Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Renault Fluence dCi 130

Default avatar

AnejFerko

Tokrat imam na testu Renault Fluence 1.5 dCi s 96kW oz 130 "konji". Gre za limuzino v novem "nizkocenovnem razredu". Avtomobil je izdelan v Turčiji, testna barva pa je bež. Priljubljen je predvsem med taksisti in testna barva kar močno spominja na "nemške taksiste", ki so večinoma turških korenin. Torej je kar nekaj simbolike v tem avtu.

Kako se bo obnesel vam poročam tukaj. Če imate kakšna vprašanja jih zastavite in z veseljem vam odgovorim.
_______
Podatki:

Motor / menjalnik: 1.5 dCi 130 dizelski (96 kW/ 130 KM, 320 Nm) / 6. st. ročni
Poraba po ECE: 5,7 / 3,9 / 4,6 l (CO2: 119 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 200 km/h / 9,8 sekund
Dolžina / širina / višina: 4620 / 1810 / 1480 mm
Medosna razdalja: 2700 mm
Teža: 1350 kg
Posoda za gorivo: 60 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 530 l

Cena osnovne različice (Renault Fluence 1,6 16V authentique): 14.640 EUR
Cena testne različice: 20.090 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 21.480 EUR
(kartografija celotne Evrope: 120 EUR; multimedijski sistem R-Link (7-palčni zaslon na dotik, radio 3D Sound by Arkamys, CD, MP3, 4x35W, navigacijski sistem Carminat Tom Tom, Bluetooth, USB, AUX): 520 EUR; paket udobje (samodejna ročna zavora, ogrevana prednja sedeža): 520 EUR; posebna barva: 180 EUR)
Default avatar

600

kako se ta tvoja oprema imenuje?

pa to ne gre za nov razred? ti avti se že skoz delajo sam v sloveniji jih prej nismo toliko meli. sedaj k je pa kriza pa pritiskajo na nas k slab vreme... rapid ti je tu konkurenca čista in podobni asi.

fluence je pa itak turški avto k se v turčiji dela...
Default avatar

AnejFerko

600 je napisal/a:
kako se ta tvoja oprema imenuje?

pa to ne gre za nov razred? ti avti se že skoz delajo sam v sloveniji jih prej nismo toliko meli. sedaj k je pa kriza pa pritiskajo na nas k slab vreme... rapid ti je tu konkurenca čista in podobni asi.

fluence je pa itak turški avto k se v turčiji dela...
Moja oprema je Dynamique.

Ja gre za razred, ki res da ni nov, je pa v velikem vzponu in trgovci mu še nikoli niso namenili toliko prostora.
Default avatar

Hero2

Ali lahko zadaj sedijo tri odrasle osebe dovolj udobno?
Default avatar

I.S.T.

kaj pa petvratnega megana test ste že naredili?? Me zanima in bi ga prebral. Hvala.
Default avatar

AnejFerko

Hero2 je napisal/a:
Ali lahko zadaj sedijo tri odrasle osebe dovolj udobno?
Zadnja klop je zelo prostorna in na njej lahko tri osebe sedijo. Udobje je kar precej relativen pojem. Brez skrbi lahko rečem, da se tri osebe peljejo normalno in ni težav, tudi pri daljši vožnji.
I.S.T. je napisal/a:
kaj pa petvratnega megana test ste že naredili?? Me zanima in bi ga prebral. Hvala.
Test Megana je opravil Iztok in je na voljo tukaj:
http://avto.over.net/clanek/renault-meg ... gSalZK-18E
Default avatar

I.S.T.

jaz imam občutek po prebranem in kar sem doslej slišal o fluencu da je to isti avto kot megane? A je občutek notri isti?
Default avatar

AnejFerko

I.S.T. je napisal/a:
jaz imam občutek po prebranem in kar sem doslej slišal o fluencu da je to isti avto kot megane? A je občutek notri isti?
Gre za isto osnovo. Prej je Renault ponujal 4 vratno limuzinsko različico Megana, tokrat so to prepakirali v Fluenca, ki ga izdelujejo v Turčiji in na ta način pridobijo cenejšo delovno silo in dostopnejšo ceno.
Default avatar

I.S.T

takega sem imel jaz
Default avatar

Matej.novi

A je res, da se ne da zapret srednjih šob za pihanje klime. Sam sem občutljiv in bi me to zelo motilo.
Default avatar

AnejFerko

Matej.novi je napisal/a:
A je res, da se ne da zapret srednjih šob za pihanje klime. Sam sem občutljiv in bi me to zelo motilo.
Ja to je zanimiva napaka, ki sem jo tudi sam takoj opazil. Stranske šobe za dovajanje zraka v kabino imajo možnost zapiranja, osrednji dve pa ne. Se jih tudi ne da nastaviti tako, da ne pihajo v voznika in delovanje avtomatske klime je tako precej moteče.
Default avatar

600

zanimivo, da so to tako naredili. le zakaj?