Starševski čvek

homokinetični zglob, avtomobil...

Default avatar
na kaj lahko vpliva homokinetični zglob, če se ne zamenja, in če se na ovinku sliši tak zvok ko npr bolj ostro zaviješ,
ker se mi zdi, da se lahko tudi voziš na avtocesto ne more nič bit, da bi se zaradi tega kolo odtrgal ali kaj podobnega, to je samo zvok ki je motljiv ali je lahko kasneje tudi kaj drugega...
Default avatar
Najmanj, kar se ti bo s časom zgodilo je to, da boš obtičal na cesti, ker ne bo pogona.
Bolj črn scenarij pa je lahko tudi ta, da se ti bo zablokiral volan in boš glavni na pop tv ter v cajtengih. V črni kroniki pač.
______________________
Default avatar
samo zaenkrat, gre še vse vredu, vredu bom pa zamenjal seveda, v kratkem to.
Samo da bi volan zaradi tega zablokiral ne vem no, a je to res možno, pa da obtičiš na cesti, ker med vožnjo se to nič ne sliši, sampo kdaj pa kdaj na kakšnem ovinku.
Default avatar
V samem zglobu je kup kroglic, ki se gibljejo v svojih utorih. Zaradi počene (strgane) manšete je prišel prah in ostala svinjarija v sam zglob. Te utore je razjedlo, lahko pa, da se je katera od kroglic že obškrbnila. Stanje počasi napreduje in ko se kroglice pričnejo drobiti, nastane hudič. Kot že rečeno, najverjetneje se bo le pol osovina zavrtela v prazno in avto bo obstal. Če pa zglob zablokira, (bolj redek in črn scenarij), volana ne boš več obrnil.
______________________
Default avatar
in kaj je potem če se avto ustavi, ali potem treba menjati še kaj drugega, ne samo ta zglob ko se ustavi.
In kaj npr če volana ne moreš več obrniti, kaj je takrat še za zamenjati.
Default avatar
Če se avto samo ustavi, se zamenja cela polosovina. Pri nekaterih tipih morda samo zglob.
Če zaradi zgloba zablokira volan, pa je zadeva lahko različna. Če je avto stal na mestu, se zamenja samo polosovina. Če pa zablokira med samo vožnjo, ja potem pa se zamenja marsikaj, če je sploh še kaj moč zamenjati.
______________________
Default avatar
Dokler ti poka samo takrat ko ostro zaviješ, se ne neč bat. Bo zdržal še kejšnih 100.000 km.