Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Peugeot 208 1.4 VTi

Default avatar

volvašica

Najbolj lušen malček, ki se trenutno prodaja!
Default avatar

lučke

Čudovite so mi prednje lučke
Default avatar

Fjoži

Sestra ga je kupila in se ne more privaditi na volan, ki je izjemno nizek. Ko sem sama sedela notri mi je tudi bil povsem čudno postavljen. Kaj je narobe s tem volanom? So vsi takšni?
Default avatar

IztokFranko

Fjoži je napisal/a:
Sestra ga je kupila in se ne more privaditi na volan, ki je izjemno nizek. Ko sem sama sedela notri mi je tudi bil povsem čudno postavljen. Kaj je narobe s tem volanom? So vsi takšni?
Prva stvar, ki je mene "zmotila" je bil tudi volanski obroč, ki je postavljen nizko tako, da gledate potovalni računalnik in prikazovalnike za hitrost in obrate nad volanskim obročem. Z moje postavitve sedeža se mi zato pokriva pogled in ne vidim hitrosti do cca 30 km/h in ko imam v rdečem polju obrate na maksimumu. Hkrati tudi ne vidim koliko km imam prevoženih. Zadeva je mogoče sprva moteča, sploh ker je filozofija do sedaj bila drugačna in pri ostalih modelih še je, da gledamo skozi volan. Ampak če pogledamo z drugega zornega kota, kdaj pa sploh rabimo te podatke? Ko speljujemo ne gledamo na hitrost in na prevožene kilometre. Omejitve pa so večinoma najnižje nad 30 km/h, kar se pa dobro vidi.

Menim, da so tu povprečne višine 170 - 180 cm visoke osebe na istem, saj si lahko pomagajo z dviganjem ali nižanjem sedeža.
Default avatar

Fjoži

No saj to pa imate prav.

Koliko pa sploh stane ta avto s tem motorjem? Ona ima eenak motr.
Default avatar

IztokFranko

Fjoži je napisal/a:
No saj to pa imate prav.

Koliko pa sploh stane ta avto s tem motorjem? Ona ima eenak motr.
Cena osnovnega modela 208 ALLURE 1.4 VTi 95 Euro 5 znaša 13.990,- EUR
+ prednji meglenki in osvetlitev v ovinku 120
+ parkirni senzorji zadaj 300
+ panoramska steklena streha 500
+ naslon za roko 90
+ električni pomik stekel zadaj 230
+ navigacija 580
Cena testnega modela: 15.810,- EUR
Default avatar

600

dodatna oprema je čist preveč draga!
Default avatar

grrrrrr27

IztokFranko je napisal/a:
Fjoži je napisal/a:
Sestra ga je kupila in se ne more privaditi na volan, ki je izjemno nizek. Ko sem sama sedela notri mi je tudi bil povsem čudno postavljen. Kaj je narobe s tem volanom? So vsi takšni?
Prva stvar, ki je mene "zmotila" je bil tudi volanski obroč, ki je postavljen nizko tako, da gledate potovalni računalnik in prikazovalnike za hitrost in obrate nad volanskim obročem. Z moje postavitve sedeža se mi zato pokriva pogled in ne vidim hitrosti do cca 30 km/h in ko imam v rdečem polju obrate na maksimumu. Hkrati tudi ne vidim koliko km imam prevoženih. Zadeva je mogoče sprva moteča, sploh ker je filozofija do sedaj bila drugačna in pri ostalih modelih še je, da gledamo skozi volan. Ampak če pogledamo z drugega zornega kota, kdaj pa sploh rabimo te podatke? Ko speljujemo ne gledamo na hitrost in na prevožene kilometre. Omejitve pa so večinoma najnižje nad 30 km/h, kar se pa dobro vidi.

Menim, da so tu povprečne višine 170 - 180 cm visoke osebe na istem, saj si lahko pomagajo z dviganjem ali nižanjem sedeža.
Sem "ponosna" lastnica tega avtomobilčka in me to zelo moti. Jaz ne vidim skoraj nič na zaslončku pred volanom. Le to da moram v višjo prestaviti.
Default avatar

dragamoja

grrrrrr27 je napisal/a:
IztokFranko je napisal/a:
Fjoži je napisal/a:
Sestra ga je kupila in se ne more privaditi na volan, ki je izjemno nizek. Ko sem sama sedela notri mi je tudi bil povsem čudno postavljen. Kaj je narobe s tem volanom? So vsi takšni?
Prva stvar, ki je mene "zmotila" je bil tudi volanski obroč, ki je postavljen nizko tako, da gledate potovalni računalnik in prikazovalnike za hitrost in obrate nad volanskim obročem. Z moje postavitve sedeža se mi zato pokriva pogled in ne vidim hitrosti do cca 30 km/h in ko imam v rdečem polju obrate na maksimumu. Hkrati tudi ne vidim koliko km imam prevoženih. Zadeva je mogoče sprva moteča, sploh ker je filozofija do sedaj bila drugačna in pri ostalih modelih še je, da gledamo skozi volan. Ampak če pogledamo z drugega zornega kota, kdaj pa sploh rabimo te podatke? Ko speljujemo ne gledamo na hitrost in na prevožene kilometre. Omejitve pa so večinoma najnižje nad 30 km/h, kar se pa dobro vidi.

