Starševski čvek

Letalska karta- težave- drugi del :(((

Default avatar
Včeraj sem pisala :
mam karto in na njej manjka ena črka- v resnici sem Marjetka, na karti piše Marjeta, za vstopmo vizo imam Marjetka, na potnem listu enako.
Na turistični agenciji pravijo da ni kaj nardit, vse kar lahko je da kupim novo letalsko karto. Ja, prišlo je do neljube napake, kdo je kriv-pravijo da jaz, ker sem na začetku dala podatek brez k v elektronsko bazo. Milite da bo kak problem??letim v USA
Ima še kdo te izkušnje??

Karte nove ne bom kupila ker stane 554 EUR.

POtem sem klicala še na letalsko družbo, ki pravi da če je preko agencije sama ne morem nič in da mi ne morejo garantirat ali bom lahko šla.

Kaj bi vi naredili na mojem mestu??
Default avatar
Šla bi se preimenovat v Marjeto :) bi bilo ceneje :)
Default avatar
Odmisli napako in uživaj na dopustu. Karte preverja samo chek in in mislim, da tistega k še opazili ne bodo. Ko si v USA pa jih zanima vstopni vizum in pasoš.
Default avatar
Nam se je zgodilo enako. In niso na letališču nič komplicirat. Jaz mislim, da te želi agencija nategnit, da kupiš še eno karto.
Default avatar
Kakorkol, želim ti lepo potovanje, uživaj!

ps: imaš pa lepo ime, s -k- ali brez :)
Default avatar
Tudi nam se je enkrat zgodilo podobno; niti spomnim se ne več, komu, vem pa, da so nam rekli, da za eno črko ne komplicirajo.
Default avatar
emelie je napisal/a:
Potem bi šele imela težave - ker bi morala menjati vse dokumente, med drugim tudi potni list, to pa spet pomeni, da se vstopna viza in potni list ne ujemata. Torej, kaj misliš?
Default avatar
Sem že včeraj brala tvojo temo.

Moj pogled: glede na to, da ni neke možnosti, da za sprejemljivo cene zadevo zrihtaš vnaprej, bi jaz pač šla s tako karto na letališče in upala na najboljše. In, če bi tam odkrili napako ter začeli komplicirat, bi se delala presenečena in prestrašena in bi bila hudo ponižna, potočila nekaj solzic ter upala, da bodo na licu mesta nekaj uspeli zrihtat za sprejemljivo ceno. In bi se tam na licu mesta odločila, ali krijem stroške ali se odpovem potovanju.

Po mojem ti kaj drugega itak ne preostane.
Default avatar
Spremeni ime.....
Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...
Default avatar
Še en dokaz, da začni v bodoče kupovat letalske karte mimo agencij, sploh slovenskih, ki so šlampasto površne, obenem pa te še fino nategnejo s cenami letalskih kart. Sicer mi ni jasno, kako so tako neprofesionalni, da se nočejo za stranko potrudit,če je napačno ime in ne morejo ali noočejo letalskega prevoznika kontaktirat preko predstavništva ( ponavadi so ta predstavništva v Nemčiji, help desk), da jim izda popravljeno karto, pač predstavništvo prevoznika mora v sistemu popravit napačno ime, ne IATA pooblaščenec, v tem primeru agencija, ker nima teh pooblastil - mora pa podat zahtevek in tukaj se vidi, da se jim ne da potrudit za stranko. Lahko še zaupaš, pri katerih amaterjih si to kupila?

O tem, zakaj se splača tudi karte za druge kontinente kupovat v lastni režiji direkt pri prevoznikih, je tekla tudi tukaj že debata. Samo primer: za maj imamo kupljene karte v lastni režiji, 480 eur v ekonomskem razredu, odlični sedeži z več prostora za noge že rezervirani ( pa ni emergency exit), zahodna obala Amerike ( smo spremljali njihove posebne ponudbe), z vsemi letališkimi pristojbinami, ekonomski razred, prevoznik pa Swissair, ki je po veznih letih in storitvah takoj najbolj točen in zanesljiv za nemško Lufthanso, kar se letov na druge celine in prilete na glavne in ne na odročne terminale tiče.
Default avatar
sem ti že včeraj napisala, moje ime sploh na karto ne pride v celoti napisano.

nehaj komplicirat.
turistična agencija ima dva motiva
1. tebi bi mogoče prodala še kako karto
2. zazihrat se hoče, da jih ne boš tožila, če res gre kaj narobe.


zdaj pa ne vem, a prvič potuješ z letalom, ali kako, ampak nihče ne gre štet črk na imenu karte in je preverjat, če res čisto v nulo štima. vsi vejo, da lahko pride kje do kakšnega zatipka.

nehaj se živcirat in pojdi s to karto v ameriko, drugič pa poslušaj uno pred mano, ki pravi, da si karte raje sama rihtaj. prišparaš, pa še točno bo.


glej raje, da se ne boš pozabila elektronsko prijavit, dva dni preden greš tja, ker pol te bodo pa res nazaj poslali
Default avatar
še tukaj ti pišem:

Oprosti, to je napaka IATA agenta, ki ti je karto bukiral. Si mu predložila dokumet, kjer piše, da si Marjetka. Si točno povedala, da si Marjetka? Če je zapisal agent, ki je delal rezervacijo Marjeta, je pač napaka agencije, tudi zato, ker če ni zahteval tvojega osebnega dokumenta za preverjanje imena in priimka ali pa zato, da bi točno dol prepisal, je njegovo breme, njegova napaka.

