Avtomobilizem

Odgovarjajo:

Na testu: Ford C-max 1.6 TDCi Titanium

Default avatar
Na test smo prevzeli ponovno C-maxa. Tokrat gnanega na dizel.

Osnovna cena testnega avtomobila znaša 21.950 evrov, medtem, ko je dodatne opreme še za 3810 evrov.

Dodatna oprema:
-kovinska barva: 480 EUR
-navigacijski paket 1 (CD/MP3 predvajalnik, volanske kontrole, 5-palčni TFT zaslon, Bluetooth sistem za prostoročno telefoniranje in glasovno upravljanje, USB vtičnica, 6 zvočnikov, kamera za vzvratno vožnjo, SD kartica s kartografijo zahodne Evrope): 815 EUR
-titanium X paket 3 (17-palčna platišča iz lahke zlitine s pnevmetikami 215/50R17, biksenonski žarometi s sistemom za pranje žarometov): 745 EUR
-zimski paket (ogrevano vetrobransko steklo, ogrevana sedeža spredaj): 360 EUR
-paket za pomoč vozniku 2 (sistem za aktivno pomoč pri parkiranju, senzorji za pomoč pri parkiranju spredaj in zadaj, električno pokopni vzvratni ogledali, električno pomična stekla spredaj in zadaj s funkcijo skupnega odpiranja in zapiranja): 785 EUR
-družinski paket (električno odpiranje prtljažnih vrat, ročno izvlečna senčinka v zadnjih vratih, sredninska konzola z naslonom za roko in prostorom za shranjevanje): 625 EUR

Na testu smo že imeli Grand C-maxa: http://avto.over.net/testi/ford_grand_c ... _ecoboost/

In tudi navadnega C-max s katerim smo posneli kako sam parkira: http://avto.over.net/testi/ford_c-max_t ... _ecoboost/
Default avatar
Meni en lepših družinskih avtov.
Default avatar
Ima C-max možnost imeti na zadnjih sedežih rolo za senco, da sonce ne trešči v sina?
Default avatar
IztokFranko je napisal/a:
A ti je padla že, ker to je preveč!!?
Default avatar
A ti je padla? je napisal/a:
Na relaciji LJ - NG se je sedaj spustila na 7,2 l/100km.
Default avatar
A ima C-max tudi manjše konveksno ogledalo za opazovanje otrok v zadnji vrsti?
A ima zadaj na vseh treh sedežih isofix?
Default avatar
aliima? je napisal/a:
Ima to ogledalo, ki ga lahko pospravite v strop, v kolikor ga ne potrebujete.
Zadaj ima isofix pritrdišča samo na dveh stranskih sedežih. Srednji sedež je namreč preozek.
Default avatar
IztokFranko je napisal/a:
Hvala.
Default avatar
je pa res lep ta ford.
no, vsi so lepi. vsi, razen modela Ka - ta je neka čudna mini spaka :P
Default avatar
no kje ste zdaj dizel fani..
sem primerjal oba testa (16 Tbencin, 16tdci), pa je poraba skor enaka (8l)..
kje je VELIKA razlika in varčevanje dizlov??
Default avatar
simpl je napisal/a:
Pri fordu tega ne poznajo. To je sam pri VW in TDI :D
Default avatar
simpl je napisal/a:
V praksi so res Fordovi dizli precej požrešnejši v primerjavi s konkurenco. So pa toliko boljši EcoBoost v primerjavi s kakšnim Renaultovim TCe-jem.
Default avatar
simpl je napisal/a:
Katera dva testa? Od iste osebe in s približno enakimi prevoženimi km in cestami?

Ker očitno ne poznaš dizlov, naj ti jaz, poznavalec, ki že dolga leta vozim oba, dizla in bencinarja, povem da je povsem realna razlika 30% v korist dizla. Posebej, če ju "goniš" po avtocesti. Šibkejši bencinar se lahko približa, ampak samo približa dizlu, če ga voziš kot po jajcih. Če teraš oba 130-150 po avtocesti, potem je razlika najmanj 30%. Pri tem imaš občutek, da bencinarja res teraš, medtem ko dizel to opravi otročje lahkotno.
Default avatar
Pametnjaković je napisal/a:
Pa ti voziš Forda ali VW?
Default avatar
lej pametnjakovič..
jaz ti nisem kriv če dveh linkov ne znaš pogledat..
poznavalc pa tak..
Default avatar
Nima veze ali je Ford, VW, Peugeot, Fiat, Opel, Toyota, Nissan, Mazda, ... Povsod velja isto pravilo
Default avatar
Pametnjaković je napisal/a:
Nop nop. Opel je imel dolgo časa potratne dizle. Dober vem, da je še stara astra gtc dizel porabila tok k bencinar 1.6!

Moderatorji