delodajalci so se spomnili na nov način kako še priti do denarja – Zaposleni umrl v prometni nesreči. Delodajalec zahtev
Pred dvema letoma je v hudi prometni nesreči na enem od ljubljanskih križišč umrl 27-letni kontrolor letenja. Do odškodnine so upravičeni najožji svojci. Tokrat pa, vsaj kar je javnosti znano, prvič za svojega zaposlenega odškodnino zahteva tudi delodajalec
http://www.24ur.com/novice/slovenija/nesreca-2.html
….
Odškodnino morajo dobiti svojci, da pa je podjetje vložilo “veliko” v 27-letnika pa je malo za lase privlečeno. Sam se je šolal, torej ko je končal faks je bil star pa recimo 25 let in kje je sedaj tisti ogromen vložek podjetja? Da je bil potencialni strokovnjak, ja zakaj pa ne, saj je vsak mlad človek potencialni strokovnjak na svojem področju, ali mogoče ni tako? Vsako življenje je dragoceno, škoda je vsake žrtve, kakršne koli.
Motiš se. Podjetje v takega delavca vloži precejšnja sredstva, ko prideš iz faksa pač ne znaš aviona vodit.
Ko takega delavca vzamejo v službo, ga je treba najprej poslati na razna izpobraževanja v tujino, kjer se delavec nauči prav specifičnega znanja, vadi na trenažerjih… to pa stane, in so zneski po 10 jurjev bolj drobiž.
Koga pa toži delodajalec? Zavarovalnico ali povzročitelja? Verjetno zavarovalnico, torej povzročitelj ne bo nič bolj kaznovan.
Meni se ne zdi neumestno – če lahko svoj zahtevek argumentira, naj dobil dolžni denar.
Malo zunaj teme sicer, ampak ko je ravno prilika: Tako kot so uvedli dodatno dajatev za mlade voznike, bi jo morali še za nevarne. Otežiti nevarnim (predkaznovanim) šoferjem zavarovanje avta.
Katera zavarovalnica mi bo izplačala odškodnino, ker zaradi premajhnega povpraševanja na trgu potencialna vrednost moje nepremičnine pada? Kdo mi bo izplačal odškodnino za padec vrednosti delnic, v katere sem vložil prihranke? Koga naj tožim za odškodnino, če firma propade, v katero sem vložil svoj čas in delo?
Vozniki BMW-jev so najmanj potrpežljivi, pogosto agresivni in ne upoštevajo cestnih pravil
Vir / Avtor: (agencije), (nib)
13. oktober 2010 (nazadnje spremenjeno: 4:55 23. oktober 2012)
London – Po najnovejših ugotovitvah ima več kot polovica britanskih voznikov negativno izkušnjo z voznikom BMW-ja. Lastniki te znamke avtomobilov imajo najtanjše živce in so pogosto nesramni ter ne upoštevajo cestnih pravil.
Pri teh voznikih naj bi bilo nekaj normalnega, če vam pokažejo sredinec, pričakovati je tudi hitra prehitevanja, „blendaja“ po avtocesti in premajhno varnostno razdaljo.
Takoj za njimi so na drugem mestu vozniki kombiniranih vozil, ki jim sledijo lastniki audijev, fordov in land roverjev. V „top 10“ so tudi vozniki tovornjakov, oplov, range roverjev, volkswagnov in mercedesov.
Zanimivo je, da na seznamu ni italijanskih znamk avtomobilov, pa tudi to, da so vozniki azijskih avtomobilov mirnejši.
V skladu s podatki kar 23 odstotkov voznikov med vožnjo glasno preklinja, vsak deseti voznik pa je dejal, da je končni rezultat prometnega nasilja pogosto nesreča, navadno le z materialno škodo. 90 odstotkov voznikov je povedalo, da so med vožnjo veliko bolj kot ženske nekulturni moški, najbolj pogosto pa je, da ne upoštevajo varnostne razdalje.
V Ameriki imajo delodajalci svoje delavce zavarovane. Saj je bilo več zgodb o tem, kako je kakšno veliko podjetje dobilo pet milijonov dolarjev, ker je delavec umrl. Vdovi pa je ostalo 200, 300 dolarjev pokojnine, s katerimi ni mogla preživeti tri otroke. Družina pokojnika je stradala, podjetje pa pet milijonov. Vdova ni imela koga tožit, če je mož umrl za rakom.
Zakaj pa ste tako proti, da bi delodajalec iztožil odškodnino? Edino pravilno, take kretene edino napad po denarnici boli. In ne bi imela nič proti, če bi tožili še npr. gasilci, če bi pokojni bil gasilec. In tako naprej. Ja, človeško življenje je neprecenljivo, ampak to ne pomeni, da zato ni moralno iztožit odškodnine od kretena, ki je to neprecenljivo človeško življenje zaradi napihnjenosti vzel in celemu kupu ljudi povzročil čisto izmerljivo škodo. Moralni dvomi ga očitno ne mučijo, če se niti krivega ne počuti.