Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Na testu: Ford S-max 1.6 EcoBoost Titanium

Default avatar

IztokFranko

Na testu imamo vozilo Ford S-max 1.6 EcoBoost z opremo Titanium

Na testu smo že imeli tistega S-maxa z 2.0 EcoBoost motorjem, test tu: http://avto.over.net/testi/ford_s-maxti ... owershift/

Moč: 118 kW (160 KM), navor: 240 Nm
Poraba: 8,7 litra/100 km, 159 gramov CO2
Zmogljivosti: 204 km/h, 9,8 sekunde od 0 do 100 km/h

Cena testnega 31.515 evrov.

Debata se lahko prične :)
Default avatar

600

če že vzamem takoj 2.0 turbaka :)
Default avatar

Obro

Kako se dejansko odziva oz. vozi avto s takim motorjem? Testnega vozila trenutno nisem nikjer zaznal (baje je rezerviran za neke novinarje)? Po tehničnih podatkih avto obeta. Je tako tudi v resnici? Kolikšna pa je povprečna poraba?
Default avatar

IztokFranko

Obro je napisal/a:
Kako se dejansko odziva oz. vozi avto s takim motorjem? Testnega vozila trenutno nisem nikjer zaznal (baje je rezerviran za neke novinarje)? Po tehničnih podatkih avto obeta. Je tako tudi v resnici? Kolikšna pa je povprečna poraba?
Odzivnost motorja 1.6 EcoBoost je razumljivo slabša, kot pri 2.0 EcoBoost, vendar povsem zadovoljiva za vsakdanjo rabo. Zadovoljen sem pri pospeševanjih in nenadnih pospeševanjih v 2. in 3. prestavi. V 4. prestavi pa je prožnost motorja že slabša in ni več toliko iskriv. Potovalno hitrost 130 km/h na avtocesti sicer brez težav doseže.

Trenutna povprečna poraba znaša 6,8 l/100km. Upoštevati je potrebno, da je bilo 700 km relacijske vožnje in 300 mestne, da se pri menjanju prestav ni prestavljalo vedno, ko je indikator to hotel. Menim, da bi se poraba še lahko spustila za pol litra.
Default avatar

MatjažK.

IztokFranko je napisal/a:
Obro je napisal/a:
Kako se dejansko odziva oz. vozi avto s takim motorjem? Testnega vozila trenutno nisem nikjer zaznal (baje je rezerviran za neke novinarje)? Po tehničnih podatkih avto obeta. Je tako tudi v resnici? Kolikšna pa je povprečna poraba?
Odzivnost motorja 1.6 EcoBoost je razumljivo slabša, kot pri 2.0 EcoBoost, vendar povsem zadovoljiva za vsakdanjo rabo. Zadovoljen sem pri pospeševanjih in nenadnih pospeševanjih v 2. in 3. prestavi. V 4. prestavi pa je prožnost motorja že slabša in ni več toliko iskriv. Potovalno hitrost 130 km/h na avtocesti sicer brez težav doseže.

Trenutna povprečna poraba znaša 6,8 l/100km. Upoštevati je potrebno, da je bilo 700 km relacijske vožnje in 300 mestne, da se pri menjanju prestav ni prestavljalo vedno, ko je indikator to hotel. Menim, da bi se poraba še lahko spustila za pol litra.
Pa za 1.6 turbaka ti je že to dobra poraba.
Default avatar

BNG

Ali ima lahko S-max sedem sedežev in ali jih ima vaš testen? Kakšni so? Hvala. Majda.
Default avatar

IztokFranko

BNG je napisal/a:
Ali ima lahko S-max sedem sedežev in ali jih ima vaš testen? Kakšni so? Hvala. Majda.
Testen S-max nima sedem sedežev. Lahko pa jih naročite skupaj s paketi opreme. Slabost paketov opreme je ta, da poleg dodatnih dveh sedežev dobite še ogromno opreme, ki je morda ne potrebujete. Na srečo so paketi zasnovati za različne tipe uporabnikov.

