Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.

F1 2012

Default avatar

600

to da je mercedes spredi ne morm verjet. klinc upam da ferrari na konc leta vseeno zmaga
Default avatar

R8

600 je napisal/a:
to da je mercedes spredi ne morm verjet. klinc upam da ferrari na konc leta vseeno zmaga
Kdorkoli naj zmaga, lahko tudi HRT ali Marussia, samo Ferrari ne, ker si ne zaslužijo. Mislijo, da so boga in Jeana Todta za jajce zagrabil.
Default avatar

f1 fanatik

Mene bolj zanima če dirka bo v Bahrajnu?

Kot je že nekaj časa jasno, dirka v Bahrajnu ta konec tedna bo, kljub temu pa sta Bernie Ecclestone in Jean Todt, predsednik FIA, pod vse večjim pritiskom; svetovni mediji se v zadnjih dneh resno sprašujejo, če je odločitev vodilnih mož formule 1 pametna. Na udaru javnosti je že nekaj časa predvsem Ecclestone, ki si več kot očitno zatiska oči. Na isti dan, ko so se v Bahrajnu namreč pojavili novi nemiri, je slednji zatrdil, da o kakršnihkoli incidentih ne ve nič.

Ko so Bernieja Ecclestona pri AFP povprašali glede streljanja, je slednji odvrnil, "da nihče ni bil ustreljen... o čem sploh govorite?" Pri AFP so pred tem sicer poročali, da naj bi bil petnajstletnik sprejet na intenzivno nego, saj naj bi ga na pogrebnem shodu ustrelili pripadniki protiuporne policije. Po pričanju prisotnih naj bi se Ecclestone zatem močno razburil in tako končal kratek intervju v paddocku.

Na drugi strani se je Jean Todt zapletel v prepir z novinarjem časnika Times in ga obtožil pisanja članka brez preverjanja dejstev glede situacije v Bahrajnu.

Kevin Eason, dopisnik za motošport, je zapisal, "da sem govoril z osebjem moštev, šefi moštev, sekretarji, zaposlenimi v avtodomih, odgovornimi za stike z javnostjo in zdi se, da nihče pravzaprav ne želi odpotovati v Bahrajn."

vir: f1express
Default avatar

vročična :)

Navijam za Jensona Buttna ker je najbolj simpatičen, na drugem mestu pa je Kimi Raikkonen.
Default avatar

.Peter.

res upam, da bo Ferrari hitro avto skupaj spravil, da se bodo še lahko borili za prvaka (čeprav dvomim, da jim bo uspelo).
Končno pa je tudi Schumacher dobil avto s katerim se lahko dokaže, da še ni za odpis
Default avatar

šcc

Lejte, ferrari nima za 5dkg zenfa ker nimajo Todta, Brauna in Schumacherja. Raikkonen bi jim še lahko kako pomagal, očitno pa je da Alonso nima pojma, da bi karkoli razvil. Edino kar ima je hitrost. Da ne omenjam Masse ki bi moral že davno letet. V njega so očitno vlagal upe, dabo naslednji Senna, majade. Nima za burek.
Najbolj perspektivni letos so pri Red Bullu pa čeprav tako ne kaže. Se bodo pobral.
Default avatar

Eurosport

Red Bull je adijo za letos!
Default avatar

f1 fanatik

Mercedes fani ohladite se...

Ross Brawn, šef moštva Mercedes GP, zaenkrat še ni povsem prepričan, če je bila zmaga na veliki nagradi Kitajske posledica dobre predstave, sreče ali obojega skupaj. Nico Rosberg je v Šanghaju namreč dosegel svojo prvo zmago v karieri in Mercedes GP prvič popeljal na najvišjo stopničko, odkar je nemški proizvajalec kupil moštvo Brawn GP na začetku sezone 2010.

Kljub vsemu pa Ross Brawn opozarja, da zaenkrat ne gre pričakovati novih zmag, saj zmaga na Kitajskem še ni bila pravi pokazatelj realnega dometa. "Zaradi občutljivosti gum je vse skupaj težko oceniti. So vsi ostali napravili napako, mi pa smo uspeli? Ali pa so vsi uspeli in je to prikaz realne uspešnosti? Tega ne vem!"

