Avtomobilizem

Odgovarjajo:

Na testu: Mercedes-Benz A 180 CDI BlueEFFICIENCY 7G-DT

Default avatar
Na test sem prevzel vozilo Mercedes-Benz A.

Cena osnovnega modela A 180, bencinski motor: 22.320 EUR
Cena testnega modela bred dodatne opreme: 25.380 EUR

Več o njemu smo pisali ob njegovem lansiranju na trg: http://avto.over.net/clanek/novo-doma-m ... -a-in-glk/

V kolikor imate kakšno vprašanje o vozilu ga lahko postavite tu.
Default avatar
Končno en pravi avto na testu! Takoj bi bil na tvojem mestu.
Default avatar
A se prestavlja s pomočjo ročk za volanom? Kako pa ima glavno ročko tale MB? Jo ima za volanom na desni kot večina mbjev z avtomatiki ali med voznikoma? Kako se ti zdi ta rešitev? Občutki med vožnjo? Menjalnik lepo prestavlja?
Default avatar
menjalnik je napisal/a:
Tako je. Testni A ima možnost prestavljanja z obvolanskima ročicama. "Glavna" ročka, kot navajate pravilno pa je nameščena za volanom na desni strani kjer se ponavadi nahaja ročica za upravljanje z brisalci. Vklop brisalcev in nastavljanje hitrosti je prestavljeno na levo ročico kjer se vklaplja smerokaze in dolge luči.

Rešitev se mi zdi dobra, saj je zaradi tega na mestu kjer je ponavadi prestavna ročica en večji predalček, ki se lahko tudi zapre. Menjalnik prestavlja tekoče, predvsem pa skrbi za nizko porabo. Trenutno znaša v 80 % relacije, ostalo mestne vožnje le 5,3 l /100 km.
Default avatar
Tale poraba pa poseka in audijevo a3 in bmwjevo serije 1 s podobnim motorjem. Fak. Čeprav sem fan audija morm čestita mercedesu za to. Koliko se povprečno peleš po avtocesti?
Default avatar
R8 je napisal/a:
Povprečne hitrosti se sedaj gibljejo okoli 130 km/h. Danes zjutraj na poti iz Nove Gorice v LJ zaradi snežnih razmer 100-110.
Default avatar
Avto za gospode! Jaz se vidim v njemu. Še raje pa v Cali E klasi!
Default avatar
Ima prtljažnik dvojno dno?
Default avatar
Med testi ne najdem testa audija a3 in BMWja 1ke dizla? A nisi to že testiral?
Default avatar
buco78 je napisal/a:
Test trivratnega Audija A3 žal še ni objavljen. Tu pa je tema na forumu: http://med.over.net/forum5/read.php?99,8364463
Prav tako velja za dizelskega testnega BMW-ja serije 1, tema na forumu: http://med.over.net/forum5/read.php?99,8426847
Default avatar
Hvala.
Default avatar
Kaj pomeni gumb E S M na armaturki spodaj? Pa puščica je iz enga v drugega? Če ga pritisnem se malce čudno avto obnaša ampak to je pa to?
Pa upam, da ni butasto vprašanje, ker se res ne spoznam na to. Mož mi ga večrakrat posodi in sem tip človeka k vse pritiska :D
Default avatar
A je kej težko po snegu vozit zadni pogon?
Default avatar
esm je napisal/a:
Gre za gumb s katerim nastavljate delovanje samodejnega menjalnika. Načeloma je vedno v E, kar pomeni samodejno normalno prestavljanje. Ob prvem pritisku se vklopi S, kar pomeni športno predstavljanje. S tem menjalnik prestavlja v višje prestave nekoliko kasneje, izkoristi se več navora in moči avtomobila. V kolikor še enkrat pritisnete na gumb se vklopi M, kar pomeni, da morate sami prestavljati s pomočjo obvolanskih ročic. V kolikor tega ne naredite ob recimo zaviranju, avtomobil samodejno preklopi na E način.
vojmir je napisal/a:
Mercedes-Benz razreda A ima pogon spreljan na prednji kolesni par.
Default avatar
Kok je sedaj poraba?
Default avatar
cklasa je napisal/a:
Pa koliko si prevozil km? S kakšno povprečno hitrostjo? Ker to je relativen podatek.
Default avatar
cklasa je napisal/a:
Po prevoženih 1.086 km s povprečno hitrostjo 73 km/h in preživetih 14 urah in 45 minutah v avtomobilu znaša poraba 5,5 l/100 km.
Default avatar
Na eni fotki sem videla da zaslon s potovalnimi podatki zelo izstopa iz armaturke. A ga lahko snamem in vzamem s seboj?
Default avatar
Iztok, kaj pa so prednosti,plusi tega avtomobila po tvojem mnenju?

Moderatorji