Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Mazda CX-5 CD150 AWD Attraction

Default avatar

IztokFranko

Na test sem prevzel Mazdo CX-5 z dizelskim motorjem, štirikolesnim pogonom in opremo Attraction.

V kolikor vas karkoli zanima o tem avtomobilu, ali bi podali mnenje, ga lahko postavite tu.

Na testu sem že imel bencinsko različico: http://avto.over.net/testi/mazda-cx-5-2 ... ttraction/
Debata na forumu bencinske različice: http://med.over.net/forum5/read.php?99,7966039
Default avatar

kok deneros?

Koliko stane tak 4x4 cx-5?
Default avatar

IztokFranko

kok deneros? je napisal/a:
Koliko stane tak 4x4 cx-5?
Če želite najcenejšo opcijo Mazde CX-5 AWD (s štirikolesnim pogonom) potem je za vas potem prava izbira z bencinskim 2.0i motorjem in opremo Challenge (118 kW (160 KM)), porabo 6,6 l/100 km, ki stane 26.990 evrov.

Testna različica CD150/AWD/Attraction s 110 kW (150 KM), porabo 5,2 l/100km pa stane brez dodatne opreme 30.890 evrov. Sicer je najcenejša dizelska opcija trenutno CD150/AWD/Challenge, ki stane 28.990 evrov.
Default avatar

modralučka

Iztok. Meni se na tej mazdi vedno zjutraj pojavla modra lučka med obema merilnikoma, se pravi levo pod merilnikom od hitrosti. Lučka je modre barve, je valovita kot voda in kot da nekaj plava na njej? Kaj je to in ali bi me moralo skrbeti?
Default avatar

IztokFranko

modralučka je napisal/a:
Iztok. Meni se na tej mazdi vedno zjutraj pojavla modra lučka med obema merilnikoma, se pravi levo pod merilnikom od hitrosti. Lučka je modre barve, je valovita kot voda in kot da nekaj plava na njej? Kaj je to in ali bi me moralo skrbeti?
Če gori takšna lučka kot na sliki spodaj levo, potem vas le opozarja po domače povedano, da avtomobil še ni dovolj segret. Takoj, ko pride na pravo delovno temperaturo lučka ugasne.
Priponke

52806_temp-gauge2.jpg
0 (109.15 KiB)

Default avatar

modralučka

IztokFranko je napisal/a:
modralučka je napisal/a:
Iztok. Meni se na tej mazdi vedno zjutraj pojavla modra lučka med obema merilnikoma, se pravi levo pod merilnikom od hitrosti. Lučka je modre barve, je valovita kot voda in kot da nekaj plava na njej? Kaj je to in ali bi me moralo skrbeti?
Če gori takšna lučka kot na sliki spodaj levo, potem vas le opozarja po domače povedano, da avtomobil še ni dovolj segret. Takoj, ko pride na pravo delovno temperaturo lučka ugasne.
Bo to to. Hvala, sem pomirjena sedaj.
Default avatar

///M

Na vaši facebook strani sem videl, da ste jo malo po slabem terenu peljali. Kako se je izkazala? Gume primejo? Kje ste se vozili, mislim po kakšnem terenu?
Default avatar

IztokFranko

///M je napisal/a:
Na vaši facebook strani sem videl, da ste jo malo po slabem terenu peljali. Kako se je izkazala? Gume primejo? Kje ste se vozili, mislim po kakšnem terenu?
Res je. Zapeljali smo testno Mazdo CX-5 v blato, gozdne poti, celo potok smo morali prečkati in dobili tudi nekaj snega. Vse je prestala brez težav. Gume so bile M+S, znamko sem sicer pozabil, 17 palcev velike, obnesle so se dobro, dokler se ni nabralo preveč blata, ko je malce bolj drselo. Vendar za neko povprečno terensko rabo za vožnjo po gozdni poti ipd... zadoščajo. Bom pa v kratkem objavil video kje smo se peljali iz zanimivega zornega kota.
Default avatar

kok deneros?

