Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Na testu: Seat Toledo 1.2 TSI Style Welcome back

Default avatar

IztokFranko

Na test smo prevzeli Seat Toleda 1.2 TSI z opremo Style Welcome back. Motor je Euro 5.

Izbrati je še mogoče sicer šibkejšega Toleda s 63 kW (85 KM), ki ima samo 5.-stopenjski ročni menjalnik ali pa močnejšega 1.4 TSI z DSG menjalnikom in 90 kW (122 KM).

Cenik se sicer nahaja tu: http://www.seat.si/countries/si/files/toledo_cenik.pdf

________
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.2 TSI turbo-bencinski (77 kW/105 KM, 175 Nm) / 6. st. roč.
Poraba po ECE: 6,4 / 4,3 / 5,1 l (CO2: 118 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 195 km/h / 10,3 sekund
Dolžina / širina / višina: 4483 / 1706 / 1461 mm
Medosna razdalja: 2606 mm
Teža: 1140 kg
Posoda za gorivo: 55 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 550 - 1490 l

Osnovna cena (1.2 TSI, Reference): 12.590 EUR
Osnovna cena testnega modela: 15.786 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 16.188 EUR
(dodatna oprema: 402,- zrcalno srebrna barva)

Toledo je za za cca 200 milimetrov daljši kot bratec Leon, malenkost ožji in skoraj enako visok. Medosna razdalja Toleda razkriva, da je v notranjosti krajši med kolotekoma in s tem ne ponuja več prostora kot Leon. Ima pa Toledo seveda večji prtljažnik že v osnovi, kot Leon.

Test Seat Leona FR sledi tukaj: http://avto.over.net/clanek/seat-leon-2-0-tdi-fr/
Žensko mnenje o Leonu: http://avto.over.net/clanek/andreja-seat-leon-le-on/

Konkurenca:
- Citroen C-Elysee: http://avto.over.net/clanek/25250/ (ima preverjen a manj poskočen atmosferski motor in manjši prtljažnik)
- Peugeot 301: http://avto.over.net/clanek/peugeot-301-1-6-hdi-allure/ (enako kot C-Elysee, le da smo tu preizkusili dizla)
- Ford Focus limuzina: http://avto.over.net/clanek/ford-focus- ... -titanium/ (v našem primeru močan dizelski motor, daljši avto kot Toledo,…)
- Renault Fluence: http://avto.over.net/clanek/renault-flu ... dynamique/ (v našem primeru zelo bogata oprema, 60 litrski tank goriva,…)
- Opel Astra limuzina: http://avto.over.net/clanek/opel-astra- ... dti-cosmo/ (ena izmed daljših tovrstnih limuzin tega razreda na testu v zadnjem obdobju)
- Škoda Rapid: http://avto.over.net/clanek/novo-doma-skoda-rapid/ (žal še nismo testirali, ima pa šibkejše TSI motorje v ponudbi)

V tej temi vabljeni k debati o tem avtomobilu. Lahko postavite seveda tudi kakršnokoli vprašanje v zvezi s tem avtomobilom.
Default avatar

600

ma zadaj bobne ta avto?
Default avatar

kompresijsko razmerje?

Kolikšno imajo ti tsi motorji kompresijsko razmerje? Dizli majo okol 16:1?
Default avatar

slowmac

Kaj pomeni pa ta welcomeback fora? To je oprema serijska?
Default avatar

IztokFranko

slowmac je napisal/a:
"Welcome back Style" je v bistvu akcija uvoznika ob vrnitvi modela in z njim prihranite za 804 evrov.

Dobite:
-SEAT sound system 2.1 WB7
- USB priklop
- 2 dodatna zvočnika
- Bluetooth z glasovnim upravljanjem + Kombi high
- parkirni senzorji zadaj
- Varnostni paket
- nadzor tlaka v pnevmatikah, speljevalna asistenca
- kolutne zavore zadaj
Default avatar

kompresijsko razmerje?

IztokFranko je napisal/a:
To je bilo pa hitro. Hvala! Rabim za seminarsko...
Default avatar

pioneer

Kolikšno porabo pa immaš na testu? Hvala.
Default avatar

IztokFranko

kompresijsko razmerje? je napisal/a:
Sem bil ravno za računalnikom. :)

pioneer je napisal/a:
V mešanem ciklu, cca 70% mestne vožnje, ostalo relacija z avtocesto, poraba znaša približno 6,7 l/100 km.
Default avatar

prtljažnik?

Kako se prtljažnik odpira? Skupaj s steklom ali brez?