Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek mame zelo brihtnih otrok 1.triade

mame zelo brihtnih otrok 1.triade

Prosim, da odgovarjate samo tiste, ki ste napisane v naslovu, komentarjev ostalih ne potrebujem.
Zanima me, na koliko in katere krožke ste vpisale svoje otroke. Naša hodi na angleščino, pa pravi, da ji je dolgčas, ker samo rišejo in malo pojejo, da se besed nič ne učijo. Vem, da se lahko uči tudi iz pesmic, se mi zdi pa nesmiselno, da otrok, ki bi se bil pripravljen učiti čas ‘zabija’ z risanjem. Pravi, da bi se tisti čas raje igrala. Se na teh krožkih otroci kaj naučijo ali je to bolj stran vržen čas? Verjetno je to odvisno od učiteljice, me pa vseeno zanimajo vaše izkušnje. Otrok se drugače jezika zelo rad uči in si tudi hitro zapomni-se včasih doma zabavamo in poimenujemo predmete in dejanja po angleško. Je pa tudi res, da je šele začetek leta in da se z učiteljico šele spoznavajo in igračkajo in da bodo verjetno šele sedaj začeli zares.

Po čem pa sklepaš da je tvoj otrok zelo brihten?
Naš v 1. razredu ni hodil nikamor-preveč len. Angleško je pa takrat znal že tekoče.
Sedaj je v 4. razredu in hodi na tiste dejavnosti, ki ga dejansko zanimajo.
lp

Naš drugošolec ima že drugo leto angleščino kot del rednega pouka, čeprav ni del učnega načrta. Opažam, da se največ nauči ravno s pesmicami – tudi izgovorjavo. Da bi pa rekla, da je lansko leto ne vem koliko napredoval v ang. pa ni. Jaz sem kar vesela, da se kaj učijo tudi tako brez obveze, sproščeno in brez kakšnih normativov, uživajo v jeziku in se ga učijo igraje.

Če se bo dolgočasila še naprej jo izpiši in vpiši ang. privat ali pa ji najdi kakšno drugo dejavnost.

Keep calm and carry on :)
nova
Uredništvo priporoča

Sin je hodil k angleščini še v vrtcu in se je ogromno naučil. Res so se vglavnem igrali, risali niti niso. Pesmice, igrice v angleškem jeziku in na koncu leta je znal ogromno. Je pa bistveno v katero šolo otroka vpišeš. Niti slučajno niso vse enako kvalitetne. Sedaj imajo angleščino v šoli.

Sin sicer hodi še v glasbeno šolo. Ostale aktivnosti so pa za porabo odvečne energije. Voljo po učenju pa izkoriščamo doma. Bere atlas, enciklopedije, rešuje matematične naloge za višje razrede. Saj ni potrebno, da zato nekam hodi. Jo lahko doma fajn motivirate. Ne pozabite pa na telovadbo in tudi risanje. Slednje nam povzroča težave in na eni strani blesti, na drugi pa fajn zaostaja.

Tekoča angleščina pri šestih letih?
Ne nabijaj! Če niste živeli v angleško govoreči državi, pozabi stara moja.
Ker mi smo živeli v Franciji in sta otroka hodila v vrtec, pa bi težko rekla, da govorita tekoče, čeprav govorita in razumeta vse. Pri šestih letih otroci še materinščine ne znajo tekoče.

Pri nas nikoli nisem bila jaz tista, ki sem otroka kam vpisovala. Je bil otrok vedno tisti, ki je izrazil željo po kakšni dejavnosti. Angleščino so imeli pri nas vsi otroci v okviru rednega pouka. V prvem razredu je hodil še na nemščino, rokomet, jogo in verjetno še kaj kar mi je že padlo iz glave (sedaj je v 8. razredu). Poleg tega je neprenehoma bral in si sam izbiral področja, ki jih je raziskoval. V prvem razredu je bilo aktualno naše osončje. 😉

Pri nas je tudi sin šel na angleščino, pa mu je bilo brez veze in in hodil. Prav tako so samo risali in peli pesmice. Na angleščino je hodil skoraj cel razred. V 9. razredu je moj sin edini dobil zlato priznanje v tekmovanju iz angleščine, nekaj je bilo bronastih, srebrnega ni dobil nihče.
Mislim, da tole učenje angleščine v 1. razredu ni e vem kaj in da je bolj zaradi družbe in zaposlenosti, kot zaradi učenja.
Naš je v prvih leti osnovke obiskoval od 5-8 dejavnosti, večina gibalnih.

