Avtomobilizem

Odgovarjajo:

Na testu: Mercedes-Benz CLA 220 CDI

Default avatar
Tokrat sem na test prevzel ponovno en lep imidž avtomobil. Mercedes-Benz CLA 220 CDI.

Bistveno močnejši motor, kot je bil v testnem A-ju ( http://avto.over.net/clanek/mercedes-be ... ency-7g-dt ) porabi zgolj malenkost več goriva, če primerjam po tehničnih podatkih. Bomo videli kako se bo odrezal v realnosti. Za 3 g pa manj spusti v ozračja CO2 na kilometer kot prej omenjeni model.

V primerjavi z A-jem je daljši in nižji, a malenkost ožji. Medosno razdaljo imata isti, kar dokazuje, da si delita isto osnovo.
________
Podatki:
Motor / menjalnik: 220 CDI (125kW/170 KM, 350 Nm) / 7-st. sam. 7G-DCT
Poraba po ECE: 5,6 / 3,8 / 4,5 l (CO2: 117 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 230 km/h / 8,2 sekund
Dolžina / širina / višina: 4630 / 1777 / 1432 mm
Medosna razdalja: 2699 mm
Teža: 1525 kg
Posoda za gorivo: 50 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 470 l

Osnovna cena (CLA 180): 27.440 EUR
Osnovna cena testnega: 35.990 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 47.989 EUR
(dodatna oprema: kamera za pomoč pri vzvratni vožnji, aktivni parkirni asistent - vključno PARKTRONIC, lamela v maski hladilnika v barvi vozila, COMAND Online, dvojni ksenonski žarometi, usnje RED CUT črno, perforirano (športni sedeži - AMG Line), ogrevan sistem za pranje stekel, izvedba opreme AMG Line, ekskluzivni paket AMG, paket ogledal, samodejno zaznavanje, otroškega sedeža na sovoznikovem sedežu, paket za boljšo vidljivost)

Letos smo imeli na testu tudi že B razred: http://avto.over.net/clanek/mercedes-be ... ncy-7g-dt/

Vesel bom vaših vprašanj v zvezi s tem avtomobilom. Tu sem, da vam pomagam.
Default avatar
TomazMajer je napisal/a:
CLA 45 AMG 4MATIC s 7-stopenjskim športnim AMG SPEEDSHIFT DCT menjalnikom z 265 kW (1.991 ccm) stane 55.910 evrov.

Celoten cenik: http://www.mercedes-benz.si/content/med ... 13-FTP.pdf
Default avatar
Kaj pa poraba dejanska?? Je kaj nižja?
Default avatar
Res hud avto. Zunaj zgleda hud, kak pa je notri. Je dovolj prostora ali si bolj utesnjen?

In kako se obnese menjalnik, baje gre za enega boljših?
Default avatar
Lime83 je napisal/a:
V notranjosti nisi toliko ustesnjen, kot recimo v BMW-ju serije 1, ker je kanal med prednjima voznikoma bistveno nižji. Del pred sovoznikom je oblikovan v smislu, da daje več prostora za noge. Zadaj pa je prostora toliko kolikor ti ga pusti potnik pred teboj s postavitvijo sedeža. Tako, da na splošno lahko rečemo da je nekaj več prostora kot v serije 1 BMW.

Menjalnik smo že preizkusili v razredu A in B. Deluje odlično v normalni vožnji. Prestavlja tekoče. V načinu S je avto poskočnejši, vendar se tako malce preveč zaganja in je smiselno ta način uporabljati res pri ostri vožnji, sicer je bolje način E. V prvi objavi sta linka na oba testa.
Default avatar
kva ga pa tako hvalite?!?!

Moderatorji