Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

Na testu: Ford Focus limuzina 2.0 TDCi Titanium

Default avatar

600

sam uni munjeni kupjo limuzine te velikosti... se bolj splača kombilimuzino ali pa karavana. meni se zdi nepraktičen avto.
Default avatar

R8

600 je napisal/a:
sam uni munjeni kupjo limuzine te velikosti... se bolj splača kombilimuzino ali pa karavana. meni se zdi nepraktičen avto.
Meni tudi to ni bilo nikoli jasno. Pa ajde audija a8, bmw 5 še razumem da je limuzina lepa in dovolj uporabna saj je ogromna in ne rabiš karavana. Sam taka mala limuzina pa joj! Brezveze
Default avatar

IztokFranko

R8 je napisal/a:
600 je napisal/a:
sam uni munjeni kupjo limuzine te velikosti... se bolj splača kombilimuzino ali pa karavana. meni se zdi nepraktičen avto.
Meni tudi to ni bilo nikoli jasno. Pa ajde audija a8, bmw 5 še razumem da je limuzina lepa in dovolj uporabna saj je ogromna in ne rabiš karavana. Sam taka mala limuzina pa joj! Brezveze
Napovedujejo, da bo do leta 2070 že 9 milijard prebivalcev planeta Zemlja. Zato verjamem, da je na svetu ogromno različnih pogledov in želja po novih avtomobilih. Vsekakor ima zato 4-vratni Focus potencial. Zagotovo pa manjšega v Sloveniji kot kje drugje.

Lahko ga pa pohvalim, povprečna poraba pri cca 1000 km znaša 5,9 l/100 km. Od tega je cca 10 % mestne vožnje, ostalo relacija, večinoma avtocesta pri hitrosti 130 km/h s tremi osebami v avtu in prtljago za cel vikend, 3 fotoaparati, kamera, ipd... Super in pohvalno.
Default avatar

volvašica

To je pa vsekakor superiorna poraba!
Default avatar

Rita

Kako se sedi zadaj? Pravjo da je kratek sedalni del za večje ljudi, a je to res?
Default avatar

imam focusa

Iztok! Imam focusa starega nekaj mesecev in sem popolnoma zmedena s tem tempomatom ki sam bremza.
Kako ga ti uporabljša na avtocesti in kako v mestu? Vozim se namreč veliko po mestu in tudi na poti proti Žalcu od Ljubljane.
Default avatar

kaj pa

Kaj pa sredinski naslon za roko, če ga sploh ima, a se premika naprej in nazaj ter gor in dol, da se roka lažje odpočije?
Default avatar

IztokFranko

imam focusa je napisal/a:
Iztok! Imam focusa starega nekaj mesecev in sem popolnoma zmedena s tem tempomatom ki sam bremza.
Kako ga ti uporabljša na avtocesti in kako v mestu? Vozim se namreč veliko po mestu in tudi na poti proti Žalcu od Ljubljane.
V mestu niti ne uporabljam tempomata, ampak limitator. Gumb na volanskem obroču kjer je tempomat pritisnite višje proti volanu in vključili boste limitator. Nastavite si max. hitrost do katere boste lahko pospeševali. V kolikor boste želeli iti hitreje od določene hitrosti ali izklopite z gumbom limitator ali pa pohodite stopalko za plin do konca.

Tempomat v Focusu uporabljam na avtocesti tako, da nastavim željeno hitrost, recimo 135 km/h. Nastavim najdaljšo razdaljo (včasih tudi manj, odvisno od gneče) kjer Focus prične samodejno prilagajati hitrost pred seboj vozečemu vozilu in to je to. Ko se priblužujem avtu pred seboj pustim zavoro pri miru, saj sam pravočasno prilagodi hitrost. Seveda to še ne pomeni, da nisem zbran. Še vedno je potrebno spremljati dogajanje okoli sebe, le lažja je vožnja.
Default avatar

IztokFranko

kaj pa je napisal/a:
Kaj pa sredinski naslon za roko, če ga sploh ima, a se premika naprej in nazaj ter gor in dol, da se roka lažje odpočije?
Testni Focus ima naslon za roko, ki pa se ga ne da nastaviti v različne položaje.

Na testu pa smo že imeli Focusa karavan, test je objavljen tu: http://avto.over.net/testi/ford-focus-k ... -titanium/
Default avatar

imam focusa

IztokFranko je napisal/a:
imam focusa je napisal/a:
Iztok! Imam focusa starega nekaj mesecev in sem popolnoma zmedena s tem tempomatom ki sam bremza.
Kako ga ti uporabljša na avtocesti in kako v mestu? Vozim se namreč veliko po mestu in tudi na poti proti Žalcu od Ljubljane.
V mestu niti ne uporabljam tempomata, ampak limitator. Gumb na volanskem obroču kjer je tempomat pritisnite višje proti volanu in vključili boste limitator. Nastavite si max. hitrost do katere boste lahko pospeševali. V kolikor boste želeli iti hitreje od določene hitrosti ali izklopite z gumbom limitator ali pa pohodite stopalko za plin do konca.

