Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Hyundai i30 Wagon 1.6 CRDi Comfort

Default avatar

IztokFranko

Na test smo prevzeli še karavansko različico i30.

Test petvratnega i30 se nahaja tu: http://avto.over.net/clanek/hyundai-i30 ... -hp-style/
Anej pa je pred kratkim testiral manjšega i20: http://avto.over.net/clanek/hyundai-i20 ... i-dynamic/

_______
Podatki:

Motor / menjalnik: 1.6 CRDi (82 kW/110 KM, 260 Nm) / 6. st. ročni
Poraba po ECE: 5,3 / 4,0 / 4,5 l (CO2: 117 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 193 km/h / 10,9 sekund
Dolžina / širina / višina: 4485 / 1780 / 1495 mm
Medosna razdalja: 2650 mm
Teža: 1542 kg
Posoda za gorivo: 53 l
Št. sedežev: 5
Prostornina prtljažnika: 528 – 1642 l

Osnovna cena (1.4 Travel Edition): 14.590 EUR
Osnovna cena testnega modela: 17.090 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 17.740 EUR
(dodatna oprema: 350 EUR - metalna barva, 200 EUR - sistem za prednastavitev hitrosti z omejevalnikom hitrosti, 100 EUR - prevoz in priprava vozila)

V kolikor vas kaj zanima vprašajte.
Default avatar

vvvti

A si še kakšnega podobno velikega karavana testiral v zadnjem času?
Default avatar

prtljažnik

A ima prtljažnik na straneh kakšne uporabne mrežice? Ima rolo ali trdo plastiko? Ima dvojno dno? Je uporabno? Kje se nahaja rezervno kolo? Ga ima? Hvala.
Default avatar

IztokFranko

prtljažnik je napisal/a:
A ima prtljažnik na straneh kakšne uporabne mrežice? Ima rolo ali trdo plastiko? Ima dvojno dno? Je uporabno? Kje se nahaja rezervno kolo? Ga ima? Hvala.
Prtljažni prostor nima na straneh nobenih mrežic, ima rolo in tudi uporabno dvojno dno z manjšimi predalčki, kar je uporabno.
Default avatar

600

kok pa porabi?
Default avatar

AnejFerko

IztokFranko je napisal/a:
600 je napisal/a:
kok pa porabi?
Meni je porabil povprečno 6,0 l/100 km. Sedaj ga je prevzel Anej in bo poročal, če je uspel znižati porabo. Vozil pa sem ga samo v okolici Ljubljane, torej mesto in obvoznica.
Testno porabo sem uspel znižati za pol litra, kar mi je uspelo predvsem zaradi vožnje po odprtih cestah in z izogibanjem mestni gneči.
Default avatar

qmaxlpg

Anej očitno si še mladec in ne veš kaj pomeni imeti družino z dvema otrokoma. :) Ko boš to imel boš hotel met sam še karavana ali enoprostorca če ne že kar kombija. Sedaj očitno še lahko razmišljaš o drugačnih avtih kot to. Sicer pa dober test.
Default avatar

Anatej

Iztok, praviš da si vozil FF Titanium karavan... me zanima, kaj meniš o praktičnosti/prostornosti enega in drugega vozila, torej FF/i30 karavan?

V naprej lepa hvala.
Default avatar

IztokFranko

Anatej je napisal/a:
Iztok, praviš da si vozil FF Titanium karavan... me zanima, kaj meniš o praktičnosti/prostornosti enega in drugega vozila, torej FF/i30 karavan?

V naprej lepa hvala.
Uf, hvala za vprašanje. Je pa že minilo precej časa odkar sem ju imel na testu. Kolikor se spomnim pa je i30 za malenkost prednjačil po volumnu. Odvisno od opreme pa imate na voljo razne mreže kar ima več v ponudbi Ford.
Default avatar

Anatej

Hvala lepa za odgovor. Malenkost. To se dobro sliši, glede na to, da jutri prevzamem Focusa :)
cron