Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 Extreme

Default avatar

IztokFranko

Po dolgem času sem na test ponovno prevzel Dusterja. Tokrat s 4x4 pogonom, omejeno serijo opreme Extreme in dizelskim motorjem. Na testu sem že imel pred 2 letoma tegale: http://avto.over.net/clanek/dacia_duste ... _laureate/

_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.5 dCi, turbodizelski (81 kW/110 KM, 240 Nm) / 6. st. ročni
Poraba po ECE: 5,9 / 5 / 5,3 (CO2: 137 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 168 km/h / 12,5 sekund
Dolžina / širina / višina: 4316 / 1822 / 1630 mm
Medosna razdalja: 2673 mm
Teža: 1294 kg
Posoda za gorivo: 50 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 475 – 1636 l
Globina ugreza: 350 mm

Cena osnovnega modela (1.6 16V): 10.290 EUR
Osnovna cena testnega vozila: 17.500 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 18.060 EUR
(dodatna oprema: 310 EUR - modularnost (Preklopljiva zadnja klop, deljiva v razmerju 1/3-2/3 ; po višini nastavljiv voznikov sedež, varnostni pasovi in volanski obroč), 250 EUR - ESP)

Z veseljem vam odgovorim na vprašanja o tem vozilu.
Default avatar

600

opala, tole pa kr pel mal na offroad da poveš če je k lada niva hehe
Default avatar

nasi45

A so kaj izboljšali varnost? L.2011 na crash testu je bilo boplj slabo (3 zv.)
Default avatar

IztokFranko

nasi45 je napisal/a:
A so kaj izboljšali varnost? L.2011 na crash testu je bilo boplj slabo (3 zv.)
Avto je še zmeraj enak. Pripravlja pa prenovljena verzija. O prenovljeni verziji, ki je bila predstavljena v Frankfurtu smo pisali že tu:
- http://avto.over.net/clanek/frankfurt-2 ... ia-duster/
- http://avto.over.net/clanek/frankfurt-1 ... ia-duster/
Default avatar

terenski?

Kaj pa ima kot terenc? stalen 4x4 pogon?
Default avatar

IztokFranko

terenski? je napisal/a:
Kaj pa ima kot terenc? stalen 4x4 pogon?
Omejena serija Duster Extreme je na voljo tako z dvokolesnim kot s štirikolesnim pogonom

Moj testen Duster Extreme ima možnost vožnje zgolj na prednji kolesni par, avtomatični način, ki sam razporeja moč in zaklep na 4x4, ki je mogoč pri nižjih hitrosti. To nastavljaš z vrtljivim gumbom pred prestavno ročico. Mogoče je malce na preveč odmaknjenem položaju. Svojo izbiro pa vidiš tudi na instrumentalni plošči glede na to katera luč gori.

Kot opreme Extreme pa ima Duster še meglenke in snemljive dodatne luči* na strehi, ki zagotavljajo boljšo vidljivost v vseh razmerah. Zgornje luči lahko vklopiš le, ko imaš vklopljene tudi dolge luči. V opremi je tudi vodotesen navigacijski sistem GPS Garmin z zaslonom na dotik in topografsko karto.
Default avatar

ddddddddz

Po cestah sem jih nekaj že opazila. Glede na to, da je mož lovec bi mu predlagala da vzameva zelenega. A je takšen v ponudbi?
Default avatar

IztokFranko

ddddddddz je napisal/a:
Po cestah sem jih nekaj že opazila. Glede na to, da je mož lovec bi mu predlagala da vzameva zelenega. A je takšen v ponudbi?
Zelenega z omejeno serijo Extreme ne boste dobili. Ta omejena serija je na voljo namreč v dveh barvah: bela glacier in biserno črna.

Takšen Duster pa se ponaša še s črno masko žarometov, spodnjim naletnim ščitnikom na prednjem in zadnjem delu, puščice rdeče barve, ki označujejo mesto vlečnih priključkov ter območja za namestitev dvigalke, kolesne zavesice z oznako Duster in dodatne snemljive luči. Tako kot ohišja zunanjih ogledal so tudi jeklena 16-palčna platišča črne barve, kar mi osebno izgleda zelo surovo terensko. Ta Duster pa ima tudi dodatno zatemnjena stekla, ki poskrbijo za ohranitev zbranosti in zaščito (UV, razbitje stekla, bleščanje, vročina…).
Default avatar

veselica

kaj pa cena?
Default avatar

IztokFranko

veselica je napisal/a:
kaj pa cena?
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 18.060 EUR
(dodatna oprema: 310 EUR - modularnost (Preklopljiva zadnja klop, deljiva v razmerju 1/3-2/3 ; po višini nastavljiv voznikov sedež, varnostni pasovi in volanski obroč), 250 EUR - ESP)
Default avatar

