Ali shranjujete škatle od teh. izdelkov?
Ne – v EU velja, da velja garancija z računom – ne potrebuješ originalne škatle. Tega od tebe niti prodajalec, niti dobavitelj ne moreta več zahtevat, samo morajo poskrbet za embalažo, dovolj je račun. Pa si predstavljaj, da kupiš novo plinsko peč ali pa toplotno črpalko ( ogromna zadeva),-a potem bom v ta namen ti še hranil vse podstavne palete, ves karton in ovojni papir doma nekje tistih 36 mesecev tovarniške garancije? V Sloveniji si nekateri trgovci kar dovolijo neka pravila postavljat. V tujini (ponavadi) tega ni.
Ne – v EU velja, da velja garancija z računom – ne potrebuješ originalne škatle. Tega od tebe niti prodajalec, niti dobavitelj ne moreta več zahtevat, samo morajo poskrbet za embalažo, dovolj je račun. Pa si predstavljaj, da kupiš novo plinsko peč ali pa toplotno črpalko ( ogromna zadeva),-a potem bom v ta namen ti še hranil vse podstavne palete, ves karton in ovojni papir doma nekje tistih 36 mesecev tovarniške garancije? V Sloveniji si nekateri trgovci kar dovolijo neka pravila postavljat. V tujini (ponavadi) tega ni.[/quote]
V slovenskih garancijskih pogojih je v večini primerov navedeno: “Uveljavljanje garancije v garancijskem roku velja z računom/potrjenim garancijskim listom.” Ne duha ne sluha o ovojni embalaži izdelka. Ko bo izrecno navedeno še z ovojno embalažo, bomo pa hranili še z ovojno embalažo.
Original embalažo hranim različno dolgo. Od obutve nekaj dni, ko grem s čevlji enkrat ven jih več ne morem menjat, vržem proč škatlo, male gospodinjske aparate (mikser, palični, kruhomat) imam shranjene v original embalaži. Drugega ničesar ne spravljam.
Ne – v EU velja, da velja garancija z računom – ne potrebuješ originalne škatle. Tega od tebe niti prodajalec, niti dobavitelj ne moreta več zahtevat, samo morajo poskrbet za embalažo, dovolj je račun. Pa si predstavljaj, da kupiš novo plinsko peč ali pa toplotno črpalko ( ogromna zadeva),-a potem bom v ta namen ti še hranil vse podstavne palete, ves karton in ovojni papir doma nekje tistih 36 mesecev tovarniške garancije? V Sloveniji si nekateri trgovci kar dovolijo neka pravila postavljat. V tujini (ponavadi) tega ni.[/quote]
Drži. V zadnjih letih sem uveljavljala garancijo pri kar nekaj rečeh (pralni stroj, sesalnik, prenosnik,…), ampak nihče ni omenil kakšne embalaže. Samo račun.
V lidlu sem kupil nek izdelek, ko so mi rekli, da se garancijo uveljavlja z original škatlo in mi tudi dali nalepko nanjo in štempelj. zdej tuki zna bit hakeljc. ampak po naši zakonodaji, mislim da ne morejo zahtevati škatel, ker tudi piše če zgubite račun lahko zahtevate duplikat v trgovini, neglede na pretečen čas od izdaje računa (vse hranijo v svoji bazi).
Po tej logiki bi morali nuditi tudi duplikat original škatle v primeru uveljavljenja garancije.
Ok, si ne predstavljam, da imam doma skladišče škatel -od pomivalca, pralnega, sušilca, nekaj kuhinskih malih aparatov,vseh računalniških zadev, televizorjev, telefonov in drugih gadžetov – pa da to hranim 5 let, bi bilo treba najet še eno pomožni prostor! Nimam fetiša na kopičenje kartona in ostale embalaže na domu, no 😛
Ok, si ne predstavljam, da imam doma skladišče škatel -od pomivalca, pralnega, sušilca, nekaj kuhinskih malih aparatov,vseh računalniških zadev, televizorjev, telefonov in drugih gadžetov – pa da to hranim 5 let, bi bilo treba najet še eno pomožni prostor! Nimam fetiša na kopičenje kartona in ostale embalaže na domu, no :P[/quote]
A ti bi pomivalca pa hladilnik v trgovino nosil, ko bi uveljavljal garancijo?
Ok, si ne predstavljam, da imam doma skladišče škatel -od pomivalca, pralnega, sušilca, nekaj kuhinskih malih aparatov,vseh računalniških zadev, televizorjev, telefonov in drugih gadžetov – pa da to hranim 5 let, bi bilo treba najet še eno pomožni prostor! Nimam fetiša na kopičenje kartona in ostale embalaže na domu, no :P[/quote]
A ti bi pomivalca pa hladilnik v trgovino nosil, ko bi uveljavljal garancijo?[/quote]
Ma kokola, sej v času reklamacije pridejo pooblaščeni serviserji na dom – zastonj, ni treba nič nikamor peljat. Če se pa sami odločijo, pa novega pripeljejo in starega vzamejo s seboj. Iz izkušnje….
Živim v garsonjeri, kjer je logično, da škatle od hladilnika, pralnega stroja nimam, ravno tako ne od računalnika, tiskalnika….
Draga avtorica, če si si premislila in želiš izdelek vrniti, ker ti ne ustreza le po nekaj dneh, in če jim in jasno poveš, prijazno razložiš, v čem je problem, sem prepričana, da ti ne bodo zavrnili celo zamenjavo, zaradi tega ker nimaš škatle.
Je pa res, da ne vemo ali gre za palični mešalnik ali pa za 3nadstropni hladilnik…………..
Ok, si ne predstavljam, da imam doma skladišče škatel -od pomivalca, pralnega, sušilca, nekaj kuhinskih malih aparatov,vseh računalniških zadev, televizorjev, telefonov in drugih gadžetov – pa da to hranim 5 let, bi bilo treba najet še eno pomožni prostor! Nimam fetiša na kopičenje kartona in ostale embalaže na domu, no :P[/quote]
Se strinjam =)) Eno mam vedno “na lagerju”, ker pride prav, da je pri hiši vsaj ena škatla. In jo vržem stran, ko dobim kako novo, lepšo :p
Imam ßkatle, ki jih ne rabim, na podstrehi. Pa mi kar prav pridejo. Ko menjam obutev ob letnih časih, jih potem v škatle nazaj pospravim. Da bi pa pri uveljavljanju garancije kdo rabil še originsl škatlo, pa še nisem slišala. Za uveljavljanje rabiš ali račun ali garancijo ali oboje. Če bi artikel vračala, pa mora biti original škatla. Katera stacuna je to?