Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek Oskarveliki.si – Bela tehnika in slovenska navodila

Oskarveliki.si – Bela tehnika in slovenska navodila

Dobili smo sušilni stroj, kjer ni slovenskih navodil, zanima me ali je prodajalec dolžan dati slovenska navodila ali ne. Navodila imam samo v nemščini. Če mi prodajalec ne zagotovi slovenskih navodil ali ga lahko prijavim?
Šele zdaj smo ugotovili da je izdelek delan za tuji trg in da je drugačen od naših (v Merkurju, Mercatorju….je stroj malo drugačen), čeprav je isti izdelek. To smo ugotovili šele sedaj, zavrgli smo tudi že embalažo, jutri jih bom kontaktirala kaj je sedaj to. Stroj je bil malo manj kot 600 e. Gre se za internetno trgovino oskarveliki.si.
Šele sedaj sem tudi videla da je slika na njihovi strani prava izdelku ki smo ga dobili, prej to malenkost sploh nismo opazili…..vse je v nemškem jeziku. Cene imajo cenejše kot drugje a takih malenkosti človek res ne opazi takoj….
Kakšne izkušnje imate z njimi?

Po Zakonu o varstvu potrošnikov je prodajalec DOLŽAN priložiti navodila v slovenskem jeziku! Lahko, da so navodila pozabili priložiti, na vsak način pa jih seveda zahtevaj!

Jaz sem imela z njimi isti problem. Sem jih zahtevala in sem jih dobila, res pa so rabili par mesecev (so vmes naredili nekakšen google prevod).

nova
Uredništvo priporoča

kupil sem telefeon (preko neta) z nekimi španskimi navodili.
Poklical prodajalca in mu povedal da slovenskih navodil ni zraven.
On meni, da jih itak ne rabim, da je to čist enostaven telefon…..
Vztrajam mi, da šefa on enako, in še reče, da lahko telefon vrnem mi vrnejo kupnino…..
Odločno vztrajam, on se pa samo še nekaj norca delal iz mene … nato pa pošljem mail….

_________________________________________________________________________
Spoštovani,

vezano na telefonski pogovor, vam pošiljam 33. člen (ZVPot, 33. člen):

33. člen

(1) Blagu, pri katerem je za njegovo pravilno uporabo potreben določen postopek ali bi potrošnik z njegovo napačno uporabo lahko povzročil nevarnost zase ali za druge ali onesnažil okolje, mora proizvajalec priložiti navodilo za uporabo. Navodila za uporabo so lahko tudi prilepljena ali natisnjena na blagu oziroma na njegovi embalaži. Navodilo za uporabo je lahko v obliki besedila, slike ali skice oziroma kombinacije teh oblik.

(2) Vsebina navodila za uporabo mora biti za potrošnika lahko razumljiva in mu mora omogočati pravilno uporabo izdelka. Kadar je blago namenjeno prodaji na ozemlju Republike Slovenije, mora biti navodilo za uporabo v celoti v slovenskem jeziku.

(3) Navodilo za uporabo je dolžno priložiti tudi podjetje pri prodaji blaga potrošnikom.

Zahtevam navodila v slovenskem jeziku za Samsung S6802 ACE DUOS.

Lep pozdrav, xy
________________________________________________________________

….takoj dobim odgovor….
_______________________________
Pozdravljeni,
Se opravičujemo,
Vam jih pošljemo v kratkem, ali vam ustrezajo navodila v pdf obliki ali vam jih pošljemo natisnjene.?
Hvala,
Lep pozdrav,
_____________________________

očitno so jih prevedli samo zame……. telefon je bil čist nov in ga še v slo ni bilo pri uradnih prodajalcih.

Jasno, odločno, kulturno, mirno, brez kreganja
najprej telefonsko, nato še pisnemo, da imaš dokaz.
zapišeš si s kom in kdaj si se pogovarjala itd.
če ne pošlje navodil ga prijaviš

Trgovina Oskar veliki izhaja iz ideje ‘profesionalnega nakupovalca’. Gre za to, da kupec nima časa niti želje brskati po celotni EU, kje se da dobiti določen izdelek najceneje. In se ukvarjati s kreditnimi karticami, dostavami, etc. Zato to zanj počne profesionalni nakupovalec. No, fantje, ki so odprli to internetno trgovino, počnejo prav to: iz tujine naročajo posamične izdelke. Tudi garancija se uveljavlja na podoben način in sicer gre vaš izdelek prek Oskarja v tujino na popravilo. Skratka, dejstvo, da je izdelek kupljen nekje v EU, je za slovenskega kupca zavito v lep celofan. Kako se to razlikuje od klasične verige tujina-dobavitelj-trgovina? V toliko kot če bi kupec sam naročil tisti stroj iz Nemčije.

