
Tokrat sem na test prevzel avtomobil z oznako "cabrio" iz Citroënove premium serije DS. Seveda ne gre za klasični kabriolet, ampak so francozi malce po svoje vzeli celotno zgodbo in odpira se pa zgolj streha, stranski loki pa ostanejo (podobno kot pri legendarnem Spačku ali Diani).
Kako se bo obnesel ta avtomobil v kombinaciji z dizelskim agregatom in robotiziranim menjalnikom, kakšna bo poraba goriva in podobno, pa bom poročal tukaj. Če imate kakšna vprašanja sem na voljo tukaj
_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.6 turbdizelski (68 kW/92 KM, 230 Nm) / 6. st. robotizirani mehanski
Poraba po ECE: 4,5 / 3,5 / 3,8 l (CO2: 99 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 179 km/h / 11,8 sekund
Dolžina / širina / višina: 3.948 / 1.715 / 1.458 mm
Medosna razdalja: 2.645 mm
Teža: 1090 kg
Posoda za gorivo: 46 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 285–980 l
Kako se bo obnesel ta avtomobil v kombinaciji z dizelskim agregatom in robotiziranim menjalnikom, kakšna bo poraba goriva in podobno, pa bom poročal tukaj. Če imate kakšna vprašanja sem na voljo tukaj

_______
Podatki:
Motor / menjalnik: 1.6 turbdizelski (68 kW/92 KM, 230 Nm) / 6. st. robotizirani mehanski
Poraba po ECE: 4,5 / 3,5 / 3,8 l (CO2: 99 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 179 km/h / 11,8 sekund
Dolžina / širina / višina: 3.948 / 1.715 / 1.458 mm
Medosna razdalja: 2.645 mm
Teža: 1090 kg
Posoda za gorivo: 46 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 285–980 l