Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek merjenje porabe goriva avta

merjenje porabe goriva avta

helo, kako se resnično meri poraba goriva avta? od polnega tanka do praznega (dokler avto ne obstane in doliješ iz kantice)? mogoče od polnega tanka do začetka utripanja rezerve? morda kako drugače? je sam števec kilometrov dovolj zanesljiv ali je tudi potrebno kako preverjati z gpsom?

natoči polni tank,zapiši km, če nimaš dnevnih km. Prevozi npr.100 ali pa 200 km. Ponovno natoči polnega, kot si prvič, izračunaj koliko si km naredila in koliko si natočila goriva. Mislim , da bo šlo. lp

če tankaš zmerom za 20 € je poraba zmerom kostantna.

samo kantica, teraj do konca, da crkne in to je odlično sploh za dizla. To je edina opcija, da veš koliko prevoziš, druge ni. Itak nima veze ali meriš v zimskem, poletnem, pomladanskem času, nima veze relacija, mesto…samo sprazni do konca.

meriš jo lahko kakor veš in znaš. To kar ti govoriš, je bolj kot ne neko grobo povprečje.

najlažje jo je mert, tako da zvagaš avto s praznim tankom in s polnim tankom, ri čemer mirkej, da boš v vozilu mel VEDNO SITO GORIVO(ČETNAKAŠ 95 NA PETROLU MORŠ SKOZI CELotno merjenje le-tega tankat. če češ vidt primerjavo z drugimi goprivi pa postopek ponoviđ z drugimi gorivi)

vedet morš tudi zunaje pogoje temp, fajn je tudi, da upoštevaš tud kak dan je (poletje, zima, sonce dež…) ker vse to vpliva tako na gretje motorja (če je avto razgret sigurno pripomore k temu, da se vse skup hitreje segreje).

POtem pa lastnosti avta (gume, gorvio, vključeni porabniki, način vožnje, obremenitev….)

Vse te parametre morš upoštevat in tist na vozili in z vozilom povezani morajo biti konstanti (ne da enakrt laufaš klimo, drugič pač ne)

nekako takole bi lahko meril gorivo

pa motor mora biti utečen

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

> natoči polni tank,zapiši km, če nimaš dnevnih km. Prevozi npr.100 ali pa 200 km. Ponovno natoči polnega, kot si prvič, izračunaj koliko si km naredila in koliko si natočila goriva. Mislim , da bo šlo. lp

to so sicer nekakšni približki, vendar želim za cel tank, da se da sklepati in ne nekih ekstremnih segmentih (kjer je poraba precej višja ali nižja, česar pa se ne da ugotoviti v tistih 100 ali 200 km), koliko se da prevoziti z enim. kaj se torej upošteva, od polnega do rezerve ali od polnega do povsem praznega?

> če tankaš zmerom za 20 € je poraba zmerom kostantna.

strošek je v tem primeru morda konstanten, ne pa poraba, ker drobnoprodajna cena ni konstantna in zato tudi količina ne.

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

Bolje je, da pumpo pripelješ k vozilu preden je tank vozila prazen !!

> whitecow

hvala za precej poglobljen nasvet, tako globoko se ni potrebno spuščati, zanima nas le, ali porabi več ali manj kot 6,7 l / 100km (morda recimo le poleti in pozimi) pri polni in prazni zasedenosti. zdaj, vsi ti neki silni preračuni niso posebej zanimivi, tudi voznih navad nimamo ekstremnih.

torej, zanima me predvsem, kaj se šteje, da je avto prevozil s predvideno količino goriva – od polnega do praznega ali od polnega do rezerve ali pa morda celo kaj tretjega?

