Forum.Over.Net

Starševski čvek

Kako vzdrževati ozek pas oz. se ne zrediti nazaj okoli pasu?

Default avatar

kako se ne

V zadnjih 2 mesecih sem netohe - zaradi zelo hude situacije shujšala za 8 kg, kar je za mojo postavo ravno idealno. Zdaj je zadeva nekako mimo in bi rada vzdrževala težo - da se vsaj ne bi redila okoli pasu. Kakšne vaje delati. Problem je, ker malo preveč uživam v hrani, potem pa zadevo rešujem s športom. Zdaj bi se osredotočila na pas, tam sem prej imela en šlaufek preveč. Kaj naj delam (vem, tudi manj jem), da se ne bi vrnil?
Default avatar

Rednnammay

To sem pa glih včeri gledala eno oddajo. Hrana ki ima vitamine B12 in D povzroča da lažje shujšamo okoli pasu,trebuha,če le te primanjkuje bomo tam težje shujšali oziroma se okoli pasu maščobe ne bodo topile. Poglej katera hrana vsebuje te vitamine. Jst nevem. vidla sem da je ena imela isti problem,kuhali so ji poširanga piščanca,jajca z gobami,baje gobe full,mussli z jogurtom.. to sem vidla. Res glih včeri sm to gledala na pop tv k je ena hotla hujšat.
___________________________________________________________
http://www.facebook.com/rednnammay
___________________________________________________________
Default avatar

Ni; posebnega

Ti jeje se naprej dobro ter tudi čimbolj zdravo, vmes pa skrbi za primerno rekreacijo ter veliko h20. To je to. Aja, pa bodi čim bolj zadovoljna sama s seboj.
Default avatar

chuchi

Pilates in yoga sta idealna in super za mišice trupa in ohranjanje vitkosti v tem predelu. Lahko ti pripnem tudi kakšen link, če želiš.
Default avatar

Ena druga!

chuchi je napisal/a:
Prosim lepo za kakšen link. Hvala in lep dan!
Default avatar

nimaš kaj

Če si nagnjena k rejenju v trebuh, potem na pas pozabi. Če nisi, potem se ne redi in boš imela pas.
Jaz imam zalita kolena in rit, pa če imam 58kg ali pa 88kg, bom imela vedno zalita kolena in rit, ampak pas imam pa tudi pri 88kg brez šlaufov.
Default avatar

Nina P

Ključno sta 2 stvari.

1.vzdrževanje telesne teže (to pomeni, pojesti toliko, kot porabiš, za kar moraš najprej poznati kalorično vrednost živil in jedi, ter nato svojo dnevno porabo).
2. vsakodnevna vadba, vsaj 1 uro dnevno. Kombinacija teka, aerobike in fitnesa je odlična. Za ozek pas so zelo pomembne vaje pa trebuh, zadnjico in hrbtne mišice, ki se jih moraš pač naučiti in jih vsakodnevno izvajati.
Druge filozofije ni.
Nina Pirnat, dr.med., spec.epid.
Default avatar

chuchi

Najbolje je, da greš na youtube in vpišeš pilates for beginners. Potem pa pogledaš malo, upam, da razumeš angleško :)

Tole sem pravkar našla, ženska mogoče ravno ne kipi od energije, ampak po moje tule fajn razloži sistem pilates, če ga še ne poznaš. Ves čas moraš paziti, da imaš hrbet na tleh, to dosežeš tako, da popek močno vlečeš proti hrbtenici, ne smeš usločiti hrbta. Poleg tega moraš pravilno dihati, ves čas stiskaš mišice. Na začetku je zelooo težko, tudi ker nisi dovolj gibljiv in določeni gibi so kar težki, sčasoma pa se izboljša gibljivost, razteznost.. Na začetku delaš lažje različice, ko čutiš, da si dovolj močna pa težje.

Tukaj je link sicer pa si potem naprej išči sama na youtubu.

http://www.youtube.com/watch?v=ABW9wtA6g3w

http://www.youtube.com/watch?v=Ad3DApQJk04

http://www.youtube.com/watch?v=TgtUfG1g1dk

http://www.youtube.com/watch?v=yjGuHTonhwA

Lahko naprimer narediš vse te vaje v enem ali dveh delih in potem poznaš osnove. Pa mogoče kakšen teden vadiš te vaje, potem pa poiščeš nove. Bodi inovativna, preizkušaj in predvsem UŽIVAJ :)

Aja, še link za yogo

http://www.youtube.com/watch?v=0o0kNeOyH98

Če še kaj rabiš pa vprašaj :)
Default avatar

chuchi

Upoštevaj tudi predhodne poste, ker če boš preveč jedla in ne boš nič migala tudi v aerobnem smislu, se pravi kardio vadba, tek, hitra hoja, kolo itd.. ti pilates in yoga ne bosta nič pomagala. v kombinaciji pa so rezultati sigurno tu.
Default avatar

V formi

Alenka Košir pravi da je za maščobo na trebuhu krivec predvsem nepravilna prehrana in da se vitek pas pridobiva v kuhinji, ne s trebušnjaki, tako da je nasvet zgoraj (uživanje hrane z veliko vitamina B12 in D ter pitje vode) kar pravi :) Pilates je pa še za piko na i udret :)
Default avatar

Nina P

V formi je napisal/a:
Nepravilno prehrano moraš razumeti predvsem v kontekstu preveč kalorične prehrane. Če vse, kar poješ, pokuriš, ne nima kje nabirati. Čisto pa primerjavo: zame brez Nutelle, čokolad, ipd. "ni življenja", pa za par mojih otrok tudi ne. Jem jo z žlico. Ampak pač intenzivno športamo vsak dan (in to desetletja).
Nina Pirnat, dr.med., spec.epid.
Default avatar

Fikula Droptop

Nina P je napisal/a:
Če ješ cukre in ocvirke in potem športaš, da jih izničiš, je zame zelo podobno, kot če kadiš in piješ alko in nato športaš zato, da zmanjšaš negativne učinke.
Default avatar

Yo_

Nina, zate pa res ne bi rekla, da ješ Nutello, sploh pa ne z žlico :))))
Drugače pa se popolnoma strinjam z napisanim.