Tempomat v Focusu uporabljam na avtocesti tako, da nastavim željeno hitrost, recimo 135 km/h. Nastavim najdaljšo razdaljo (včasih tudi manj, odvisno od gneče) kjer Focus prične samodejno prilagajati hitrost pred seboj vozečemu vozilu in to je to. Ko se priblužujem avtu pred seboj pustim zavoro pri miru, saj sam pravočasno prilagodi hitrost. Seveda to še ne pomeni, da nisem zbran. Še vedno je potrebno spremljati dogajanje okoli sebe, le lažja je vožnja.
Hvala. Ok, sedaj vsaj vem razliko med tema funkcijama :-D
Kaj pa ko imam tempomat vklopljen in če pritisnem na plin, sklopko ali bremzo? Kaj se zgodi recimo v primeru, če pred menoj pelje en zelo počasi in ne morem mimo. Se potem izklopi tempomat?
Default avatar

IztokFranko

imam focusa je napisal/a:
IztokFranko je napisal/a:
imam focusa je napisal/a:
Iztok! Imam focusa starega nekaj mesecev in sem popolnoma zmedena s tem tempomatom ki sam bremza.
Kako ga ti uporabljša na avtocesti in kako v mestu? Vozim se namreč veliko po mestu in tudi na poti proti Žalcu od Ljubljane.
V mestu niti ne uporabljam tempomata, ampak limitator. Gumb na volanskem obroču kjer je tempomat pritisnite višje proti volanu in vključili boste limitator. Nastavite si max. hitrost do katere boste lahko pospeševali. V kolikor boste želeli iti hitreje od določene hitrosti ali izklopite z gumbom limitator ali pa pohodite stopalko za plin do konca.

Tempomat v Focusu uporabljam na avtocesti tako, da nastavim željeno hitrost, recimo 135 km/h. Nastavim najdaljšo razdaljo (včasih tudi manj, odvisno od gneče) kjer Focus prične samodejno prilagajati hitrost pred seboj vozečemu vozilu in to je to. Ko se priblužujem avtu pred seboj pustim zavoro pri miru, saj sam pravočasno prilagodi hitrost. Seveda to še ne pomeni, da nisem zbran. Še vedno je potrebno spremljati dogajanje okoli sebe, le lažja je vožnja.
Hvala. Ok, sedaj vsaj vem razliko med tema funkcijama :-D
Kaj pa ko imam tempomat vklopljen in če pritisnem na plin, sklopko ali bremzo? Kaj se zgodi recimo v primeru, če pred menoj pelje en zelo počasi in ne morem mimo. Se potem izklopi tempomat?
Če pritisnete na zavoro, avto prične normalno zavirati, tempomat pa se za ta čas da na pavzo. Podobno je s plinom, če ga dodate, normalno pospešujete in nato samo spustite plin, da se hitrost ustavi na nastavljeni, ki jo bo avto držal naprej.

Glede sklopke pa je tako, da lahko prez težav prestavljate kadar je aktiven tempomat. Na Focusu sem recimo imel nastavljeno hitrost na 130 km/h in mi je hitrost brez težav spustil na 50, ker se je toliko peljalo pred menoj vozilo. Jaz sem le prestavljal navzdol in nato navzgor, ko je avto pospeševal.
Default avatar

imam focusa

Hvala ti.
Default avatar

4v

Prtljažna vrata imajo veliko odprtino? Recimo v primerjavi s chevroelt cruzom in vw jetto?
Default avatar

600

4v je napisal/a:
Prtljažna vrata imajo veliko odprtino? Recimo v primerjavi s chevroelt cruzom in vw jetto?
če te to matra potem raje vzemi kombilimuzino. itak so limuzine nepraktične.
Default avatar

IztokFranko

600 je napisal/a:
4v je napisal/a:
Prtljažna vrata imajo veliko odprtino? Recimo v primerjavi s chevroelt cruzom in vw jetto?
če te to matra potem raje vzemi kombilimuzino. itak so limuzine nepraktične.
Približno enako veliko imajo. Pri vseh teh limuzinah me moti, da se včasih vrata ne odprejo do konca in ob manjši nepazljivosti z glavo hitro zadaneš v njih, ko se sklanjaš v prtljažnik. To mi je recimo ratalo sedaj pri Focusu :D
Default avatar

BV-1

Ne razumem ljudi ki kupijo tako neuporaben avto kot limuzina golfovega razreda. Pa to ne leti na focusa, ampka še na jette, cruze in ostale.
Default avatar

veracoche

Jaz sem s takšnim avtom potoval po ZDA. Zelo me je motilo to, da se nosilca prljažnih vrat precej zajedata v sam prostor prtljažnika. Ko si lepo napolnil prtljažnik z vso robo, sta se ob zapiranju vrat zadevala v prtljago in sem moral preurejati kovčke in druge stvari.