Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Kaj res mislite, da vaši riti avtomatsko pripada avto?

Kaj res mislite, da vaši riti avtomatsko pripada avto?

Berem spodaj, kako se eni mamici zdi nekaj najbolj nezaslišanega na svetu, da bi morala otroka v vrtec in šolo peljati z avtobusom. Gre z avtom, seveda. Pa mož z drugim avtom. Pri nas v bloku imamo družino petih članov, mama, oče, trije otroci med 18 in 27, pet avtov imajo. V bloku sredi Ljubljane. Ker stanovanju pripada samo en parking, si lahko mislite, kje so parkirani tisti ostali štirje, povsod. Družin s po tremi avtomobili, da sploh ne omenjam. Dva sta nuja, brez tega, kot sem spodaj prebrala, sploh ne gre. Vsak se mora povsod z avtom pripeljat. In zdaj je problem, ker so zaprli eno cesto in en pas na vpadnicah, ker se zlepa tega naroda ne da odvrnit od vožnje z avtomobilom, pa so morali zgrda. Čeprav ti ukrepi verjetno niti niso najbolj primerni, bi bilo bolje udariti en fin davek na drugi, na tretji avtomobil v gospodinjstvu pa sploh. Namesto da tolčejo z davki po drugih stvareh, po avtih naj udarijo. Toliko avtomobilov ljudje, ki imajo v mestih. Tisti zunaj mest, ki pa drtugi in tretji avto rabijo, pa bodo davek lahko plačali, ker s tem, ko so zunaj mest, so pa nepremičnine toliko ceneje kupili.

Ja, me kar napadite zdaj, od avtov odvisni Slovenci. Kupi hišo v Ljubljani s čudovitim vrtom, in kaj naredil, beton čez vrt, na ta beton pa štiri avtomobile. Videla na lastne oči. Avto pomembnejši od vsega. Zadušili se bomo v pločevini. Pa ne pravim, da se avta ne bi smelo imeti, ampak toliko avtomobilov???

Se strinjam popolnoma.
Če bi živela v Ljubljani, ne bi imela avta sploh.
Že ta množica pleha …itak katastrofa, ampak a kdo pomisli, kok je to en drag špas?
Za denar, ki mi gre mesečno za avto in bencin (avto -nakup, servisi, registracija, gume, vinjete)
se lahko vsak dan vozim s taksijem, pa mi ostane še keš. Kaj šele avtobus in kolo…

Na žalost sem vezana na avto (ker imam do prvega vlaka 5km peš), v Ljubljani (ali večjem mestu)
ga pa ne bi imela. Za kakšen izlet ga pa najameš za en dan, še vedno ceneje…

Meni je najbolj fascinantno, ko ljudje primerjajo ceno vozovnice za avtobus ali vlak in ceno bencina, ki ga avto porabi za določeno relacijo. In ugotovijo, da je avto cenejši. Ja, seveda, pa kaj še.
Naj v ceno na km dodajo še letne stroške avtomobila – registracija, gume, servis …

In potem naj računajo …

jaja, v službo nej pridem mokra do kosti, pa tam delam 8 ur. pa otroc nej bodo mokri do 15. mislm, da ste sam folš, ker imamo pač vsak svoj avto.pravzaprav pa kaj te briga- ista debata kot zakaj imate vsak svojo brisačo, pa en wc, pa vsak svoj kruh, kr neki. ej a imamo lahko vsak svojo posteljo? a dovoliš

joj hvala, ker se ne rabim gužvat

Če pa gledaš še frekvenco javnega prevoza ugotoviš, da je avto ponekod nujno zlo.

sej bus ma streho :)))

Mi niti na misel ne pride, da bi se ukvarjala s tem, koliko avtov ima kdo pri hiši in zakaj, kje in koliko se vozi, kaj je zanj ceneje in ali bo svojo zelenico spremenil v parking…

Ne, ni vsak po svoje tukaj nič. Ker mesto tega prometa ne zdrži več. Vsak po svoje, si bom pa jaz vikend sredi parka Tivoli postavila. A si mi fovš, ker imam denar za vikend postavit?

A fovš ti bom? Zakaj? Ker se drenjaš in se boš drenjala še bolj? Če komu, potem sem fovš tistim, ki si lahko vsako jutro taksi plačajo in se bodo v službo pripeljali po praznem pasu v petih minutah, ti pa se boš gužvala na ta drugem pasu. Če si že tako vzvišen,d a pišeš,d a to moramo fovš biti.

