Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Prosim preberite! Ignorantsko javno zdravstvo – ali se tudi vam to dogaja

Prosim preberite! Ignorantsko javno zdravstvo – ali se tudi vam to dogaja

Drage Monovke in Monovci!
Tole bo sicer videti kot jara kača, vendar vas vseeno prosim, da si preberete. Gre za pritožbo direktorici Zdravstvenega doma v Ljubljani.

Spoštovani,

Danes se je ob 11:20 z bolnim otrokom Gašperjem (še ne 5 let), ki je imel že drugi dan visoko vročino, v otroški ordinaciji pri dr. R. oglasila moja žena TK. Dr R. naj bi začela z delom ob 11.30. Začetek dela dr. R. je žena preverila včeraj po telefonu.

Dr. R. je prvega pacienta poklicala v ordinacijo ob cca. 11:45. Do cca. 12:20 je sprejela še nekaj pacientov , nato pa več kot 45 minut nikogar. Na vprašanje čakajočih, kako to, da se ne sprejema novih pacientov, je sestra dr. R…-jeve pojasnila, da je le ta odšla na sestanek z oddelkom laboratorij. Moja žena je ob cca. 13:00 na recepciji pri vhodu povprašala »vratarko«, na koga se lahko obrne glede nedelujoče ordinacije v času, ko bi ta morala obratovati. Dobila je odgovor, da se lahko obrne na upravo, na vas, ga. B – K. Ko je na upravi želela z vami vzpostaviti stik, ji je neka sestra navedla, da naj bi že odšli z dela (ura je bila nekaj čez 13:00). Vprašanje je nato zastavila prisotni »tajnici«, le ta pa je poklicala predstojnico pediatrije. Z ženo sta se srečali; predstojnica ji je podala informacijo, da je bil organiziran sestanek in sicer v času, ko je v službi tako dopoldanska, kot tudi popoldanska izmena.
Prosim vas za povratno informacijo, kako je mogoče med delovnim časom ordinacije organizirati sestanek (verjetno je to odgovornost nadrejenih oziroma vodstva zdravstvenega doma) in ordinacijo zapreti ter ob tem ignorirati polno čakalnico bolnih otrok in zaskrbljenih staršev (vaše osebje ni imelo niti toliko spoštovanja do bolnih otrok oziroma do plačnikov vaših plač, da bi jih o po mojem mnenju neupravičenem izostanku zdravnice iz ordinacije vsaj obvestilo).

O dogodku obstajajo seveda tudi priče; nekateri starši so si zgroženi zaradi dogodka namreč izmenjali tudi kontakte.

Žena je zaposlena v trgovski panogi, sam pa sem xyxyxyxyx v gostinstvu. Ne moreva si predstavljati, da bi v najinih panogah zaprli trgovine ali restavracije zato, da bi med izmenami sestankovali. Očitno je kaj takega mogoče le v javnem zdravstvu. Menim, da je taka ignoranca uporabnikov vaših storitev s strani vašega osebja nedopustna.
Vljudno vas prosim za korektno povratno informacijo do jutri, v nasprotnem primeru vam žal zagotavljam, da bom uveljavljal vse možne pravne in medijske poti, da se dokaže in javnosti predstavi neustrezno delo osebja in vodstva vašega zdravstvenega doma ter katastrofalno organizacijo samega delovnega časa in termina sestanka.
Hvala že v naprej!
Lep pozdrav!

Odgovor naslednji dan:

Spoštovani!
V zvezi z vašim dopisom po E pošti z dne 20.2.2013, ki se nanaša na obisk vaše žene z otrokom v našem zavodu dne 19.2.2013, sem vaše navedbe preverila pri vodji zdravstvenega varstva predšolskih otrok J. S-N ,dr.med.. Vodja me je obvestila, da je vaši ženi v 20 minutnem razgovoru podala obširna pojasnila zakaj je prišlo do zamude pri obravnavi otrok v ambulanti pediatrinje H. R,dr.med.spec. in način naročanja, objavljen na spletni strani ZDL.
Po informacijah vodje zdravstvenega varstva predšolskih otrok J. S-N,dr.med. je
bil organiziran kratek delovni sestanek z vodjo laboratorija.
O sestanku je obvestila čakajoče paciente medicinska sestra. Vaša žena z otrokom tega dne ni bila naročena, zdravnica pa je pred sestankom obravnavala otroka z dihalno stisko.

