Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Ford Focus ST 2.0 Ecoboost wagon

Default avatar

IztokFranko

Na test smo prevzeli karavanskega Focusa ST.

Moč: 184 kW (250 KM) pri 5500 vrt/min
Navor: 340 Nm pri 2000 vrt/min
Pogon: spredaj
Menjalnik: 6, ročni
Najvišja hitrost: 248 km/h
Pospešek: 6,6 s do 100 km/h
Gorivo: bencin
Poraba: mesto: 9,9 l/100km, izven: 5,6 l/100km in kombinirano: 7,2 l/100km
Emisije CO2: 169 g/km

Cena: 28.730 evrov.

Tu lahko postavite vprašanje o tem vozilu.

Že testirani Focusi:
- http://avto.over.net/clanek/ford-focus- ... -titanium/
- http://avto.over.net/clanek/ford-focus- ... -titanium/
Default avatar

uzivi

Uživi s tem avtom, kr js bi :P
Default avatar

a nimajo neke prodajne akcije

a nimajo neke prodajne akcije sedaj?
Default avatar

IztokFranko

a nimajo neke prodajne akcije je napisal/a:
a nimajo neke prodajne akcije sedaj?
Imajo.

Cena osnovnega Focusa ST karavan znaša kot že omenjeno 28.730 evrov.
Z dodatno opremo stane 2.595 evrov več, vendar imajo trenutno akcijo s 3.000 evri popusta, zato stane 28.325 evrov.

Oprema za doplačilo:
- kovinska barva
- sistem za odklepanje in zagon vozila brez ključa Ford power
- Ksenonski žarometi
- Tempomat
- 18" 5Y-kraka platišča Rado Grey ST
- Elektronski varnostni zaklep zadnjih vrat
- Dodatno zatemnjena stekla
Default avatar

ključek

A za pameten ključ moraš doplačati? Koliko stane še dodatno to?
Default avatar

600

Franko, a to imaš ST2 ali ST3 različico? kaj so sploh razlike teh dveh?
Default avatar

IztokFranko

600 je napisal/a:
Franko, a to imaš ST2 ali ST3 različico? kaj so sploh razlike teh dveh?
Na testu imamo Focusta ST2. Torej nivoja opreme sta sicer dva, poleg ST2 še ST3, slednji ima boljše sedeže, LED luči zadaj, ksenon spredaj, ipd.

Več o novem ST-ju si lahko preberete tudi tu http://avto.over.net/clanek/novo-doma-ford-focus-st/
Default avatar

dream car

dream car, ampak hatchback.
Default avatar

DRRRR

Smešno mi je tole vse skup..

-Laguna je imela že 10 let nazaj serijsko kartico namesto ključa....
-tempomat za doplačilo v takem razredu? Ja fak no...vozim se v 14 let starem avtu, pa je imel tempomat že serijsko...
- 12 let nazaj je imel E46 330i zelo podobne zmogljivosti, seveda z atmosfersko mašino...ja, ful napreduje avtomobilska industrija...
Default avatar

simpl

me veseli, da si v testu omenil porabo..
tako realno 11l..
ker tista kombinirana tovarniška 7.2l je morda za jajca farbat..
da ne govorim o 5.6..hahah
...da dol padeš!!
Default avatar

simpl

8l so mokre sanje..

..morda če voziš na "hlape" pri 1500rpm, gledaš ptice in imaš prosto lokalno cesto, pelješ 40km dnevno..in nič ne prevžaš v prtljažniku..zakaj hudiča pa imaš karvana potem..kajne???

..če greš vmes 2 x v trgovino, pa po otroke v vrtec, pa zvečer h kolegu na pivo..
..pa garantiram da ne bo 8l..
Default avatar

IztokFranko

Avto ima dovolj navora, da prestavljaš okoli 1500 obratov, kot vsakega recimo dizla in poraba se pač spusti dol.

