Starševski čvek

Kia vozniki so do jaja glupi, majke mi!

Default avatar
pa ne moreš verjet kake face imajo tile Kia vozniki, nalepljeni na šajbo, ni žmigavcev, komaj speljejo, evo tuki berem da tudi olja ne znajo kupit. Ja saj kdor kupi taka jajca kot je Kia itak ne gladek.
Default avatar
žekoslave je napisal/a:
majketi, a ti pa znaš za svojega kupit olje?

jaz obvladam, ni pa nič zgrešeno če še malo povprašam, model
Default avatar
ejga tastar, jaz sam šraufam svojo mečko in obvladam to sceno do jaja res. ker dec si to da ne veš za olje od avta
Default avatar
in kak zaj ti veš da so pa vsi vozniki Kie takšni ? Kia je vredu avto in ne neka jajca tak ko ti praviš.. nikoli me še ni pustil na cedilu in zelo dobro dela ..vprašaj malo če so pa res vsi vozniki Kie taki

LP
Default avatar
Mi pa si ne rabimo nič sami šraufat,ker vozimo KIO-ti pa sam šravfaš,ker nimaš KIE.
Mimogrede,do sedaj naš najboljši avto-KIA SPORTAGE.
Default avatar
njofra je napisal/a:
če ste prej furali zastavo verjamem, da je najboljši do sedaj. Mi ki furamo mečke se kije ne bi ni štapom dirnuli.
Default avatar
Kia je jajca kot so jajca vsi avtomobili po letu 2002. Pa vozim bmw 520d letnik 2011 pa je vecja jajca kot je bil prejsnji 2005 in nimata oba skupaj za burek proti trojkici karavanu letnik 1997 ki sem ga imela se pred tem. Tisto je bil avto tankaj in vozi in edini razlog za prodajo je bil, ker je zacel kuriti bencina vec kot 10 litrov. In ker so stroski popravila presegli ceno avtomobila. Drugace pa je bil zakon, ravno prav opreme in nobene odvecne elektronike. Tukaj pa zazna kaksno bedarijo pa ze piska. Naprimer zazna da je v eni gumi manjsi tlak ze piska da je bil defekt. Pa sploh ni res, le gumo je treba dofilati. V glavnem kriza, sem mislila da sem se znebila jajce ko sem 2005 menjala za nov model pa sem pristala na se vecji jajci. Saj je udoben in super ampak tisti, ki ste kdaj vozili bmw okoli letnika 2000 raje manj boste vedeli kaj govorim. Neunicljivi motorji. Pa se in se. Da pa kia ni jajca se pa kar tolazite, avtomobili so narejeni za potrosnjo ne vec kot vcasih za "kilometrino". Da ne omenjam kaksne jajce od renaultov so sedaj. Moja babica je imela petko staro 19 let, prvi lastnik in zelo malo kilometrov (realnih!) pa je sla za med! Avto v piko. Smo ji kupili lani novega cliota pa je katastrofa proti petki. Nikoli in nikdar ne bo zdrzal 19 let, pa magari bi stal v garazi do takrat. Aja vozniki kie da so kaj drugacni? Nisem opazila. Vozniki kot vozniki pac. Fris ai pa zamenjal/a z svojim ko si gledala v vzvratno ogledalo. Te pa razumem, tudi jaz bi se ga posteno ustrasila!
Default avatar
Kaj bluzite , bimboti.
Kia je en boljših avtomobilov srednjega razreda, o tem pa, da moraš ti svojo mečko sam šraufat, pa tud pove, kak model moraš met..:):)
ja, btw, ne vozim Kie, sem jo pa že in preberi si tudi kako motorevijo, mogoče nemško, če znaš kaj po nemško prebrat in potem povej.
Primerjalni testi so....ti ne povem, sam odkrij.
Sama vozim Audija in ti rečem, da tipi z "mečkmi" bedno vozijo, no, oni z Mercedei pa že malo bolje...:):)
Default avatar
To, da so novejši avtomobili slabši v smislu določenih kvalitet od tistih iz 90. let prejšnjega stoletja verjetno res drži. Ne gre pa vsega skupaj posploševati in metati v isti koš. Za nemške avtomobile to brez dvoma drži, današnji BMW-ji in še bolj Mercedes-Benzi niso niti slučajno tako dobri - kar velja predvsem v smislu plastike, usnja iin recimo lesa. Danes gre predvsem za kopije teh materialov, včasih pa so bili to resnični kosi iz lesa, aluminija in tako naprej. Kar se pa tiče Kie, je pa to brez dvoma verjetno najbolj trenutno napredna znamka med širšim množicam namenjenimi avtomobili. Današnje Kie so kakovostne, kar potrjujejo številni testi in hkrati številne stranke, saj beleži Kia zadnjih deset let najvišjo rast prodaje med vsemi znamkami po celem svetu. Kupci niso ovce. Po mojem gre za neke vrste fenomen v stilu japonskih znamk v 90-letih, ko so Japonci s svojo kakovostjo dobesedno zavzeli velik del trga. Danes počnejo to na podoben način pri Kiji, le da so šli tukaj korak dlje od Japoncev, saj so najeli najboljše evropske oblikovalce, prenesli razvoj v Nemčijo in vse skupaj dopolnili s 7-letno garancijo. Kombinacija očitno deluje, saj jo potrjuje predvsem trg, ki zna na najbolj drastičen način kaznovati vse, ki se iz njega norčujejo. Zato pa bo šel Chevrolet leta 2015 v tri krasne, saj ga kupci ne smatrajo več za kakovostnega in glede na ceno sprejemljivega. Zadeva je silno enostavna. Eni rstejo, ker so naredili domačo nalogo, drugi pa propadajo...