Lep pozdrav, Predstojnica:

Mag. MBK, dr.med.spec

Odgovor, na njihov mail in bolj jasno vprašanje.

Spoštovani

zahvaljujem se Vam za odgovor; žal je (v skladu z mojimi pričakovanji) nekorekten, neresničen in zavajajoč.

Najpomembneje pa je, da ste z odgovorom zgrešili bistvo težave.
Pritožba oziroma vprašanje se namreč na kratko glasi: zakaj med delovnim časom ambulante le ta ne obratuje!

Lep pozdrav!
TK

Ker z malim ni bilo nič bolje, sem se hotela po e-mailu naročiti na pregled.

Spoštovani
S sinom G.K. sva bila pri vas na pregledu dne 19.2.2013. Dogovorjeni sva, da se ponovno oglasiva pri vas v kolikor se stanje ne bo izboljšalo. Ker ima še vedno povišano temperaturo in močno kašlja, prosim za termin ponovnega pregleda.

Hvala,
TK!

Odgovora tistega dne ni bilo, zato sem mail z naročilom posredovala predstojnici in jo prosila za kratek sestanek.

Spoštovani,

posredujem E-sporočilo, s katerim sem se v skladu z vašim načinom naročanja, ki mi ga je po vašem dopisu sodeč izčrpno predstavila ga. J. S-N in bila ob predstavitvi tudi izredno ponosna na spletno stran, želela naročiti na pregled. Žal odgovora oziroma termina nisem prejela.
Vljudno vas prosim, če se lahko jutri, 22.2.2013 oglasim pri vas na kratkem sestanku, na katerem bi se pogovorili o težavi.

Hvala!

Tole pa je mail s treminom pregleda, ki sem ga dobila po posredovanju!

Oglasite se lahko od 16.30 do 18.00 ure .Žal vam zaradi frekvence ambulante točne ure ne moremo zagotoviti.
lp

Še nekaj dejstev:

Dan pred pregledom sem klicala v ZD, da preverim delovni čas ambulante in mi je bilo rečeno da dr. R začne z ambulanto ob 11:30 in naj pridem takrat.

Vodja varstvenega zdravstva predšolskih otrok dr. J. S-N, me je res povabila v svojo ordinacijo, pokazala mi je spletno stran na katero je bila izredno ponosna, povedala je tudi, da je ta dan uradno na dopustu in da včasih tudi na malico ne gre. Na moje vprašanje, zakaj je sestanek organiziran med delovnim časom ambulante, pa se je izmikala odgovoru.

Nisem zdravnica, vendar me zanima, kako to, da otrok, ki ima dihalno stisko čaka na izvide laboratorija več kot uro in pol; namreč zapletlo se je tudi pri tem saj naj bi izvide iz laboratorija poslali v ordinacijo že pred dobro uro v ordinaciji pa le teh niso dobili (v tem primeru gre za druge otroke – v čakalnici smo se starši glede dogodka namreč “pogovarjali”….)

In ne, sestra ni nobenega v čakalnici obvestila, da je Dr. R. odšla na sestanek.

Prosim vas za komentarje, na vse najbrž ne bom mogla odgovoriti saj grem v službo in jaz preprosto svojega delovneg mesta ne morem zapreti….

Hvala!
LPTadeja!

PS. Še vedno čakam odgovor predstojnice na zadnji mail….

