Avtomobilizem

Odgovarjajo:

Na testu: Renault Clio GT 120 EDC

Default avatar
Na test smo tik pred božičem prevzeli Clia GT.

_______
Podatki:

Motor / menjalnik: 1.2 TCe GT 120, turbobencinski (88 kW/120 KM, 220 Nm) / 6-st. sam. EDC
Poraba po ECE: 6,6 / 4,4 / 5,2 (CO2: 120 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 199 km/h / XY sekund
Dolžina / širina / višina: 4063 / 1732 / 1448 mm
Medosna razdalja: 2589 mm
Višina podvozja: 120 mm
Teža: 1090 kg
Posoda za gorivo: 45 l
Št. sedežev: 5
Prtljažnik: 300 – 1146 l

Osnovna cena (1.2, Authentique): 11.290 EUR
Osnovna cena testnega vozila: 18.290 EUR

Letos smo že testirali:
- dizelskega Clia: http://avto.over.net/clanek/renault-cli ... stopstart/
- karavanskega Clia: http://avto.over.net/clanek/renault-cli ... -stopstart
- bencinskega Clia: http://avto.over.net/clanek/renault-cli ... stopstart/

Vabljeni k debati.
Default avatar
Iztok,
verjetno ste se zmotili, ko ste napisali turbodizelski motor.
Gre za turbobencinskega. Toliko.

Lepe praznike!
Default avatar
Kok pa porabi?
Default avatar
Bi priporočal ta menjalnik povprečnemu porabniku ki je precej časa v mestu in gre tu pa tam, recimo enkrat na mesec, na daljšo 200 km dolgo pot v eno smer in nazaj? Prestavlja lepo? Poraba vidim da je velika?
Default avatar
A ima rezervno kolo ali kit?
Default avatar
A podvozje je kot pri RS ali klasično? Ali kakšno vmesno? Kaj vse nudi R.S. drive?
Default avatar
EDC je napisal/a:
Vsekakor. Če ni vklopljen R.S. Drive menjalnik prestavlja ob zglednih vrtljajih motorja in poskuša skrbeti za optimalno porabo. Na njo bolj vpliva kako vi pritiskate na stopalko za plin, saj je od tega potem odvisno tudi samodejno prestavljanje prestav. Včasih imam občutek, da ko je avtomobil hladen, ob zagonu, v mestni vožnji, da se malce zatika pri prestavljanju v smislu, da prepočasi prestavi (osebno bi prestavil že pri nižjih obratih), a to se potem preneha. Prestavljanje je nato tekoče. Le pri močnem priganjanju bi si na trenutke zaželel ročni menjalnik.
pza? je napisal/a:
Ima.
podvozje rs je napisal/a:
Podvozje pri Cliu GT se imenuje športno podvozje GT in je serijsko pri tej opremi. Je pa nekako vmes med klasičnim in tistim pri različici R.S.. Torej je nekoliko trše in se s tem bolj drži ceste.

S pritiskom na gumb R.S. DRIVE pa se spremeni karakteristika upravljanja menjalnika, način delovanja sistema ESP, trdota volana in občutljivost pedala za plin glede na 2 načina delovanja: običajni način "Normal"’ ali športni način "Sport".
Default avatar
Kaj pa tista fora okol glasu k ga avto oddaje? Baje da oponaša dirkalnega clia? Pa neko raketo? A to se ven sliši ali je fora samo z notranjimi zvočniki? Kako deluje če imaš glasbo nažgano? :D
Default avatar
TomazMajer je napisal/a:
R-Sound Effect v Renault Cliu lahko oponaša: Clio V6, Clio Cup prejšnje generacije, Laguna Coupe, MotoGP (old school), raketo iz prihodnosti in oldtimerja.

Zvok se predvaja preko zvočnikov, ampak ločeno z glasbo. Torej jakost zvoka teh efektov nastavljamo posebej, kot jakost radia. Sliši pa se predvsem v potniškem prostoru, razen, če odpremo okna. Najglasnejši zvok je MotoGP motorja.
Default avatar
Hvala za odgovor.
Default avatar
Prejel sem še ceno kolikor bi stal testni primerek...

Cena testnega vozila z dodatno opremo: 17.860 EUR (z vključenim rednim popustom v višini 1.700 EUR + MY Revision)
(dodatna oprema: 500,- sistem za pomoč pri vzratnem parkiranju + vzratna kamera, 150,- spojler zadaj R.S., 620,- kovinska barva - specialna GT)
Default avatar
Super ženski avto :P

Moderatorji