Zmeraj, ko dobim na test kakšen tak športen primerek sem prva dva dni zmeraj oster na pospeševanjih, iščem vedno možnosti, da hitro peljem, vendar se potem umiriš. Saj ne moreš to vedno početi in tako tudi potem poraba pade.
Default avatar

simpl

na testu je zapisano takole:

Focus ST s tem motorjem pa seveda porabi veliko. Nekje približno 11 litrov na sto prevoženih kilometrov sem nameril ob malce ostrejši vožnji. Kaj češ. Zabava ima svojo ceno. Ob ekonomični vožnji pa se povprečna poraba lahko spusti tudi na dobrih osem litrov.
Default avatar

simpl

res žaslostno..
..da vsi tisti ki testirate vozila ne premorete toliko poštenja..
..ali ste pod pritiskom proizvajalca..???
..in ne podate realnih vrednosti..
..
..to kar navajaš je potem ŠPARANJE..
..za to pa ne rabiš 250KM..
..morda kakga 1.2 dizla..
..
..tako da malo realne ocene pa človek že pričakuje od ljudi, ki imajo več vozil v rokah in niso analfabeti...
Default avatar

IztokFranko

simpl je napisal/a:
res žaslostno..
..da vsi tisti ki testirate vozila ne premorete toliko poštenja..
..ali ste pod pritiskom proizvajalca..???
..in ne podate realnih vrednosti..
..
..to kar navajaš je potem ŠPARANJE..
..za to pa ne rabiš 250KM..
..morda kakga 1.2 dizla..
..
..tako da malo realne ocene pa človek že pričakuje od ljudi, ki imajo več vozil v rokah in niso analfabeti...
Poglej, rabiš 250 konjev, če si jih želiš in želiš imeti ogromno moči, ko želiš koga prehitevati ali pa greš nekajkrat na leto na kakšen track day. Na track dayu se poraba ne bo zaustavila pri le 11 litrih - to je kot napisano ob malce ostrejši vožnji. Pri priganjanju do konca, kar nisem omenil na testu pa se dvigne tudi čez 15 litrov. Šparanje pa je povsem enako kot ekonomična vožnja - torej paziš na obrate, prestavljaš pravilno ipd... tu pa je poraba okoli osmih litrov. Torej, ne vidim nič narobe v mojem zapisu.
Default avatar

simpl

zato..mislim da je nekaj narobe v tvojem zapisu..

Realno gledano pri vsakdanji vožnji, ker pač vedno ne moreš ostro pospeševati, saj ti ni do tega, je poraba okoli 8 litrov. Za to moč ok.

pri vsakdanji normalni vožnji bo poraba večja kot 8l, če je takšna pri ekonomični vožnji..
..kaj praviš..???
..če vzameva pospešeno porabo okrog 11l
..pa ekonomično 7.5-8l (kje je tle tovarniških 5.6l???)
..pa je nekje vmes 9-9.5l (kje je tu 7.2l??)

..zato bo za normalno vsakodnevno vožnjo, ko ne gledaš na šparanje in ne štartatš na semaforju ko s formulo..bo poraba tam okrog 9l, pa raje kak dcl več..

glej, vse življenje že vozim bencinarja..
..od fička dalje..
..tako, da vem kakšna so realna razmerja..zato prosim, da v testih ne "olepšujete" porab
..predvsem pa vem to, da fordi (vsaj do takrat ko sem se sam z njimi prevažal) niso ravno sloveli po MALI porabi..
..morda še to, vozila, ki so "nabrita", NI dobro VES čas voziti na 1500rpm (in tako šparat za 8l/100), ker je s tem več škode za motor, izpuh, kot je škode zaradi večje poraba (2500rpm)
Default avatar

IztokFranko

Tovarniške porabe ne moreš nikoli primerjati s porabo v praksi. Že večkrat je bilo zapisano, da se tovarniške porabe dosegajo v laboratoriju vedno pod istimi pogoji in niso ravno realni pokazatelj koliko bo avto dejansko porabil.

Vse ostalo drži, kot sem zapisal. Glede moje omenjene porabe na testu - dobrih osmih litrov - pa je bila dosežena v kombiniranem ciklu (seveda ne takšnem, kot ga imajo v laboratoriju), ampak cca 33% mesto, 33% regionalne poti in ostalo avtocesta.