Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek kaj se zgodi če se tanka dizel v bencinca- ali obratno?

kaj se zgodi če se tanka dizel v bencinca- ali obratno?

A gre mašina v franže? Ali sploh vžge avto? Se vam je to že kdaj zgodilo in koliko stane potem čiščenje?

če to popravš pravočasno ni nujnoda gre v franže. ja sem pa tja se je to tud komu zgodilo

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Par km se gre… drugace pa je boljse takoj izcrpavanje in ciscenje.

Je pa res tudi, da smo vcasih poleg dizla pozimi tankali namerno se po 1/4 do 1/3 tanka bencina, da nafta ni zmrznila.


pa saj nafta ne zmrzne kolikor vem, še manj pa dizel?
pa ni to slabo za avto kar ste delali?


pa saj nafta ne zmrzne kolikor vem, še manj pa dizel?
pa ni to slabo za avto kar ste delali?[/quote]

Vcasih je dizel oz.nafta “zmrznila”, v bistvu ne kot voda postala trda, ampak se je izlocal parafin in je zamasil filter.

Mogoce se spomnis, da si kdaj videl/a sredi zime, v mrazu, kake tovornjake z naprej nagnjeno kabino, kako so greli cevi…

Enkrat pred davnimi leti je moja ljuba žena v mojga golfiča2, seveda dizelaša, v Postojni natočila bencin (ker je ona imela pač opelco). In ta STROJ je bil neuničljiv. Na benzin je lavfal še do Trebnjega…no kar je preveč je preveč…in tam je začel cukat, ma ni še crknu…. Ko se je zrajtala kaj je natočila je bila čisto paf. In jo je un na pumpi potolažu Guspa ni problem, natoči nafte to vrha tanka, notri še en liter olja za mešanice in gas……….

……….in ta STROJ je potem tekel še leta in leta….


to ti pa čist verjamem glede na to da je golf 2 eden najbolj trpežnih in neuničljivih avtomobilov kar so jih kdaj naredili me ne čudi:)
nima zastonja svoje cene, še danes ko je že skoraj oldtimer ga redko dobiš pod 500€
s tem avtom bi lahko delal ne vem kaj pa bi še kar peljal in peljal:)


@NM-3w
a se ti hecaš glede kuhinjskega olja al je to res?


pa saj nafta ne zmrzne kolikor vem, še manj pa dizel?
pa ni to slabo za avto kar ste delali?[/quote]

Včasih dizel motorji niso imeli piezoinjekotrjev kt jih majo dans amapk elektromagnetne ventile, ki so se odpirali/zapirali in na tak način dovajali dotok goriva. ta stvar ni bila občutljiva na kakovost goriva, medtem ko so piezoinjketorji znatno bolj občutljivi. Uniči (vsaj nekatere) jih tud recimo barvilo ki je dodano kurilnemu olju.

Vcasih je dizel oz.nafta “zmrznila”, v bistvu ne kot voda postala trda, ampak se je izlocal parafin in je zamasil filter.

Mogoce se spomnis, da si kdaj videl/a sredi zime, v mrazu, kake tovornjake z naprej nagnjeno kabino, kako so greli cevi…[/quote]

to je bilo mogoče. ker so bile cevi (vodi) kovinski, danes je plastika. je pa tko, da maš dans webasto grelce, s katerimi si lahko ogrevaš tud vode za dizelsko gorivo

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Včasih dizel motorji niso imeli piezoinjekotrjev kt jih majo dans amapk elektromagnetne ventile, ki so se odpirali/zapirali in na tak način dovajali dotok goriva. ta stvar ni bila občutljiva na kakovost goriva, medtem ko so piezoinjketorji znatno bolj občutljivi. Uniči (vsaj nekatere) jih tud recimo barvilo ki je dodano kurilnemu olju.

Vcasih je dizel oz.nafta “zmrznila”, v bistvu ne kot voda postala trda, ampak se je izlocal parafin in je zamasil filter.

Mogoce se spomnis, da si kdaj videl/a sredi zime, v mrazu, kake tovornjake z naprej nagnjeno kabino, kako so greli cevi…[/quote]

to je bilo mogoče. ker so bile cevi (vodi) kovinski, danes je plastika. je pa tko, da maš dans webasto grelce, s katerimi si lahko ogrevaš tud vode za dizelsko gorivo[/quote]

Pa vozila sem se z golfom enko :))
Ja,pa zdaj je standard na bencinskih D-2, vcasih pa je bil kar navaden D-1….

Golf 2 je edini avto na svetu, kjer prej crkne šofer kot pa avto 😉

Ocka


komentar dneva:)))
pa še res je. Tako robustnega in vzdržljivega avta ne bodo nikdar več naredili. Sem gledal video na yt o človeku iz Madžarske ki ima golf 2 z več kot kot milijon km pa še kar laufa in laufa:)
saj veš kako pravijo bolje 25 let star golf 2 kot pa nov golf 7

Štrom je imel pa slab. Poddimenizonirano, in če si npr konkretne meglenke gor obesu, se je topila plošča za varovalke, in crkali releji.


pa saj nafta ne zmrzne kolikor vem, še manj pa dizel?
pa ni to slabo za avto kar ste delali?[/quote]

Seveda zmrzne.
Meni je predlansko zimo zmrznila nafta, pa je je bilo še cca. 1/4 tanka, ni bil čist prazen.
Tankano na Petrolu. Tolk o njihovi kvaliteti.


komentar dneva:)))
pa še res je. Tako robustnega in vzdržljivega avta ne bodo nikdar več naredili. Sem gledal video na yt o človeku iz Madžarske ki ima golf 2 z več kot kot milijon km pa še kar laufa in laufa:)
saj veš kako pravijo bolje 25 let star golf 2 kot pa nov golf 7[/quote]

Res je! Kolega ga ima še iz študentskih let, pa golf še kar dela. Redni servisi in enkrat počena šipa…. drugega dela z njim doslej ni bilo.

Enkrat se je zgodilo, da sem jaz namesto mojega tamavčka vozila moževega tavelikega.
In sem šla tankat. Iz čiste navade tankala bencin in potem z grozo ugotovila, da tankam bencin v dizla.
Ampak to je bilo že zelo kmalu.

Panično letim h črpalkarju, kaj naj zdaj naredim. Pogledava, koliko sem natankala in ugotovimo, da je bilo to le par deci.

In pravi črpalkar, gospa, nič skrbet, vi samo natankajte dizla za poln tank in bo vse vredu.

Evo, naš ta veliki laufa še danes.

jaz sem tudi enkrat v pomoti v dizel Fiata tankala bencin. Je bila gužba na bencinski in vidim, da je sosednji prostor frej, se prestavim, začnem tankat… in mi kapne, da tankam bencin. Ročka za bencin je ožja od tiste za dizel. Zato lahko hitro tankaš bencin v dizel, obratno pa ne. Pomoje sem ene 5 litrov natočila in potem čez dizel do konca. Ni bilo nobene okvare.

Zadnjič mi je pa celo uspelo tankati z ročko za tovornjake. Najprej mi ni bilo čisto jasno, zakaj ne paše skupaj, pa sem si pač mislila, da sem pač na eni zahojeni črpalki. Prodajalec se je pa smejal 😀

Mi smo tud tankali bencin v dizla. Avto se je morda peljal kakšen km, potem je obstal. Poklicali vlečno službo, ga odvlekli, očistili in bilo je vse ok.

New Report

Close