Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Peugeot 301 1.6 HDi Allure

Default avatar

IztokFranko

Na testu imam vozilo Peugeot 301 1.6 HDi (68 kW) Allure.

Vprašanja v zvezi s tem avtomobilom lahko postavite tu.

Malce smo ga opisali že tu: http://avto.over.net/clanek/novo-doma-peugeot-301/

Moč: 68kW (92 KM), pospešek 0-100 km/h 11,4s in najvišja hitrost 180 km/h
Pov. poraba: 4,9/3,9/4,3 l/100 km, izpust CO2 112 g/km
Garancija: 2 leti splošne in mobilne garancije, 3 leta garancije na lak, 12 let garancije za prerjavenje
Default avatar

hm--

A to je konkurenca škodi rapidu in VW jetti? hehe
Default avatar

vvv

Baje je notri plastika trda na dotik? A je to res?
Default avatar

IztokFranko

hm-- je napisal/a:
A to je konkurenca škodi rapidu in VW jetti? hehe
Tako je. V tem razredu vozil se je pričela prava borba. Avtomobili, ki jih lahko štejemo za konkurenco so: Škoda Rapid, Volkswagen Jetta, Ford Focus limuzina, Chevrolet Cruze, Citroen C-Elysee, Renault Fluence, Kia Rio limuzina
vvv je napisal/a:
Baje je notri plastika trda na dotik? A je to res?
Tako je. Plastika v notranjosti se ne more ravno primerjati s tisto v 308 ali 508. Je trda na dotik.
Default avatar

iiiiii

Kakšna pa je poraba?
Default avatar

IztokFranko

iiiiii je napisal/a:
Kakšna pa je poraba?
Trenutno v kombiniranem ciklu, ravno nekje 50 : 50 (mesto : relacija) in pri zmerni vožnji, nič kaj pretirane pazljivosti pri vožnji, poraba znaša 6,1 l/100 km. Kar je super, saj se lahko kosa brez težav s Toyoto Prius Plug-in, ki sem jo imel na testu pred tem vozilom.
Default avatar

prtljažnik?

A nosila prtljažnika so tudi zunaj, to mislim tista vodila, ki dvignejo vrata prtljažnika, če so vidna. V citroenu sem to gledala in me je precej motilo saj to zadeva potovalke, ki jih pospraviš notri.
Default avatar

IztokFranko

prtljažnik? je napisal/a:
A nosila prtljažnika so tudi zunaj, to mislim tista vodila, ki dvignejo vrata prtljažnika, če so vidna. V citroenu sem to gledala in me je precej motilo saj to zadeva potovalke, ki jih pospraviš notri.
Tako je, Peugeot 301 kot tudi Citroen C-elysee imata vodili goli, vidni, ko se odpre prtljažnil. Vendar v tem rangu avtomobila imajo to skoraj praktično vsi avtomobili, recimo tudi Chevrolet Cruze, ki je med bolj znanimi.
Default avatar

iskalka avta

Iščem avto za zamenjati Mazdo 6, ki je po velikosti še kar v redu za tri otroke na zadnji klopi. Ali se testirani Peugeot 301 po velikosti zadnje klopi lahko primerja z njo oziroma je primeren za pretežno mestno vožnjo in tri otroke? Bi kaj drugega (in po možnosti ugodnega) priporočali? Želja je samo majhna poraba pri mestni vožnji in da zadaj spravim 3 otroke.

Lp
iskaka avta
Default avatar

IztokFranko

iskalka avta je napisal/a:
Iščem avto za zamenjati Mazdo 6, ki je po velikosti še kar v redu za tri otroke na zadnji klopi. Ali se testirani Peugeot 301 po velikosti zadnje klopi lahko primerja z njo oziroma je primeren za pretežno mestno vožnjo in tri otroke? Bi kaj drugega (in po možnosti ugodnega) priporočali? Želja je samo majhna poraba pri mestni vožnji in da zadaj spravim 3 otroke.