seveda tankamo vedno polno in enako gorivo, se tudi zavedamo, da je poln tank težji in zato avto porablja več goriva za premikanje večje teže, vozimo v priporočenem območju vrtljajev itd. iščemo vrednost grobe povprečne porabe goriva in sicer samo na eno decimalko 🙂

na črpalki nakankaj polnega

naredi en krog recmo 50 km

spet na črpalko polnega natankat

računaj

Poskusite tudi meritev brez potnikov – sklepam, da bo poraba nižja. Še bolj ekstremna bi bila tudi meritev brez šoferja, s tem bi privarčevali na teži prižganega vozila. Kolega mehanik mi je rekel, da je prižgano vozilo okrog 10{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} lažje od ugasnjenega.
Baje se da meritev opraviti celo brez vozila, vendar ni najbolj verodostojna, sem prebral na nekem avtomobilskem portalu.
Veliko sreče pri meritvah, upam da vam uspe do konca poletja dobiti neke oprijemljive številke.

hmm, nekako se mi zdi, da se malo norčujete. torej, da razložim: po naših kalkulacijah (in tudi po potovalnem računalniku), javlja porabo okrog 6,2 in 6,4 l/100km, tovarniško ugotovljena povprečna poraba v idealnih pogojih pa je menda 6,6 l/100km in nam to ne gre v račun, ker se vsi pritožujejo, da so tovarniški podatki zavajanje, zato dvomimo v lastne preračune (za cel tank, ne za neke netipične drobne segmente) kot tudi v preračune potovalnega računalnika. razumem, da to ni problem, katerega rešitev bi bila globalna odprava lakote in bolezni, pa vseeno.

a mi lahko poveš, kaj naj bi ti ta podatek povedal? kakšno korist imam od porabe avta brez šoferja? ker avto na veliko pošiljam samega okoli, ali kako????

sicer pa, jaz delam tako. avto vozim do skoraj praznega tanka, tankam vedno polno, zapisujem kilometre, na daljši rok tako lahko izračunavam kolikor toliko zanesljivo porabo avtomobila. ki je, mimogrede, kar nekaj višja, kot to, kar mi prikazuje računalnik avta.

a mi lahko poveš, kaj naj bi ti ta podatek povedal? kakšno korist imam od porabe avta brez šoferja? ker avto na veliko pošiljam samega okoli, ali kako????

sicer pa, jaz delam tako. avto vozim do skoraj praznega tanka, tankam vedno polno, zapisujem kilometre, na daljši rok tako lahko izračunavam kolikor toliko zanesljivo porabo avtomobila. ki je, mimogrede, kar nekaj višja, kot to, kar mi prikazuje računalnik avta.[/quote]

Ja res so to bolj suhoparni podatki za navdušence, ampak ko fizično ločiš vozilo od šoferja, lahko analiziraš šoferja posebej – preveriš kakšna je njegova osebna poraba npr. vode, piva…..

Sicer pa nam poraba praznega vozila pomaga pri določanju zmajnšane porabe, pri naprimer vožnji po klancu napovprek.

Računalniki v nekaterih vozilih (kot si ugotovila) rahlo lažejo. Ne vem pa če veš, da v nekatera vozila vgrajeni računalniki pa celo kradejo in to gorivo iz vozila – s pomočjo posebnega programa spustijo gorivo skozi posebno luknico, ki jo izvrta računalniški hrošč v rezervoar.

Jaz si jo vedno računam tako, da tankam na isti bencinski, pri isti črpalki, do prvega klika, tako računam, da je tank približno enako napolnjen in primerjam s prevoženimi kilometri.

Bistvene razlike s potovalnim računalnikom ni, poraba je običajno nižja, kot pa je zapisana tovarniška.
Je pa razlika, in to ne mala, ali si dam duška in vozim hitro po avtocesti ali pa je umirjena vožnja po navadni in AC. Mestna, in taka s pogostimi vžiganji in ugašanji avtomobila, prav tako poveča povprečno porabo. Tudi neke res občutne razlike med zimsko in poletno porabo ni, klime sploh ne izklapljam.
Tovor na strehi (prtljažnik in kolesa) naj bi sicer povečali porabo, a po mojih izkušnjah zaradi malo počasnejše vožnje (tam nekje okrog 110 km/h) prav tako ne vpliva, običajno je taka vožnja med bolj ekonomičnimi.