Ko potuješ z letalom, je letalska karta del tvojih osebnih identifikacijskih dokumetov. In se morajo zadeve na letalski karti po imenih in priimkih ujemat z osebnimi dokumeti (za USA v tem primeru potni list). Če je kaj narobe, je takoj to lahko razlog za sumljivo. V Ameriki se ni za hecat če pride do komplikacij.

Ker verjetno ne letiš pogosto v Ameriko in da te kakšno dodatno spraševanje s strani Imigration Officers pri preverjanju vstopnih dokumentov ( potni list, ESTA, podatki kje boš bivala, kam greš, kaj boš počela v času bivanja v USA) ne bo zmedlo, si to napako glede imena z letalsko karto uredi kar v agenciji - vztrajaj, da je njihova napaka, ker so dolžni preverjat ime in priimek preko osebnega dokumenta pri vnosu podatkov - ker s tem sicer najprej sebe zavarujejo pred nastankom napak pri vnosu podatkov v rezervacijski sistem - saj imajo le oni IATA pooblastila s strani prevoznika, ne šariš ti po njihovem računalniku in ne delaš sama rezervacije in vtipkavaš v njihov sistem. Napaka je izključno njihova. Logično, ne?

Še tole: na letalu dobiš od kabinskega osebja še tak A5 zeleni imigracijski listek, ki ga moraš obvezno izpolnit in oddat na imigration šalterju: podatki številki letalskega leta s katerim prideš, koliko časa boš tam, naslov začasnega prebivališča, pa še cel kup dodatnih vprašanj je. Zato ga ne izgubi od izkrcanja z aviona do šalterja ;)
Default avatar
Sem mislila, da boš povedala kaj več, glede na to da si temo poimenovala "drugi del", pa samo ponavljaš svoj problem.

Že včeraj smo ti svetovali kaj storiti in mnenja so različna. Kaj boš v resnici storila, pa se boš morala odločiti sama. Jaz bi poskušala zadevo urediti pred odhodom, ti pa kakor hočeš.

Se pa strinjam z "že dolgo vemo", odnos agencije je zelo čuden. Poskusi se obrniti še na Zvezo potrošnikov, morda bodo oni imeli kakšen pameten predlog. Na spletni strani imajo tudi telefonsko številko, tako da jih lahko kar pokličeš.
Default avatar
že dolgo vemo je napisal/a:
Od kod pa letite? Ste rezervirali direktno pri Swissairu? Koliko prej ste rezervirali oziroma spremljali ponudbo?
Default avatar
Hvala za vse odgovore, zdaj pa še par stvari iz moje strani:
prvič se je zgodilo, da ne potujeva z možem v lastni režiji, šlo je pač za ugodno ponudbo in sva se na hitro odločila, nikoli nisva rabila predložit nobenega dokumenta, samo ime priimek in rojstne podatke.

Agencija je nemška Tchibo Reisen- oziroma CRD International s sedežem v Hamburgu in krovno organizacijo v Canadi.

Večkrat sva že bila na drugem koncu sveta in ne gre zato da bi komplicirala, ampak vem kako znajo v ZDA komplicirat.

Zdaj bom pisala še v agencijo ampak ne vem če bom znala vse spacat v nemščini, se bom potrudila.

Hvala vam vsem za nasvete.

To je prvič in zadnjič, da potujem preko agencije. Res je moja napaka, ampak takšno brezbrižje..
Default avatar
mi smo ravno bukirali karte pri eni od slo agencij in mi je ženska tam 3x ponovila da morajo bit imena točna, da karta velja ... ko mi je predračun poslala na mail mi je z rdečim še 1x napisala naj nujno preverim imena, ker če karkoli ne bo ok bo krivda moja - vse je šlo čez telefon in mail.

ne vem kaj naj ti rečem, grozno mora bit res to, ampak glede na izkušnje nekaterih tukaj očitno gre tudi z napačnim imenom čez ... mogoče je vse odvisno od človeka na uni strani ....
Default avatar
mal podrobnosti je napisal/a:
Letimo iz Benetk ( tudi najraje kadarkoli, ker po priletu nazaj ni nobenih težav s pregledi carinikov), rezervacija oziroma takojšnji nakup narejen preko spletne strani prevoznika, spremljamo pa ponudbe skozi vse leto za destinacije, kamor želimo prileteti.
V potniškem letalskem prometu je pač tako, da zgodnje ptice ceneje letijo ;) Bolj ko se bliža čas odhoda, dražje so karte in manj izbire med sedeži, oziroma so na voljo samo še tadražje klase kart.

Rezervacije in nakup pa delamo seveda tudi nekaj mesecev vnaprej. Se pač z leti zverziraš, splaniraš in funkcionira.
Default avatar
Evo zdaj sem jim napisala tako kot mi je predlagal/a šlampasto narejeno. Hvala za nasvet in kaj naj napišem.
Default avatar
Po moje moraš najprej sama sebe prepričat, da v resnici napaka ni tvoja. Napaka je od tistega, ki ti je naredil karto brez pogledat v dokument. Ko boš to razumela bo vse postalo lažje.
Pa nehaj mešat. Greš na letališče in če kdo kaj reče poveš, da je napako naredila agencija. Tvoj dokument je edina referenca in tam so podatki točni. Pika.
Default avatar
nekompliciri je napisal/a:
Si pa trda! A ni avtorica sama povedala, da napaka v resnici JE njena?!?! In daj mi prosim razloži, kako naj bi v agenciji preverili osebni dokument? Si že slišala za prodajo preko neta? Če nisi, si ponovno preberi pojasnila avtorice in katera agencija to je in kje je. Zaprosili so jo za podatke, ona jih je posredovala. Žal napačne.
In še to: velika razlika je med tem, da celotno ime in priimek ne fizično ne gresta na karto in zato manjka zadnji del ali pa med tem, da se razlikuje vmes.