Zato ste dobili izdelek brez slovenskih navodil. Ampak vas kot kupca razlog načeloma ne zanima, zato jih kontaktirajte in zahtevajte navodila v slovenščini. Mimogrede, imate 15 dni, da izdelek vrnete brez vprašanj in boste dobili nazaj denar. Samo pazite, da ga lepo zapakirate nazaj.

Z omenjeno trgovino imam dobre izkušnje. Te temeljijo tudi na skoraj tretjino nižjih cenah dobavljenih izdelkov bele tehnike, kot bi zanje odšteli v običajnih trgovinah.
Enega izmed izdelkov, ki smo jih naročili, smo naročili napačno. Napako smo ugotovili šele pri montaži, embalaža pa je že zgorela v sosedovi peči. Odpakiran izdelek so nam zamenjali brez težav, prav tako pa so nam poslali v zalo kratkem roku tudi slovenska navodila za vse aparate. Razlogi za to, da navodila niso priložena v slovenskem jeziku (smo naročili tudi nekaj gorenjevega) pa so opisani že zgoraj.

Nečesa pa ne razumem. Besnih odzivov nevpletenih češ, da je treba trgovca prijaviti. Verjetno je to odraz slovenske majhnosti.
Odraz širine pa so nasveti v smislu dogovora po mirni poti, ki na prijavljanje niti ne pomislijo.
Če bi marsikdo izmed nas lahko posvojil moto: “Dajmo zlepa”, bi bil svet okoli nas za malenkost boljši.
(Čeprav boljši svet nima nobene zveze z navodili v slovenskem jeziku, hehe)

Trgovina vam je dobavila delujoč izdelek po zelo nizki ceni. Bodite hvaležni in zaprosite še za navodila v jeziku, ki ga obvladate. Upam se stavit, da vam bodo ustregli z veseljem.

Malo več informacij in izkušenj glede omenjene trgovine tudi tukaj.


@Popravila-na-domu

A opozorilo glede neupoštevanja zakonodaje se vam zdi besnenje? Zanimivo (povsem napačno) tolmačenje dobronamernih nasvetov.

Za napačno tolmačenje dobronamernih nasvetov, se seveda opravičujem. Dobronamerni pikolivski nasveti v smislu, da je potrebno nekoga prijaviti in mu s tem povzročiti takšno ali drugačno sankcioniranje v naravi, bom od sedaj pa nadalje jemal kod nasvet porojen iz krščanskega usmiljenja. Da se namreč grešnika spravi na prava pota.
Pri svojem profesionalnem delu se sicer držim zakonov in predpisov še bolj “kot pijanec plota”. Znam pa seveda ločiti povzročitev zlonamerne škode od minimalno povzročene škode zaradi nespoštovanja zakonodaje vsled narave dobave nekega izdelka. Še zlasti, če so temu izdelku že priložena navodila za uporabo naprimer v 16-tih evropskih jezikih. Zakonodajalec predpisuje še navodila v slovenskem jeziku. In ta navodila bi tako ali tako verjetno dobili po pošti z računom v nekaj dneh.Iz tega razloga se mi zdi zato skok v prijavo na prvo žogo precej nerazumen.
Bi pa tovrstni nasvet razumel in ga prvi dal tudi sam, če bi spraševalka povedala, da je petkrat klicala “Oskarja” in bi ji ta rekel, da navodil pač ni in pika. V primeru, ki je opisan zgoraj, pa ga gospa na pomanjkanje navodil še niti NI opozorila, čeprav že istočasno ihtavo razmišlja o prijavi.
In to enostavno ni prav. Pri vsem gre za neko osnovno spoštovanje komunikacijske etike – vsaj sam tako vidim stvari.
Če pa kdo to vidi drugače, pa ima seveda tudi prav. Ravno tako, kot imam prav tudi sam. Pravica do svobode razmišljanja na tak ali drugačen način je menda zapisana celo v ustavi RS. Tudi v slovenskem jeziku. :-).

Tudi mi smo naročili pralni stroj pri njih in dobili priložena samo navodila v nemščini, naslednjih dan sem jim poslala mail in so mi odgovorili in navodila v SLO poslali po mailu, brez problema.

