Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Titanium 5v

Default avatar

IztokFranko

Na test sem prevzel pevratno Ford Fiesto z opremo Titanium. Vsa vprašanja v zvezi s tem vozilom lahko postavite tu. Vesel bom tudi vaših mnenj.
_______
Podatki:

Motor / menjalnik: 1.0 EcoBoost (74 kW/100 KM, 000 Nm) / 5-st. ročni
Poraba po ECE: 5,9 / 3,7 / 4,3 (CO2: 99 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 180 km/h / 11,2 sekund
Dolžina / širina / višina: 3969 / 1720 / 1495
Medosna razdalja: 2490 mm
Teža: 1025 kg
Posoda za gorivo: 42 l
Št. sedežev: 5
Prtljažnik: 295 - 980 l

Osnovna cena (1.25, Trend, 3 vrata): 9.920 EUR
Osnovna cena testnega vozila: 12.470 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 14.615 EUR
(dodatna oprema: 440 EUR - kovinska barva, 75 EUR - tempomat, 75 EUR - dodatno zatemnjena stekla, 620 EUR - paket za pomoč vozniku 2, 385 EUR - Sony avdio sistem, 75 EUR - dvojno dno prtljažnika, 295 EUR - 16" 15 kraka platišča, 180 EUR - električno pomična stekla zadaj z enojnim dotikom)
Default avatar

petrolll

A pa gre kam ta motor? Kaj pa poraba?
Default avatar

mojcapridna

Kaj pomeni paket za pomoč vozniku 2? Kaj vse vključuje?
Default avatar

STI

Nemorem vrjeti da so tudi po prenovi spet dali zraven 5stopenjski menjalnik...sramota.
kakšni so vrtljaji in trušč na avtocesti?
kakšen zvok ima ta turbo 3valjnik?
Default avatar

IztokFranko

petrolll je napisal/a:
A pa gre kam ta motor? Kaj pa poraba?
Trenutno sem z avtom prevozil relacijo LJ - Krško in okolica, vse skupaj približno 180 km in povprečna poraba znaša 5,6 l/100 km. Navdušen sem nad njo, saj sem na avtocesti brez težav vozil okoli 130 km/h. Tako, da šeste prestave niti nisem pogrešal.
mojcapridna je napisal/a:
Kaj pomeni paket za pomoč vozniku 2? Kaj vse vključuje?
Ta pek vsebuje tipala za pomoč pri parkiranju zadaj, električno poklopni vzratni ogledali, sistem za preprečevanje naleta pri nizkih hitrostih 'Active City Stop' in ogrevano vetrobransko steklo
STI je napisal/a:
Nemorem vrjeti da so tudi po prenovi spet dali zraven 5stopenjski menjalnik...sramota.
kakšni so vrtljaji in trušč na avtocesti?
kakšen zvok ima ta turbo 3valjnik?
Pa niti ni sramota, čeprav sem tudi jaz sprva tako pomislil. V bistvu do 130-140 km/h po števcu avto lepo vleče, prestavna razmerja so lepo razporejena. Zvok motorja je seveda drugačen, deluje malce bolj športno našpičen. 100 konjičev pa je za takšen majhen avtomobil več dovolj. Če primerjam s Kio Rio, ki sem jo imel pred tem na testu in ima klasičen 1,25-litrski motor brez turbine je vsekakor EcoBoost boljša izbira za vse, ki si želijo bolj iskriv motor, bolj poskočen. Jaz z EcoBoostom brez težav dosegam porabo na nivoju Ria - slednjo pa sem dosegel z pazljivo vožnjo.

Tema o Kii Rio je tu: http://med.over.net/forum5/read.php?99,8817014
Avto je v primerjavi s Fiesto večji, vendar slabše opremljen - če primerjamo direktno oba testna primerka. Kljub vsemu ima Fiesta prtljažnik nekoliko večji, a zgolj malo večji. V Riu mi je deloval prostornejši.
Default avatar

rusel

Tale rusel nov je pa pravo kot aston martin.
Default avatar

vročična :)

Meni je ta prenova tudi lepa. Sploh sprednji del.
Default avatar

Frenk1

Imel tegale nadomestnega in je kot mala raketka, tako dinamičen avto, da se težko vozi počasi, s korejci je sramota primerjat, navseadnje je to dvakrat zaporedoma motor leta.

tudi jaz sem se čudil 5 prestavam, ampak turbo motor ima toliko navora da nekako gre, pa se niti ne vrti previsoko, pri 130 ima okoli 3000 obratov in nikoli ni preglasen, tudi 150 tempo po AC z lahkoto držiš, tudi podvozje ni tisto, da bi začel preveč poskakovat po cesti, ravno pravi kompromis.

Pri menjalnikih špara tud VW koncern, in to tam kjer je najmanj treba in se najbolj pozna, pri ta švoh dizlih
Default avatar

vročična :)

Ufff, si ma pa ti sedaj navdušil s tem zapisom. Bom morala it na kakšno testno vožnjo :P
Default avatar

R8

Ajaj, tile mali turbaki so vas vse že omrežil... :D
Default avatar

AnejFerko

Tokrat smo na test pridobili Ford Fiesto z avtomatskim menjalnikom PowerShift.

Motor je že dobro poznani 1.0 EcoBoost

Trenutno je največja razlika med običajnim in avtomatskim menjalnikom v porabi goriva. Testna poraba je namreč kar 8.9 litra na 100 km, s tem, da imamo samo mestno vožnjo. Bomo z vožnjo na relaciji preizkusili, kako se bo fiesta obnesla še tam.

_______
Podatki:

Motor / menjalnik: 1.0 EcoBoost (74 kW/100 KM, 000 Nm) / 5-st. ročni
Poraba po ECE: 6,6 / 3,9 / 4,9 (CO2: 114 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 180 km/h / 10,8 sekund
Dolžina / širina / višina: 3969 / 1720 / 1495
Medosna razdalja: 2490 mm
Teža: 1025 kg
Posoda za gorivo: 42 l
Št. sedežev: 5
Prtljažnik: 295 - 980 l

Osnovna cena (1.25, Trend, 3 vrata): 9.920 EUR
Osnovna cena testnega vozila: 18.670 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 19.735 EUR (s popustom: 16.835 EUR)
Default avatar

simpl

upam da nikoli ne bomo dojeli, da bi bila "to" prihodnost..

namreč, s takšnim tempom , neumnih in "z manj dela" opravil..
bomo čez par let imeli doma robota da nam bo zavezal čevlje..
za wc školjko "očistit" bo pa potrebno se naročit na servis..

čedalje bolj postajamo družba bedakov, ki zna pržgat tablico, mal potvitat..
medtem ko je pa "šaltanje" in pa "zlaganje" špeglov. ...prezahtevno opravilo..

ja, čez komot ga ni..
Default avatar

IztokFranko

Čez komot ga res ni. :)

Ko se cijaziš 1 uro čez mesto. Prva, druga, prva, druga, prva, druga, tretja, prva,... vmes stojiš po par minut se ti zdi res neumno skoz se s sklopko igrat. Hkrati določeni ljudje tako zelo hitro "skurijo" sklopko kar botruje k novim stroškom. Če voziš avto s samodejnim menjalnikom ti je to prihranjeno. Res je, da če crkne sam. menjalnik, da so stroški višji, vendar je glede na razvitost menjalnikov to redka stvar.
Default avatar

Tomozuki

To Fiesto s 101 konjem smo tudi mu nabavili lansko leto in ne morem verjet, da jih je tako malo na cesti. Štirivaljnik 1.25 nima kaj praskat zraven, ker je bistveno manj prožen. Skratka, super mlinček.