Če pa naročite Windsor usnjene sedežne prevleke ter posamična, popolnoma zložljiva sedeža v tretji vrsti vas bo to stalo 3.835 evrov. Skupaj s tem dobite komfortna prednja sedeža.
Default avatar

neumestnovprasanje

Iztok kateri ford ki si ga do sedaj peljal pa ti je bil najbolj všeč?
Default avatar

IztokFranko

neumestnovprasanje je napisal/a:
Iztok kateri ford ki si ga do sedaj peljal pa ti je bil najbolj všeč?
Pred leti se mi je lepo v spomin vtisnil Focus ST. Zaradi odličnega podvozja, moči in predvsem zvoka, ki ga je ponujal. Takrat sem ga testiral še za revijo Avto+šport.

Izmed Fordov, ki sem jih vozil v zadnjem letu pa mi je v spominu najlepše ostal S-max 2.0 EcoBoost. V kolikor bi kupoval avtomobil tega razreda, bi se najverjetneje odločil zanj, s tem motorjem in menjalnikom. Hkrati športen in hkrati družinski avtomobil. Glede moči motorja in porabe sicer ni najbolj racionalna izbira, a kljub temu ponudi užitek v vožnji, ko pelješ družino na izlet, če le ne bruhajo vsi ostali :)
Default avatar

neumestnovprasanje

Hvala Iztok. Tudi meni je tale s-max lep.
Default avatar

Steling

Sam imam tega S-maxa pa lahko rečem da je realna poraba nekje od 8 do 9 litrov na 100 km.
Pač odvisno od načina (teže noge) vožnje. Sem pa zelo zadovoljen z močjo glede na težo avtomobila. Prej sem imel C-MAX diesel 1.6 pa je bil v primerjavi s tem bencinskih motorjem precej bolj podhranjen in včasih že skoraj obupno len, sploh če je klimatska naprava delala s polno paro.
Default avatar

600

Frankec je delal relacijo z njim čez 700km kokr je reku. in valda je meu nižjo porabo.

1.6 turbo si meu c-maxa al navadnega??
Default avatar

IztokFranko

Steling je napisal/a:
Sam imam tega S-maxa pa lahko rečem da je realna poraba nekje od 8 do 9 litrov na 100 km.
Pač odvisno od načina (teže noge) vožnje. Sem pa zelo zadovoljen z močjo glede na težo avtomobila. Prej sem imel C-MAX diesel 1.6 pa je bil v primerjavi s tem bencinskih motorjem precej bolj podhranjen in včasih že skoraj obupno len, sploh če je klimatska naprava delala s polno paro.
Jaz sem vozil kar precejšen del na relaciji, kot sem tudi to napisal, zato toliko nižja poraba. Za 9 litrov moraš pa kar ostro voziti.

Če ste prej imeli atmosferski 1.6 motor in sedaj turbinskega, je povsem logična razlika. Motorji s turbino so bolj odzivni, poskočnejši.
Default avatar

steling

Imel sem 1.6 TDCI motor. Res da je drugače bil dovolj močan, ampak šele od 2500 obratov naprej. Tako da so bile težave predvsem pri speljevanju.
Default avatar

600

če si to opazil pri hyundaiju ma isto težavo tut kia... pa opel je tut bolj tak s temi malimi dizli.
Default avatar

đejzi

IztokFranko je napisal/a:
Jp, če vas potolaži to, da ni edini dizel s takšnimi težavami :)

Nekaj dni nazaj sem vrnil testnega Hyundai i40 1.7 CRDi, ki je imel podobne karakteristike. Pri speljevanju mu je primanjkovalo moči.
franko, pomagaj, že en lep čas iščem lep, prostoren, robusten, poskočen karavan dizel, pa ne najdem, al sem pa tumpast....lahko kaj pomagaš glede na to, da si preizkusil vrsto avtomobilčkov, to je zadnja možnost, da se odločim, iščem pa malo rabljenega, kar lepo število avtov sem zamenjal, tako, v mislih, nazadnje zagret za octavio caravan 1.2 tsi ali 1.6 tdi, vendar slišim zadnje čase ne ravno briljantne novice o teh dveh motorjih, pa večna rezerva pri VW je, ne dajo mu niti 5 brzine, jao jao, toliko za zdaj