Mi smo bili zadovoljni, samo trajalo je precej dolgo časa, da smo stroj dobili.

Srečno

Moti me to da nikjer ni napisano da uvažajo direkt iz tujine in da je zato nižja cena, tega res ni nikjer napisano in zakaj se moram potem jaz boriti za slovenska navodila če sem jim pošteno plačala?
Torej sami moramo njih opozoriti da tega ni, stroja ne moremo niti zagnati ker ga ne znamo uporabljati – prvič imamo ta stroj in še nekaj, mi smo mladi se bomo že znašli, kaj pa starejše osebe, zakaj se morajo boriti za nekaj kar so pošteno plačali?
Res je, nisem jih danes kontaktirala ker je nedelja – danes smo ga prinesli šele v stanovanje in vse pregledali, zanima me samo ali ni to forum kjer se lahko vpraša vse? Ali moramo biti ljudje res tiho in biti vsem hvaležni, zakaj ker je bilo ceneje?
Oni bi morali biti hvaležni nam kupcem in na te zadeve poskrbeti že prej in ne da potem ti njih kličeš in jih prosiš za najbolj osnovno stvar.
Seveda sem pomislila na prijavo ali ne smem? Ali še tega ne smem vprašati, ker si bo nekdo mislil kako sem ozkogledna?
Saj niti nimajo napisano kaj počnejo ali je to zakonito?
Jaz bi prav rada vedela pred nakupom da uvažajo direktno iz tujine in niti ne vem ali velja garancija 5 let pri nas ali jim bom morala stroj po 3 letih pripeljati nazaj, da ga bodo oni poslali v Nemčijo na popravilo, ali kot kupec nisem vredna da to vem? O tem nič ne piše.

Ne gre se za navodila, gre se za poštenje do kupcev in nič več.
Od vas sem pa pričakovala bolj strokoven odgovor a ste žal padli na izpitu.

Hvala vsem za odgovore.

pri oskarju naročila štedilnik, ga dobili po šestih dneh, so mi ga tudi prinesli direkt v stanovanje, 1. štuk, brez dvigala, zaželjene ure dostave so se držali. navodila v slovenščini, za katere sem prosila po mejlu, pa so bila isti dan poslana po pošti – še bom kupovala pri njih.

Pravkar sem tudi preko njih sama naročila mobilni telefon in upam, na najboljse. Ko sem podjetje klicala mi je prodajalec na drugi strani prijazno pojasnil, da robo naročajo direktno od proizvajalca brez posrednikov, zato tako nižje cene. Zagotovil mi je tudi slovenska navodila poleg telefona. Mislim, da bi moralo biti vse ok 🙂

Pozdravljeni!

Vsem, ki ste v dilemi ali bi kakšno stvar kupili pri trgovini oskarveliki, vam iskreno odsvetujem. Za odnos, ki ga imajo zaposleni do kupcev, nimam besed. Takega odnosa nikoli pri nobeni trgovini in trgovcu nisem doživela, da se ti na drugi strani dere v telefon in te žali. Kljub temu, da zakon v Sloveniji omogoča kupcem, da izdelek v roko 14 dni, brez kakršnikoli vzrokov vrnejo trgovcu, ta pa jim je dolžan seveda povrniti denar, si v trgovini oskarveliki zakon razlagajo po svoje oz. so prepričani, da so nad zakonom. Kupila sem zmrzovalno omaro in ker mi dimenzije niso ustrezale (na spletni strani so bile navedene napačne) sem želela izdelek vrniti na svoje stroške. Najprej so me zmerjali, da sem nesposobna zmontirati. Če je širina napačna, ne potrebuješ doktorata, da to ugotoviš. Drugi izgovor je pa bil, da ne želijo sprejeti izdelka, ker je embalaža uničena in so mi uporno trdili, da bi lahko izdelek preizkusila ne da bi embalažo uničila. Sicer ne vem kakšne sposobnosti imajo ljudje na oskarvelikem, vendar mi navadni ljudje po navadi, da preizkusimo izdelek moramo pač odstraniti embalažo. Vsem bodočim kupcem tako iskreno odsvetujem, da ne kupujejo izdelkov pri njih in upam, da bodo inštitucije, ki sem jim seveda posredovala svoj primer, ustrezno ukrepale in preprečile, da bo še kateri od kupcev odškodovan.

Pa še to izdelek mi je bil dostavlje v obdobju 1 meseca, čeprav je bilo na strani napisano, da bi najkasneje v roku 14 dni.

lp

New Report

Close