Avtomobili, ki imajo motor spredaj, pogon pa zadaj, so pa res…
V zimskih razmerah je na vsakem ovinku in klancu zadnji pogon boljši…z zadnjim koncem se da še vedno vse popravit…. če sprednji konec sili iz ceste, ni popravkov…
Pri klancu ima zadnji pogon prednost zato, ker se veliko teže prenese na zadnji del avta, kjer je pogon…pri sprednjem pogonu pa je obtežitve manj kot na horizontali…
In res je, zadnji pogon ni za kmetavze…
Res ni vse v znanju – je treba tudi malo iznajdljivosti; poln prtljažnik – ali pa vsaj kaj težjega noter – rešuje ta problem.
Pa tudi novejši avti z zadnjim pogonom imajo težo razdeljeno na cca 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} spredaj – 50{04cafd300e351bb1d9a83f892db1e3554c9d84ea116c03e72cda9c700c854465} zadaj.
Se strinjam. Če znaš – je zadnji pogon boljši.[/quote]
Ni vse v znanju. tudi fizika ima svojo besedo.
Če ima avto mašino spredaj in pogon zadaj, potem je manj teže na pogonskih kolesih in zdrsavajo.
Moj avto (zadnji pogon spredaj mašina brez esp) je za v sneg zanič.
Odličen za v sneg je bil fičko.[/quote]
Vsi bavarci imajo že vsaj 15 let idealno razporeditev teže 50:50, tko da ….
Ni vse v znanju. tudi fizika ima svojo besedo.
Če ima avto mašino spredaj in pogon zadaj, potem je manj teže na pogonskih kolesih in zdrsavajo.
Moj avto (zadnji pogon spredaj mašina brez esp) je za v sneg zanič.
Odličen za v sneg je bil fičko.[/quote]
Vsi bavarci imajo že vsaj 15 let idealno razporeditev teže 50:50, tko da ….[/quote]
haha že mogoče, ampak ti se vedno hvališ, da voziš 22 let stare gare za 150 eur.