Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Audi A3 2.0 TDI Ambition

Default avatar

IztokFranko

Osnovna cena testnega Audija A3 2.0 TDI Ambition znaša 27.820 EUR.
Cena testnega z dodatno opremo: 34.442,59 EUR

Dodatna oprema:
večfunkcijski 3-kraki volan, avt. klima, navigacijski paket, radio MMI s pasivnimi zvočniki, ksenon plus, shranjevalni paket in prtljažni paket, sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah, sredinski naslon za roke spredaj, paket elementov z sijajem, vžigalnik in pepelnik v sredinski konzoli, paket notranjih luči, aluminijasti videz notranjih elementov, notranje vzratno ogledalo z avtomatskim zasenčenjm, ALU platišča 5-kraka 17 palčna, kolesni vijaki z zaščito proti kraji, avtomobilska dvigalka in manjše rezervno kolo

Serijska in deželna oprema:
elektromehanska parkirna zavora, tempomat, ISOFIX, nadzor pripetosti varnostnega pasu, voznikov informacijski sistem z barvnim zaslonom, meglenke, el. uravnavanje višine snopa luči, stat-stop sistem, zunanji vzratni ogledali el. pomični, stropna obloga iz blaga in prekrivalo prtljažnega prostora, ohišje zunanjih ogledal v barvi vozila, usmernik zraka na zadnjim steklom, okrasne letve črne barve, dekorativni elementi iz mikrokovine, zračna blazina za voznika in sovoznika, stranski zračni blazini spredaj, in za kolena, bočna naletna zaščita v vratih, termoizolacijska stekla, Audi drive select, elektromehanski servovolan
Default avatar

TomazMajer

Koliko te pa potem osnoven dizel pride? Tole je tooo much cena!
Default avatar

predrag

I will only say... predrag.
Default avatar

IztokFranko

TomazMajer je napisal/a:
Koliko te pa potem osnoven dizel pride? Tole je tooo much cena!
Za osnovnega dizla velja tale:
A3 Attraction 1.6 TDI s 77 kW (105 KM), 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki stane 22.270,03 evrov.

Najcenejši A3 na sploh pa ima opremo Attraction, bencinski motor 1.4 TFSI z 90 kW (122 KM) in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki stane 22.170,05 evrov.
Default avatar

bimerka

Iztok a lahko prosim najdeš koliko stane pa osnovno opremljen dizel bmw serije 1? Nikjer ne najdem cenika, konfiguratorja na njihovi strani pa mi ne odpre :( :(
Default avatar

lučke

ima pa lepe lučke :P
Default avatar

sghr

IztokFranko je napisal/a:
TomazMajer je napisal/a:
Koliko te pa potem osnoven dizel pride? Tole je tooo much cena!
Za osnovnega dizla velja tale:
A3 Attraction 1.6 TDI s 77 kW (105 KM), 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki stane 22.270,03 evrov.

Najcenejši A3 na sploh pa ima opremo Attraction, bencinski motor 1.4 TFSI z 90 kW (122 KM) in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki stane 22.170,05 evrov.
Čakaj, čakaj, koliko pa ima potem ta testni konjev?
Default avatar

IztokFranko

bimerka je napisal/a:
Iztok a lahko prosim najdeš koliko stane pa osnovno opremljen dizel bmw serije 1? Nikjer ne najdem cenika, konfiguratorja na njihovi strani pa mi ne odpre :( :(
Velja primerjati trivratnega BMW-ja serije 1, torej 118d s 105 kW (143 KM), ki stane 26.250,00 evrov.
Default avatar

IztokFranko

sghr je napisal/a:
IztokFranko je napisal/a:
TomazMajer je napisal/a:
Koliko te pa potem osnoven dizel pride? Tole je tooo much cena!
Za osnovnega dizla velja tale:
A3 Attraction 1.6 TDI s 77 kW (105 KM), 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki stane 22.270,03 evrov.