Učenje tujega jezika je strokovna zadeva, obstajajo programi za to. Majhni otroci se učijo preko pemic in risanja, zraven tisto, kar so narisali, poimenujejo oziroma se o risbicah pogovarjajo v tistem jeziku. Če se dolgočasi, morda učenje angleščine ni zanjo, je ne zanima. Nima pa to nič zveze z brihtnostjo ali da zna doma predmete poimenovati po angleško, ali da jih učiteljica narobe uči ali kaj podobnega. Vpiši jo v stvari, ki jo zanimajo. Naša se uči rusko že četrto leto, ker angleško govori tekoče in sem tudi prve tri leta mislila, da to ni nič, zdaj pa sem opazila, da kar dobro zna. Ampak seveda samo, če otroka zanima, potem se to splača. Če je ne zanima, je ne sili.

Tekoča angleščina pri šestih letih?
Ne nabijaj! Če niste živeli v angleško govoreči državi, pozabi stara moja.
Ker mi smo živeli v Franciji in sta otroka hodila v vrtec, pa bi težko rekla, da govorita tekoče, čeprav govorita in razumeta vse. Pri šestih letih otroci še materinščine ne znajo tekoče.[/quote]

Glej ti imaš svoje mnenje, jaz pa dejansko vem kako je bilo.
LP

Izpiši jo. Otroka angleščina ne zanima in se prav zato tudi dolgočasi. Pusti ji, da bo nekaj časa še otrok, ne glede na to, koliko je v resnici brihtna. Rajši se ob petju angleških pesmic in gledanju angleških risank zabavajte skupaj doma.


Kje pa najdete matematiko za višje razrede? Moja zabavna matematika1 je naši brez veze, daje reševat tiste nalogce 3 letnemu bratcu in bi prav prišlo kaj, kar bi mu bil večji izziv. Je zadnjič sicer našel neke naloge iz kemije in fizike 🙂 pa se trudil reševati.

Za ostale pa: otrok je bolj sramežjive sorte in česar ne pozna, ne mara. Tako da ga je treba kar usmeriti in prepričati, da gre kaj novega poskusiti. Sicer je potem, ko stvar, dejavnost, spoznava vedno bolj navdušen in ponavadi mu je fajn, samoiniciativno pa ne bo šel nikamor. Ok, mogoče bi šel na šah, ampak ga v 1. triadi na šoli še nimajo.

tvoje vprašanje nima veze z brihtnim otrokom 🙂

tvojemu otroku pač način učenja angleščine ni všeč … zakaj? vprašaj sebe in njo … dvomim, da bi otrok sam rekel, da bi se pri angleščini raje učil besed, kot pa pel pesmice 🙂

vedno imaš možnost izbire, torej vpiši otroka v šolo tujega jezika in mogoče ji bo tam bolj všeč.

pa sploh želi hodit na angleščino?


Kje pa najdete matematiko za višje razrede? Moja zabavna matematika1 je naši brez veze, daje reševat tiste nalogce 3 letnemu bratcu in bi prav prišlo kaj, kar bi mu bil večji izziv. Je zadnjič sicer našel neke naloge iz kemije in fizike 🙂 pa se trudil reševati.

Za ostale pa: otrok je bolj sramežjive sorte in česar ne pozna, ne mara. Tako da ga je treba kar usmeriti in prepričati, da gre kaj novega poskusiti. Sicer je potem, ko stvar, dejavnost, spoznava vedno bolj navdušen in ponavadi mu je fajn, samoiniciativno pa ne bo šel nikamor. Ok, mogoče bi šel na šah, ampak ga v 1. triadi na šoli še nimajo.[/quote]

Triletni otrok ti rešuje naloge iz kemije in fizike? In ti si rodila tako pametna otroka, ne veš pa, kje prodajajo matematične naloge za reševat? Sprašuješ to na monu? Kako si pa zjutraj računalnik vklopila? Aja, sem pozabila, ti je vklopil triletni sin, pa Norton vključil in naredil registry cleanup.


Kje pa najdete matematiko za višje razrede? Moja zabavna matematika1 je naši brez veze, daje reševat tiste nalogce 3 letnemu bratcu in bi prav prišlo kaj, kar bi mu bil večji izziv. Je zadnjič sicer našel neke naloge iz kemije in fizike 🙂 pa se trudil reševati.

