Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Avtošola, vozniško, kupovanje, izpitniki, zavajanje in laži

Avtošola, vozniško, kupovanje, izpitniki, zavajanje in laži

v vednost bralcem, nisem inštruktor in nisem lastnik avtošole me pa moti, ko državni uradniki, državne inštitucije lažejo, zavajajo, manipulirajo, potvarjajo resnice, izjavljajo polresnice, valijo odgovornost na avtošole, inštruktorje.

Toliko laži, zavajanj, podlosti kot se gredo sedaj agencija za varnost prometa, žlender in vsi, ki so na strani države se ne vidi vsak dan. vključeni mediji 24KUR, rtv slo, žurnal, delo, slovenske novice,….

moje mnenje je, da vsi ti uradniki imajo nekaj za bregom in bi se s to medijsko kampanjo radi znebili konkurence.

kot prvo in najpomembnejše je potrebno izpostaviti brez sodelovanja izpitnikov kupovanje vozniškega izpita ne bi bilo možno.

najbrž bodo avtošole in inštruktorji krivi za vse, mi bomo pa dobili nove, višje kazni, avtošole še več papirologije in še več kazni zaradi nepomembnih zadev.

spršujem se, ali bo kateri od izpitnikov šel na hladno? Se bo to kaj poznalo na financiranju agencije za varnost prometa? jo bodo ukinili?
moje mnenje je vse agencije razpustiti in zaposlene na čevelj. od njih ni nič, samo višji davki. preverite agencijo za varnost prometa s spurevizorjem.

vse to kar se dogaja sem napovedal že zdavnaj. varna vožnja je legalizirana kraja in bo pripeljala do korupcije.
to, da pogoji za izvajanje varne vožnje so nastavljeni samo za nekatere to ne gre nikomur v nos.
to da lahko izpitniki oirpavljao varno vožnjo tudi ni nobenemu nenevadno.
mar ni nenavadno, dopoldne ocenjuje kandidate, popoldne pa izvaja varno vožnjo? se vam ne zdi da je tu veliko maneverskega prostora za koruptivno ravnanje?

Rešitve so:

takoj ukiniti varno vožnjo za vse voznike in tudi izbris točk.
spremeniti, poenostaviti in predvsem znižati kazni v prometu, ker vse skupaj suži samo polnjenju državne blagajne. vse ostalo so laži in manipuliranja.

preden so uzakonili varno vožnjo ni bilo nič drugače glede nesreč. žal se dogajajo in se bodo dogajale vedno. represija ni rešitev, je legalna kraja

Želel bi videti matematične analize učinkov varne vožnje in ne besede gospodov iz avp-ja?
Ja, učinki so, dodatno olajšana denarnica voznikov!

Verjetno je vse skupaj uvertura v še dodatno represijo in v to, da se bodo poskusili znebiti konkurence, oz manjših avtošol.
To je lepo razvidno iz posnetkov na 24kur, ko pravijo plačani lažnivci, da v manjših krajih kandidati manj znajo.

Na spodnji povezavi, izjava brulca, čista megla. Lažejo in sprenevedajo se na max.
Program usposabljanja v avtošolah vsebuje vaje, ki se izvajajo ne glede na lokacijo. Če vaje ni moč opraviti v manjšem kraju se zapelje do lokacije kjer se da.
Izpitna vožnja je točka, če kandidat opravi, pomeni da zna. Če ne zna in dobi izpit, po tem je narobe s samim postopkom ocenjevanja.
V primeru, če/ko ne zna pade, ali pač?!

Na spodnji povezavi je izjava Brulca, izjava, bolj zavajanje in manipuliranje.
http://www.24ur.com/novice/slovenija/so-vozniki-iz-manjsih-krajev-res-slabsi.html

Če izpeljemo iz zgornje povezave argument po tem takem tudi nekdo, ki opravi izpit v lj, ko pride v amsterdam, NY nima pojma.

Izjave pojbiča:
http://www.24ur.com/novice/slovenija/izpitne-voznje-le-v-krajih-kjer-je-moc-preskusiti-vse-elemente-voznje.html

Na spodnji povezavi poglejte kako pojbič obravnava lastnika aš. kot retarda, 5 let starega bebota.
Lastnik stoji kot v osnovni šoli pred tablo. Če bi ta osebek imel kaj pojma bi on njima pokazal kje jima je mesto. V kotu, na mizici in ne na njegovem mestu.

