaj naj naredim, kakšna akcija itn?
Default avatar

Up

Kaj je najboljše za pridobit mišično maso? Pravzaprav ne rabim nič shujšat, ampak se celo lahko malo zredim...seveda dobri kilogrami - mišice.
Je to fitnes, tek, aerobna vadba,....?
Default avatar

ena radovednica

Imam 57 kg (včasih kakšno kilco manj ali več) pri višini 166 cm že od srednje šole, jem normalno, a se gibljem zelo veliko (tek, kolo ...). :-)
Default avatar

Barbara_Osebni_Trener

pa ovaj je napisal/a:
Imam cca 100 kil na 188 višine, tečem cca trirkat do štirikrat na teden po eno uro, to pomeni da lahko jem vse kar želim ker itak pokurim?
Pozdravljeni 'pa ovaj'!
Če na ta način vzdržujete trenutno težo, potem imate prav; še vedno pa je na daljši rok pomembno, da se prehranjujete čimbolj zdravo oziroma da telesu zagotavljate vse kar potrebuje.
V primeru, da želite težo zmanjšati in se trenutno ne zmanjšuje, pa morate primerno zmanjšati vnos hrane oziroma narediti kakšno spremembo pri samem treningu.
Barbara Osebni Trener
http://www.osebna-trenerka.com/


Če denar in razdalja ne bi bila problem - bi imela svojo osebno trenerko?
Default avatar

Barbara_Osebni_Trener

Up je napisal/a:
Kaj je najboljše za pridobit mišično maso? Pravzaprav ne rabim nič shujšat, ampak se celo lahko malo zredim...seveda dobri kilogrami - mišice.
Je to fitnes, tek, aerobna vadba,....?
Pozdravljeni 'Up'!
Kombinacija anaerobne vadbe (trening z utežmi oziroma katerakoli vadba, kjer lahko naenkrat naredite največ 10 do 20 ponovitev), aerobne vadbe (tek, aerobika,..) in primerne prehrane.
V vašem primeru je največji poudarek na anaerobni vadbi in dovolj velikem vnosu hrane ter počitka. Predlagam, da si izmerite obsege/težo in meritve ponovite čez dva do tri tedne. Če se mere ne spremenijo je potrebno v telo vnesti še več hrane, morda dodati več počitka,t.j. če je trening pametno zastavljen.
Barbara Osebni Trener
http://www.osebna-trenerka.com/


Če denar in razdalja ne bi bila problem - bi imela svojo osebno trenerko?
Default avatar

Barbara_Osebni_Trener

ena radovednica je napisal/a:
Imam 57 kg (včasih kakšno kilco manj ali več) pri višini 166 cm že od srednje šole, jem normalno, a se gibljem zelo veliko (tek, kolo ...). :-)
Pozdravljeni 'Ena radovednica'!
Kakšno je vaše vprašanje? ;-)
Barbara Osebni Trener
http://www.osebna-trenerka.com/


Če denar in razdalja ne bi bila problem - bi imela svojo osebno trenerko?
Default avatar

kroglica na kolesu

Živjo,
imam okoli 30 ITM, sedaj se nekaj matram s prehrano. Ampak moje vprašanje je - kmalu se bo začela zame kolesarska sezona, takrat vsak dan eno urco intenzivno kolesarim (klanci), čez vikende pa enodnevne turce. Ker je to športanje, ki ga imam rada, precej naporno, lepo pridno jem in v bistvu ne shujšam niti grama ne.
nasvet?
hvala.
Default avatar

Andreja

kaj? je napisal/a:
Andreja je napisal/a:
Kako se odvečnih kilogramov posloviti za večno?
Ste tudi vi že kdaj hujšali?
Vas motita 2 kilograma ali pač 10 ali več, dilema je ista.

Kako do želenega cilja, bo tokrat uspelo? Kako obdržati telesno težo? Se bodo »izgubljeni« kilogrami vrnili?
Vse to so dileme s katerimi se srečujemo v boju s kilogrami.

....