Lp
iskaka avta
Vsekakor je Peugeot 301 primeren za prevoz treh otrok zadaj, če le že niso preveliki, pa vendar tudi bodo že potrpeli na kratke razdalje. Stara Mazda6 je zadaj malenkost večja, predvsem več prostora ima za noge. Trenutno pa se že prodaja Mazda6 nove generacije, več o tej si preberite tu: http://avto.over.net/clanek/novo-doma-m ... vi-pogled/

Če pa gledate avtomobile v velikostnem razredu omenjenega Peugeota 301 ( http://avto.over.net/clanek/novo-doma-peugeot-301/ ), potem pa si poglejte še recimo za Škodo Rapid ( http://avto.over.net/clanek/novo-doma-skoda-rapid/ ) ali Citroeno C-Elysee ( http://avto.over.net/clanek/novo-doma-citroen-c-elysee/ ). Ta razred avtomobilov bo pričel prevladovati zaradi krize, saj so avtomobili malenkost preprosteje zasnovani, v osnovi ponujajo tudi manj opreme in so seveda tudi zato ugodnejši.
Default avatar

iskalka avta

IztokFranko je napisal/a:
iskalka avta je napisal/a:
Iščem avto za zamenjati Mazdo 6, ki je po velikosti še kar v redu za tri otroke na zadnji klopi. Ali se testirani Peugeot 301 po velikosti zadnje klopi lahko primerja z njo oziroma je primeren za pretežno mestno vožnjo in tri otroke? Bi kaj drugega (in po možnosti ugodnega) priporočali? Želja je samo majhna poraba pri mestni vožnji in da zadaj spravim 3 otroke.

Lp
iskaka avta
Vsekakor je Peugeot 301 primeren za prevoz treh otrok zadaj, če le že niso preveliki, pa vendar tudi bodo že potrpeli na kratke razdalje. Stara Mazda6 je zadaj malenkost večja, predvsem več prostora ima za noge. Trenutno pa se že prodaja Mazda6 nove generacije, več o tej si preberite tu: http://avto.over.net/clanek/novo-doma-m ... vi-pogled/

Če pa gledate avtomobile v velikostnem razredu omenjenega Peugeota 301 ( http://avto.over.net/clanek/novo-doma-peugeot-301/ ), potem pa si poglejte še recimo za Škodo Rapid ( http://avto.over.net/clanek/novo-doma-skoda-rapid/ ) ali Citroeno C-Elysee ( http://avto.over.net/clanek/novo-doma-citroen-c-elysee/ ). Ta razred avtomobilov bo pričel prevladovati zaradi krize, saj so avtomobili malenkost preprosteje zasnovani, v osnovi ponujajo tudi manj opreme in so seveda tudi zato ugodnejši.
Mazda za sedaj žal odpade, ker je predraga in so zlasti tudi servisi predragi. Po obliki mi je sicer bolj od navedenih treh všeč Citroen C3 Picasoo, a je žal zadaj preozka in bi se moji trije otroci med seboj že na kratki progi pobili. Je kaj podobnega po obliki in malo širšega? In da je seveda še vedno v cenovneih okvirih kot so zastavljeni? Kaj pa Kie in Chevroleti? Je tam kaj primerljiega ali pa so Peugeoti in Citroeni bolj zaneslijivi? Oglaševane porabe so videti namreč zelo v redu. Hvala za nasvet!

Iskalka avta
Default avatar

IztokFranko

Porabe so zelo relativne. Navedene porabe so pridobljenje v laboratoriju v idealnih pogojih, kako se avto izkaže v realnih pogojih pa je seveda povsem druga zgodba.

V tem rangu imate Chevrolet Cruze-a, ki je začel tole "manijo" za manjšimi limuzinami, vendar po mojih izkušnjah ima manj prostora kot Peugeot 301 ali Citroen C-Elysee. Kia Rio predvidevam, da bo premajhna za vas?

Poglejte še za Kio Vengo ali pa Hyundaije ix20, tega sem imel na testu: http://avto.over.net/clanek/hyundai-ix20-16-crdi-style/
Če sem že pristal s predlogi pri majhnih družinskih enoprostorcih, potem je smiselno pogledati še za Fordom C-maxom: http://avto.over.net/clanek/ford-c-max- ... -titanium/

Kakšni pa so vaši finančni okvirji? Koliko km delate letno?
Default avatar

iskalka avta

Na leto delam okoli 10.000 km, od tega 80 % v službo in nazaj (primestno naselje-center Lj in nazaj- skupaj kakih 40 km). Finančno pa sem na meji že za manjšo limuzino, kaj šele za male enoprostorce (tam do 13.000 EUR, odvisno, koliko dobim za Mazdo). Razen če se odločim za rabljenega. Kar pa tudi ni optimalno. Tole z nakupom avta je komplicirano :)) A ja, pa Ford tudi odpade zarado dragih servisov.
Default avatar

IztokFranko

Poglejte še za Nissanom Note, test objavljen tu: http://avto.over.net/clanek/nissan_note ... enta_city/
V ponudbi je samo bencinski motor, vendar se ta generacija poslavlja in ga boste mogoče zato še malce ugodneje dobili iz zaloge. Predvidevam, da je zadaj dovolj prostora za tri otroke v kolikor ne potrebujejo otroških sedežev.

