Strah me je,še nikoli nisem vozila v snegu
to pa sploh ni res! lani sem vozila dobesedno po kozji stezi, ker je bilo tolk snega, pa pluženo je bilo na ozko, pa so frajerji v džipih stali sred ceste, pa čakali, da jih jaz obidem in zapeljem v sneg z malim avtom….vsi posrani, da se ne bo plehu kaj zgodlo…. 🙁
javnega prevoza pa ni povsod veš![/quote]
Mogoče so bili frajerji v tankih samo uvidevni kavalirji, ki so te spustili mimo, da se ne bi ustrašila. Če se z malim avtom počiš v dvotonskega terenca, si lahko samo misliš, kdo bi ta kratko potegnil. Tako mrcino je tudi precej težje ustaviti kot nekaj majhnega, če začne drseti. Morda so predvsem imeli v mislih tvojo varnost. Ni treba na vse gledat vedno tako negativno.
to pa sploh ni res! lani sem vozila dobesedno po kozji stezi, ker je bilo tolk snega, pa pluženo je bilo na ozko, pa so frajerji v džipih stali sred ceste, pa čakali, da jih jaz obidem in zapeljem v sneg z malim avtom….vsi posrani, da se ne bo plehu kaj zgodlo…. 🙁
javnega prevoza pa ni povsod veš![/quote]
Mogoče so bili frajerji v tankih samo uvidevni kavalirji, ki so te spustili mimo, da se ne bi ustrašila. Če se z malim avtom počiš v dvotonskega terenca, si lahko samo misliš, kdo bi ta kratko potegnil. Tako mrcino je tudi precej težje ustaviti kot nekaj majhnega, če začne drseti. Morda so predvsem imeli v mislih tvojo varnost. Ni treba na vse gledat vedno tako negativno.[/quote]
ja pa kaj še. uvidevni kavalir bi ne stal kot vkopan sred ceste, po možnosti na sredi klančka navzdol ampak bi zapeljal vsaj malo v desno, glih tolk, da jaz ne bi rinila s pol avta v cel sneg. se ve kateri gre lažje v sneg – terenc a ne!
hitrosti pri takih srečanjih pa itak ni….
Mogoče so bili frajerji v tankih samo uvidevni kavalirji, ki so te spustili mimo, da se ne bi ustrašila. Če se z malim avtom počiš v dvotonskega terenca, si lahko samo misliš, kdo bi ta kratko potegnil. Tako mrcino je tudi precej težje ustaviti kot nekaj majhnega, če začne drseti. Morda so predvsem imeli v mislih tvojo varnost. Ni treba na vse gledat vedno tako negativno.[/quote]
ja pa kaj še. uvidevni kavalir bi ne stal kot vkopan sred ceste, po možnosti na sredi klančka navzdol ampak bi zapeljal vsaj malo v desno, glih tolk, da jaz ne bi rinila s pol avta v cel sneg. se ve kateri gre lažje v sneg – terenc a ne!
hitrosti pri takih srečanjih pa itak ni….[/quote]
Ne vem. Taki, ki se bojijo za pleh, ne gredo ven s terenci niti, ko je dež, da jih ne zmočijo. V kakšni snežni metež pa sploh ne. Zanimivo, da v zajebanih razmerah vidiš pol manj vozil na cestah, ki so namenjena tem razmeram, kot v običajnem vremenu. Takrat se avtomatično naredi selekcija med tistimi, ki imajo pošasti z razlogom in onimi, ki jih kupujejo zaradi poze.
A Piki, to pa ni vedno res. Namreč, na vožnjo po spolzki površini še kako vpliva višina težišča v razmerju z medosno razdaljo vozila. Če k temu dodaš še frajersko široke gume, je terenec lahko neprimerno slabši na snegu kakor neki piko avto, ki ima nizko tešišče in ozke gume.[/quote]
Terence prapagirajo ravno za lazjo in varnejso voznjo v tezkih cestnih razmerah 😉
Za avtorico: upocasni voznjo do tocke, ko se pocutis da se imas kontrolo in drzi veliko varsnostno razdaljo. S prakso bos hitro napredovala.
Sicer se pa ne boj zasnezenih cest. Boj se ledenih cest. Poleg zgornjih 2 pravil, nikdaj ne bremzaj na hitro.
Hehehe, to je samo sredstvo za kurjenje potencialnega kupca. Vsak človek se želi počutiti varnega…
Mnogokrat pa so današnji terenci tema… Tudi iz stališča inteligentnosti avtomobilov, ker se ljudje posledično na cesti obnašajo ošabno. Ko se pa ustavi, in bog ne daj odpove računalnik, je pa jok in stok…
Vilidov lado(lada niva) pa hrošč, sta legendi uporabnosti avtomobila v snegu!
Spet bo treba eno uro prej od doma zaradi mečkačev, ki na cesto, sploh pa ne v takih razmerah, ne sodijo.
Vidim, da vas je kar precej s podobnimi predlogi. No, saj vas je na cesti tudi kar precej.
Kakšen predlog je pa to: če si ne zaupaš, pa vozi počasi???
Ne! Sploh ne vozi.
Saj bi kakšen inštruktor z veseljem odvozil kakšno uro v snegu s tabo, če nimaš drugega, ki bi te naučil. Do takrat pa: glej zgoraj.
Terence prapagirajo ravno za lazjo in varnejso voznjo v tezkih cestnih razmerah 😉
In tudi prav pridejo, če jih znaš upravljat. V avtošoli te tega ne naučijo. V vojski recimo te. Zakaj vojska ne uporablja navadnih vozil, ampak taka s pogonom na vsa kolesa, z reduktorji, zaporami diferencialov, vitli in tako dalje? Zato, ker se obnesejo na terenu. Ampak vojska tudi voznike nauči, kako se taka vozila uporablja. Kdo pa japija kaj nauči, ki preveč denarja vrže v pleh, ki ga sploh ne razume?
Ko bos tudi ti imel cez 1 000 000 km za sabo na cestah, od tega tri cetrt v izrednih razmerah (pa s tem ne mislim tistih par cm snega na slovenskih cestah) brez prometnih nesrec in se po ledenih, ne le zasnezenih cestah vozil mimo vozil v jarku, ker so razmisljali tako kot ti, mi bos pa povedal, ce se vedno mislis tako.
Ko bos tudi ti imel cez 1 000 000 km za sabo na cestah, od tega tri cetrt v izrednih razmerah (pa s tem ne mislim tistih par cm snega na slovenskih cestah) brez prometnih nesrec in se po ledenih, ne le zasnezenih cestah vozil mimo vozil v jarku, ker so razmisljali tako kot ti, mi bos pa povedal, ce se vedno mislis tako.[/quote]
Koliko km in kje imam jaz za sabo, o tem veš bolj malo, se mi zdi.
Imam jih čisto dovolj, da vem, da nesigurni vozniki ne sodijo za volan, s kakršnokoli brzino že.