Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Odpoklic vozil Nissan Micra - obvestilo pooblaščene zavarovalnice uradnega prodajalca vozil

Default avatar

toliko let

Zavarovalnica Assistance Coris d.o.o, ki sodeluje s pooblaščenimi prodajalci vozil Nissan je prejšnji mesec pošiljala lastnikom vozil Nissan Micra obvestila, da je bila odkrita težava v zvezi z volanskim obročem pri vozilih Micra (K 12). Niso pa navedli letnikov od kdaj, do kdaj. Mi smo to vozilo leta 2009 dali v pobračun pri nakupu novega Nissan vozila -pri istem prodajalcu.
Ugotoviš, kako nedosledno je spremljanje evidence prodanega vozila od uradnega prodajalca k novemu kupcu, pa potem, ko ga npr. isti prodajalec vzame v račun in ponovno naprej proda, da pride tako obvestilo k nepravemu lastniku. Gre za uradnega uviznika in zastopnika v Sloveniji.

Ampak kako neverjetno- tudi s popolnoma novim Nissan vozilom, ki smo ga kupili leta 2009, smo po letu dni lastništva dobili poziv, da se moramo nujno oglasit na servisu, ker naj bi delali odpoklic serij zaradi napake na prirobnici volana.

Kar skoraj preveč naključno, ampak je čisto res, samo sedaj pa resno razmišljam, kako zanesljiva danes so sploh še vozila Nissan, ki pridejo iz proizvodnje nova h kupcem, pa da toliko časa traja, da ugotovijo, da se pojavljajo take vitalne napake iz serijske proizvodnje npr. na volanskih obročih ( zelo pomembno, zelo povezano tudi z optiko podvozja naprimer) pa sploh, glede na to, da gre za dve vozili iz različnega razreda, med njima pa 6 let razlike v proizvodnji...

Še kdo, ki je morda dobil tako obvestilo?
Default avatar

MAJ,,

Fiat ja za Stila delal odpoklic že potem, ko jih niso več proizvajali...res pa ne na volanu.
Default avatar

IztokFranko

toliko let je napisal/a:
Zavarovalnica Assistance Coris d.o.o, ki sodeluje s pooblaščenimi prodajalci vozil Nissan je prejšnji mesec pošiljala lastnikom vozil Nissan Micra obvestila, da je bila odkrita težava v zvezi z volanskim obročem pri vozilih Micra (K 12). Niso pa navedli letnikov od kdaj, do kdaj. Mi smo to vozilo leta 2009 dali v pobračun pri nakupu novega Nissan vozila -pri istem prodajalcu.
Ugotoviš, kako nedosledno je spremljanje evidence prodanega vozila od uradnega prodajalca k novemu kupcu, pa potem, ko ga npr. isti prodajalec vzame v račun in ponovno naprej proda, da pride tako obvestilo k nepravemu lastniku. Gre za uradnega uviznika in zastopnika v Sloveniji.

Ampak kako neverjetno- tudi s popolnoma novim Nissan vozilom, ki smo ga kupili leta 2009, smo po letu dni lastništva dobili poziv, da se moramo nujno oglasit na servisu, ker naj bi delali odpoklic serij zaradi napake na prirobnici volana.

Kar skoraj preveč naključno, ampak je čisto res, samo sedaj pa resno razmišljam, kako zanesljiva danes so sploh še vozila Nissan, ki pridejo iz proizvodnje nova h kupcem, pa da toliko časa traja, da ugotovijo, da se pojavljajo take vitalne napake iz serijske proizvodnje npr. na volanskih obročih ( zelo pomembno, zelo povezano tudi z optiko podvozja naprimer) pa sploh, glede na to, da gre za dve vozili iz različnega razreda, med njima pa 6 let razlike v proizvodnji...

Še kdo, ki je morda dobil tako obvestilo?
Uspel sem pridobiti uradno pojasnilo Nissan Slovenija, ki sledi:

Nissan se zavzema za visoko raven varnosti, kakovosti produktov in storitev ter zadovoljstva svojih strank zato izvaja stalni nadzor kakovosti na vseh svojih modelih, ne glede na starost vozila. Kadar je ugotovljena težava, ki bi lahko pomenila potencialno nevarnost za uporabnike naših vozil, nemudoma izvedemo prostovoljno akcijo vpoklica vozil, na katerih se odkrita napaka lahko pojavi. Podjetje Assistance Coris, d.o.o. je pogodbeni partner, ki v imenu Nissan Slovenija pošlje pisno povabilo lastnikom zadevanih vozil na najbljižji pooblaščeni servis, kjer brezplačno preverijo in odpravijo morebitno napako.

Ker nimamo neposrednega vpogleda na trg rabljenih vozil, ne moremo voditi popolnoma natančne evidence novih lasntnikov, zato na vsakem poslanem dopisu o vpoklicu naprošamo prejemnika obvestila, da nam sporoči ali je še lastnik zadevanega vozila oz. komu lahko v nasprotnem primeru pošljemo obvestilo. Vesekakor se trudimo, da imamo v vsakem trenutku čimbolj ažurne baze lastnikov vozil.
Default avatar

jast in moja miccra

dober dan imam problem z vžiganjem svoje Nissan micre 1.2 , imma pametni kjuč in tam okoli 40% se mi avto noče vžgati ampak mora zakleniti volan in cukati v boe smeri da mi čež kake 10 min čisto naključno odlene vozilo. prosim za pomoč.




lp
Default avatar

600

kaj pa kakšen servis? ste že šli na uradnega? glede na to da ma pametni ključ je najbrž novejši model?