Za ostale pa: otrok je bolj sramežjive sorte in česar ne pozna, ne mara. Tako da ga je treba kar usmeriti in prepričati, da gre kaj novega poskusiti. Sicer je potem, ko stvar, dejavnost, spoznava vedno bolj navdušen in ponavadi mu je fajn, samoiniciativno pa ne bo šel nikamor. Ok, mogoče bi šel na šah, ampak ga v 1. triadi na šoli še nimajo.[/quote]

http://www2.arnes.si/~osljjk6/index.htm

http://www2.arnes.si/~skunci1/

http://www.cut-the-knot.org/games.shtml

http://www.si.lefo.net/

http://moja-matematika.si/

V OŠ je bilo našim premalo, so se tudi pri krožku samo igrali, ponavljali eno zadevo po 14 dni, ker nekateri niso osvojili in jim je bilo dolgčas – smo na njihovo željo vpisali v jezikovno šolo, kjer so preverili njihovo znanje in dejansko so lahko hodili z nekaj let starejšimi otroci, brez težav – od začetka so jih malo tastareši zafrkavali s tamalimi, a so jih naši z znanjem hitro prizemljili in utišali – so se začeli potem zelo spoštljivo vesti do njih, celo domačo nalogo so hoteli prepisovat od njih, pa so naši rekli, da se naloga doma naredi 🙂
Jim je bilo zelo zanimivo, ker se je dogajalo, ker so bili izzivi, ker so bile naloge, testi, obenem so se naučili neke discipline, prioritet, sodelovanja, pa tudi super jim je bilo, ker se s starejšimi dosti bolje ujamejo, kot nekaterimi vrstniki, za katere pravijo, da so preveč otročji.

Najboljša metoda za ponavljanje in učenje tujega jezika je spremljanje kakšne oddaje, otroških oddaj, poučnih oddaj v tujem jeziku – da ne bere podnapisov, ampak posluša in si s tem bogati besedni zaklad. Odlični so npr. History channel,National Geographic, Discovery, pa včasih je imel pritanski BBC za tamlajše odličen program CBeebies – je tudi spletna stran z igrami, kjer se otrok odlično lahko sproti uči angleščine, tako za zabavo. Pa Sesame Street, Barney and Friends – odlične spletne strani za spontano učenje angleškega jezika preko igric, ker spoznava pojme in vse ostalo.

Obdobje največje učljivosti pri otroku za tuji jezik je od 2-7 leta starosti, seveda, če otrok pokaže interes in sodeluje, potem steče samo od sebe, spontano, skozi igro, branje, gledanje primernih oddaj in poslušanja in bogatenja besednega zaklada. je pa tako, da moraš imeti za tuje jezike prirojen talent, se nekaterih stvari preprosto ne da naučit, tako kot grammar – taki dosti lažje osvojijo tuje jezike. Napisano tudi iz lastnih izkušenj.


Kje pa najdete matematiko za višje razrede? Moja zabavna matematika1 je naši brez veze, daje reševat tiste nalogce 3 letnemu bratcu in bi prav prišlo kaj, kar bi mu bil večji izziv. Je zadnjič sicer našel neke naloge iz kemije in fizike 🙂 pa se trudil reševati.

Za ostale pa: otrok je bolj sramežjive sorte in česar ne pozna, ne mara. Tako da ga je treba kar usmeriti in prepričati, da gre kaj novega poskusiti. Sicer je potem, ko stvar, dejavnost, spoznava vedno bolj navdušen in ponavadi mu je fajn, samoiniciativno pa ne bo šel nikamor. Ok, mogoče bi šel na šah, ampak ga v 1. triadi na šoli še nimajo.[/quote]

Triletni otrok ti rešuje naloge iz kemije in fizike? In ti si rodila tako pametna otroka, ne veš pa, kje prodajajo matematične naloge za reševat? Sprašuješ to na monu? Kako si pa zjutraj računalnik vklopila? Aja, sem pozabila, ti je vklopil triletni sin, pa Norton vključil in naredil registry cleanup.[/quote]Se opravičujem, ker sem pisala v napačnem spolu. Med pisanjem sem imela v glavi nekaj o sinu, pa sem potem napačno napisala. Se bom križala! Ne, nalog ni reševal 3 letnik, pač pa 6 letnica. In niso bile to ne vem kakšne naloge, čisto praktilna vprašanja, sicer za 6. razred, pa jih je vseeno z razmišljanjem kar precej prav rešila. Bili so pa zraven odgovori a, b, c. Zadovoljna? 🙂 Pa lep dan ti želim! Šavrinka, tebi pa hvala!

Moj hodi v 2. razred osnovne šole in z letošnjim šolskim letom v 1. razred glasbene šole, uči se igrati kitaro.

V šoli pa ima še dve dejavnosti takoj po pouku oz. med koncem pouka in začetkom podaljšanega bivanja – pevski zbor s šolskim učiteljem ter eno rekreacijsko dejavnost.