"Dejstvo, da smo bili na prvih dveh preizkušnjah zelo blizu v kvalifikacijah, me opogumlja, a verjetno nam je uspela popolna dirka, ostalim pa pač ne. V prihodnje moramo poskrbeti, da nam bo uspelo čim več popolnih dirk," je za konec pojasnil šef Mercedesa GP.
vir: f1express
Default avatar

f1 fanatik

Sem rekel, da bo problematična dirka.

Prva skupina karavane formule 1 po prihodu v Bahrajn ni doživela prijetne dobrodošlice, saj jih je pričakalo na stotine protestnikov. Medtem, ko nekateri člani moštev na prizorišču četrte letošnje velike nagrade že več kot teden dni pomagajo pri pripravah na dirko, pa jih bo večina prispela tik pred zdajci. Varnost okoli dirkališča in na cesti, ki vodi do hotelov v Manami, je povečana, saj so se v zadnjem času vse pogosteje pojavljale grožnje po nemirih in atentatih.

Čeprav šefi formule 1 še naprej zatrjujejo, da se šport in politika ne bi smela mešati, pa protestniki na to odgovarjajo, da vodilni možje športa dirko uporabljajo z namenom, da bi kraljestvu povrnili ugled.
vir: f1express
Default avatar

f1 fanatik

To ni več šport!

Dirkač Force Indije obtožuje incident, v katerega so bili udeleženi štirje člani moštva, kljub vsemu pa upa, da se bodo stvari v nadaljevanju dirkaškega konca tedna umirile. V sredo zvečer se je avto, v katerem so bili štirje mehaniki Force indije, na glavni cesti do Maname znašel v jedru spopada med policijo in protestniki. Ročno izdelana bomba (molotovka) je eksplodirala v bližini avtomobila, k sreči pa ni bil poškodovan nihče. Kljub vsemu so se člani nemškega moštva odločili, da zaradi varnostnih razlogov odidejo domov.

Nico Hulkenberg je obtožil incident in dejal, da je formula 1 prišla v Bahrajn dirkati in ne povzročati težav.

Organizatorji velike nagrade Bahrajna so po incidentu sicer zapisali, da so bili prepričani v varnost. "Še enkrat bi radi poudarili svoje zaupanje v bahrajnske oblasti in njihovo zmožnost za reševanje takšnih incidentov. Potrdimo lahko, da se okoli dirkališča izvajajo vsi varnostni ukrepi, s čimer zagotavljamo ustrezno raven varnosti."
vir: f1express
Default avatar

f1 fanatik

Spored:
Petek, 20.04.2012
09.00 – 10.30 1. trening
13.00 – 14.30 2. trening
Sobota, 21.04.2012
10.00 – 11.00 3. trening
13.00 – 14.00 Kvalifikacije
Nedelja, 22.04.2012
14.00 – 16.00 Dirka
Default avatar

Eurosport

Ta spored je za Bahrajn?
Default avatar

f1 fanatik

Eurosport je napisal/a:
Ta spored je za Bahrajn?
Da.

Prvi prosti trening pred VN Bahrajna
Dopoldne najhitrejši Lewis Hamilton

Še naprej ni opažen napredek pri Ferrariju; Fernando Alonso šele trinajsti, Felipe Massa petnajsti. Med njiju se je prebil celo rezervni dirkač Williamsa, Valtteri Bottas
Lewis Hamilton je na prvem prostem treningu pred veliko nagrado Bahrajna postavil najhitrejši čas kroga in ugnal Sebastiana Vettla ter Paula di Resto. V dokaj dolgočasnih devetdesetih minutah je dirkač McLarna že nekje na polovici dosegel čas 1:33.572, ki pa ga do konca ni premagal nihče. Po pričakovanjih so dirkači naleteli na toplo asfaltno podlago, ki pa je bila prekrita s peskom in prahom. Vse to je vodilo do počasnega štarta in izbire srednje različice Pirellijeve gume, ki pa so jo nekateri povsem ob koncu zamenjali z najmehkejšo.