Ne bom pozabila, kako nas je peditrinja – ki j nadomeščala našo v času dopusta, pustila 1 uro čakati-je bilo neko predavanje za dohtarje. Vse ostale paciente je podelala, nas z 2-mesečnikom z visoko vročino (ki ni hotela pasti) pa pustila čakat.Za razliko od vas, so pri na sestre iskale nadometnega zdravnika-ampak celo urgentni je bil na tistem k. predavanju.

…je ponekje katastrofalno.Kot v Zadnji Indiji.

Posebno v Zdravstvenih domovih.

jaz pa ne morem verjet kako lahko nekateri ljudje tako zelo komplicirajo…

tudi meni se je zgodilo, pre dleti, da sem bila naročena ob 13h, na vrsto pa sem prišla ob 17h ali še kasneje, ker je bil dr. na sestanku. ker je šlo za specialista nisem imela izbire, je bilo treba počakati. in čakala sem vedno, v 1 letu kontrol na 14 dni. 🙁

S takmi praznimi floskulami “zakaj kompicirate” se žal več ne da spregledat dejstva, da je ZDRAVSTVO v RASULU, da so zdravniki vse bolj arogantni , zavajujoči, nekorektni in NE delujejo v skladu s svojo zaprisego!

Jim ponudiš kuverto so pa sladki kot med! Sramota, res sramota!

Predvidevam, da je zgodba resnična. Zdi se mi zelo prav, da se stvari izpostavijo in urejajo ter da se ne dajo odpraviti kar tako. Brez nič ne bo sprememb. Le vztrajajte, brez skrbi, da takšne pritožbe prej kot slej naredijo red. Že zaradi odnosov med njimi samimi kot zaradi pravil dela. Če bi na kakšni drugi instituciji pristala ta pritožba, bi bilo še boljše.
Našemu zdravstvu pa manjka še veliko takšnih pritožb, da se bo delalo bolj točno in odgovorno – kar je še posebej pomembno glede na naravo dela – delo z bolnimi.


Ker taki kot si ti, ki si upajo javno soditi vse zdravstvo, ne vedo niti, kako je pri nas, še manj pa vedo, kako naj bi bilo v Indiji (prednji ali zadnji- karkoli je že to).
Zato predlagam, da nezadovoljneži greste takoj in prec k privatnim zdravnikom. Bodo delali točno na minuto, boste pa tudi plačali točno vsako minuto njihovega dela. In tistih nekaj evrov ki jih daste na mesec od plače za zdravstvo (če jih sploh daste, ker imate vendar vsi minimalce) ne pokrije niti ene enostavne operacije, kaj šele ene resne bolezni! Ne vas ne vaših otrok!
PS: V Indiji pa poznajo ayurvedo, pa predvsem in samo samoplačniško zdravstvo! Kdor tam nima, umre na cesti, torej primerjav ni!!!

Meni take stvari tudi najedajo.
Prejšnji teden se hočem naročiti, na spletni strani lepo piše ORDINACIJSKI čas, kar si jaz razlagam kot čas, ko ordinacija DELA. Začel naj bi se ob 13. In me sestra naroči ob 14. Vprašam, če ni mogoče ob 13 (naročila sem se daleč vnaprej in sem lahko izbirala), pa pravi, da imajo prej sestanek. Torej eno uro ordinacijskega časa porabijo za sestanek.

Enkrat hočem naročit triletnega otroka za zobarja – čisto preventivno, saj veste, toliko da odpre usta in to. Pridem z otrokom tja ob cca 17. uri (šla sva s sprehoda mimo ambulante), čakalnica prazna, potrkam, sestra odpre, rečem, da bi se rada naročila za preventivni pregled. Vzame kartico in pride čez pet minut ven s kartončkom – naročena za čez tri mesece. Debelo sem pogledala, ker sem bila prepričana, da naju bo povabila direkt v ordinacijo, če sva že tam (in zunaj ni bilo nobenega). Zobozdravnica je ležala na zob. stolu z nogami v luft. Vprašam, če res ne bi mogli otroka pogledati kar zdajle, ko sva že tukaj, in se oglasi zobarca: danes sem imela sistematske in sem utrujena. Ob 17. uri – do konca delovnika sta bili pa še dve uri. Sestri je bilo kar malo nerodno, je rekla žal …
Se pravi, sta si vzeli dve uri frej?
Da ne govorim, da so nam tisti termin potem itak prestavili zaradi dopusta 🙂