Menim, da so tu povprečne višine 170 - 180 cm visoke osebe na istem, saj si lahko pomagajo z dviganjem ali nižanjem sedeža.
Sem "ponosna" lastnica tega avtomobilčka in me to zelo moti. Jaz ne vidim skoraj nič na zaslončku pred volanom. Le to da moram v višjo prestaviti.
...moja žena se je tega čisto navadila. Velika je 165 cm in kot je Iztok rekel je tudi sama ugotovila da ne rabi gledati koliko km ima prevoženih. Vse te podatke ki jih želiš videti pa jih imaš na osrednjem ekranu če ga imaš notri. Mi imamo allure opremo.
Default avatar

f1 fanatik

Kako se pa sedi na splošno za volanom gledano samo sedež? 206 ni imel nič bočne uporabe. 207 pa ni bil nič kaj boljši.
Default avatar

R8

A ima za tankanje vratca na ključ ali se odpre ko je avto odklenjen?
Default avatar

IztokFranko

f1 fanatik je napisal/a:
Kako se pa sedi na splošno za volanom gledano samo sedež? 206 ni imel nič bočne uporabe. 207 pa ni bil nič kaj boljši.
Presenetljivo ima 208 z opremo Allure resnično dobra prednja sedeža z veliko bočne opore. Hkrati ima na izpostavljenih delih še zaščitni našitek, da se sedeži ne bodo hitro "znucali".
Default avatar

steklenik

Kakšna je to steklena streha oz. panoramska streha? Se lahko odpre ali je čez celo streho? Kaj pa zasenči se lahko?
Default avatar

IztokFranko

steklenik je napisal/a:
Kakšna je to steklena streha oz. panoramska streha? Se lahko odpre ali je čez celo streho? Kaj pa zasenči se lahko?
Panoramska steklena streha, ki je na Peugeotu 208 stane 500 evrov in se razprostira čez celotno streho. Odpreti se je ne da. Ima pa senčilo s čimer jo popolnoma zapreš - le to pa ni na gumb, ampak jo je potrebno "na roke" nastavljati.
Default avatar

MojcaN

IztokFranko je napisal/a:
steklenik je napisal/a:
Kakšna je to steklena streha oz. panoramska streha? Se lahko odpre ali je čez celo streho? Kaj pa zasenči se lahko?
Panoramska steklena streha, ki je na Peugeotu 208 stane 500 evrov in se razprostira čez celotno streho. Odpreti se je ne da. Ima pa senčilo s čimer jo popolnoma zapreš - le to pa ni na gumb, ampak jo je potrebno "na roke" nastavljati.
A pa se pri močnem bremzanju to kar samo zapre? Bivši ima C3 k je prednje steklo do sredine strehe in če je močno bremzal se mu je ta plastika al kaj že je zafuralo naprej.
Default avatar

IztokFranko

MojcaN je napisal/a:
IztokFranko je napisal/a:
steklenik je napisal/a:
Kakšna je to steklena streha oz. panoramska streha? Se lahko odpre ali je čez celo streho? Kaj pa zasenči se lahko?
Panoramska steklena streha, ki je na Peugeotu 208 stane 500 evrov in se razprostira čez celotno streho. Odpreti se je ne da. Ima pa senčilo s čimer jo popolnoma zapreš - le to pa ni na gumb, ampak jo je potrebno "na roke" nastavljati.
A pa se pri močnem bremzanju to kar samo zapre? Bivši ima C3 k je prednje steklo do sredine strehe in če je močno bremzal se mu je ta plastika al kaj že je zafuralo naprej.
Do sedaj mi tega še ni uspelo narediti v Peugeotu 208. Teoretično pa bi bilo to mogoče, če bi res ekstremno močno pritisnil na zavoro in se iz visoke hitrosti praktično zaustavil na 0 km/h ali pri pojemku ob nesreči.
Default avatar

po dolgem času

208 je po dolgem času spet en lep peugeot
Default avatar

MojcaN

MojcaN je napisal/a:
IztokFranko je napisal/a:
steklenik je napisal/a:
Kakšna je to steklena streha oz. panoramska streha? Se lahko odpre ali je čez celo streho? Kaj pa zasenči se lahko?
Panoramska steklena streha, ki je na Peugeotu 208 stane 500 evrov in se razprostira čez celotno streho. Odpreti se je ne da. Ima pa senčilo s čimer jo popolnoma zapreš - le to pa ni na gumb, ampak jo je potrebno "na roke" nastavljati.
A pa se pri močnem bremzanju to kar samo zapre? Bivši ima C3 k je prednje steklo do sredine strehe in če je močno bremzal se mu je ta plastika al kaj že je zafuralo naprej.
No, upam, da se ne.