Starševski čvek

Davek na nepremičnine - vprašanja in odgovori

Default avatar
Kot sem obljubila včeraj zvečer:

Vsi tisti, ki imate na informativnem izračunu napačne podatke glede številke stanovanje, morate s tem izračunom in osebnim dokumentom (osebna, potni list, vozniško dovoljenje), na upravno enoto na prijavni urad (tam, kjer se izdajajo osebni dokumenti) in tam na licu mesta uredite to zmedo. POTEM VAM NI POTREBNO HODITI NIKAMOR VEČ, ker bo GURS te podatke nato zajel iz naše evidence.
Default avatar
A je kaj narobe, če enostavno narediš prijavo stalnega bivališča preko e-uprave in pač pri prijavi vneseš isti naslov in še številko stanovanja? Po moje ni nič narobe. Potrebuješ pa digitalno potrdilo za prijavo (sigenco). In se ni treba gužvat na UE.

Ali se morda motim??
Default avatar
Mi je sodelavka povedala, da je imela tudi tak primer - obrazca za to namreč ni, ji je pa stranka poslala ta obrazec, pod opombami pa napisala, da se samo prijavlja na številko stanovanja. Tako da bi verjetno šlo skozi (če bo referentka, ki bo obrazec dobila v delo, to opazila:) ).
Default avatar
Sem te že spodaj spraševala: ali lahko poizveš (morda kako uradno stališče) ali se to res da po elektronski poti? Ker to bi bilo sigurno za vse veliko bolj enostavno. Hvala.
Default avatar
no-ja je napisal/a:
Gurs bo našel? Ne me smejat, no. Mi imamo v zemljiški knjigi vpisano služnost, po zakonu moram torej davek plačati jaz in ne lastniki starši, ampak oni so položnico kar staršem poslali. Seveda po 0,5 in ne meni po 0,15.

Ne verjamem, da Gurs kaj veliko sam najde. Pol ljudi, ki jih poznam, je dobilo napačne izračune. Kako da njihovih podatkov niso sami našli?
Default avatar
uurroo je napisal/a:
Pred leti se je stalno bivalčišče že dalo prijavljati preko e-uprave. To ni nič novega. Sem sama že to naredila. Ampak ponavadi ob tem rabiš še nove dokumente, kar pa moraš urejati na UE osebno, pa potem kar vse opraviš osebno. A ta poseben primer (prijava na številko stanovanja) pa novih osebnih dokumentov ne boš naročala in je e-uprava po moje čisto OK.
Default avatar
dej dej dej je napisal/a:
Za podatke iz zemljiške knjige ne vem, vem pa za številke stanovanj in o tem tudi pišem. Pri nas ni bilo nobenih težav, že pri prvem obvestilu je vse štimalo. Prava številka stanovanja, pravi vrednost, prava kvadratura, skratka vse.
Default avatar
dej dej dej je napisal/a:
O kakšnih položnicah pa ti govoriš?
Default avatar
uurroo je napisal/a:
Sem že napisala, da pri nas je zadeva šla skozi, uradnega stališča pa nimam.
Default avatar
no-ja je napisal/a:
Razumem. Morda pa bo kdo (sploh glede na velik naval na prijavnih uradih) zavzel uradno stališče? In če ga slučajno izveš, te prosim, da nam ga sporočiš. Boš mnogim, na obeh straneh pulta, olajšala delo.
Default avatar
Evo, čist informativno vam pripenjam še obvestilo GURSa, ki smo ga prejeli:

Pa še najnovejša informacija: lahko pošlješ po el. poti, vendar pa sodelavke pravijo, da potem pogosto ugotovijo, da se podatki ne ujemajo - pri popisih 2008 in 2010 je bilo narejenih veliko napak; urediti je potrebno gospodinjstvo - sploh v hišah, tako da je na koncu vseeno bolje, če se oglasiš osebno. Problem nastopi namreč, ko ti misliš, da si s tem vse uredila, sodelavke na prijavni pa ugotovijo, da to ni res in potem brskajo za telefonskimi številkami, da take osebe pokličejo, da se oglasijo.

Torej, lahko urejaš po tej poti, vendar je vseeno bolje, če prideš osebno.

Upam, da sem pomagala.
Priponke
Default avatar
Hvala ti. Zelo si pomagala.
Default avatar
Z veseljem, vedno, če vem in znam.
Default avatar
Hvala, no-ja, zelo si nam pomagala.

Zdaj pa še moja informacija s koprskega območja:
1.) Na UE v Kopru (Trg Brolo) se je treba najprej v avli naročiti - dobiš uro in datum, kdaj lahko prideš z dokumenti na določen šalter.
2.) Če v stanovanju živita 2 ali več polnoletnih oseb, lahko 1 polnoletna oseba prijavi št. stanovanja za vse osebe, če na šalter prinese pooblastilo drugih polnoletnih oseb, da lahko to ureja v njihovem imenu.
3.) Poleg tega je treba prinesti še izjavo vseh ljudi, ki živijo v skupnem gospodinjstvu, da želijo živeti v skupnem gospodinjstvu. Izjavo morajo podpisati vsi člani gospodinjstva, s tem da za mladoletne otroke podpiše eden od staršev kot zakoniti zastopnik.
4.) Kot samoumevno pa se mi zdi, da je treba prinesti tudi številko stanovanja, prepisano s štoka od vrat oz. s tam, kjer jo imamo nalepljeno.
Default avatar
je v teh dneh nekdo spraševal in ne najdem teme: je komu uspelo naročanje na GURS preko spletnega obrazca? Tam ko ob pregledu nepremičnin lahko klikneš "naroči" in naj bi se lahko naročil?
Ali drugače kot preko telefona, na katerega nikogar ne dobiš, ne gre?
Default avatar
Jaz sem klicala na območno GURS 2-krat in 2-krat takoj dobila. Tudi naročila sem se na sestanek brez težav, datum in čas glede na to, kdaj imam čas.
Vsaj to, če so že z izračunom zabluzili 100/h.
Default avatar
katera območna enota pa si?
Saj bom poskusila danes tudi na telefon, ampak danes ni uradnih ur (ljubljanska) in sem hotela v 21.stoletju koristiti možnost elektronskega naročanja :-) Pa ne gre ali pa ne znam.
Default avatar
poskusi tu, jaz sem
Default avatar
Ko smo pred leti popisovali svoje nepremičnine, ali se kdo spomni, ali smo popisali tudi posamezne sobe v stanovanju, ali smo oddali le skupno kvadraturo teh sob? Ker v nobeni od teh baz, kjer lahko pogledaš in popraviš svoje podatke, nisem našla posameznih sob. Ali se to kje najde?

Hvala vsem, ki se spomnite in boste odgovorili.
Default avatar
Pozdravjeni.

Mene pa zanima, če me mora kaj skrbet, ker še vedno nisem dobila informativnega izračuna?

Sem solastnica stanovanja, v katerem ne živim. Mi pa ni jasno, lastnika stanovanja sva oba z očetom, stanovanje vpisano v zemljiško knjigo....na strani gurs-a pa pod podatki o lastniku stanovanja piše, da je občina začasni upravljavec.

hvala.