Še ena finta: čakam na polikliniki pred laboratorijem, da mi vzame kri. Edina sem bila tam, napotnico in kartico že oddala. Razložila, da imam malčka in frišnega dojenčka, ki ga dojim, da moram čim prej nazaj domov. Torej čakam pred vrati, uleti čistilka, začne pomivat tla, postavi znak Pazi drsi in mi reče, da laboratorij začne delat čez pol ure zaradi mokrih tal. Itak sem znorela, če se norca delajo iz mene. No, sestra je potem prišla čez pet minut in nobena od naju se ni potolkla na mokrih tleh (ki so bila seveda v petih minutah že zdavnaj suha).

V javnem zdravstvu se premalo zavedajo, kdo je plačnik njihovih storitev. To je pacient.

Aja, največjo svinjarijo sem pa pozabila: obiski komercialistov pri zdravnikih. Torej, bolniki morajo čakati, da komercialist zdravnika posilili s produkti svoje firme in to gre vse v naš čas!!!!!


Ker taki kot si ti, ki si upajo javno soditi vse zdravstvo, ne vedo niti, kako je pri nas, še manj pa vedo, kako naj bi bilo v Indiji (prednji ali zadnji- karkoli je že to).
Zato predlagam, da nezadovoljneži greste takoj in prec k privatnim zdravnikom. Bodo delali točno na minuto, boste pa tudi plačali točno vsako minuto njihovega dela. In tistih nekaj evrov ki jih daste na mesec od plače za zdravstvo (če jih sploh daste, ker imate vendar vsi minimalce) ne pokrije niti ene enostavne operacije, kaj šele ene resne bolezni! Ne vas ne vaših otrok!
PS: V Indiji pa poznajo ayurvedo, pa predvsem in samo samoplačniško zdravstvo! Kdor tam nima, umre na cesti, torej primerjav ni!!![/quote]

To so pa tudi kr ene floskule. Sem živela v tujini, v Z Evropi, in tam zdravstvo šiba (vse na stroške zavarovalnice, seveda, ne na tvoje). Ne mi s takimi, lepo te prosim. V enem tednu sem prišla do dveh specialistov za srce zaradi suma na neko nepravilnost, če bi imela čas priti dopoldne, bi ju pa obiskala v treh dneh. Pri nas? Mislim, da na Petru Deržaju čakaš en mesec, drugje pa še več.

ljubica, z.evropa je velika – in niti slučajno nimajo vsi na zahodu isti zdravstveni sistem…

ja, prebivalstvo se stara, potrebe po oskbi so vedno večje, zdravnikov pa vedno manj, še ti, ki se izobrazijo za to po končanem faksu bežijo v tujino, kjer imajo krepko boljše pogoje…

in ja, nekateri res krepko preveč komplicirate.
1. predstavnikov raznorazni zdravil se vsi ogibajo kot hudič križa in niti slučajno ne odžerejo tako veliko časa. poleg tega so tudi vsi predstavniki v naprej najavljeni in pridejo točno takrat, ko to časovno ustreza.