Kljub svoji pedagoški izobrazbi pa se ne čutim kompetentna, da bi ga ocenila, če je “nadarjen” v tistem smislu, ki ga ta izraz najpogosteje opisuje. Za nekatere stvari je pač nadarjen, za nekatere je brihten, za nekater je zvit, odvisno od marsikaterega faktorja.

V prvi triadi se mi nekako zdi “krivično” ocenjevati nadarjenost, ker je med tako mladimi otroki še zelo velika razlika v zrelosti in včasih nezrelost močno zakrije otrokove zmožnosti, tako kot lahko druge otrokove lastnosti (prijaznost, odprtost, simpatičnost, tekmovalnost, etc) potencirajo izgled nadarjenosti, ki v resnici to ni.

Kakšne so pa kaj delovne in učne navade otroka? Pri brihtnih je to še bolj pomembno.


Kje pa najdete matematiko za višje razrede? Moja zabavna matematika1 je naši brez veze, daje reševat tiste nalogce 3 letnemu bratcu in bi prav prišlo kaj, kar bi mu bil večji izziv. Je zadnjič sicer našel neke naloge iz kemije in fizike 🙂 pa se trudil reševati.

Za ostale pa: otrok je bolj sramežjive sorte in česar ne pozna, ne mara. Tako da ga je treba kar usmeriti in prepričati, da gre kaj novega poskusiti. Sicer je potem, ko stvar, dejavnost, spoznava vedno bolj navdušen in ponavadi mu je fajn, samoiniciativno pa ne bo šel nikamor. Ok, mogoče bi šel na šah, ampak ga v 1. triadi na šoli še nimajo.[/quote]

Spodaj imaš nekaj linkov se pa najde še kaj. Sicer pa preprosto kupiš delovne zvezke višjih razredov in predvsem te časopise, ki so za reševat za višje razrede. Največ je pa na internetu.
Sicer je pa boljša izbira nakup enciklopedije oziroma kakšne take tematske knjige. Berejo in zraven se veliko naučijo. Pri nas je to bistvo. Se moraš pa tudi sama pripraviti, ker branju sledi serija tisočih zakaj :)))


Kakšne učne navade pa je imel tvoj otrok po enem mesecu šole? 🙂

Je natančna in redoljubna, domačo nalogo napiše v petek takoj ko je pride domov, sama. Učne navade pa šele privzgajamo, normalno da je otrok, ki večino reči naredi in pogrunta v prvo, nestrpen tam, kjer je treba kaj ponavljati in se bolj potruditi za to, da se kaj nauči. Se čisto strinjam, da moramo delati predvsem na tem. Zato pa gre v glasbeno šele naslednje leto, ker sem mislila, da letos še ne bo sposobna zbrano in mirno vaditi instrumenta, pa je v pol leta pokazala v zrelosti tak napredek, da bi tudi lahko hodila že letos.

Tvojemu otroku manjka socialne zrelosti (da zmore počakati, da še drugi skončajo,da ni edina na svetu, da šola ni ena sama zaposlitev in polnjenje slehernega trenutka, da mora vmes dati tudi mir…) Zdaj pa samo še povej, da postane nemirna in ruši red, ‘kadar ni dovolj zaposlena’, pa smo tam.


Da ji manjka socialne zrelosti se strinjam. Ima pa veliko sramežljivosti in to, da ni najbolj družabna tudi v genih, dva oba z možem taka. V šoli pa ni nemirna, je večkrat celo pohvaljena, da če bi bili vsi tako pridni kot je ona, da bi bilo fajn. Od več učiteljic.


Da ji manjka socialne zrelosti se strinjam. Ima pa veliko sramežljivosti in to, da ni najbolj družabna tudi v genih, dva oba z možem taka. V šoli pa ni nemirna, je večkrat celo pohvaljena, da če bi bili vsi tako pridni kot je ona, da bi bilo fajn. Od več učiteljic.[/quote]

Po tem napisanem se točno vidi, kako je danes organizirano osnovno šolstvo. Biti “priden” danes pomeni, da si zaprt vase, tih, nemoteč za okolico, da narediš tisto, kar ti dajo za naredit, nato pa ne gnjaviš več. Ne v pozitivno, ne v negativno. Robotek, skratka. Sama jo opisuješ, da ni niti malo samoiniciativna in da jo je k vsemu treba “poriniti”.