Ne morem mimo tega, kaj koga briga ob kateri uri je odprl pisarno. Popolnoma neprofesionalo od pojbiča. Avtošolo stranke lahko kaznujejo s tem, da odidejo drugam. kaj pa javnosketorske zajedalce? Jih lahko kaznujemo, ne.

Ne vem kaj je s temi lastniki avtošol da si ne priskrbijo pravnika, ki jih zastopa v tovrstnih primerih, da si inšpekcija polomi zobe.
Lastniki nimajo blage veze o predpisih, zato jih brez težav nategujejo po dolgem in počez.

http://www.24ur.com/novice/slovenija/sole-voznje-pod-drobnogledom-inspektorjev.html
Na koncu posnetka pravijo, in prav takšnim avtošolam yadayadayada, želijo stopiti na prste. Kdo bo pa stopil na prste policiji, policistom, agenciji za varnost prometa in izpitnikom?

Na 1.00 minuti, kako laže, kdor v lj naredi izpit gre lahko nslednjo uro na dunaj, pariz,…, kakšni argumenti. Dobesedno se delajo norca iz nas.
http://www.24ur.com/bin/video.php?media_id=61261588

En kup zbirokratiziranh zadev, ki so povrh vsega še kaznive in “kršitelje” obravnavajo kot najhujše kriminalce. NorHause.
Po drugi strani, avtošole, lastniki, direktorji so si sami krivi.

PS- vprašanje še, pojbič je bil direktor, vprašanje pa je, ali lahko on kot direktor opravlja inšpekcijske nadzore v primeru da nima izpita/pooblastil za inšpektorja.
v teh nekaj posnetkih je pojbič naredil kar nekaj strokovnih napak. če bi ta direktor imel pravnika bi jim pokazali vetra tako so pa oni njemu. žal.

PS2- o namernem povzročanju škode s strani izpitnikov posameznim avtošolam, inštruktorjem to za nobenega ni problem. to da pravilnik o ocenjevanju izpitnih voženj je manj kot nič. ne predvideva nobene sankcije odgovronosti izpitnikov. domneva za njih je kot da so nezmotljivi, bogovi. povečini so izpitniki zanič inštruktorji, ki so se prerinili do izpitnikov.

Citiram post iz financ:

Danes smo se odločili seznaniti vse bralce financ s početjem javne uprave v upanju, da boste razširili glas ostalim.

plačujemo jih da nam delajo škodo. Javna uprava dobesedno vsak dan sedi na webu in zalezuje cenike avtošol.
Vsi, ki poznate koga, ki ima avtošolo, ki je inštruktor ali kakorkoli povezan z avtošolo, posredujte jim prosim napisano.

Na kaj naj bodo pozorni:

ključne besede po katerih iščejo:

cena+ure+v+avtošoli
višina plačila cpp
cene+avtošol
avtošola ura vožnje cena
cena+vozniškega+dovoljenja
avtošola + IME Avtošole + cenik

…. naštete ključne besede so samo nekatere. Jih je še več, povečini so v povezavi s cenikom.

IP range je 84.39.213.*

Kdo stoji za tem IP-jem?

to je: Ljubljana Ministrstvo Za Pravosodje In Javno Upravo oz. natančno agencija za varnost prometa

Domnevamo da beležijo cene, nakar bodo po izpitnih centrih izbezali število ur po posameznih avtošolah, ki se bodo morale ujemati s številom izdanih računov za ure. Vprašanje je le, ali bodo bistre glave zmnožile cene ur iz cenikov na spletnih straneh s številom izvoženih ur, ki jih imajo izpitni centri.

Zakaj je to pomembno? Zato, ker nekateri imajo še druge dejavnosti zraven, nekateri postavijo ceno ure kot se jim zazdi, nekateri popuste,…., oni bodo pa naračunali, ura po ceniku*število izpitni center je enako podatki Ajpes

Še enkrat apeliramo na vse, ki ste to prebrali, povejte naprej! Hvala.

Avtošolam namig, zahtevajte od vaših webadminov da vam sporočijo kateri ipji so najpogostejši na vaših straneh in kaj iščejo.
Da se prepričate da vse skupaj drži.

V pripravi je pobuda za zbiranje podpisov, referendum o ukinitvi varne vožnje.

