Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Peugeot 3008 2.0 HDi 160 Allure

Default avatar

IztokFranko

Lani poleti smo že imeli na testu model 3008 z 2.0 HDi motorjem, test je objavljen tu: http://avto.over.net/testi/peugeot_3008 ... avtomatik/

Debata na forumu pa tu: http://med.over.net/forum5/read.php?99,7002831

Sedaj smo dobili novo možnost, če bo na nas ta testen primerek še bolj vplival. Gre praktično za enako opremljeno vozilo.

Po prvih občutkih vožnje je potrebno pohvaliti mehko podvozje na daljših potovanjih. Po 200 km poti se prednja potnika prav nič ne počutita slabo. Prav tako avtomobil ponuja več kot dovolj moči.
Default avatar

Fijuk

Zame je to en čuden družinski avto ala scenic. Sicer všečen sam imel ga pa ne bi.

A ti porabi ta isto kot prejšnji na testu? Okoli osem litrov? Prejšnjega si glede porabe primerjal s C4 Picaso,ampak se mi zdi ta bolj konkurenca novemu a4 aircrossu?
Default avatar

aztnii

Super avto razen menjalnika. Ta menjalnik sem preskusil v 407 SW in ne gre nikamor. Prestavlja predolgo.
Default avatar

RSS

Zakaj za boga delajo mehka podvozja??
Default avatar

IztokFranko

Fijuk je napisal/a:
Zame je to en čuden družinski avto ala scenic. Sicer všečen sam imel ga pa ne bi.

A ti porabi ta isto kot prejšnji na testu? Okoli osem litrov? Prejšnjega si glede porabe primerjal s C4 Picaso,ampak se mi zdi ta bolj konkurenca novemu a4 aircrossu?
C4 Aircross je terensko mestno vozilo, predstavitev tu: http://avto.over.net/aktualno/novosti/n ... -aircross/

3008 ima izgled, lahko ima tudi malce off road izgleda z dodatki, vendar je še zmeraj avtomobil gnan na prednji kolesni par razen v primeru hibrida. Več o tem hibridu si lahko preberete tu: http://avto.over.net/aktualno/novosti/n ... 8-hybrid4/

Glede porabe pa je trenutno nekje na isti ravni, 8 litrov. Čez vikend me čaka daljša pot in me prav zanima za koliko se bo spustila na relaciji.
Default avatar

IztokFranko

aztnii je napisal/a:
Super avto razen menjalnika. Ta menjalnik sem preskusil v 407 SW in ne gre nikamor. Prestavlja predolgo.
Menjalnik je čisto ok. Že v prvem testu sem ga pohvalil. Tudi sedaj me zaenkrat še ni razočaral. Seveda ni dirkalni menjalnik za ultra hitro prestavljanje, vendar tega pri tem dizelskem motorju voznik niti ne pričakuje.
RSS je napisal/a:
Zakaj za boga delajo mehka podvozja??
To je pač tipična nastavitev podvozja pri francoskem proizvajalcu PSA. Bolje je biti drugačen, saj imaš s tem svoj krog ciljne publike, ki si želijo mehek avtomobil, ki preprosto "plava" po kakšnih slabših cestah. Poznam veliko voznikov, ki vozijo Peugeota ali Citroena ravno zaradi tega udobja. Res pa je, da ti ljudje redkokdaj vozijo hitreje.
Default avatar

Frikec

Ta nivo opreme že ima usnjene sedeže? Ali jih je potrebno doplačati? Če so v avtomobilu, si zadovoljen z njimi? Sedeži imajo ogrevanje?
Default avatar

IztokFranko

V paketu opreme Allure usnja ni, kot tudi ne v najvišji opremi Style. Potrebno ga je namreč doplačati. Usnjena notranjost vas bo stala 1.500 evrov, pri tem pa dobite še zaščitne tepihe, ogrevana prednja sedeža in nastavitev voznikovega sedeža v ledvenem delu.

3008 ALLURE 2.0 HDi 160 AVT. z Euro 5 motorjem sicer stane brez dodatne opreme 30.680 evrov.
Default avatar

600

ima grip control ki baje deluje tko kot da bi imel avto 4x4?? koliko to stane?
Default avatar

IztokFranko

600 je napisal/a:
ima grip control ki baje deluje tko kot da bi imel avto 4x4?? koliko to stane?
Sistem GRIP CONTROL (ni možno z 1,6 VTi 120 motorjem ali v kombinaciji z avtomatskim menjalnikom) stane samo 100 evrov. Gre za izboljšan sistem spodrsavanja pogonskih koles (ASR+) za vožnjo po različnih podlagah. To uravnava voznik z vrtljivim stikalom na armaturni plošči. Avto s tem sistemom ima poleg posebna 16-palčne ALU platišča in pnevmatike z oznako M+S.

Sistem sem že pred leti preizkusil in je res uporaben. Voznik zazna razliko na različnih terenih, blato, sneg, pesek ali asfalt. Avtomobil lažje premaga oviro. Kljub temu pa je jasno, da ne gre za čisto neposredno primerjavo s štirikolesnim pogonom.
Default avatar

600

sto evrov pa res ni velik, to bi js takoj vzel poleg, če bi tak avto kupoval.
Default avatar

Majda_LJ

Kateri avtomobil pa bi lahko še pogledala, če bi želela Peugeota ali Citroena te velikosti vendar s 4x4 pogonom? Hvala.
Default avatar

IztokFranko

Majda_LJ je napisal/a:
Kateri avtomobil pa bi lahko še pogledala, če bi želela Peugeota ali Citroena te velikosti vendar s 4x4 pogonom? Hvala.
Lahko pogledate hibridnega 3008, ki ima s pomočjo elektromotorja štirikolesni pogon, več o njem tu: http://avto.over.net/aktualno/novosti/n ... 8-hybrid4/ (stane od 36 tisoč evrov naprej)
Ali pa recimo bolj terensko nastrojenega Citroena C4 Aircross, ki se je ravnokar pričel prodajati in je zelo svež avtomobil: http://avto.over.net/aktualno/novosti/n ... -aircross/
Default avatar

ZA

Tudi mi furamo ta avto že 2 leti. Do danes smo imeli le en izreden servis, saj se je lučka za servis prižgala. Mož ga je odpeljal na popravilo in še v istem dnevu dobil nazaj.
Default avatar

fg - voznik

ZA je napisal/a:
Tudi mi furamo ta avto že 2 leti. Do danes smo imeli le en izreden servis, saj se je lučka za servis prižgala. Mož ga je odpeljal na popravilo in še v istem dnevu dobil nazaj.
Mi imamo bencinarja in nobenih težav. Pohvalila bi pa odpiranje prtljažnika, ki se odpre v dveh delih da se naredi "pručka" za sedet.
Default avatar

ix35

Smo se odločali med ix35 in 3008 in se odločili za prvega. Ni nam žal, le poraba pri bencinarju je malce previsoka. Imamo cca 9 l/100km.