Računica pokaže, da 20 voženj v službo na mesec stane 100 evrov. Še 20 nazaj 200 evrov. To pa je manj, kot nekateri na leto dajo za kredit za avto, registrracijo, kasko, bencin.

Svojo lahko spremeni v karkoli, ampak tista družina s petimi avti iz našega bloka, pa zelenico spreminja v blato. In ne svojo zelenico, ampak zelenico vseh nas. Pa niso oni edini, ki parkirajo na travnik, potem ko zaparkirajo vse pločnike.

Če imaš 5 km do prvega vlaka, se pripelješ z biciklom do vlaka v 20 minutah. Tako da ti ga v bistvu ne bi bilo treba imeti tudi tam, kjer si zdaj.

Jaz sem iz LJ, v službo se vozim s kolesom, avto mi v glavnem stoji na parkplacu, ampak dvakrat na mesec naredim večji nakup, vsako leto je treba vsaj enkrat odpeljat mačka in psa k veterinarju, čez vikende hodimo na izlete, letos smo nabavili mikrovalovko in nove jogije (in stare odpeljali na odpad), težko si predstavljam, da bi za vse te stvari fehtarila nekoga ali najemala taksi.

Sem sicer podobno govorila kot ti, dokler avta nisem imela, sedaj bi pa – kljub temu, da ga uporabljam zelo malo – bila težko brez njega.

peljem se le 2 min v službo. in se ne gužvam. resnično čutim folšijo. in komentar avtobus ima streho-hehe. ja moj avto tudi. pe še z suhimi nogami pridem. drugi pa mokrimi. pa gužva, vonj “turistov”, joj jo, ni mi tega treba

Za 2 minuti vožnje v službo si si ti nabavila avto? Človek ne more verjet. Pa še hvali se z lastno neumostjo.

Sem nezaposlena in ko sem ostala brez službe in je bilo jasno, da je v kratkem ne bo, sem avto prodala, ker mi je to bil nepotreben strošek. Imamo samo moževega.
Ampak takoj, ko se bom zaposlila, bom kupila avto, ker čeprav živim v Ljubljani, je LPP tako nemogoč, da potrebuješ uro, da kam prideš, meni pa je mojega časa preveč škoda za vožnjo v službo in nazaj. Res je, da bi dala za bencin manj, kot za avtobus in da če prištejem še stroške amortizacije, servisa, vzdrževanja in registracije, pride avto vsaj 2x cena mesečne za avtobus, ampak kaj je teh par 10€ v primerjavi z dvema urama na dan?
No, morda pa dobim službo kje v centru LJ ali blizu doma, pa ne bom potrebovala avta 🙂

Za 2 minuti vožnje v službo si si ti nabavila avto? Človek ne more verjet. Pa še hvali se z lastno neumostjo.[/quote]

Res ne vem, ali si ga je kupila in ga vzdržuje s svojim denarjem, ali ji ti kaj pomagaš pri tem?

Pa mogoče se njeno življenje ne suče samo okrog službe, ampak se s svojim krasnim avtomobilčkom poda še kam drugam…

Če imaš 5 km do prvega vlaka, se pripelješ z biciklom do vlaka v 20 minutah. Tako da ti ga v bistvu ne bi bilo treba imeti tudi tam, kjer si zdaj.

Jaz sem iz LJ, v službo se vozim s kolesom, avto mi v glavnem stoji na parkplacu, ampak dvakrat na mesec naredim večji nakup, vsako leto je treba vsaj enkrat odpeljat mačka in psa k veterinarju, čez vikende hodimo na izlete, letos smo nabavili mikrovalovko in nove jogije (in stare odpeljali na odpad), težko si predstavljam, da bi za vse te stvari fehtarila nekoga ali najemala taksi.

Sem sicer podobno govorila kot ti, dokler avta nisem imela, sedaj bi pa – kljub temu, da ga uporabljam zelo malo – bila težko brez njega.[/quote]

Ja. S tem, da imam še 300 m višinske razlike, pa (vsaj) 4 mesece sneg, ko (teoretično) pridem
z vlakom v Ljubljano, moram še na avtobus za 7 km na obrobje Lj.
Cela pot v ENO SMER me pride v idealnih pogojih 2 uri . Z avtom pa 35 minut.
Tak fanatik pa nisem.
V Ljubljani ga pa ne bi imela iz razloga, da se enostavno finančno ne splača – za enkrat do dvakrat na
teden, kot ti praviš? Da skeširam 10 000€ (če nismo razsipni) pa par sto za registracijo in kasko, pa
vsako drugo leto gume (če menjaš zimske in letne na 4 leta), pa servis, pa vinjeta, pa bencin….
Da mi stoji na parkingu? Hm.