Pretežka (in predolga) tema za MON, ampak tehtno in resnično od prve do zadnje črke.
Avtošole so bile eno zadnjih področij, kjer jim še niso gate padle dol.
Mater… kamor se obrneš – sama pokvarjenost in požrežnost.
🙁

Pojma nimam o čem ti to – recimo, kdo so izpitniki? Ne trudi se z odgovorom.

osebke kratke pameti je potrebno božati, zato bom vseeno odgovoril.

izpitnik je član izpitne komisije. oseba, ki ocenjuje kanidate.

s tem se absolutno strinjam

lahko samo še čestitam Štabi, ki je imel jajca in na tiskovni konferenci s prstom pokazal na krivca ter ga imenoval z imenom in priimkom, kar je pri nas resnično prava redkost.

Upam da se tega parazita stera iz JS za vse večne čase

http://www.rtvslo.si/ prispevek je viden v podolgovatem oknu AKTUALNO z naslovom … Kdo je kriv za ponarejene vozniške

sem pa mnenja da se na prav vseh področjih pri nas dela po točno tem sistemu, kot v avtošolah in zato sem še toliko bolj alergična na ljudi, ki zagovarjajo skorumpirane parazitske fikuse v JS.

osebke kratke pameti je potrebno božati, zato bom vseeno odgovoril.

izpitnik je član izpitne komisije. oseba, ki ocenjuje kanidate.[/quote]

Dotična oseba kratke pameti, hvaležna za božanje, je vseeno šla pokukat v SSKJ. Kaj naj rečem, alien, mogoče na tvojem planetu je izpitnik član komisije, na tem pa kandidat, ki dela izpit. Sva mogoče iz vzporednih vesolij? :))

SSKJ:
izpítnik -a m (ȋ) redko (izpitni) kandidat: izpitniki so bili slabo pripravljeni ♪

tudi jaz sem razumel “izpitnik – tisti ki opravlja izpit”

… sicer pa … obup od obupa … ta pokvarjenost …

In Bojan Žlender mirno čiča na svojem stolčku, kljub vedenju vse barabije. Nauk te zgodbe – se splača goljufat.

Zanimiva tema, ki je večina ne razume. Posledice sistema, ki producirajo mentalno kastriran narod.

Edino pravilno je, da se ljudem pusti izbira, ali bodo neko storitev/izdelek kupili, ali ne.
Vse kar je manj od tega je sprenevedanje, laž, manipuliranje z namenom da nam izpulijo € iz žepov.

Ali je kdo videl matematične analize izsledkov učinka varne vožnje? Mene zanimajo samo številke. Ostalo kar oni pravijo, nakladajo je megla in skrb za njihove privilegije in plače, zakamuflirani v boleče teme, nezgode, mrtvi na cestah in podobno. Popolnoma razumljivo, saj, ko je človek v bolečini ne razmišlja razsodno, razum ne deluje in zlahka padejo na njihovo meglo.

S tem, ko zakonsko zagotovijo delo posameznim klikam v družbi je popolnoma predvidljivo in samo vprašanje časa, kdaj se bo pojavila korupcija. V tem primeru člani izpitnih komisij, izpitni centri, avtošole, inštruktorji in jasno, če ni nekoga, ki je pripravljen plačati ni niti podkupnine.

Zakonsko zagotovljene stranke imajo javna uprava, notarji, dimnikarji, poligoni varne vožnje, ostali smo, ali odvisno zaposleni, ali delodajalci, skupna točka zadnjih dveh skupin je da za svoje delo morajo iskati stranke na trgu.
Opciji sta, ali nam vsem zakonsko zagotovijo stranke, ali nobenemu. Katerakoli oblast do sedaj, leva in malo manj leva (desnih v slo ni), vedno je poskrbela za svoje oprode. Primerov je veliko, npr. nalepke za vozila/Mirage, po tem zelo aktualno, prva pomoč v vozilih in rok trajanja le te. Spreglejmo, da mora biti kupljena v slo.
Kamorkoli se obrnem, pod katerikoli kamen pogledam povsod najdem enake vzorce. Javni sektor skrbi le zase in za to da imajo delo na račun podjetij in delovniih ljudi. To se izraža v zakompliciranih postopkih, ko se išče odgovornega ga ni, nikoli nihče kriv za nič, medtem, ko za nas iz zasebnega dela gospodarstva predvidijo nešteto kazni za neumnosti.

Osebno sem za to da vsi skupaj naj lepo pridejo na trg in naj tekmujejo z drugimi brez kakršnih koli privilegijev. Če bodo dobri jih bo trg nagradil, če ne pa sončna uprava.

Kako je bilo pa prej, ko ni bilo varne vožnje? Nič drugače kot sedaj, le poligon Vransko je bolj sameval.

