Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kakšen model in koliko dodatne opreme-avto?

Kakšen model in koliko dodatne opreme-avto?

Dajmo še to.
Zanima me, ko kupujete avto, vzamete vedno najcenejšo izvedbo modela ali najboljšo, npr. z največ konji, koliko dodatne opreme, vzamete paket ponudbe, kaj vam je pomembno, navigacija, električni pomik sedežev, alarm, webasto predogrevanje, gretje sedežev itd?

webasto, radio diške alarm….en kup te kramarije lahko dokupš ko maš dnar, če ti ne znese ob nakupu novega vozila.

jeba je s kakimi el paketi, šibedahi, ker tega naknadni ni moč oz ni najbolj pametno vgrajevati

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Čim manj navlake, da se lahko čim manj pokvari.

El. pomik sedežev? Zakaj že? Nisem tehnoljub, tudi od telefona pričakujem predvsem to, da se da po njem čvekat.

Ne, ko sem kupovala nov avto, sem vzela zraven stvari, za katere je enostavneje ali pa celo edino mlgoce, da so vgrajeni takoj ( termo sipa, pomik vseh sip), pa nekaj takih, ki bi jih sicer lahko kasneje (senzorji spredaj in zadaj, tempomat, pot.racunalnik). Vlecno kljuko npr.sem dala montirat kasneje.
In ceprav sem doma v bolj hladnih koncih SLO, ne pogresam ne gretja sedezev ne webasta, prav tako ne el.pomika sedezev in original vgrajene navigacije in se cesa.

Pri rabljenih pa sem obicajno gledala, do kje denarno sezem in izbirala med tem, kaj je bilo mogoce cimbolje dobiti za moj denar, kar pomeni tudi to, da je na oglede avta sel z mano tudi kolega avomehanik 🙂

Odvisno od avta in sredstev.

Zadnja leta kupujemo druzinske avtomobile iz druge roke. Kjer je najbolj pomembna ohranjenost (predvsem pod pokrovov in podvozje). So zadeve, brez katerih avta nisva sla niti pogledat (elektricna drsna vrata, klima, isofix, trije loceni sedezi v drugi vrsti s tritockovnim pasom, enostavnoodklepanje in zaklepanje zracne blazine za sovoznika, tempomat,…) in taka, brez katerih brez tezav vozim, a bi si jih zelela (boljsi radio s komandami na volanu, termo okna, centralno zaklepanje).

Pri zadnjem je bil bolj v sali kot zares pogoj, da si avto za dva voznika zapomni nastavitve sedeza in ogledal. Prvo je uspelo, drugo bo pa zagotovo v naslednjem.

Odvisno od avta in sredstev.

Zadnja leta kupujemo druzinske avtomobile iz druge roke. Kjer je najbolj pomembna ohranjenost (predvsem pod pokrovov in podvozje). So zadeve, brez katerih avta nisva sla niti pogledat (elektricna drsna vrata, klima, isofix, trije loceni sedezi v drugi vrsti s tritockovnim pasom, enostavnoodklepanje in zaklepanje zracne blazine za sovoznika, tempomat,…) in taka, brez katerih brez tezav vozim, a bi si jih zelela (boljsi radio s komandami na volanu, termo okna, centralno zaklepanje).

saj to pa ma čist vsak avto, še največja jajca mato gumb za zaklepanje vseh vrat….drgač pa klukco dol na vratih, pa bi moralo delovat

A webasto mate ?

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

[/quote]

Bojda na enem ja, na enem pa ne. Kot vidis, mi to ne pomeni nic. 🙂 bi mi moral?

Ponavadi poiščem tako opremo, kot si zamislim da jo potrebujem;
Bolj se nagibam k temu, da imam raje starejši (oz. rabljen) avto z več opreme, kot mlajši ali nov z manj. Ne startam ravno na najmočnejši motor, imam pa kriterij koliko mora biti avto še poskočen, da mi je OK. Tako da nekako gledam na kW/kg razmerje za približno oceno.

Paketov opreme ne maram. Navigacija mi ni pomembna, ker imam raje svojo prenosno (pri kateri nimam problema z updatei kart in nepokritimi regijami), el. pomik sedežev tudi ne (čeprav mi je vseeno fajn, če ima sedeže s spominom za već šoferjev).
Dober alarm mi je zelo pomemben, pa tudi aux vhod za audio (npr. za mp3 player). Pomembni so mi predalčki za spravit robo okrog voznika, dobri sedeži z dovolj dolgim sedalnim delom (po možnosti podaljšljivim), nastavljivost volana po globini, tempomat.
Webasto in gretje sedežev me ne zanimata.

Zanima pa me dobro (in prilagodljivo) podvozje, hiter in natančen menjalnik, dobre zavore, razporeditev teže (lega na cesti), koliko lahko sam servisiram motor, zavore, itd.
Važni so mi tudi dobri žarometi in dovolj močna in kvalitetna klima.
Pa tudi to da je ESP izklopljiv in da nima električnega nadomestka ročne zavore, ampak raje klasično.

Ko sem lani kupovala avto mi je bilo najbolj pomembno, da za čim manj dobim čim več. Imela sem na razpolago 10.000€ pa sem dobila avto z full opremo in še mi je 800€ ostalo.

Za mene mora biti avto :

– dovolj velik (vsaj velikost golfa, kupila sem karavana)
– imeti mora vsaj 100 konjev
– električen pomik stekel
– potovalni računalnik
– navigacija
– servo 🙂
– majhna poraba
– zadnji senzorji za parkirat, sprednjih ne rabim
– dovolj velik prtljažnik
– radio/mp3

pa še kaj bi se našlo.

Tempomat ima, a ga ne uporabljam. Ima tudi delno usnje, ki sploh ni bil pogoj, branila se ga pa tudi nisem.

New Report

Close