Forum.Over.Net

Starševski čvek

Postavite nemogoče vprašanje in dobili boste neverjetne odgovore! Anonimno in brez registracije. Največje slovensko virtualno mesto. Če ni objavljeno v tem forumu, se ni zgodilo!

Avtomobili, ki imajo motor spredaj, pogon pa zadaj, so pa res...

Default avatar

otorinolaringolog

...slabši za v sneg.
Default avatar

hosekra

naš BMW trojka niti približn ni za sneg, ga zanaša ko po samem ledu, jaz se z njim ne vozim pozimi in z možem zamenjava avto..
Default avatar

vsekakor

otorinolaringolog je napisal/a:
...slabši za v sneg.
Včasih smo v prtljažnik vrgl, dva žakla cementa pa ni bilo težav !
Default avatar

takole je

Kdor zna vozit, nima težav.
Default avatar

elaine

Včasih je to res veljalo. Danes imajo pogon na zadnji kolesi dražji avtomobili, s pomagali proti zdrsu pogonskih koles in sami uravnajo stabilnost vozila, ter enakomerno porazdeljeno težo na obe osi.
Res pa raznih športnih pošasti v snegu ni videti na cesti.
Default avatar

majster

Včasih so rekli, da prednji pogon znavozit vsaka stara mama, zadnjega pa le mojstri :)
Se strinjam se tem in že 21 let vozim avtomobile z zadnjim pogonom - v vseh razmerah in brez problemov.
Default avatar

midva2

Zato pa imamo eni reduktor. Vklopiš 4x4 pa gre kot tank tudi po snegu. Vse klance zmore.
Default avatar

DRRRR

V zimskih razmerah je na vsakem ovinku in klancu zadnji pogon boljši...z zadnjim koncem se da še vedno vse popravit.... če sprednji konec sili iz ceste, ni popravkov...

Pri klancu ima zadnji pogon prednost zato, ker se veliko teže prenese na zadnji del avta, kjer je pogon...pri sprednjem pogonu pa je obtežitve manj kot na horizontali...

In res je, zadnji pogon ni za kmetavze...
Default avatar

Rok-1

DRRRR je napisal/a:
V zimskih razmerah je na vsakem ovinku in klancu zadnji pogon boljši...z zadnjim koncem se da še vedno vse popravit.... če sprednji konec sili iz ceste, ni popravkov...

Pri klancu ima zadnji pogon prednost zato, ker se veliko teže prenese na zadnji del avta, kjer je pogon...pri sprednjem pogonu pa je obtežitve manj kot na horizontali...

In res je, zadnji pogon ni za kmetavze...
Se strinjam. Če znaš - je zadnji pogon boljši.
Default avatar

megaboy

Rok-1 je napisal/a:
DRRRR je napisal/a:
V zimskih razmerah je na vsakem ovinku in klancu zadnji pogon boljši...z zadnjim koncem se da še vedno vse popravit.... če sprednji konec sili iz ceste, ni popravkov...

Pri klancu ima zadnji pogon prednost zato, ker se veliko teže prenese na zadnji del avta, kjer je pogon...pri sprednjem pogonu pa je obtežitve manj kot na horizontali...

In res je, zadnji pogon ni za kmetavze...
Se strinjam. Če znaš - je zadnji pogon boljši.

Ni vse v znanju. tudi fizika ima svojo besedo.
Če ima avto mašino spredaj in pogon zadaj, potem je manj teže na pogonskih kolesih in zdrsavajo.
Moj avto (zadnji pogon spredaj mašina brez esp) je za v sneg zanič.
Odličen za v sneg je bil fičko.
Default avatar

Rok-1

Res ni vse v znanju - je treba tudi malo iznajdljivosti; poln prtljažnik - ali pa vsaj kaj težjega noter - rešuje ta problem.
Pa tudi novejši avti z zadnjim pogonom imajo težo razdeljeno na cca 50% spredaj - 50% zadaj.
Default avatar

DRRRR

megaboy je napisal/a:
Rok-1 je napisal/a:
DRRRR je napisal/a:
V zimskih razmerah je na vsakem ovinku in klancu zadnji pogon boljši...z zadnjim koncem se da še vedno vse popravit.... če sprednji konec sili iz ceste, ni popravkov...

Pri klancu ima zadnji pogon prednost zato, ker se veliko teže prenese na zadnji del avta, kjer je pogon...pri sprednjem pogonu pa je obtežitve manj kot na horizontali...

In res je, zadnji pogon ni za kmetavze...
Se strinjam. Če znaš - je zadnji pogon boljši.

Ni vse v znanju. tudi fizika ima svojo besedo.
Če ima avto mašino spredaj in pogon zadaj, potem je manj teže na pogonskih kolesih in zdrsavajo.
Moj avto (zadnji pogon spredaj mašina brez esp) je za v sneg zanič.
Odličen za v sneg je bil fičko.
Vsi bavarci imajo že vsaj 15 let idealno razporeditev teže 50:50, tko da ....
Default avatar

stare gare

DRRRR je napisal/a:
megaboy je napisal/a:
Rok-1 je napisal/a:

Se strinjam. Če znaš - je zadnji pogon boljši.

Ni vse v znanju. tudi fizika ima svojo besedo.
Če ima avto mašino spredaj in pogon zadaj, potem je manj teže na pogonskih kolesih in zdrsavajo.
Moj avto (zadnji pogon spredaj mašina brez esp) je za v sneg zanič.
Odličen za v sneg je bil fičko.
Vsi bavarci imajo že vsaj 15 let idealno razporeditev teže 50:50, tko da ....
haha že mogoče, ampak ti se vedno hvališ, da voziš 22 let stare gare za 150 eur.
Default avatar

Tkole je

DRRRR je napisal/a:
V zimskih razmerah je na vsakem ovinku in klancu zadnji pogon boljši...z zadnjim koncem se da še vedno vse popravit.... če sprednji konec sili iz ceste, ni popravkov...

Pri klancu ima zadnji pogon prednost zato, ker se veliko teže prenese na zadnji del avta, kjer je pogon...pri sprednjem pogonu pa je obtežitve manj kot na horizontali...

In res je, zadnji pogon ni za kmetavze...