2. vsi vidite to, da imajo enourni sestanek v času obratovanja ambulante, tega, da pa ambulanta vsak dan(!) dela minimalno vsaj eno uro, še večkar tudi dve uri čez delovni čas… tega pa nihče ne vidi…

Če ima vsaka država svoj sistem, zakaj pa potem flancaš, da bi morali vse plačevati? Ni res, ni nujno in v večini zahodnoevropskih držav ni treba nič plačevati, pa sistem deluje bolje kot pri nas.
Osebno sem doživela, da sem morala počakati pol ure, ker je bila pri zdravnici ravno komercialistka. Me ne zanima, ali je bila najavljena ali ne, jaz sem bila naročena in sem morala zaradi gospe prodajalke megle počakati. Mogoče je bil osamljen primer, ampak veš kaj, nekako NE verjamem.
Če pred dejanskim začetkom delovnega časa ne bi bilo sestanka, če med delovnim časom ne bi uletavali komercialisti, potem mogoče tudi ne bi bilo treba podaljševati delovnika? Samo ugibam.

No, pa da ne bom samo grajala, bom tudi pohvalila mojo oftamologinjo (sem tudi napisala pohvalo v ZD): tam sem čakala največ 15 minut po dogovorjenem času in še za to so se mi opravičili. Sem prav vprašala sestro, kako to, da imajo tako dober sistem, ker tega pač pri nas še nisem doživela ne pri koncesionarjih ne v ZD, pa je rekla, da zdravnica hoče red in da se držijo ure, ker tako kot prvo ona lažje dela, kot drugo pa iz uvidevnosti do pacientov. Evo, očitno se da.

A, ti si pa mogoče zdravnica?

Pri nas se je pa zgodilo to: poleti (zunaj temparatura 37 stopinj v senci), sin pa 41 vročine. Kličem v zdravstveni dom in mi rečejo, da je viroza, naj zbijamo vročino. Vročina na noben način ni padla, celo noč sem sedela pri njemu, ker me je bilo strah. Naslednje jutro spet kličem v ZD in mi spet rečejo (medicinska sestra), da ni nič, da je viroza, da je to vse normalno. In tako smo preživeli še en dan v strahu, saj vročina ni padla pod 40. Tretje jutro se razjezim, kličem v ZD in povem, da ga bom pripeljala (nisem vprašala, če lahko, ampak sem samo povedala, da pridemo čez pol ure). Ko ga je medicinska sestra, ki je še pred pol ure trdila, da ni nič, videla kakšen je, ga je kar čez vrsto poklicala notri. Zdravnica je popenila, da kje smo bili, saj ima fant PLJUČNICO! Sedaj pa vas jaz vprašam; kaj in kdo je medicinska sestra, da lahko po telefonu odloči, ali je bolezen resna?

Tudi take stvari me, poleg čakanja seveda, zelo motijo v našem zdravstvu! – DA NE MOREŠ PRITI DO ZDRAVNIKA, ČEPRAV GA NUJNO RABIŠ!

ljubica, nimaš pojma!

sama sebi delaš sramoto!

vtipkaj v google kakšen je bismarckov sistem zdravstva in kakšen je beveridgov sistem zdravstva. razlika med njima je zelo velika. prvi, ki velja pri nas, temelji na zdravstvenih zavarovanjih, drugi (veljujoč v državi v kateri si bila ti, ker praviš, da se ne plačuje nič) pa se financira iz državnega propračuna oziroma davkov, ki jih plačajo davkoplačevalci. v slednjem so tudi VSI zaposleni ZASEBNIKI, ki delajo kot koncesionarji za državo.

in ravno zato tega ne moreš primerjat, ker je kot pri primerjal hruške in suhe marelice.

se vidi do kod segajo obzorja slovencev…


Ker taki kot si ti, ki si upajo javno soditi vse zdravstvo, ne vedo niti, kako je pri nas, še manj pa vedo, kako naj bi bilo v Indiji (prednji ali zadnji- karkoli je že to).
Zato predlagam, da nezadovoljneži greste takoj in prec k privatnim zdravnikom. Bodo delali točno na minuto, boste pa tudi plačali točno vsako minuto njihovega dela. In tistih nekaj evrov ki jih daste na mesec od plače za zdravstvo (če jih sploh daste, ker imate vendar vsi minimalce) ne pokrije niti ene enostavne operacije, kaj šele ene resne bolezni! Ne vas ne vaših otrok!
PS: V Indiji pa poznajo ayurvedo, pa predvsem in samo samoplačniško zdravstvo! Kdor tam nima, umre na cesti, torej primerjav ni!!![/quote]

