
Jasni Kuljaj in Zmenkom na slepo že padla gledanost za 40 odstotkov!
Bojan Požar, Ljubljana, 22.01.2014 06:00
Objavljeno: Mediji
Komentarji: 3
Ocena:
Galerija slik: 1
Outfit - zgrešeno. Voditeljica v prvi epizodi spominjala na balkansko turbo folk pevko, staro okoli štirideset let. Zdaj pa na bi se za višjo gledanost Kuljajeva slekla za slovenski Playboy
Gledanost oddaje "Zmenek na slepo," najnovejšega resničnostnega šova na Planet TV, ki jo vodi Jasna Kuljaj, je že po premierni oddaji upadla za okoli 40 odstotkov!
To kažejo uradni podatki agencije AGB Nielsen Media Research: prva oddaja, na sporedu je bila minuli četrtek ob 20.00, je zabeležila povprečni rejting gledanosti 5,41 odstotka in povprečno dosegla 17,57 odstotka gledalcev pred malimi zasloni, vse v kategoriji 18 do 49 let. Gledanost druge oddaje, ki je bila sporedu v ponedeljek ob isti uri - 20.00, pa je padla na rejting 3,7 odstotka, povprečni delež gledalcev oddaje pa je znašal le še 11,78 odstotka.
Poznavalci televizije ocenjujejo, da bo gledanost Zmenkov na slepo verjetno še malce upadala in se bo najverjetneje ustalila nekje med 2-3-odstotnim rejtingom ter 8-odstotnim deležem.
JASNA KULJAJ ŽE MISLI NA RTV
Razlogov, zakaj je gledanost oddaje začela takoj padati, je zanesljivo več. Številnim gledalcem verjetno ni (bil) všeč precej spremenjeni videz ter outfit voditeljice Jasne Kuljaj, ki je v prvi epizodi spominjala na "balkansko" turbo folk pevko, staro tam nekje okoli štirideset let. Vse tudi kaže, da je Kuljajeva z mislimi že na RTV Slovenija (spomnimo, tožbo zaradi redne zaposlitev je na prvi stopnji že dobila), saj je tik pred začetkom prve oddaje Zmenek na slepo v studiu informativne oddaje Danes dokaj nerodno govorila o "vaših", namesto "naših gledalcih" na Planetu.
BO GLEDANOST REŠEVALA GOLOTA?
Kot je razvidno iz tabloidnih medijev, je vodstvo televizije zato še pospešilo promocijo oddaje in voditeljice. Tako naj bi se Jasna Kuljaj po hitrem postopku slekla za slovenski Playboy, medije pa so preplavile novičke ter fotografije o menda "vročih erotičnih prizorih" med oddajami, čeprav gre le za poljube ter malce nedolžnega božanja po razgaljenih hrbtih ...
Bojan Požar, Ljubljana, 22.01.2014 06:00
Objavljeno: Mediji
Komentarji: 3
Ocena:
Galerija slik: 1
Outfit - zgrešeno. Voditeljica v prvi epizodi spominjala na balkansko turbo folk pevko, staro okoli štirideset let. Zdaj pa na bi se za višjo gledanost Kuljajeva slekla za slovenski Playboy
Gledanost oddaje "Zmenek na slepo," najnovejšega resničnostnega šova na Planet TV, ki jo vodi Jasna Kuljaj, je že po premierni oddaji upadla za okoli 40 odstotkov!
To kažejo uradni podatki agencije AGB Nielsen Media Research: prva oddaja, na sporedu je bila minuli četrtek ob 20.00, je zabeležila povprečni rejting gledanosti 5,41 odstotka in povprečno dosegla 17,57 odstotka gledalcev pred malimi zasloni, vse v kategoriji 18 do 49 let. Gledanost druge oddaje, ki je bila sporedu v ponedeljek ob isti uri - 20.00, pa je padla na rejting 3,7 odstotka, povprečni delež gledalcev oddaje pa je znašal le še 11,78 odstotka.
Poznavalci televizije ocenjujejo, da bo gledanost Zmenkov na slepo verjetno še malce upadala in se bo najverjetneje ustalila nekje med 2-3-odstotnim rejtingom ter 8-odstotnim deležem.
JASNA KULJAJ ŽE MISLI NA RTV
Razlogov, zakaj je gledanost oddaje začela takoj padati, je zanesljivo več. Številnim gledalcem verjetno ni (bil) všeč precej spremenjeni videz ter outfit voditeljice Jasne Kuljaj, ki je v prvi epizodi spominjala na "balkansko" turbo folk pevko, staro tam nekje okoli štirideset let. Vse tudi kaže, da je Kuljajeva z mislimi že na RTV Slovenija (spomnimo, tožbo zaradi redne zaposlitev je na prvi stopnji že dobila), saj je tik pred začetkom prve oddaje Zmenek na slepo v studiu informativne oddaje Danes dokaj nerodno govorila o "vaših", namesto "naših gledalcih" na Planetu.
BO GLEDANOST REŠEVALA GOLOTA?
Kot je razvidno iz tabloidnih medijev, je vodstvo televizije zato še pospešilo promocijo oddaje in voditeljice. Tako naj bi se Jasna Kuljaj po hitrem postopku slekla za slovenski Playboy, medije pa so preplavile novičke ter fotografije o menda "vročih erotičnih prizorih" med oddajami, čeprav gre le za poljube ter malce nedolžnega božanja po razgaljenih hrbtih ...