Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Renault Clio grandtour 1,5 DCI dynamique

Renault Clio grandtour 1,5 DCI dynamique

Dopadejo se mi ti avtomobili,cenovno ugodni, letnik 2009-2010.
Kakšna je kaj ta diesel mašina teh poznih letnikov?Vem ,ta mašina letnikov 2003-2005 so bila slaba.A so zdaj kaj boljša?
Lastniki,ali poznavalci,bodite nekje realni,pošteno povejte,kako in kaj,kajti rabim vozilo z manjšo porabo goriva,ker delam veliko kilometrov v službo.
Hvala.

Mi imamo letnik 2012 in je povprečna poraba 5,2 litra. Jutri bo eno leto kar ga imamo in ima 28000 km.

Lp


“snežinka”,da povejte mi,kako ste zadovoljni z njim,kakše je občutek,ko ga voziš?Imate do sedaj kakšne probleme z mašino,vam kaj “cuka”,je z vžigom vse v redu?
Namreč,nekateri imajo nekaj pripomb glede dci motorja,pa me zanima,kako je pri vas.

nova
Uredništvo priporoča

moja mami ga ima dobro letio in je ful zadovoljna, isti je zelo nizka povprešna poraba

Pri motorju 1.5 dCi je priznana napaka na ležajih. Ti so krhki in radi zatajijo. Renault krije del stroškov povezanih z njmi.
Motorji 1.5 dCi (70 in 85) imajo tipično napako, povezano s črpalko goriva proizvajalca Delphi. Črpalka namreč ustvarja železne opilke med svojim delovanjem in uniči dele, povezane z vbrizgom goriva. Težav je sicer manj, kot jih je bilo v prejšnjih generacijah.
Turbina pri modelu dCi 105 se pogosto okvari. Prihaja do prezgodne odpovedi delovanja, kar velikokrat krije tovarna sama.

Več o tem tu: http://avtonasveti.com/renault-clio-3-2005-2012/

Karavan v primerjavi s klasičnim kombilimuzinskim modelom ima zadnje armortizerje nastavljene nekoliko mehkeje, da se v primeru prevoza težjih stvari avto bolje pelje. To pomeni, da ko je povsem prazen avto mogoče malenkost bolj poskakuje, kot kombilimuzina. Vendar to je normalno praktično za vse karavane in ni moteča stvar. Notranjost je povsem enaka navadni različici.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Zelo zadovoljni! Lepo se vozi.

Lp

Jaz bi osebno raj kupila Fiat Grande Punto. Je cenejši za vzdrževanje ter bolj zanesljiv, ima manj okvar., je varčen z gorivom… Glede okvar na Renaultu je tako: ker delaš veliko km, ga jaz ne bi vzela, ker boš veliko dala za popravila.Renault je eventuelno primeren za nekoga, ki dela res malo kilometrov.
Imela sem Renaulta Clio, nikoli več.

Fiat Grande Punta ni mogoče dobiti kot karavana.

Lep pozdrav, Iztok http://www.facebook.com/avtoovernet Avto.Over.Net na Facebooku http://twitter.com/#!/avtoovernet Avto.Over.Net na Twitterju http://avto.over.net/ http://iztokfranko.tumblr.com/

Fiat Grande Punta ni mogoče dobiti kot karavana.[/quote]
Vem da ne. Samo dala sem primerjavo, ker se mi zdi dosti bolj zanesljiv, imela sem ga in bila zelo zadovoljna (v primerjavi z Renaultom). Ni pa karavan , res je. Jaz sem imela z Renaulti velike, velike težave, saj sem delala veliko km in se je non stop nekaj kvarilo. Zapravila sem veliko denarja za popravila. Še mehaniki so mi rekli enkrat malo za šalo, malo za res, da bi bilo najbolje, da ga zapeljem v graben, dobim totalko ter kupim nekaj drugega. Imela sem Megana dizla ter Cliota.
Mogoče pa sem samo jaz imela tako smolo, kakšna čudna serija ali kaj takega…Nočem posploševati, samo jaz te znamke žal ne kupim več. Je pa tudi velika razlika, koliko je avto na cesti. Če nekdo naredi 8000 km na leto, ni to nič, avto se sploh nima kaj pokvariti. Ko delaš 40000 km na leto, je zgodba drugačna.

