Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Peugeot 308 1.6 e-HDi Allure

Default avatar

IztokFranko

Peugeota 308 na Avto.Over.Net-u že dolgo nismo imeli na testu. Septembra 2011 sem objavil namreč zadnji test 308-ice prejšnje generacije ( http://avto.over.net/clanek/peugeot_308_allure_1_6_thp/ ).

V letu 2013 je na ceste zapeljala nova generacija, ki je v vseh pogledih drugačen avtomobil. Športnejši, vpadljivejši, nastopaški,… meni osebno lepši. Pa vam? V primerjavi s predhodnjikom je nekoliko krajši in nižji. Medosna razdalja pa je daljša. Pridobili pa so predvsem na masi, ki je lažji tudi za 150 kg. Več: http://avto.over.net/clanek/novo-doma-peugeot-308/

Tokrat imam na testu 308 Allure 1.6 e-HdDi 115. Že v prvih kilometrih, ki jih je bilo sicer precej odpeljanih po snegu, z odlično nizko porabo… brez težav 5,8 l/100 km. Sodeč po tehničnih podtkih pa v zrak spusti na km zgolj 95 g ogljikovega dioksida. Pri tem pa ni čutiti pomanjkanje moči motorja. Prestavna razmerja pa so dobro odmerjena, predvsem sedaj, ko sem ga večino vozil na relaciji pride do izraza šesta prestava.

Obut je v zimske Sava gume, ki so se na snegu odrezale zelo zadovoljivo.

_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.6 e-HDi turbodizelski (85 kW/115 KM, 270 Nm) / 6. st. ročni
Poraba po ECE: 4,2 / 3,3 / 3,7 l (CO2: 95 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 196 km/h / 10,2 sekund
Dolžina / širina / višina: 4253 / 2043 / 1457 mm
Medosna razdalja: 2620 mm
Teža: 1160 kg
Posoda za gorivo: 53 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 410 l (335 z rezervnim kolesom normalnih mer)

Cena osnovnega modela (1.2 VTi, Acces): 14.990 EUR
Osnovna cena testnega vozila: 21.360 EUR

Vabljeni k podajanju svojega mnenja o tem avtomobilu in postavljanju vprašanj, če vas karkoli zanima.
Default avatar

slowmac

Čudovit mi je.
Default avatar

poraba

Kje si se vozil za porabo 5.8? Koliko km prevoženih?
Default avatar

vivamz

A je tudi tu volan nizko postavljen kot v 208? Kako se to obnese? Si zadovoljen?
Default avatar

zobozdravnik

Poraba je res pohvale vredna, ampak če ste peljali vedno na zgornji meji omejitev?
Default avatar

IztokFranko

zobozdravnik je napisal/a:
Poraba je res pohvale vredna, ampak če ste peljali vedno na zgornji meji omejitev?
Seveda, kolikor se je le dalo, saj so bile v petek snežne razmere na cesti.
vivamz je napisal/a:
A je tudi tu volan nizko postavljen kot v 208? Kako se to obnese? Si zadovoljen?
Tako je. Peugeot nadaljuje s tem in meni osebno tu že mnogo bolje odgovarja kot pri modelu 208 kjer sem bil še skeptičen. Predvsem mi je všeč majhen volanski obroč, ki daje občutek športnosti in lažje vodljivosti vozila.
Default avatar

nuxe

Super poraba!!
Default avatar

600

a tvoja nastja je vozila kaj ta avto? kok je mela kej porabe? zihr še nižjo ker tako bi tut js dosegel k ti. se mi ne zdi nič posebnega
Default avatar

w.nivea.si

Všeč mi je!!!
Default avatar

mrzlazima

Iztok, a tale touchscreen v avtu dela tudi če nanj tipkaš z usnjenimi rokavicami ali ne? Ker mobitel mi ne dela. Avto pa pozimi pogosto vozim z rokavicami dokler se ne ogrejem in mi je to pomembno da lahko radio nastavljam. :D
Default avatar

IztokFranko

mrzlazima je napisal/a:
Iztok, a tale touchscreen v avtu dela tudi če nanj tipkaš z usnjenimi rokavicami ali ne? Ker mobitel mi ne dela. Avto pa pozimi pogosto vozim z rokavicami dokler se ne ogrejem in mi je to pomembno da lahko radio nastavljam. :D
Deluje, preverjeno. :)