Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Tisti, ki delate v klicnih centrih

Tisti, ki delate v klicnih centrih

Vabljena sem na dva razgovora za delo klicnem centru, pri obeh je pogoj doseganje neke norme.

Kako poteka delo v teh centrih, so te norme zastavljene tako, da so dosegljive. Plačajo prehrano in prevoz.

Vem, da so razlike bi vas pa vseeno prosila za izkušnje, predvsem ker mi vsi govorijo, da naj ne grem.

Kaj boš pa delala? Srčne oparecije? Injekcije? Praznenje kahel?

Ali imaš tak karakter, da moriš ljudi po telefonu? Kako bo to vplivalo nate? Kako se ti počutiš, ko te nekdo kliče v soboto ob pol osmih zvečer? V mojem koncu bi rekli idi pa vidi.
Meni osebno tako delo ni bilo všeč.

________ Flectere si nequeo superos, Acheronta movebo.
nova
Uredništvo priporoča

Povej bolj podrobno, kaj boš delala v klicnem centru boš prodajala knjige, ličila, boš delala za Studio Moderna? Za zadnje je že ogromno napisanega na med overju samo najdi sama v googlu. Sem delala take stvari enkrat prodaja je bila, zelo težko za minimalno plačo tako da mogoče za par mesecev če boš dosegala normo drugače mi pa tako delo ni bilo všeč in non stop si pod pritiskom ker te šefi silijo da prodajaj drugače moraš oditi.

A lahko uganem? Delo je “kao” štiri ure, plačajo prehrano in prevoz. In da dol padeš od hvaležnosti.
Ampak to nikoli potem niso štiri ure, ker moraš ljudi nazaj klicati, ker “pokličite takrat in takrat, bo imel cajt itd.”.

Teh oglasov za klicne centre je na zaposlitvenih portalih kot listja in trave. A veš zakaj? Ker nihče tega dreka ne more žreti več kot nekaj mesecev ali še manj. Oglasi za to “delo” se od enih in istih klicnih centrov pojavljajo na 2 do 3 mesece, nekateri vmes tudi spremenijo ime firme, da se sploh kdo javi za tovrstno sranje.

Mislim, da celo zaposlijo samo za 3 ure, verjetno, da se izognejo tudi temu plačilu prehrane. Potem pa nek minimum, več bom izvedela v četrtek. Se pa sprašujem če ni izguba časa, da sploh grem tja.
Tržijo produkte za “njihove naročnike” , ni pa Studio Moderna.

Sem delala na dveh firmah v klicnem centru, enkrat smo klicali fizične osebe, pri drugi firmi pa podjetja. Imaš postavljeno dnevno normo ali pa mesečno: koliko moraš prodati. Pogodba je za 1 mesec, če norme ne dosežeš, ti pogodbe ne podaljšajo. Običajno imaš precej podrobno napisan tekst in odgovore, neke kreativnosti tu ni, moraš pa imeti debelo kožo, ker ti klicajoči znajo marsikaj povedati, ter veliko vztrajnosti, da po urah in urah negativnih odgovorov še imaš voljo zavrteti novo številko in z zavzetostjo razlagati, kaj prodajaš. Izdelki so običajno srednje do slabe kvalitete. Marsikje morajo klicajoči poskrbeti tudi za izterjavo plačila, če kupec ni plačal, kar je še za odtenek bolj neugodno kot sama prodaja.
Kot je ena že napisala: to je delo za kratek čas, največ par mesecev. Če boš izbrana in greš delat, nikar ne prenehaj iskati službe.

da bi lahko stranki povedali svoje? nekatere so resno zabite. druge so nevzgojene in ne znajo niti pozdravit, zahvala pa jim je tuja kot kitajske pismenke. majhen odstotek strank je cudovitih, vljudnih, prijaznih… za take si z veseljem vzamem cas in se ekstra potrudim. za nesramneze pa naredim samo osnovno.

Sem delala v klicnih centrih kot študentka. V enem sem odšla v dobrem tednu, klicala sem za zavarovalnico, bilo je grozno. Klicali smo vse iz imenika. Nikoli več ne bi šla tja. Odnosi in pritiski so bili katastrofa. Redno zaposlene so bile čisto napsihirane zaradi vodje in pritiskov. Da ne govorim, da je večina znorela, ker sem jih klicala, ker tistim iz imenika so vsi težili in imajo poln kufer vsega.
Drugi je bil takšen, da so imeli različne naročnike in potem je bilo odvisno na kateri projekt sem šla. Tukaj so bile neke baze, ni bilo klicev iz imenika. Nadrejeni so bili super, ekipa tudi, vendar pa je vedno pričakovano neko doseganje rezultatov. Čeprav v realnosti ima vsak kakšen slabši dan. Se zgodi.
Tretji je bil takšen, kjer smo klicali izključno za ankete. Tu je odvisno od ankete. Če je krajša lažje dobiš ljudi, pri daljših pač poskušaš prepričati, da sodelujejo (je pa logično, da pri daljših ne pričakujejo, da jih narediš toliko kot tistih, ki trajajo 5min). Saj se naučiš kako pa kaj, moraš pa biti tudi karakter za to. Sicer je bila ekipa super, večina nas je bila študentov. Vendar pa so dnevno poslali rezultate za vse, ki so jih razporedili po barvni lestvici in s številkami, da si videl kje si. Meni je nekako šlo, se niti nisem obremenjevala, konec koncev je bilo le študentsko delo in mi je bilo vseeno, če me odslovijo. So pa bili takšni, ki so se res sekirali, če so imeli večkrat rdečo barvo (po možnosti temnejši odtenek haha), ker potem si vedel, da počasi odhajaš 🙂

Je pa tako, da včasih so dnevi, ko imaš dobre rezultate. Potem pridejo takšni, kjer vsem gre slabše, odvisno od baze, katere kvote recimo še ostanejo za zapolnit, odvisno je tudi od projekta. Pač ko gre vsem bolj tako, ni problem v tebi in ti manj težijo:) So pa takšni dnevi redkejši. Če ti ne gre, pa ti povsod hitro pokažejo vrata. Za študentsko delo je čisto ok, redno se sama za to ne bi odločila, ker bi mi verjetno bil večji pritisk. Je pa po mojih opažanjih večina, ki delajo tam, študentov. Verjetno, ker jih lažje menjajo oz. so bolj pripravljeni poskusit, če gre ali ne 🙂 Tudi, če te bodo zaposlili, dvomim, da bodo to naredili na podlagi razgovora. Verjetno, te bodo še stestirali, če ti sploh gre (to jim je najbolj pomembno, izkušnje in izobrazba niti ne igrajo vloge). Tudi mene so vedno najprej preizkusili. Takrat, pa boš tudi sama že videla, če je to zate ali ni. Če ti ni in rabiš podpis za zavod, pač imej slabo statistiko. Sej ni vsak za to 🙂

New Report

Close