Gremo, v živo z osebno trenerko Barbaro!
AKCIJA!
Ne razumem vsebine tega sporočila. začne se kot reklama za hujšanje, na koncu pa ni informacije kaj se sedaj pričakuje, kaj naj naredim, kakšna akcija itn?
JT = javna tribuna
javna tribuna = pogovor na forumu, v živo s strokovnjakom
pogovor na forumu = vi postavite vprašanje, strokovnjak odgovori
strokovnjak = danes osebna trenerka Barbara
***

Problemov ne bomo rešili z istim načinom razmišljanja, kot smo jih ustvarili.
Albert Einstein


Stojim Vam ob strani.
Default avatar

hrana?

Kaj je pametna hrana pri zmernem športanju: tek, hribi, hoja, aerobika. Če lahko poveste kar konkretno: skuta, katero sadje, kateri kruh?
Default avatar

Barbara_Osebni_Trener

kroglica na kolesu je napisal/a:
Živjo,
imam okoli 30 ITM, sedaj se nekaj matram s prehrano. Ampak moje vprašanje je - kmalu se bo začela zame kolesarska sezona, takrat vsak dan eno urco intenzivno kolesarim (klanci), čez vikende pa enodnevne turce. Ker je to športanje, ki ga imam rada, precej naporno, lepo pridno jem in v bistvu ne shujšam niti grama ne.
nasvet?
hvala.
Pozdravljeni 'Kroglica na kolesu'!
Pišite dnevnik prehrane. Če se v 14dneh obsegi in teža ne spreminjajo, je čas za korekcije v prehrani.
Medicinski pripomoček Pomeol vam lahko brez dodatnega razmišljanja mimogrede zmanjša apetit in posledično boste pojedli malenkost manj, kar bo morda že dovolj za rezultat.
Barbara Osebni Trener
http://www.osebna-trenerka.com/


Če denar in razdalja ne bi bila problem - bi imela svojo osebno trenerko?
Default avatar

kaj?

Andreja je napisal/a:
kaj? je napisal/a:
Andreja je napisal/a:
Kako se odvečnih kilogramov posloviti za večno?
Ste tudi vi že kdaj hujšali?
Vas motita 2 kilograma ali pač 10 ali več, dilema je ista.

Kako do želenega cilja, bo tokrat uspelo? Kako obdržati telesno težo? Se bodo »izgubljeni« kilogrami vrnili?
Vse to so dileme s katerimi se srečujemo v boju s kilogrami.

....


Gremo, v živo z osebno trenerko Barbaro!
AKCIJA!
Ne razumem vsebine tega sporočila. začne se kot reklama za hujšanje, na koncu pa ni informacije kaj se sedaj pričakuje, kaj naj naredim, kakšna akcija itn?
JT = javna tribuna
javna tribuna = pogovor na forumu, v živo s strokovnjakom
pogovor na forumu = vi postavite vprašanje, strokovnjak odgovori
strokovnjak = danes osebna trenerka Barbara
Ni treba biti nesramno pokroviteljska, Andreja, vse tele pojme poznam, ČE so napisani.
Default avatar

mudi se

Sicer sem se že sprav(lja)ila v režim hujšanja, a me je žal presenetil pomemben dogodek, ki se bo zgodil veliiiiko prej kot predvideno. Vem, da blazinice ne bodo izginile, a vseeno - kaj lahko storim v petih dneh? Izjemoma :( kakšen nasvet?
Default avatar

steznik

mudi se je napisal/a:
Sicer sem se že sprav(lja)ila v režim hujšanja, a me je žal presenetil pomemben dogodek, ki se bo zgodil veliiiiko prej kot predvideno. Vem, da blazinice ne bodo izginile, a vseeno - kaj lahko storim v petih dneh? Izjemoma :( kakšen nasvet?
probaj kakšen steznik.
Default avatar

glede pomeola

Ali pomeol le nabrekne (učinek kao balona in imaš občutek sitosti) ali "posrka" maščobo in jo izloči?
Default avatar