Nico Hulkenberg je bil po dvajsetih minutah prvi dirkač, ki se je vpisal na časovno razpredelnico, v uvodnih minutah pa je ob sebi imel le enega tekmeca in sicer moštvenega kolega Paula di Resto. Paru Force Indije sta se kmalu pridružila še Romain Grosjean in Kamui Kobajaši.

Po tretjini treninga se je na vrh prebil prav Grosjean, čigar lotus E20 je na tej dirki opremljen z novim prednjim krilcem. Kmalu zatem je nov mejnik postavil Kimi Raikkonen, ki je krog premagal v času 1:34.609. Tik pred polovico sta na stezo zapeljala oba red bulla, Sebastian Vettel pa se je nemudoma prebil na sam vrh. Aktualni svetovni prvak sedaj uporablja najnovejšo različico izpuha, ki jo je na Kitajskem preizkusil že Mark Webber. Vettel je bil v nadaljevanju še hitrejši in je dosegel čas 1:33.877.

Istočasno sta bila na stezi tudi oba mercedesa, a Nico Rosberg in Michael Schumacher nista uspela preseči Vettlovega časa. Uvrščena sta bila na drugo in tretje mesto, četrti pa je bil Jenson Button, McLaren.

Tik pred iztekom prve ure treninga se je na vrh prebil Lewis Hamilton. Vodilni dirkač prvenstva formule 1 je člana Red Bulla ugnal za tri desetinke sekunde, v ozadju pa sta Rosberg in Button napredovala na tretje in četrto mesto.

V nadaljevanju so se stvari precej umirile, moštva pa so nadaljevala z začrtanimi programi. V zadnjih desetih minutah so presenetili pri Force indiji, saj sta oba dirkača na stezo zapeljala z mehko različico gume. To pojasnjuje, zakaj je Di Resta na koncu končal na tretjem, Hulkenberg pa na šestem mestu.

Med najboljših deset se ni uspelo prebiti Ferrariju; Fernando Alonso je bil trinajsti, Felipe Massa pa petnajsti. Med njiju se je prebil rezervni dirkač Williamsa - Valtteri Bottas.
Vir:f1express
Default avatar

PetriCC

Jaooo, pa kaj delajo Italijani????
Default avatar

macel

štartni položaji

1. Sebastian Vettel
1:32.422 (3. del)

Red Bull
2. Lewis Hamilton
1:32.520 (3. del)

McLaren
3. Mark Webber
1:32.637 (3. del)

Red Bull
4. Jenson Button
1:32.711 (3. del)

McLaren
5. Nico Rosberg
1:32.821 (3. del)

Mercedes
6. Daniel Ricciardo
1:32.912 (3. del)

Toro Rosso
7. Romain Grosjean
1:33.008 (3. del)

Lotus
8. Sergio Perez
1:33.394 (3. del)

Sauber
9. Fernando Alonso
brez časa (3. del)

Ferrari
10. Paul di Resta
brez časa (3. del)

Force India
11. Kimi Raikkonen
1:33.789 (2. del)

Lotus
12. Kamui Kobajaši
1:33.806 (2. del)

Sauber
13. Nico Hülkenberg
1:33.807 (2. del)

Force India
14. Felipe Massa
1:33.912 (2. del)

Ferrari
15. Bruno Senna
1:34.017 (2. del)

Williams
16. Heikki Kovalainen
1:36.132 (2. del)

Caterham
17. Pastor Maldonado
brez časa (2. del)

Williams
18. Michael Schumacher
1:34.865 (1. del)

Mercedes
19. Jean Eric Vergne
1:35.014 (1. del)

Toro Rosso
20. Vitalij Petrov
1:35.823 (1. del)

Caterham
21. Charles Pic
1:37.683 (1. del)

Marussia
22. Pedro de la Rosa
1:37.883 (1. del)

Hispania Racing
23. Timo Glock
1:37.905 (1. del)

Marussia
24. Narain Kartikejan
1:38.314 (1. del)

Hispania Racing
Default avatar

Vettel

Bravo Vettel!!!