Moj bo maja dopolnil 2 leti, zaenkrat brez težav. 45.000 prevoženih km. Imam pa švohnejšo različico motorja. Povprečno porabo imam 5 litrov.
Prej sem imela opel astro, tudi dizel, in se pač pozna, da sem šla na manjši avto – je manj udoben.
Še najbolj pa me motijo uradni servisi. Lani so mi samo za olje računali 100 eur (v trgovini bi ga dobila za 20 eur). Pa tudi sicer slišim kar dosti slabega o renaultovih servisih in serviserjih, tako da moj naslednji avto verjetno ne bo renault.

Fiat Grande Punta ni mogoče dobiti kot karavana.[/quote]

Res,tako kot praviš Iztok.Sedaj imam corso 1,3 dci,prevoženih preko 200 000 km,tako da grande ne pride v poštev,ker je majhen,isto kot moja corsa,zato pa iščem nekaj v obliki karavana,ali pa da ima prostornine cca 400 ,pa da ni požeruh,zaradi porabljene kilometrine,ki jo jaz osebno naredim vsak dan veliko.
Ima kdo kakšno drugo ponudbo,letnik 2008-2010,diesel do cca 7500€,seveda z manj kot 100 000km prevoženih?

ne obremenjuj se toliko s km.
poglej za kakim fiatom doblom.

Imamo letnik 09, mala poraba, lepo se vozi. Na splošno smo zelo zadovoljni, kakih problemov nimamo. Edino s prostoročnim odpiranjem-nam je na dveh vratih že 2x crknilo. Če nisi na komot in ti je ok odklepati s ključem, te to ne bo motilo 🙂

Imel sem megana 2009 z dci105 motorjem in sem bil zelo zadovoljen. V ca 2 letih sem prevozil nekaj čez 70.000 km brez problemov in z zelo ugodno porabo. Tudi prostoročno odpiranje je delovalo popolnoma brez težav – le 1x menjava baterije v daljincu, kar je normalno.

Za Cliota Grand tour 1.5 nisem zihr, mi je pa kolega ravno nekaj dni nazaj razlagal za Megana Grand tour 1.5, da mašine crkujejo kot po tekočem traku in da se 1.5 ne splača kupit.

Motor 1,5 dci – CLIO
Najprej sem imel novo Thalio s tem motorjem. Z rednimi servisi in dobrim oljem (ELF) sem oz. je žena prevozila 148.000 km pa je motor deloval brez vsakršnih problemov. Po nesreči (Thalia) sem ponovno kupil Clia z istim motorjem in prevoženimi 70.000 km. Tudi na tem Cliu imam sedaj že 150.000 km pa je OK.
Iz lastnih izkušenj lahko rečem le, da sem z motorjem 1,5 dci zadovoljen. Potrebuje le redno vzdrževanje!


Letos poleti bo na trg prišel nov model Clia, tako da me res zanima, kako bo z njim, ker bom verjetno šel na Cliota, vendar bom šel na bencinarja.

Renojeve mašine 1.5 dci so zelo dobre. Kvarijo seveda se, vendar manj kot recimo primerljive VW, toliko v vednost raznim poznavalcem. Jih ne zastonj vgrajujejo tudi v mercedese.
Če se z avtom normalno dela, deluje vse kot mora. Recimo dci nima težav z EGR, pri čemer je VW to stalno sranje. Turbine tudi ne crkujejo, šobe tudi ne, sploh tiste Siemens. S sklopkami ni težav, pri čemer ima VW velike težave z dvomasnimi vztrajniki. Prav tako je vžiganje hladnega motorja zanesljivo (grelne svečke trajajo 10 in več let).
Največja napaka pri renaultih je crkovanje prednjih H7 žarnic, če jih ima. to pa je res treba menjati pogosteje, sploh, če daš kake z večjo svetilnostjo. Če daš daylight žarnice, pa ni problemov, edino ponoči sveti slabše.

Če je motor dovolj dober za osnovnega mercedesa razreda A…

Y not? To je šparovček.

New Report

Close