Najcenejši A3 na sploh pa ima opremo Attraction, bencinski motor 1.4 TFSI z 90 kW (122 KM) in 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ki stane 22.170,05 evrov.
Čakaj, čakaj, koliko pa ima potem ta testni konjev?
110 kW (150 KM).
Default avatar

sghr

Ko že ravno primerjamo kakšno pa ima 3vratni medosno razdaljo bmw in kakšno audi a3?
Default avatar

IztokFranko

sghr je napisal/a:
Ko že ravno primerjamo kakšno pa ima 3vratni medosno razdaljo bmw in kakšno audi a3?
Medosna razdalja / dolžina:
BMW serije 1, 3 vrata: 2690 mm / 4324 mm
Audi A3: 2601 mm / 4237

Zanimivo, BMW serije 1 ima krajši previs spredaj, medtem ko Audi A3 zadaj. Prostora v notranjosti je v prednji vrsti precej podobno, mogoče se v BMW-ju počutiš malce bolj utesnjeno, a hkrati bolj športno.
Default avatar

TomazMajer

IztokFranko je napisal/a:
sghr je napisal/a:
Ko že ravno primerjamo kakšno pa ima 3vratni medosno razdaljo bmw in kakšno audi a3?
Medosna razdalja / dolžina:
BMW serije 1, 3 vrata: 2690 mm / 4324 mm
Audi A3: 2601 mm / 4237

Zanimivo, BMW serije 1 ima krajši previs spredaj, medtem ko Audi A3 zadaj. Prostora v notranjosti je v prednji vrsti precej podobno, mogoče se v BMW-ju počutiš malce bolj utesnjeno, a hkrati bolj športno.
A petvrani bmw in trivratni imata enake dolžine?
Default avatar

IztokFranko

TomazMajer je napisal/a:
IztokFranko je napisal/a:
sghr je napisal/a:
Ko že ravno primerjamo kakšno pa ima 3vratni medosno razdaljo bmw in kakšno audi a3?
Medosna razdalja / dolžina:
BMW serije 1, 3 vrata: 2690 mm / 4324 mm
Audi A3: 2601 mm / 4237

Zanimivo, BMW serije 1 ima krajši previs spredaj, medtem ko Audi A3 zadaj. Prostora v notranjosti je v prednji vrsti precej podobno, mogoče se v BMW-ju počutiš malce bolj utesnjeno, a hkrati bolj športno.
A petvrani bmw in trivratni imata enake dolžine?
Da.
Test petvratnega BMW-ja serije 1 se nahaja tu: http://avto.over.net/testi/bmw-118i-sport-line/
Default avatar

khmTDI

Kakšno pa porabo dosegaš na testu?
Default avatar

IztokFranko

khmTDI je napisal/a:
Kakšno pa porabo dosegaš na testu?
V kombiniranem ciklu, ko se niti nisem obremenjeval s porabo, pospeševal ostreje in imel Drive Select vklopljen večinoma na dynamic se je poraba po 400 prevoženih km gibala okoli 7 l / 100 km (50 % mestne vožnje, 50 % avtoceste in relacije).
Default avatar

khmTDI

A to je ta gumb? Kakšne ima opcije drive select?

Slika
Default avatar

IztokFranko

khmTDI je napisal/a:
A to je ta gumb? Kakšne ima opcije drive select?

Slika
Tako je.
Audi drive select® - program efficiency

V tem programu (opcijski Audi drive select®) je vozilo bolj učinkovito glede na pogoje in zahteve voznika. Sistem vozniku aktivno pomaga pri varčnem načinu vožnje. V programu efficiency k zmanjšanju upora pri vožnji prispevajo tudi nastavitve elektromehanskega servokrmiljenja, opcijskega tempomat in opcijskega adaptive cruise control. Delovanje klimatske naprave ja prav tako mogoče prilagajati glede na potrebe in pri tem vključiti način z izboljšano porabo energije. Učinkovit način vožnje v programu efficiency sistema Audi drive select omogoča večji akcijski radij na rezervoar goriva in manjše emisije CO2.

Možnosti so sicer comfort, dynamic, auto, efficiency and individual.
Default avatar

RSS-1

Lep eleganten avto, vendar za moje pojme občutno predrag.
Default avatar

PREDRAG

Za trenutne razmere v Sloveniji se mi zdi ta avto malce predrag. Ob drugih časih bi pa z veseljem vzel zanj leasing na 5 let.