Žal to zame ni znak za izjemno nadarjenega ali brihtnega otroka, pač pa v nemoteč sistem ukalupljen otrok, ki zna in zmore ubogati na besedo. To in edino to. Če bi bili vsi taki, bi bili učitelji zelo srečni, s tem se pa strinjam. Seveda ne marajo otrok, ki se iščejo, ki sami iščejo to, kar jim gori kot notranja želja.

Ti si prepričana, da gre za izjemno nadarjenega otroka, v resnici pa gre le za dobro obliko vodljivosti, kar je kvaliteta, ki jo učitelji obožujejo. In seveda tudi starši. Vodljiv otrok je neproblematičen za starše in okolico, resnici na ljubo pa je velika večina otrok, ki ob dosegu zrelosti pokažejo izjemno nadarjenost za neko področje, točno med tistimi, ki so v tako zgodnjih letih označeni za “pain in the ass”


Da ji manjka socialne zrelosti se strinjam. Ima pa veliko sramežljivosti in to, da ni najbolj družabna tudi v genih, dva oba z možem taka. V šoli pa ni nemirna, je večkrat celo pohvaljena, da če bi bili vsi tako pridni kot je ona, da bi bilo fajn. Od več učiteljic.[/quote]

Po tem napisanem se točno vidi, kako je danes organizirano osnovno šolstvo. Biti “priden” danes pomeni, da si zaprt vase, tih, nemoteč za okolico, da narediš tisto, kar ti dajo za naredit, nato pa ne gnjaviš več. Ne v pozitivno, ne v negativno. Robotek, skratka. Sama jo opisuješ, da ni niti malo samoiniciativna in da jo je k vsemu treba “poriniti”.

Žal to zame ni znak za izjemno nadarjenega ali brihtnega otroka, pač pa v nemoteč sistem ukalupljen otrok, ki zna in zmore ubogati na besedo. To in edino to. Če bi bili vsi taki, bi bili učitelji zelo srečni, s tem se pa strinjam. Seveda ne marajo otrok, ki se iščejo, ki sami iščejo to, kar jim gori kot notranja želja.

Ti si prepričana, da gre za izjemno nadarjenega otroka, v resnici pa gre le za dobro obliko vodljivosti, kar je kvaliteta, ki jo učitelji obožujejo. In seveda tudi starši. Vodljiv otrok je neproblematičen za starše in okolico, resnici na ljubo pa je velika večina otrok, ki ob dosegu zrelosti pokažejo izjemno nadarjenost za neko področje, točno med tistimi, ki so v tako zgodnjih letih označeni za “pain in the ass”[/quote]

Ne nabijaj. Imam takega otroka, ki je zdaj star 17 let in je nadarjen in zelo brihten, glede na to, da izdeluje solidno gimnazijo z minimalnim učenjem.
Res je moj otrok vodljiv v smislu, da je sposoben razumeti razlago, kaj, kako in zakaj, nikakor pa ni vodljiv v življenju, ker se je sposoben sam odločati in sam razmiušljati s svojo glavo.
Taki otroci niso “pridni”, ampak so zreli in poleg so poleg brihtnosti nadarjeni tudi za razumevanje stvari, ki so na malo višjem nivoju. Zreli so pa zato, ker smo se starši z njimi ukvarjali kot sebi enakovrednimi in ne kot z otroci, ki nič ne vedo in nič ne znajo!
Pri socializaciji take otroke malo zmanjka, ker so vrstniki ponavadi nekaj let za njimi z zrelostjo in jim vse njihove otročje fore niso zanimive. Če si poiščejo družbo starejših, so lahko zelo socializirani, med vrstniki pa ne funkcionirajo nekje do pred koncem OŠ. To je 100{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} tako, ker sem bila taka jaz, tak je bil mož in je tak tudi najin sin. Midva z možem sva si sicer poiskala družbo starejših, sin se je pa nekoliko prilagodil vrstnikom in sam zaključil, da so pač nekaj let za njim z razmišljanjem in vzel to v zakup. V gimnaziji nima težav, ker so s sošolci na približno enakem intelektualnem in zrelostnem nivoju.
To o zrelosti ni zrastlo na mojem zelniku, ampak je zrastlo na zelniku ravnateljice in pozneje psihologinje, ki je kar naprej testirala sina, ker ji je bilo fascinantno, kaj zmore.

Če je še možnost in jo veseli jo vpišite. V prvem razredu oš nimajo inštrumenta ampak glasbeno pripravljalnico. Se učijo in spoznavajo vse inštrumente. Zelo koristno in poučno, če otroke glasba, petje, igranje veseli. Če praviš, da je sramežljiva bi ji nastopanje tudi koristilo. Sicer je za nastop in samozavest super ples.

New Report

Close