Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Na testu: Mercedes-Benz B 180 CDI BlueEfficiency 7G-DT

Default avatar

IztokFranko

Na test sem prevzel Mercedes-Benz razred B z dizelskim motorjem prostornine 1.796 ccm.
________
Podatki:
Motor / menjalnik: 180 CDI BlueEFFICIENCY (80kW/107 KM, 250 Nm) / 7-st. sam. 7G-DCT
Poraba po ECE: 5,2 / 4,2 / 4,5 l (CO2: 120 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 190 km/h / 10,9 sekund
Dolžina / širina / višina: 4359 / 1786 / 1557 mm
Medosna razdalja: 2699 mm
Teža: 1395 kg
Posoda za gorivo: 50 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 486 - 1545 l

Osnovna cena (B 180): 22.960 EUR
Osnovna cena testnega: 23.640 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 33.852 EUR
(dodatna oprema: aktivni parkirni asistent - vključno PARKTRONIC, brisalnik vetr. stekla s padavinskim senzorjem, upravljanje prek volana, samodejni menjalnik 7G-DCT, tempomat z variabilnim omejevalnikom hitrosti (Speedtronic), komfortno podvozje, predpriprava za Becker MAP PILOT *, samodejna klimatska naprava TERMOTRONIC, dvojni ksenonski žarometi, gretje prednjih sedežev, športni paket, paket ogledal, paket komfortnih sedežev, paket za boljšo vidljivost, Becker MAP PILOT modul)

Vabljeni k debati o tem vozilu. Tu lahko postavite tudi vprašanje, če vas karkoli zanima...
Default avatar

R8

To je potem menjalnik z dvojno sklopko ? Kako se obnese?
Default avatar

IztokFranko

R8 je napisal/a:
To je potem menjalnik z dvojno sklopko ? Kako se obnese?
Tako je. Gre za menjalnik 7G-DCT z dvojno sklopko, ki združuje udobno in varčno vožnjo. Samodejni menjalnik 7G-DCT je avtomatiziran menjalnik z dvojno sklopko s tremi gredmi in razpolaga s sedmimi prestavami in dvema delnima menjalnikoma, vsak s svojo sklopko. Z dvema delnima menjalnikoma je tako prestavljanje brez zakasnitve in brez izgube vlečne moči, kar se v praksi lepo pokaže. Dejansko niti ne opaziš kdaj se prestavi. Kot omenjeno menjalnik se sestoji iz dveh delnih menjalnikov, vsak s svojo sklopko. Tako delovanje sklopke kot tudi menjavanje prestav poteka zato tekoče avtomatizirano in omogoča mehko prestavljanje brez prekinitve vlečne moči.

Avto ima tri vozne programe: s stikalom na sredinski konzoli lahko izbirate med voznimi programi »Economy« (varčen), »Sport« (športni). V kombinaciji z opcijskima obvolanskima ročicama za pretikanje pa je na voljo še tretji program »M« (ročni).

Tudi ta B ima funkcijo za zagon/zaustavitev motorja ECO, ki začasno izklopi motor, ko vozilo miruje.

O delovanju menjalnika pa sem se razpisal tudi že v tem testu razreda A: http://avto.over.net/clanek/mercedes-be ... ncy-7g-dt/
Default avatar

laserrrr

B klasa je zakon saj jo vozimo že več kot eno leto in smo happy family :D
Default avatar

simpl

mene pa zanima program "sport" ob 107KM..in 1400kg..
..kakšni so kaj tle užitki..
..
Default avatar

IztokFranko

simpl je napisal/a:
mene pa zanima program "sport" ob 107KM..in 1400kg..
..kakšni so kaj tle užitki..
..
Odlično vprašanje, ker kot si že sam najverjetneje razbral - nekih športnih užitkov ta menjalnik s tem motorjem ne more ponuditi. Prestavlja v višjih vrtljajih in to je to. Mogoče komu idealno in v pomoč pri prehitevanju, vendar sam raje vozim kar v E.
Default avatar

600

pol je pa to ime sport malce nerodno izbrano...boljš bi blo dynamic :D sicer pa vsi vemo kam pes taco moli.

sem pa enkrat se s kolegom pelal k ma ta menjalnnik v svoji merdži. super prestavlja.
Default avatar

simpl

sam še eno vprašanje..
tile "modi" vožnje..
a to tipkaš/klikaš/obračaš..
..kar tko vsake dve minuti kak ti paše..
al je to nekaj kar nastaviš v settingih..

..ker kolikor ste me prepričevali v kakšni prejšnji temi..
..je vse sedaj narejeno v naš luksus, da je čimmanj dela oz. upravljanja..