IztokFranko je napisal/a:
kok deneros? je napisal/a:
Koliko stane tak 4x4 cx-5?
Če želite najcenejšo opcijo Mazde CX-5 AWD (s štirikolesnim pogonom) potem je za vas potem prava izbira z bebcubsjun 2.0i motorjem in opremo Challenge (118 kW (160 KM)), porabo 6,6 l/100 km, ki stane 26.990 evrov.

Testna različica CD150/AWD/Attraction s 110 kW (150 KM), porabo 5,2 l/100km pa stane brez dodatne opreme 30.890 evrov. Sicer je najcenejša dizelska opcija trenutno CD150/AWD/Challenge, ki stane 28.990 evrov.
Koliko pa potem pride tvoja testna? Hvala za info.
Default avatar

IztokFranko

kok deneros? je napisal/a:
IztokFranko je napisal/a:
kok deneros? je napisal/a:
Koliko stane tak 4x4 cx-5?
Če želite najcenejšo opcijo Mazde CX-5 AWD (s štirikolesnim pogonom) potem je za vas potem prava izbira z bebcubsjun 2.0i motorjem in opremo Challenge (118 kW (160 KM)), porabo 6,6 l/100 km, ki stane 26.990 evrov.

Testna različica CD150/AWD/Attraction s 110 kW (150 KM), porabo 5,2 l/100km pa stane brez dodatne opreme 30.890 evrov. Sicer je najcenejša dizelska opcija trenutno CD150/AWD/Challenge, ki stane 28.990 evrov.
Koliko pa potem pride tvoja testna? Hvala za info.

Gre, kot je navedeno, za Mazdo CX-5 CD150 AWD z opremo Attraction. Vozilo nima posebne dodatne opreme razen kovinske barve in cena skupaj znaša 31.440 eur.
Default avatar

obs3s

Ta avto sem primerjal s številkami, testi in mnenji v tujih medijih in so vsi kar navdušeni nad njim. Ga hvalijo bolje kot tiguana ali ford kugo. Res pa je da sta ta dva starejša modela in edino vw je boljši s porabo.
Default avatar

provokator

Meni pa nikakor ne potegne mazda. Sploh pa ne novi cx-5. Vizualno je kot grdi raček. Poraba kolikor spremljam dizla je spet čez 9 litrov, kljub tej famozni skyactiv tehnologiji... VW jo ima bistveno nižjo, celo ford tudi.
Default avatar

IztokFranko

provokator je napisal/a:
Meni pa nikakor ne potegne mazda. Sploh pa ne novi cx-5. Vizualno je kot grdi raček. Poraba kolikor spremljam dizla je spet čez 9 litrov, kljub tej famozni skyactiv tehnologiji... VW jo ima bistveno nižjo, celo ford tudi.
S to testno Mazdo CX-5 nisem niti varčeval, vozil sem se cca 55% v mestu, 40% relacije in 5% terenske vožnje pa je poraba ob zaključku testa znašala 8,2 l/100km.
Default avatar

provokator

Pa to ti kar težko verjamem, da ga nisi šparal.
Default avatar

provokator

Kdaj bo pa test objavljen??
Default avatar

provokator

Joj, porazna poraba pa toliko pompa okol tega skyactiva.
Default avatar

cx-5

Ne ni tako porazna poraba. Jaz imam z močnejšim motorjem 129kW, 4x4 in poraba se giblje okoli 6,8 L/100km. Pa tudi jo kar stisnem, kadar je potreba :-) Mislim, da za tako moč in 4x4 je to super poraba.
Default avatar

IztokFranko

Mogoče se močnejši motor bolje sooča s težo avtomobila in hkrati poleti je načeloma poraba nižja. Ta avtomobil je bil testiran v zimskem času. Hkrati pa je veliko seveda odvisno tudi od teže voznikove desne noge. Hvala za vaš podatek in ja, dosegate res dobro porabo. Sploh zato, ker imate 4x4 pogon.
cron