Avtomobilizem

Odgovarjajo:

Na testu: Renault Clio TCe 90 Dynamique Energy Stop & Start

Default avatar
Na test danes prevzamem novega Clia.

_______
Podatki:

Motor / menjalnik: 0.9, turbobencinski (66 kW/90 KM, 135 Nm) / 5-st. ročni
Poraba po ECE: 5,5 / 3,9 / 4,5 (CO2: 104 g/km)
Zmogljivosti maks. / 0-100: 182 km/h / 12,2 sekund
Dolžina / širina / višina: 4062 / 1732 / 1448
Medosna razdalja: 2589 mm
Teža: 1084 kg
Posoda za gorivo: 45 l
Št. sedežev: 5
Prtljažnik: 300 - 1146 l

Osnovna cena (1.2, Authentique): 10.990 EUR
Osnovna cena testnega vozila: 14.190 EUR
Cena testnega vozila z dodatno opremo: 15.290 EUR
(dodatna oprema: naslon za roke z odlagalnim mestom, sistem za pomoč pri vzvratnem parkiranju, kartografija celotne Evrope, rezervno kolo, kovinska barva - posebna, "Paket LOOK - Krom, zunanji ogledali, stranski letvici in obloga zadnjega odbijača v sijaj črni barvi + kromiran del stranske letvice, prednji okrasni letvici in letvica na zadnjih vratih)
Default avatar
Opa, tole imaš pa ta nov motor z malo prostornino? Koliko ima 1,2 ali 0,9? Kašna je poraba?
Default avatar
Ima 5 ali 6 prestav?
Default avatar
kolikor vem ima pet prestav. upam da je kej bolj ekonomičen kot tisti prvi tceji v scenicih..
Default avatar
Opala je napisal/a:
Motor je turbo bencinski, 3-valjni in s 4 ventili na valj. Njegova delovna prostornina znaša 898 cm3 (0,9 l). Največjo moč 66 kW doseže pri 5250 vrt/min in največji navor 135 Nm pri 2500 vrt/min.

Trenutna poraba v kombiniranem ciklu, nič kaj ekonomični vožnji kljub vklopljenemu gumbu ECO znaša 6,9 l/100 km. Prevoženih doslej na testu 200 km.
Default avatar
Živjo Iztok,
Se odločam med cliom in še nekaterimi drugimi modeli pa me je pri tem zmotilo to, da ima samo 4 varnostne airbage medtem ko nekateri drugi avti tudi po 6! Kaj meniš glede tega? Clio ima sicer 5 zvezdic kot ostali, ampak a je to dovolj?
Hvala za mnenje.
Default avatar
dvomljivka je napisal/a:
Načeloma je res v navadi, da ima avtomobil šest zračnih varnostnih blazin, vendar je to le kot sem omenil navada. Lahko jih ima manj, če so ti tudi drugače zasnovane, recimo večje, da ena več pokrije ipd... Pri Cliu pa velja izpostaviti njegovo karoserijsko trdnost, ki je toliko večja, da po navedbi proizvajalca stranskih blazin preprosto ne potrebuje. To dokazuje tudi Euro NCAP test.

Več o novem crash testu Clia na Euro NCAP smo pisali že tu: http://avto.over.net/clanek/clio-najbol ... m-razredu/
Default avatar
Meni najlepši clio doslej!
Default avatar
IztokFranko je napisal/a:
Hvala za podatke. Mi ni potrebno jih iskati po googlu. :) :) :)
A poraba še vztraja pri sedmih litrih?
Default avatar
Opala je napisal/a:
Malenkost.

Spustila se je na 6,4 l/100 km.
Default avatar
Meni je to top avto.
Default avatar
Malce sem gledala v salonu novega cliota in me moti plastika na vratih in na armturki ki je takšna kot pri mobilnih telefonih. Lepa že je,vendar pa ostajajo na njej odtisi. Ko bi moji otroci dobili ta avto v roke bi bil poln odtisov.
Default avatar
Zaupam le vw polu v tem ragnu avtov ker me ni še nikoli ampak res nikoli pustil na cedilu. Vozim že tretjega v svoji več kot 15 letni vozniški karieri in ga ne menjam. Sem poskusila grande punta in clia pred leti pa sta oba preveč mehka zame.
Default avatar
Če bi ga že kupovala potem bi zagotovo rdečega. Je full kjut. :P
Default avatar
IztokFranko je napisal/a:
Opa opa. Dobra izbira :D
Default avatar
Franko daj mi povej glede trivratnega clia? Ni ga nikjer na ceniku, a se sploh prodaja in če ne, kdaj se bok? Kakšna bo njegova cena?
Default avatar
TomazMajer je napisal/a:
Tokrat, v IV. generaciji Clia, trivratna izvedba ni načrtovana. Tudi Clio R.S. bo imel pet vrat. Sicer pa ima zadnji par vrat stilistično skriti kljuki v črnino ob koncu stekla, kot je bilo to pri prejšnjem Seat Leonu, Alfi Romeo 147, Hondi Civic...
Default avatar
O porabi je brezpredmetno govoriti pri novih avtomobilih, realna poraba se pokaže šele med 30.000 in 50.000 prevoženimi kilometri, ko se motor uteče.

Moderatorji