Ok, priznam, da je avto hudo uporabna reč, od rojstva otrok pa ke do njihovega 12 leta….ko jih vozakaš
k zdravnikom, pa na krožke, pa blabla….pol pa nikoli več.

ne moreš verjet, da se vtikaš kdo mi kej plačuje. hodim v službo in ne gledam v luft kot večina tukaj. če bom hotela 3 avte si jih bom pač kupila. o shit no. in tudi do kopra, kranjske itd se je treba pripeljati. aja, nej grem na bus a ne.pa kufre in otroke. bolanija

Ja, si jih lahko kupiš pet, ampak vozila boš pa samo po tistem enem pasu. In zato so to tudi naredili. Ker enim ne pomaga nič drugega kot stroga prepoved in kazni. Sploh pa ne vem, kdo je tukaj pisal, da bi ljudje ne smeli avto imeti. Kje si to videla? Pisano je, da ni treba, da ima čisto vsak svoj avto. Ni nikjer pisalo, da bi morala družina brez avta biti. In je pisalo, da ni treba, da se z avti povsod rine.

Čist sigurno bla bla…. živim v Ljubljani pa se z avtobusom iz enega konca LJ na drug konec LJ tud slučajno ne uspem premakniti pravočasno. Treba je pa otroke pravočasno dvignit iz vrtca, šole, jih odpeljati na dejavnosti…. pa da imam samo avtobus… potem lahko cel dan posvetim samo prestopanju iz avtobusa na avtobus in norenju…. ga ni pogoja da avto zamenjam za avtobus, rajš denar reskiram za avto. Žal nismo mesto (LJ), kjer bi bile avtobusne povezave narejene tako, da bi lahko pravočasno opravil vse kar imaš za opravit….

ljubim poletje, gledam kok maš hude čeveljce…ampak ne gre z njimi prav daleč pešačiti, ane:)

DVOJINA JE ZAKON!

si dala kaj zraven mogoče ali zakaj te to toliko moti? pač poklici policijo ali pajka če te moti pa nehaj travmirat kaj drugi počnejo in kaj imajo in se s sabo ukvarjaj. pa ne nimamo 10 avtov ampak dva. ker ga dejansko potrebujemo. koliko jih ima sosed me pa boli briga, dokler me ne zaparkira. niti ne vem kateri avto ima kdo ker se brigam zase. me pa zanima, če bi ti šla z 2 leti in pol starim malčkom in malo več kot 11 mesečnim dojenčkom na 13 kilometrov dolgo pot, kjer moraš 3x presedat in traja 2 uri in pol, ker se linije ravno križajo?? vem ker sem morala prinesti potrdilo za potne stroške in vzamejo NAJKRAJŠO pot. plus če preveriš vozni red vidiš kje si! me zanima če bi to storila vsak dan?? zjutraj in popoldne?? preden greš v službo in nazaj iz nje?? misliš da ne obstaja tak vozni red?? ker so še slabši a veš. naprimer tam kjer so moji starši je najprej treba iti peš 5 kilometrov do prve avtobusne, pa avtobus pelje točno 4x na dan. med vikendi sploh ne vozi. torej – bi se ti vstala vsak dan ob 4 zjutraj, zbudila otroke in odšla na avtobus da bi bila ob 7 v službi, oddelala 8 ur in nazaj po otroke v vrtec pa čakala avtobus eno uro, potem pa prišla domov ob 19.uri? ali še kasneje če ima zamudo?? se ti vidi da si ljubljančanka veš. še nisem srečala enega iz te opevane ljubljane, ki bi imel v glavi kaj več kot očitno le slamo in ki bi se pametno pogovarjal. ti si le še en dokaz, da se ne motim. največ bi zaslužili da bi uvedli davek na neumnost. samo potem ne bi več tako pametovala ker bi bila ti v najvišjem razredu!! malo manj zganjaj faušijo nad številom in znamko tujih avtomobilov pa bo 😉 in ja, saj vem da jo ne, ker ti imaš ziher ful fajni avto pa to. še nisem slišala enega z avtom nad 50.000€ da bi se toliko brigal za druge tako da to pravljico lahko poveš sebi za lahko noč. pa lep dan, pa ne se nam vžgat od faušije 😉

Če imaš 5 km do prvega vlaka, se pripelješ z biciklom do vlaka v 20 minutah. Tako da ti ga v bistvu ne bi bilo treba imeti tudi tam, kjer si zdaj.