..ker je ponavadi 70% ljudi ki vozi MB starejših od 60 let..
..ki lih niso na TI s tehniko..
..me res zanima kolko ljudi bo za prehitevanje (če sploh prehitevajo??)..
.."klikalo" med SPORT in ECONO..???
Default avatar

IztokFranko

simpl je napisal/a:
sam še eno vprašanje..
tile "modi" vožnje..
a to tipkaš/klikaš/obračaš..
..kar tko vsake dve minuti kak ti paše..
al je to nekaj kar nastaviš v settingih..

..ker kolikor ste me prepričevali v kakšni prejšnji temi..
..je vse sedaj narejeno v naš luksus, da je čimmanj dela oz. upravljanja..

..ker je ponavadi 70% ljudi ki vozi MB starejših od 60 let..
..ki lih niso na TI s tehniko..
..me res zanima kolko ljudi bo za prehitevanje (če sploh prehitevajo??)..
.."klikalo" med SPORT in ECONO..???
Na osrednjem delu armaturne plošče je gumb in v krogu zapisano E > S > M. S pritiskom na ta gumb spremeniš delovanje menjalnika v naslednjo zaporedno pozicijo oz. s potiskom obvolanskem ročke - v tem primeru gre v M. Zadeva je preprosta za uporabo. Dvomim pa, da to kdo uporablja zgolj za prehitevanje, ampak najverjetneje v primeru, ko želi zavestno voziti hitreje, bolj dinamično in pričakuje, da bo tudi v tem času prehiteval. V tem primeru da v S.

Jaz vozim ves čas v E - samodejni način razen, če se želim kaj poigrati zgolj za potrebe testiranja delovanja tega gumba. V programu E avto tako lepo sam prestavlja, da ni potrebe, da bi dajal v S, ker se nato zaganja v visoke obrate ali v M, da bi sam prestavljal.
Default avatar

bi kupila

Kakšno je to komfortno podvozje ki je v dodatni opremi, iztok?
Default avatar

IztokFranko

bi kupila je napisal/a:
Kakšno je to komfortno podvozje ki je v dodatni opremi, iztok?
V novem komfortnem podvozju novega razreda B so vgrajene komponente, kot so zadnja prema s štirimi vodili, zavorni sistem Torque Vectoring Brake in električna parkirna zavora. Udobno vzmetenje vozila zagotavljajo zadostno veliki pomiki vzmeti, oporna dolžina, ki zagotavlja optimalno trenje, in natančna izravnava prečne sile. Optimizirali so usklajenost dvocevnih tlačnih blažilnikov na sprednji premi zaradi varnosti pri vožnji in vozne dinamike. Poleg tega so zmanjšali pri Mercedesu tudi hrup podvozja s posebnimi komponentami iz umetne mase med premo in karoserijo.
Default avatar

COLLISION PREVENTION ASSIST

Prodajalec mi je pri ponujanju bklase hvalil COLLISION PREVENTION ASSIST kot piše na spletni strani. Kako to deluje, če sploh deluje?
Default avatar

IztokFranko

COLLISION PREVENTION ASSIST je napisal/a:
Prodajalec mi je pri ponujanju bklase hvalil COLLISION PREVENTION ASSIST kot piše na spletni strani. Kako to deluje, če sploh deluje?
Deluje, deluje. :) Meni piska kar pogosto na križiščih, ko kakšen avto pred menoj zavija jaz pa se peljem mimo in je del moje poti v bistvu usmerjen proti tem vozilu pred menoj. Ob tem spusti avto zvočno opozorilo. Zadeva je uporabna v primeru, ko ne bi vozil zbrano. Namreč premajhna varnostna razdalja je eden izmed najpogostejših vzrokov za hude nezgode. Radarsko podprto opozorilo pred trkom COLLISION PREVENTION ASSIST povečuje varnost, da voznika opozori na premajhno varnostno razdaljo do sprednjega vozila in ob nevarnosti vozniku pomaga pri zaviranju.

Sistem lahko zazna premajhno varnostno razdaljo med vozilom in sprednjimi vozili pri hitrosti nad 30 km/h. Ko sistem zazna nevarnost naleta in morebitno nezgodo, voznika opozori z optičnimi in zvočnimi signali. Optični je spredaj med obema analognima prikazovalnikoma. Če sistem zazna nevarnost in voznik hkrati zavira, lahko dodatno posreduje prilagodljivi zavorni asistent. Ta vozniku pomaga tako, da zagotovi zavorno moč, ki je potrebna, da se v idealnem primeru še prepreči morebitni nalet.
Default avatar

simpl

a kak opozorilnik na mini krila, pa nima???..
pa tolk košta???
Default avatar

Rurbak

simpl je napisal/a:
a kak opozorilnik na mini krila, pa nima???..
pa tolk košta???
To mora pa voznik sam opazit :D