Nov bo pa takšen: http://avto.over.net/clanek/novi-nissan-note-v-zenevi/
Default avatar

30111

Men ta avto ne potegne. Zelo je cenen notri, res pa je še kar ugoden.
Default avatar

lastnik 301

Jaz imam 301-ko diesla zdaj ravno 12 dni. Prevozil sem 1000km in sem zankrat z do zdaj spoznanim precej zadovoljen. Predvsem sem zadovoljen s porabo, ki je zares majhna. Res je bilo od 1000 km do zdaj okoli 600 po avtocesti, ampak povprecna poraba po potovalnem racunalniku je trenutno 5.1 l/100 km.
Meni se to zdi precej malo. Motor je pravtako precej prozen, o prostornosti v kabini pa ne bi izgubljal besed. Nekaj je seveda tudi minusov, predvsem odlagalni prostori, da v predalu pred sovoznikom ni lucke in da ni mozno odpreti prtljazniki od zunaj, razen z kljucem. Vendar ce bi sestel vse pluse in minuse, bi se se enkrat odlocil za nakup tega avta.
Lp
Default avatar

IztokFranko

lastnik 301 je napisal/a:
Jaz imam 301-ko diesla zdaj ravno 12 dni. Prevozil sem 1000km in sem zankrat z do zdaj spoznanim precej zadovoljen. Predvsem sem zadovoljen s porabo, ki je zares majhna. Res je bilo od 1000 km do zdaj okoli 600 po avtocesti, ampak povprecna poraba po potovalnem racunalniku je trenutno 5.1 l/100 km.
Meni se to zdi precej malo. Motor je pravtako precej prozen, o prostornosti v kabini pa ne bi izgubljal besed. Nekaj je seveda tudi minusov, predvsem odlagalni prostori, da v predalu pred sovoznikom ni lucke in da ni mozno odpreti prtljazniki od zunaj, razen z kljucem. Vendar ce bi sestel vse pluse in minuse, bi se se enkrat odlocil za nakup tega avta.
Lp
Hvala za vaše mnenje. Dosegate pa odlično porabo, za liter nižjo, kot sem jo sam.

Glede minusov pa ste opazili podobne zadeve kot sam. Predvsem glede odlagalnih površin okoli voznika imajo Peugeoti pogosto težave. Zmeraj primanjkuje resnično uporabnih površin.
Default avatar

f1_loser

No ja, jaz tega avta ne bi hvalil, kot tudi ne citroena celysee ali rapida. To so avtomobili razreda chevrolet cruze in so korak nazaj glede vsega v primerjavi s passati, c5, 508 in podobnimi... Ampak očitno kriza kaže zobe in so rrealni.
Default avatar

Denis123456

f1_loser je napisal/a:
No ja, jaz tega avta ne bi hvalil, kot tudi ne citroena celysee ali rapida. To so avtomobili razreda chevrolet cruze in so korak nazaj glede vsega v primerjavi s passati, c5, 508 in podobnimi... Ampak očitno kriza kaže zobe in so rrealni.
Zakaj nebi hvalil? Tudi nekdo, ki vozi poršeja, bo pljuval po pasatu, c5, 508 in podobnimi. Jaz sem naročil ta avto in mi je bil na prvi pogled super. Plastike na armaturni ne božam zato mi je vseeno, če je trda ali mehka, prtljažnik je zelo velik, kar rabim za 2 otroka, zadaj na sedežih je ogromno prostora, dizel motor je odličen in za nekoga, ki naredi do 15.000 km na leto, je to idealen avtomobil. Imel sem nekaj šminkerskih avtov in me nič ne moti vožnja v tem. Kako pravijo nemci? Najboljši avto je NOV avto. Torej raje nov 301 kot 10 let star audi A6, ki ga kupi veliko mulcev, da se kaže pred babami, ker drugače ne znajo. Ko pa kaj crkne, pa jemljejo kredite za popravilo.
Default avatar

f1_loser

Saj prav da poveš svoje mnenje. Samo jaz sem govoril na splošno kam gre svet... En korak nazaj če realno pogledaš. Prej smo vsi kupovali passate ipd... sedaj pa gremo en korak nazaj kupujemo en razred manjše avte z manj tehnike... kot so to... lej še audi je predstavil a3 limuzino ki je za moje pojme odgovor kirizi.... klik:::: http://avto.over.net/clanek/audi-a3-lim ... v-segment/