Iz prve roke … kaj to pomeni, da si ena iz zdravstvenega osebja? Potem je tale odgovor čisto pričkaovan. Če vam, kaj ni všeč, pa plačajte privat. Ampak veš kaj, mi že plačamo javno zdravstvo in želimo da to funkcionira dobro.
Jaz osebno imam sicer s pediatrijo (Kamnik) zelo dobre izkušnje in nobenih problemov. Tudi tega, da bi sestankovali med ordinacijskim časom še nisem doživela. In se mi zdi taka praksa popolnoma nesprejemljiva! Pa naj bo to javni zavod ali pa zasebni.

Jaz sem celo nosečnost do poroda čakala na vsak pregled minimalno 2 uri in maksimalno 5 ur – bolnica Jesenice!

Da, tvoje obzorje sega samo do floskule o grožnji s čistim zasebništvom in plačevanjem.

Mene ne zanima, kakšen sistem je zadaj, hočem samo, da deluje. Torej, plačujem zdr. zavarovanje in pričakujem v zameno ustrezno storitev na ravni, ne pa na ravni, naj bomo veseli, da sploh kaj dobimo (za lastni denar). Ampak dokler je toliko ljudi prepričanih, da moramo biti celo še veseli, da karkoli dobimo, se seveda zdravstvo lahko obnaša tako. To je tvoj domet, to je tvoje obzorje: grožnje.
Torej, v kateri zahodnoevropski državi je tako, da ne obstaja zdr. zavarovanje, temveč vse plačuješ sproti? Prosim en primer, da ne bom tako zaplankana.

Mislim, da ni druge rešitve, kot da vsi za vsako tako situacijo napišemo pritožbo direktorju ZD. In če se stvari ponavljajo, na ministrstvo.

Sama sem velik zagovornik nekompliciranja, ampak kot je nekdo že zapisal: če bi blagajničarka, natakarica, zaposlen na blagajni parkirne hiše, trgovka… zamujali z začetkom dela ali delali pavzo zaradi sestanka, bi najbrž stranke znorele. V zdravstvu ne bi smelo biti nič drugače.

Jaz lahko pohvalim mojo osebno zdravnico, sem se pa že pritožila v ZD, ko je bila zdravnica med ordinacijo na urgenci – pardon, za to imajo zaposlene druge zdravnike, med ordinacijskim časom naj organizirajo delo tako, da bo zdravnica v ordinaciji. OK, saj včasih pride do izrednih razmer, to vsi razumemo, če pa se to ponavlja, je problem v organizaciji dela.

Mene bi bilo sram, če bi kaj takega pisala in objavljala povrhu na internetu! Ker je ta mati z bolnim otrokom vred, ta isti dan, hodila od vrat do vrat, celo do predstojnice (kar mi takoj da vedet kakšna komplikatorka je to!) in ni najprej in edino – poskrbela za bolnega otroka. Čemu ga je izpostavljala tem prepirom, histeriji, besu, če je otrok bil bolan, ker bolan otrok rabi predvsem – mir, kaj ne?

Oprostite, ampak to je pa tipičen primer egoističnega starša, ki ne vidi dlje od lastnega nosu, in se očitno ‘pizdaka’ brez veze, ker če je mati imela čas, da otroka vlači po vseh možnih ordinacijah, samo zato, da dobi odgovor na to, zakaj je nek sestanek organiziran, ne da bi poskrbela najprej za otrokovo zdravje, mi je jasno zakaj gre.

Če se je meni zgodilo kaj podobnega, pa se mi je tudi marsikaj v prvih letih otrokovega življenja, pač vsi pogosto obiščemo zdravnike, in nismo EDINI na svetu, čigar otroki ima visoko vročino, torej če se mi je kaj takega zgodilo, sem najprej poskrbela za zdravje in mir otroka, kasneje pa sem po potrebi ‘pizdakala’ in iskala odgovore…..