Ne morem mimo tega, da v sam postopek izdaje dovoljenj za izvajanje varne vožnje so vgrajene varovalke s katerimi se onemogoča posamezne avtošole, ki bi želele izvajati varno vožnjo. Zavirajo, onemogočajo konkurenco. To se kaže v številu obveznih vozil, motorjev, ki jih mora imeti avtošola, če želi izvajati varno vožnjo. Retorično vprašanje, zakaj mora ena avtošola imeti šest vozil in šest motorjev za izvajanje varne vožnje, še posebej, ker motoristi po večini pridejo s svojimi motorji.

Rešitve so, ampak večina vas pada na meglo, na prazne obljube.
Vprašajte se, ali bi prispevali določen znesek za agencijo za varnost prometa? Jaz ne bi. Ali bi šli na trening varne vožnje, kar tako, po lastni izbiri?

Jaz sem za to, da se vse javne agencije razpustijo in naj gospodje pridejo lepo na trg in naj poskusijo prodajati svoje storitve, izdelke, če verjamejo v uspeh. Tako pa samo avp za svoje igračkanje pobere 5mio€ na leto. Če ne verjamete si oglejte spodnjo povezavo.
http://supervizor.kpk-rs.si/podj/23272856/

O Žlendru, škoda izgubljat besed. Osebi kateri edina rešitev leži na enosmernem vektorju kaznovanje, višanje kazni in represija nima kaj iskati na takšnih položajih odločanja v neki družbi.
http://www.finance.si/322826/Bojan-{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}C5{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}BDlender-bi-takoj-ukinil-polovi{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}C4{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465}8Dko

Preseneča me, v Avstriji imajo nižje kazni in ljudjem na pamet ne pade da bi zganjali takšni histerijo zaradi nesreč. Se dogajajo in se vedno bodo. Kaj ko bi zakonsko obvezali pešce da nosijo čelade med hojo.
Italija, bodočim voznikom ni obvezno obiskovati avtošolo, le na izpitno vožnjo mora kandidat s komisijo.

Še ena malenkost, elektronsko preverjanje, agenicija ga paca skupaj že ne vem koliko časa. Verjetno jim je namen zagotoviti delo prijateljskim podjetjem. Prvo IT podjetje, po tem pa še sama izvedba elektronskega izpita.
Vse to je že rešeno, Prometric ali ParsonVue. Preprosto bi določili pogoje za elektronsko preverjanje, tiste avtošole, ki bi jih izpolnjevale bi lahko izvajale tovrstno preverjanje.
Npr. kot ima Src, kompas xnet,….,
Če jim zaupajo Microsoft, Red Hat,…, da jim ne moremo mi? Po tem je z nami nekaj narobe.
http://www.register.prometric.com/Centers.asp

Verjetno ni vprašanje zaupanja, ampak zagotavljanja dela posvečnim.

Rešitev zadeve elektronsko preverjanje je zelo preprosta.
Potek:
Registracija uporabnika, izbira načina preverjanja (klasičen ali elektronski), izbira lokacije, izbira izvajalca in izbira termina preverjanja znanja. Plačilo, paypal, kartica, predračun. Razlika bi bila le v ceni med klasičnim in elektronskimpreverjanjem, ker klasično zahteva več dela in telovadbe.

Srečno in previdno, norci so okoli nas, grdi ljudje skriti za lepimi maskami.

Kaj imajo za bregom

Meni pred cca 12imi leti niti na kraj pameti ni padlo, da bi šla kupit vozniškega, niti gibala se nisem v krogu ljudi s takšno mentaliteto in vesela sem za to. Ko sem opravila izpit, se mi je zdelo, da imam premalo ur, da bi samostojno vozila. Ne čudim se zakaj je potem stanje na cestah takšno kot je. To kupovanje me ne preseneča, saj je Slovenija zelo izgubila kompas in ogromno ljudi je, ki še vedno na kupe denarja služijo pod mizo.

Ko sem delala prvo pomoč so mi vsi govorili, da je to samo tako malo brez veze, da če se kaj zgodi je najbolje ponesrečenca v avtu pustiti (!), da te ne bo potem tožil…in desetletje po tem še vedno poslušam iste stvari in se ne morem načuditi neumnosti naroda. Sama sem prvo pomoč obnovila dve leti nazaj, za mojo varnost in varnost ostalih v prometu.

