Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: BMW 320d Gran Turismo Sport Line

Default avatar

IztokFranko

Na test sem prevzel model BMW 320d GT. Gran Turismo je celo daljši kot karavanska različica serije 3 (tema na forumu: http://med.over.net/forum5/read.php?99,9004006 ). Namenjen je temu, da se potniki v drugi vrsti počutijo bolje, imajo več prostora. Zato ima v primerjavi s karavanom podaljšano tudi medosno razdaljo.

Sodeč po tehničnih podatkih naj bi porabil povprečno praktično isto goriva kot enako okrepljena karavanska različica s 135 kW moči in samodejnim menjalnikom.

Prtljažnik pri karavanu je velik 495 l, medtem ko tu pridobite 25 l več prostora.

_______
Podatki:

Motor / menjalnik: 2.0 turbodizelski (135 kW/184 KM, 380 Nm) / 8-stopenjski samodejni menjalnik Steptronic
Poraba: 5,9 / 4,4 / 4,9 l (CO2: 129 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 230 km/h / 7,9 sekund
Dolžina / širina / višina: 4824 / 1828 / 1508 mm
Medosna razdalja: 2920 mm
Teža: 1650 kg
Posoda za gorivo: 57 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 520 l

Osnovna cena (320i GT): 38.250 EUR
Osnovna cena testnega modela: 41.000 EUR

Vesel bom vaših vprašanj & mnenj. Hvala.
Default avatar

ajeto

A je ta grantursimo nekakšen enoprostorec?
Default avatar

IztokFranko

ajeto je napisal/a:
A je ta grantursimo nekakšen enoprostorec?
Po strukturi ne, a filozofsko gledano bi lahko tudi zapisal, da je to neka BMW-jeva interpretacija premium družinskega oz. poslovnega avtomobila. Gran Turismo bo všeč tistim, ki so jim terenci kot so X1, X3, X6 in X5 previsoki oz. predragi, medtem ko jim klasičen avtomobil ne ustreza kot limuzina ali karavan serije 3. Serija 3 Gran Turismo je nenazadnje prostornejši avto v primerjavi z limuzino oz. karavanom. Ima več prostora v drugi vrsti za noge, kot tudi za glave.
Default avatar

obraz

Ima tudi ta zadnjipogon?
Default avatar

prostor zadaj

A ima res gran turismo full več prostora zadaj kot limuzina??
Default avatar

poraba v sport

Iztok voziš kaj tegale v sport ali comfort načinu? Ker pri kavarnu z istim motorjem si skoz vozil v eco pro vsaj tako si rekel. A je poraba ful višja če je v comfort? Ker avto je bolj poskočen a ne? Kako gledaš na to? HVALA.
Default avatar

guglll

A prtljažnik se odpira s steklom skupaj ali brez?
Default avatar

IztokFranko

prostor zadaj je napisal/a:
A ima res gran turismo full več prostora zadaj kot limuzina??
Najverjetneje imate v mislih zadnjo sedežno klop? Z daljšo medosno razdaljo, kot jo imata limuzinska in karavanska različica serije 3 je Gran Turismo tudi bistveno prostornejši na zadnji klopi. Z višjo streho imajo zadaj, kot tudi spredaj sedeči potniki več prostora za glave. Na zadnji klopi pa je občutno več prostora tudi za noge in kolena. V karavanski oziroma limuzinski različici se namreč lahko malce višjerasli potniki hitro pritožijo nad pomanjkanjem prostora, udobja. Tu je ta strah povsem odveč. Tudi trije potniki se bodo v Gran Turismu lažje vozili, udobneje, kot pri prej omenjenima modeloma. Tako, da bi ta avtomobil lahko ocenil kot BMW-jev poskus izdelati enoprostorca. :)
poraba v sport je napisal/a:
Iztok voziš kaj tegale v sport ali comfort načinu? Ker pri kavarnu z istim motorjem si skoz vozil v eco pro vsaj tako si rekel. A je poraba ful višja če je v comfort? Ker avto je bolj poskočen a ne? Kako gledaš na to? HVALA.
Avtomobil sem sicer že vrnil, vendar sem ravno to tudi sam želel preizkusiti. Na relacijski vožnji sem poskusil voziti v vseh treh programih, Sport, Comfort in Eco PRO. Ugotovil sem, da je povprečna poraba se vedno gibala okoli 6 litrov dizelskega goriva na sto prevoženih kilometrov. Seveda sem v vseh treh režimih vozil po omejitvah na lokalnih poteh - 90 km/h in pospeševal varčno. Večje odstopanje pri porabi pa se pokaže v naselju, v mestu, ko je potrebno na križiščih ustavljati. Takrat v Sport programu sistem dodaja več plina pri speljevanju in poraba se dvigne.
guglll je napisal/a:
A prtljažnik se odpira s steklom skupaj ali brez?
Skupaj s steklom.
Default avatar

ker line?

Kateri nivo opreme ima ta avto in koliko si dal zanj?
Default avatar

IztokFranko

ker line? je napisal/a:
Kateri nivo opreme ima ta avto in koliko si dal zanj?
Oprema je Sport Line in stan 2.004 evrov.