Marko19

Pozdravljen,

mene pa zanima pri koliko obratih/min deluje motor pri 130 km/h v 6. prestavi.
Default avatar

IztokFranko

Marko19 je napisal/a:
Pozdravljen,

mene pa zanima pri koliko obratih/min deluje motor pri 130 km/h v 6. prestavi.
Ojej, težko vprašanje, ker avtomobila nimamo več na testu. Na uradni spletni strani pa nimajo več podatkov o starem Dusterju, kot tudi le takšnih ne prikazujejo, ki bi si jih želeli. Lahko pobrskam le po spominu in zapišem, da so bili okoli 2.500. Pri takšni hitrosti pri Dusterju niso težavni obrati, temveč bolj slabša aerodinamika in slabša izoliranost, zaradi tega ste deležni glasnega ropota v potniški kabini. Ta teden se je pa namreč pričel prodajati prenovljeni Duster: http://avto.over.net/clanek/novo-doma-d ... ster-2013/
Pri slednjem so ravno te pomanjkljivosti odpravili.
Default avatar

600

hude fotke, a tut te so fotkane z mobijem? to si enkratomenju da vse z mobijem fotkaš?
Default avatar

Home

Tudi meni so fotografije všeč. A so res z mobitelom fotografinrae?
Default avatar

IztokFranko

Home je napisal/a:
Tudi meni so fotografije všeč. A so res z mobitelom fotografinrae?
Večino testov, ki jih sam objavim fotografiram z mobitelom Samsung Galaxy S3. Testi do avgusta oz. septembra so bili fotografirani s prvim Galaxyem, razen, če ni avtomobila fotografiral Anej. On uporablja Canonov DSLR.

Sam želim z mobilnikom fotkat, da dokažem sposobnosti sodobne mobilne telefonije in povezljivosti z družabnimi omrežji. Predvsem Instagram imam v mislih.
Default avatar

simpl

a so uporabljeni kakšni kompozitni materiali..?
namreč, teža je dokaj nizka- vsaj za 150kg- glede na konkurente (kia, hyundai, nissan)!
Default avatar

600

simpl je napisal/a:
a so uporabljeni kakšni kompozitni materiali..?
namreč, teža je dokaj nizka- vsaj za 150kg- glede na konkurente (kia, hyundai, nissan)!
če bi bili, potem cena ne bi bila tko nizka. avto je pač slečen. to se že vidi ko ga pogledaš bolj podrobno.
Default avatar

IztokFranko

600 je napisal/a:
simpl je napisal/a:
a so uporabljeni kakšni kompozitni materiali..?
namreč, teža je dokaj nizka- vsaj za 150kg- glede na konkurente (kia, hyundai, nissan)!
če bi bili, potem cena ne bi bila tko nizka. avto je pač slečen. to se že vidi ko ga pogledaš bolj podrobno.
Duster je v primerjavi z Nissanom Qashqai, Hyundai ix35 in Kio Sportage manjši, saj je narejen na osnovi Sandera. Le razširjen je. Zato je že v osnovi lažji. Hkrati pa so uporabili precej manj materialov pri izolaciji, zaradi česar je lažji in hkrati med vožnjo v notranjosti bolj hrupen.
Default avatar

JohanK

Iztok je napisal/a:
Duster je v primerjavi z Nissanom Qashqai, Hyundai ix35 in Kio Sportage manjši, saj je narejen na osnovi Sandera. Le razširjen je. Zato je že v osnovi lažji. Hkrati pa so uporabili precej manj materialov pri izolaciji, zaradi česar je lažji in hkrati med vožnjo v notranjosti bolj hrupen.
Imaš prav. Duster je povsem neprimerljiv z omenjenimi tremi. Duster je zelo cenena zadeva, s kupom trde plastike, čudnjih vonjav in porazno kakovostjo - pač novodobna romunska lada za vzhodne reveže. Je pa žalostno, da kljub vsemu ne stane tako malo in lahko že za nekaj tisočakov več odpelješ domov Sportagea, ki je v vseh pogledih verjetno v tem triu najboljši in v smislu garancije najbolj racionalen nakup.