Srčno upam, da bodo odgovorni šli malo na hladno. Tisti, ki pa se jim zdi zabavno kupovati izpit, pa resno želim kakšno čelko v drevo, da v bolnici malo razmislijo pomen karme.

Pod tole se podpišem. Sistem je tisti, ki omogoča zlorabe. Zakaj mora povratnik ki ima za sabo lahko tudi 1 000 000 km voziti v šoli vožnje 21 h ? Koliko od teh plačanih ur(21), je dejansko odvoženih po programu vožnje, ki jo pravilnik določa.. Inštruktorji samovoljno “pišejo” ure, imam tri znance in sam sem bil deležen takega nezakonskega ravnanja. Samo 1 stvar ki jo s pridom izkoriščajo avto šole in služijo na dejstvu, da zakon predvideva min. št ur. tudi za povratnika. Za povratnika se lahko ustrezno pripravi na šolsko vožnjo v 10/h šole vožnje, vse ostalo je luknja ki omogoča lahek zaslužek avtošolam. Edukacijske delavnice za povratnike, ki vozniško zgubijo zaradi alkohola.. Čisti nateg in omogočanje zaslužka državi in posameznikom ki so vpleteni v piramidi zaslužka. Osebno sem bil prisoten na eni od teh delavnic, imam znanje iz alkohologije in povem vam da tisto predavanje v 6ih urah za ceno 140€ nima nobenega, prav nobenega učinka na kandidate povratnike oz., na tiste ki hočejo doseči izbris KT in doseči pogojno (moratorij do 2 leti), če voznik ne naredi težjega prekrška. Učinek je le finančni in z vidika(pač še ena sitnost ki jo moram opraviti). Če gledamo na stvar globalno(veliko sitnosti in stroškov če te zalotijo za volanom pijanega), potem naj kazni in vse ostanejo visoke, morda celo kriminaliziranje vožnje pod vplivom alkohola, večje čase prepovedi udelezbe v prometu, ne pa omogočanje lahkih zaslužkov priviligirancem (javno – zasebno). Že to da ti država razveljavi znanje in te ponovno pošlje v avtošolo z 17 letniki je proti zakonito in je kriminal na državni ravni. Moja izkušnja : Zaradi smrti očeta sem bil v slabem psihičnem stanju in sem tisto obdobje malo več pil, naredil sem težji niz prekrškov v alkoholiziranem stanju in dobil kazen 3000 € in odvzem vozn. dovoljenja ter pol leta prepovedi voznje. Posledica-izguba zaposlitve, neplačana kazen, (družbeno koristno delo), socialno sem padel na dno saj sem bil prejemnik soc. pomoči, kazen sem oddelal, prejemal sem soc. pomoč. Država je v končni bilanci z menoj izgubila €€€, in nič pridobila. Dejansko se vprašaš kdo hudiča piše zakone, s kakšnimi motivi, oz., na kašen način bi dosegli zmanjšanje žrtev na cestah. Vožnjo pod vplivom alkohola strogo obsojam, le sistem kaznovanja in kazni je treba spremeniti, predvsem kriminiliziranje vožnje pod vplivom alkohola. Verjetno je problem v Sloveniji tako obsežen da nimamo zadosti prostora v zaporih, zato pa imamo zadosti dela in organizacij, ki bi omogočale družbeno koristno delo, kar bi morala biti opcija tudi za ljudi ki imajo sredstva za poplačilo kazni. Verjamem da je afera avtošole zakonosnovalce streznila in da bodo spisali učinkovitejše zakone, ki bodo pametneje in bolje povečali prometno varnost. Represija ima učinke, vendar je treba vpeljati sistem ki bo pravičen in pameten in v katerem ne bo mesta za korupcijo.

Res je, vsak povratnik ki ima vozniško dovoljenje več kot 5 let, nima kaj iskati v avtošoli. Avtošole služijo z ljudmi, ki imajo že tako probleme v življenju in pijejo preveč alkohola. Cena v paketa za povratnike je od 400-500 € v (Ljubljani), dejansko pa inštruktorji vpisujejo ure v karton vožnje katere niso bile odvožene, logično ne. Če sistem in zakon sili človeka v neko nerazumnost in mora imeti pred vožnjo pred komisijo 20 zakonskih ur kar s pridom izkoriščajo avtošole. Nihče ti ne da popusta v dejanskem številu ur ki jih plačaš, le voziti ti jih ni treba, ker so pač pokvarjeni. Plačaš 20 /h odvoziš 5 in gremo na izpit !!! Kriminal ki ga omogoča država !!!

New Report

Close