hmm, nekako se mi zdi, da se malo norčujete. torej, da razložim: po naših kalkulacijah (in tudi po potovalnem računalniku), javlja porabo okrog 6,2 in 6,4 l/100km, tovarniško ugotovljena povprečna poraba v idealnih pogojih pa je menda 6,6 l/100km in nam to ne gre v račun, ker se vsi pritožujejo, da so tovarniški podatki zavajanje, z

A si si pogledal, kako je ta tovarniška čarovnija sestavljena? Vključuje POLN TANK GORIVA (CCA 50,60 KIL), TER OSEBO – ŠOFERJA, KI IMA DEFINIRANO KILETAŽO (če se ne motim tam okrog 70 kil)…. Gre za to, da je potem vozilo masovno opredeljeno. Glej, če ga bom vozu jaz ko imam okrog 80 kil , al pa ena pupa/gospa ki ima cca 50 kil… ja luba duša to je takoj 20,30 kil razlike. To pa pomeni večjo/manšo moč pri vpžnji, ter posledično tudi višjo/nižjo porabo goriva

svetujem ti, da kontaktiraš svojega proizvajalca vozil (lokalno trgovino, ali pa generalnega uvoznika) in si pridobi informacije, kako so do te prabe prišli. če maš manj kot 70 kil, p anoben enavlake v avtu, bo skor zihr poraba nižja od fabrške….

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

še to sem ti pozabu povedat. nekaj ti je že barca (in sicer okrog hitrosti), drugo pa je tud nadmorska višina. če se voziš v klanec ti za vsakih x m naraste poraba za nekaj procentov (to so meli VW zlo lepo opisano pri tehničnih specifikacijah.)

malce za dušo.......https://www.facebook.com/stvari.ajdovscina/

http://www.poraba.com/
lahko se rgistriras na tej strani in vpisuješ porabo (gorivo in tudi dodatne stroške). jaz vpisujem ze tretji avto in ker delam veliko km na leto mi ta statistika pride prav pri računanju letih stroškov…

kompliciranje avtorja…. lahko še bolj? povej koliko km si prevozil, koliko si tankal in nato kako si opravil test. pa da ostali vidimo ali drži ali nedrži.

glede specifikacij vozil… so totalno nerealne. test velja na enem vozilu in je opravljen v laboratoriju pod točno določenimi pogoji (nižanje teže, zmanjševanje upora, pritisk v pnevmatikah,…) vse samo zato da dobijo proozvajalci čim manjšo porabo goriva in izpust CO2.

v realnosti pa je poraba različna že pri dveh različnih vozilih istega tipa, lahko je nižja (malo verjetno) ali višja (precej verjetno) od specifikacij vozila. zanašat se na tehnologijo v avtu ni realno, ker so vnešeni parametri proizvajalca na podlagi opravljenega testa.

tudi predpisi ki urejajo te teste so zastareli (30 let) kar proizvajalci s pridom izkoriščajo.

tako da raje povej kokliko si prevozil z koliko bencina ter kako si opravil ta test ( kakšni so bili pogoji) in ti bomo ostali svetovali ali je ok test ali ni ter kaj se da še popraviti.

Jaz ne kopliciram toliko, kot nekateri.
Vedno namreč natankam 30L goriva, takoj ko se oglasi rdeča lučka na ravnini. (Če črpalke še dolgo ni, si zabeležim koliko km extra do črpalke sem naredil. To številko odštejem od km prevoženih pri naslednjem polnenju.)

Če bi pa hotel biti zelo natančen, bi pa res moral v čisto prazen rezervoar tankati in se vozit dokler ponovno ni čisto prazen. Vendar to ni ravno priporočljivo.

Mumu, običajno je tankanje bencina na polno nekje 47l (ne vem, če sploh kdaj več), prevoženih navadno 750-780km , izračunana poraba znaša slabih 6,2l/100km, računalnik vztraja na 6.4, kar me sicer veseli, ampak pač ne zaupam, da imam nižjo porabo od tega, kar javlja računalnik in tovarniše specifikacije so še višje 🙂

New Report

Close