Zavedajte se, da bolj boste komplicirali, bolj se vam bo življenje vedno znova kompliciralo!!!

mojih pet centov – ko si že tako pametna, pa kar sama izvoli poguglat. vso svojo “zaplankanost” pa si že izrazila v samih postih.

se pa naša država sooča s čisto istimi težavami kot se soočajo ostale razvite države. velike demografske spremembe: prebivalstvo se stara, čedalje več je ljudi nad 65 let, čedalje manj je aktivnega prebivalstva, rodnost pada (izjema sta bili zadni dveleti, a sem prepričana, da bo zaradi krize gotovo spet padla), v zadnjih dveh letih še velik trent migracij… tehnologija napreduje, danes se zna pozdravit bolezni za katere so pred desetletjem ljudje umirali, a novi in novi aparati so dragi, zdravila prav tako… nimamo niti ene negovalne bolnišnice v sloveniji (pustimo oddelke), še hospic bo mogoče mogel zapreti vrata

to niso grožnje, to so DEJSTVA. če jih ti dojemaš kot grožnjo, je to tvoj problem, ne moj!

v bodočih letih ne bo boljše temveč se sloveniji obeta samo še SLABŠE. ker bo denarja čedalje manj in čedalje manj, saj se prebivalstvo stara. in dodatna zavarovanja bodo čedalje višja.

biti vesel, da vsaj nekaj dobiš? lepo prosim, ne dramatiziraj. jaz sem bila vesela, da sem dobila nekaj drobtinic zdravstvene nege ko sem bila v afriki in sem resno zbolela… tam si pa res hvaležen…


Ker taki kot si ti, ki si upajo javno soditi vse zdravstvo, ne vedo niti, kako je pri nas, še manj pa vedo, kako naj bi bilo v Indiji (prednji ali zadnji- karkoli je že to).
Zato predlagam, da nezadovoljneži greste takoj in prec k privatnim zdravnikom. Bodo delali točno na minuto, boste pa tudi plačali točno vsako minuto njihovega dela. In tistih nekaj evrov ki jih daste na mesec od plače za zdravstvo (če jih sploh daste, ker imate vendar vsi minimalce) ne pokrije niti ene enostavne operacije, kaj šele ene resne bolezni! Ne vas ne vaših otrok!
PS: V Indiji pa poznajo ayurvedo, pa predvsem in samo samoplačniško zdravstvo! Kdor tam nima, umre na cesti, torej primerjav ni!!![/quote]

To so pa tudi kr ene floskule. Sem živela v tujini, v Z Evropi, in tam zdravstvo šiba (vse na stroške zavarovalnice, seveda, ne na tvoje). Ne mi s takimi, lepo te prosim. V enem tednu sem prišla do dveh specialistov za srce zaradi suma na neko nepravilnost, če bi imela čas priti dopoldne, bi ju pa obiskala v treh dneh. Pri nas? Mislim, da na Petru Deržaju čakaš en mesec, drugje pa še več.[/quote]

Res in zavarovalnico plačuje sveti boh, a ne? Joj, prejoj nerazumne kako zahodne evropejke. Ste malo povohale tujino in voila, zdej pa vse vemo! Povej še koliko si mesečno odštela zavarovalnici in povej koliko plačaš tukaj! Primerjaj! Pa s številkami prosim! Bomo čakali na tvojo objavo

Oprosti, ampak a si ti normalna? Mama je presodila, da otrok potrebuje zdravnika, ti pa ji očitaš, da komplicira, ker hoče do zdravnika priti? Po tvoje naj bi torej otroku priskrbela mir, čeprav v resnici rabi zdravniško obravnavo? No, spomni se tega naslednjič, ko boš urgentno rabila zdravnika. Ti bom vrgla v fris, da rabiš samo mir.

New Report

Close