Testni Gran Turismo je sicer imel še: Športni avtomatski menjalnik, Variabilno športno krmiljenje, Komfortni sistem dostopa, Odlagalni paket, Ogrevana prednja sedeža, Naprava za pranje žarometov, Tempomat z zavorno funkcijo, Paket luči, BMW Live funkcija, BMW Apps, Usnjen športni volan, Športna sedeža spredaj, Okrasna letvica v koralno rdeči barvi, BMW Service Inclusive - 5 let ali 100.000 km, Nemška navodila za uporabo in servisna knjiga, Business Paket, Navigacijski sistem Professional, Prostoročno telefoniranje z napredno povezavo za pametne telefone, Instrumentna plošča z dodatnimi vsebinami, Advanced Parking, Vzvratna kamera, Avtomatska zatemnitev notranjih in zunanjih ogled, Avtomatska zatemnitev notranjega vzvratnega ogledala, Nadzor razdalje pri parkiranju (PDC) spredaj in zadaj,Vzvratna kamera s funkcijo 'Top View' ter funkcijo 'Surround View', Sight paket, Senzor za dež in stikalo za avtomatski vklop luči, Ksenonske luči za dolge in kratke žaromete, Prilagodljiv snop žarometov in Pomoč pri vklopu in izklopu dolgih luči.

... kar nanese na končno ceno 58.437 evrov.
Default avatar

simpl

kaj pa je to ..???
pomoč pri vklopu dolgih luči???
kakšna dolgonoga in kratkokrilna..???
..za ta dnar ...je ziher kej tazga..
Default avatar

simpl

nisem to vprašal..pač pa..

Prilagodljiv snop žarometov in Pomoč pri vklopu in izklopu dolgih luči.
Default avatar

IztokFranko

simpl je napisal/a:
nisem to vprašal..pač pa..

Prilagodljiv snop žarometov in Pomoč pri vklopu in izklopu dolgih luči.
Bom kar kopiral z uradne strani http://www.bmw.si/si/sl/newvehicles/3se ... t.html#t=l

"Prilagodljivi žarometi s spremenljivo razporeditvijo svetlobe za vožnjo po mestu in avtocestah, vključno z lučmi za osvetlitev notranje strani ovinka in pomočnikom za samodejno zasenčenja dolgih luči vam skupaj z biksenonsko tehnologijo žarometov omogočajo optimalno osvetlitev cestišča.

Kadar vozite ponoči, prilagodljivi žarometi projicirajo svojo svetlobo globoko v prihajajoče ovinke, kakor hitro ustrezno zavrtite volan svojega vozila. Luči za osvetlitev notranje strani ovinka, ki so vgrajene v luči za meglo, izboljšajo vidljivost bližnjega območja in se lahko vklopijo, tudi kadar vozilo miruje, ali s pomočjo vklopa smernikov ali z ustreznim vrtenjem volana. Na tak način prilagodljivi žarometi zagotavljajo optimalen pogled v vseh voznih razmerah in s tem povečujejo aktivno varnost vožnje.

Odvisno od tega, kako svetlo je zunaj in koliko prometa je na cesti, pomočnik za dolge luči s funkcijo zasenčenja samodejno uravnava intenzivnost snopa žarometa, s čimer zagotovi, da je cesta ponoči popolnoma osvetljena. Sistem spremlja vozila pred vami in prihajajoča vozila ter nežno in zanesljivo zasenči žaromete, s čimer prepreči zaslepitev ostalih voznikov."
Default avatar

simpl

a to pomeni da ima ta avto le ene luči..???
namreč, če lahko regulira tako svetlost kot zasenčenost..
ne rabiš "kratkih" "dolgih"..

zanima pa me še nekaj..??
tisti, ki ste vozili vozila, katerim se "pomika" snop v smeri ovinka..
za koliko situacij, bi lahko rekli da vam je to "rešilo" avto/življenje..

namreč iz lastnih izkušenj lahko rečem, da pri vožnji po omejitvah (pa če nisi z 2cm špegli za volanom)..
mi do sedaj ni nikoli primanjkovalo "pomičnih" žarometov..

morda pri hitrostih nad 120km/h, ko se začno stvari dogajat hitreje,

tako da se sprašujem..
a ni morda ta funkcija, pisana zato da lahko "dirkamo" kjer drugače ne bi mogli???
pa menda ja ne..???
Default avatar

IztokFranko

simpl je napisal/a:
a to pomeni da ima ta avto le ene luči..???
namreč, če lahko regulira tako svetlost kot zasenčenost..
ne rabiš "kratkih" "dolgih"..

zanima pa me še nekaj..??
tisti, ki ste vozili vozila, katerim se "pomika" snop v smeri ovinka..
za koliko situacij, bi lahko rekli da vam je to "rešilo" avto/življenje..

namreč iz lastnih izkušenj lahko rečem, da pri vožnji po omejitvah (pa če nisi z 2cm špegli za volanom)..
mi do sedaj ni nikoli primanjkovalo "pomičnih" žarometov..

morda pri hitrostih nad 120km/h, ko se začno stvari dogajat hitreje,

tako da se sprašujem..
a ni morda ta funkcija, pisana zato da lahko "dirkamo" kjer drugače ne bi mogli???
pa menda ja ne..???
Ta funkcija, da svetijo luči v zavoj, ni uporabna zgolj pri visokih hitrostih, ampak tudi pri nizkih. Pogosto prideš do nepreglednega ovinka in ti pomaga, da prej opaziš kakšno žival ali peščca, ki je neosvetljen. Mogoče kamen na cesti? ipd...
Default avatar

600

pismo simpl, ti pa si en dlakocepec :D
Default avatar

R8

Na službeni laguni sem pred leti to prvič vozil. Meni se je zdelo uporabno, saj sem se vozil nekje po avstrijskih hribih in je fajn občutek, ko ti luč posveti v ovinek, k bi sicer svetila naravnost.