Jaz sem iz LJ, v službo se vozim s kolesom, avto mi v glavnem stoji na parkplacu, ampak dvakrat na mesec naredim večji nakup, vsako leto je treba vsaj enkrat odpeljat mačka in psa k veterinarju, čez vikende hodimo na izlete, letos smo nabavili mikrovalovko in nove jogije (in stare odpeljali na odpad), težko si predstavljam, da bi za vse te stvari fehtarila nekoga ali najemala taksi.

Sem sicer podobno govorila kot ti, dokler avta nisem imela, sedaj bi pa – kljub temu, da ga uporabljam zelo malo – bila težko brez njega.[/quote]

Ja. S tem, da imam še 300 m višinske razlike, pa (vsaj) 4 mesece sneg, ko (teoretično) pridem
z vlakom v Ljubljano, moram še na avtobus za 7 km na obrobje Lj.
Cela pot v ENO SMER me pride v idealnih pogojih 2 uri . Z avtom pa 35 minut.
Tak fanatik pa nisem.
V Ljubljani ga pa ne bi imela iz razloga, da se enostavno finančno ne splača – za enkrat do dvakrat na
teden, kot ti praviš? Da skeširam 10 000€ (če nismo razsipni) pa par sto za registracijo in kasko, pa
vsako drugo leto gume (če menjaš zimske in letne na 4 leta), pa servis, pa vinjeta, pa bencin….
Da mi stoji na parkingu? Hm.

Ok, priznam, da je avto hudo uporabna reč, od rojstva otrok pa ke do njihovega 12 leta….ko jih vozakaš
k zdravnikom, pa na krožke, pa blabla….pol pa nikoli več.[/quote]

Moja računica je precej drugačna. Skeširala sem pol manj za rabljenega japonca, za katerega so me prišli vsi servisi skupaj manj kot 2500 v 10 letih, gume menjam na 4-5 let in to samo zimske, vinjeta me pride ceneje kot prej, ko sem plačevala cestnine, bencina plačam toliko, kot se vozim. Za to imam dovolj samostojnosti, da mi ni treba fehtarit friendov, da mi pripeljejo mikrovalovko, pa da mi ni treba najemat kombija, kadar hočem kaj pripeljat iz Ikee. In če bi najemala za vsak izlet rent-a-car, lahko kar bankrotiram (v Sloveniji je rentanje nadpovprečno drago).

Skratka, jaz tudi nisem fanatik. Gotovo bi me prišlo življenje brez avta cenejše (in mogoče bom v to kdaj prisiljena), ampak zaenkrat se mi tisto udobje, ki ga imam od njega, vsekakor splača, pa čeprav mi večino cajta stoji neizkoriščen na parkingu. Zame bi bil idealen car-sharing, in ko se bo ta koncept pri nas udomačil, bom gotovo med prvimi uporabniki, ampak zaenkrat ga na žalost še ni.

no to je slovenska realnost, ki govori o tem, da kakšne posebne krize pa le ni.

…zelo je zanimivo, kako vsi poskačete v luft, ko potrebno plačevati parkirnine … da ne omenimo, da bodo slej ko prej vsa parkirišča pred bloki na dovolilnico (beri letna dajatev).

zANIMIVO, ZAKAJ vas to tako prizadane? Pa prevelik strošek je to za celoletno parkiranje pred blokom, pa to jr bilo včasih “naše” …. itd…
Te površine bi dejansko imele drug namen, če ne bi bilo pločevine. Ker pa ste tako zelo komot, je pa treba tudi plačat. IN plačuje tisti, ki ima avto. Logično; meni je povsem …

Govora je seveda o tistih, kjer ima vsak član – logično, ane – svoj avto.

Zgoraj sem čisto očitno pisala O LJUBLJANI, ti pa mi zdaj celo svojo zgodbo razlagaš in pišeš, da se vidi, da sem Ljubljančanka, pa nisi nobenega pametnega Ljubljančana še sreča in podobno. Naša torej nisi (čeprav ne dvomim, da nam redno svinjaš zrak).

Jaz sem pisala o Ljubljani in Ljubljančanih. Nisem pisala o tvoji boguzahrbtom vasi, a prav? Kjer avtobus vozi štirikrat na dan, za vikend pa sploh ne. Se ti ne zdi, da je tukaj govora o čisto enih drugih dimenzijah?

ko se naglas režim…

DVOJINA JE ZAKON!

New Report

Close