ena radovednica

Barbara_Osebni_Trener je napisal/a:
ena radovednica je napisal/a:
Imam 57 kg (včasih kakšno kilco manj ali več) pri višini 166 cm že od srednje šole, jem normalno, a se gibljem zelo veliko (tek, kolo ...). :-)
Pozdravljeni 'Ena radovednica'!
Kakšno je vaše vprašanje? ;-)
Sama nimam nobenih težav, samo vseeno me zanima. Imam pa vprašanje za eno prijateljico, ki ima kar močne noge, a zgornji del je normalna (postava hruška), in me zato zanima, katere vadbe so zanjo najbolj primerne. Hvala! :-)
hrana? je napisal/a:
Kaj je pametna hrana pri zmernem športanju: tek, hribi, hoja, aerobika. Če lahko poveste kar konkretno: skuta, katero sadje, kateri kruh?
Zjutraj pijem smoothieje (banana, jogurt, brusnice, rozine, kokosova moka ... ali pomaranča, banana, jabolko, kokosovo mleko ...) ali jem ovsene kosmiče s suhim sadjem. Kruh jem vedno tistega iz Hoferja (narezan večzrnati kruh - je s semeni in temen za videti) in ga jem tudi z nutello :-) Jem vse sorte sadja, razen hrušk, ki jih ne maram. :-)
Default avatar

True

Potrjujem Barbara. Pomeol je tudi meni pomagal začeti.
Pa ni bilo enostavno priznam.
Sem se morala krepko v ta zadnjo bincnit.
Sedaj se je premaknilo. Učinek snežne kepe deluje.
Malo gor, včasih tudi malo dol.
Ampak več dol. Vesela! Zelo!
Default avatar

ZojaL

Pozdravljeni,
izogibam se hrane, ki vsebuje ogljikove hidrate (moka, krompir, riž,...), izogibam se belemu sladkorju in alkoholu (kdaj pa kdaj kakšen kozarček rdečega vina).
Uživam vse vrste sadja, zelenjave in mesa. Tak način prehrane imam 4 mesece, počutim se dobro, tudi shujšala sem. Zanima me, če je tak način prehranjevanja zdrav. Porabim malo, večji del dneva sedim v pisarni, športam se čez teden bolj malo, ker me ni doma.
Hvala za odgovor, Zoja
Default avatar

Barbara_Osebni_Trener

hrana? je napisal/a:
Kaj je pametna hrana pri zmernem športanju: tek, hribi, hoja, aerobika. Če lahko poveste kar konkretno: skuta, katero sadje, kateri kruh?
Živjo 'Hrana'!
Zmeren vnos vseh potrebnih hranil v takih količinah, da ni ne preveč ne premalo. Eden od pristopov še posebej če nimamo nekih konkretnih ciljev je zagotovo 50-60% OH, 20-30% B in preostalo M.
Primer: polnozrnat kruh (pira, ajda,...) namazan s skuto (manj mastno), jabolko, nekaj oreščkov...lahko predstavlja uravnotežen obrok.
Na splošno sama pod pametnim načinom prehranjevanja razumem, da v telo vnesem vse potrebno (B, M, OH in vsa ostala mikrohranila...) z čim manj ''svinjarije''. Samo količino in vrsto hranil (kruh, zelenjava, sadje,...) izbiram glede na trenutne potrebe in kar imam pri roki ter seveda glede na trenutni cilj. Tako bom takoj po treningu/telesni aktivnosti posegla po bolj sladkem sadju, pred spanjem pa vsekakor po hrani z čim manj enostavnega sladkorja (zelenjava...solata). Da bi vam lahko čisto konkretno odgovorila glede izbire živil, je odvisno od preveč dejavnikov, zato vam žal ne morem zadovoljivo odgovoriti na kratko.
V vsakem primeru stremim k temu, da je vsa hrana čim manj industrijsko predelana/procesirana. Enako seveda priporočam tudi svojim varovancem.
Barbara Osebni Trener
http://www.osebna-trenerka.com/


Če denar in razdalja ne bi bila problem - bi imela svojo osebno trenerko?