Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek 42 učencev v razredu

42 učencev v razredu

je bilo, ko sem hodila na Poljane. Pa ni bilo nič hudega.V OŠ nas je bilo 36.
Pa smo se učili čisto normalno, je pa res , da nas niso posiljevali s 15 delovnimi zvezki v prvem razredu in naprej , ampak smo pisali in računalii v navadne zvezke.In lahko smo tudi v šoli utrjevali snov, ne pa tako kot je danes, da je snovi 5x preveč in bogi otroci sploh ne sfolgajo in se morajo učiti še doma.. in to že v drugem razredu…
Tako ,da če bo Žiga zmanjašl to navlako, učiteljem dal malo več vloge, bo vse kul.
Tako ,da so tiste točke oz razlogi za stavko en navaden blef rdečih prisklednikov.

Spet so hujskači na delu!

Spet so hujskači na delu![/quote]

A MOGOČE NI RES???????????????

Kaj pa če bi Žiga najprej …” zmanjašl to navlako, učiteljem dal malo več vloge…. “

Aja, ne – to je pretežko. Dejmo najprej nabutat razrede.

nas je bilo pa samo 21, pa tut nismo imeli toliko delovnih zvezkov. naloge doma so pa bile.
ti se pa odloči kaj bi rada, da se kaj naučijo ali da ne smejo imeti nalog. štrajk je pa zaradi plač, kaj pa misliš, da bomo zastonj delal?
Po drugi strani pa, sem za to, da bo otrok 42 v razredu. Učitelji bodo pa popoldne za denar talali inštrukcije, da bodo sončki zdelali.
pa bomo vsi zadovoljni, fovšljivci, ker bodo nizke plače, starši ker bodo plačevali (za rda zabave jim ni škoda denarja) učitelji, ker bo neobdavčen denar.

Draga moja, hodila si na Tomšiča, Poljane so mele normativ že ene 28. Sicer se ti pa vidi, da vas je blo 36 v razredu. Kej dost nisi odnesla.

nas je bilo pa samo 21, pa tut nismo imeli toliko delovnih zvezkov. naloge doma so pa bile.
ti se pa odloči kaj bi rada, da se kaj naučijo ali da ne smejo imeti nalog. štrajk je pa zaradi plač, kaj pa misliš, da bomo zastonj delal?
Po drugi strani pa, sem za to, da bo otrok 42 v razredu. Učitelji bodo pa popoldne za denar talali inštrukcije, da bodo sončki zdelali.
pa bomo vsi zadovoljni, fovšljivci, ker bodo nizke plače, starši ker bodo plačevali (za rda zabave jim ni škoda denarja) učitelji, ker bo neobdavčen denar.[/quote]

Saj imajo tudi zdaj naloge ,samo jih naredijo v popodanskem varstvu, doma se morajo pa otrc še učiti ,ker v šoli samo jemljejo snov.Včasih so pa tudi v šoli snov utrjevali, in je bila le naloga za narest,kar sedaj pri tem nemogoče prepolnem programu ni možno.Samo ,da se proda čim več delovnih zvezkov , pa je kul kajne?


To že ni učiteljica. Provokacija.

Ti si pa zelo pametna, ni kaj. Prosim , preberi si post še 125x, da ga boš zakapirala.
Besedo za besedo…

joj kako lepo bi bilo če bi se vse te gonje preusmerile na politični čvek, itak nikoli ne bomo vsi na istem bregu

no, kok jih je pa blo 42-tega, a kok!?

Če je pa to res, sem pa jaz papež!

Včasih smo tudi v jamah živeli.

Danes pa pri starših šteje vse prej, kot pa popisani zvezki.

Včasih če otrok ni dosegal minimalnih standardov za posamezni razred, je pač razred ponavljal, danes jih moramo vleči skozi celo devetletko.

Včasih so bili otroci navajeni počakati, kadar so odrasli govorili, danes imaš v razredu nekaj sončkov in njihovih staršev, ki mislijo, da se celo vesolje vrti okoli njih.

Včasih so bili otroci navajeni poprijeti za delo, danes te gledajo kot da si z Marsa padel, če rečeš: ” Papirček za sabo pobrat.”

Včasih so otroci sedeli vsi za mizo in hkrati pisali črko a, danes bi moral vsakemu posebej pripravljati 5 stranski individualni načrt, z vsakim posebej bi se moral istočasno pogovarjati. Ko izraziš dvom, če je to fizično nemogoče, ti svetovalka z Zavoda zabrusi, da se moraš potem pač vprašati o svojih sposobnostih.

Pa še, pa še, pa še.

Če mi znižajo plačo, moje preživetje vseeno ne bo ogroženo. Je pa res, da več ne bom kupila škatel za igrače iz svojega denarja (ravnatelj za to ne da denarja), pa akrilnih barv, pa stiroporja za posamezne izdelke, pa npr. blago, kakšne didaktične karte itd. Ko imaš naravoslovni, tehnični, kulturni dan, moraš vse, razen papirja, prinesti iz svoje kuhinje. Mešalnik, sklede, žlice … Drugače lahko sedimo za mizo in na tablo pišemo.

Pa to ni tarnanje. Sem zadnja v vrsti, ki bi bila navajena tarnati. Ozrite se samo malo dalj od vaših lastnih egoističnih misli, pa boste videli, da zaradi tega, ker bom imela jaz manjšo plačo in ker bo vaših otrok več v razredu, država ne bo nič manj v k***. Le v Ljubljani jim bo ostalo več, da bodo v lastne malhe pobasali.

In ja, v četrtek bom šla zopet nasmejana v službo, objela svoje otroke in jim povedala, da sem jih pogrešala. Z lastnim vzorom pa jih bom upam da tudi naučila, da ne smejo biti nikoli in nikdar nikogaršnji hlapci. Da si zaslužijo in morajo dobiti spoštovanje. Amen.

Nas je bilo v razredu 25, imeli smo celo DZ in domače naloga, pa tudi doma so se nekateri fajn učili.
Pri mojem ptroku jih je v razredu 15, kar je fantastično, ker se lahko učitelj res posveti otrokom veliko bolj individualno in če mene kdo vpraša, bi za normativ postavila 10-12 otrok na razred. Pri nekaterih predmetih imajo DZ, naloge so delali v PB, pozneje doma in nekateri so se še vedno morai fajn učiti. Kar zadeva pa snov, jo je po moje bistveno premalo in nikakor ne 5x preveč! Kar se znanja tiče, se te otroke samo ujčka. Ampak verjetno je tudi to cilj šolstva, vzgojiti povprečneže, da se jih lažje zmanipulira.

Kar zadeva pa tebe, se ti vidi, da si iz svojega šolanja bolj malo odnesla, samo ne vem ali zaradi prenapolnjenih razredov, DZ-jev ali premalo snovi.

Nas je bilo pa 20. Včasih so združili razrede in nas je bilo 40 pri pouku. Kot prvo se v razredu ni dalo dihat. Obupen zran. Kot drugo pa od teh ur nismo nič odnesli, sploh tisti v zadnjih klopeh.

Na gimnaziji nas je bilo 35, ampak srednješolec naj bi bil vseeno malo bolj pameten in lažje obvladljiv. Če ne, pa naj gre domov.

to mi je pa všeč 🙂

Točno tako in ne privoščim svojim otrokom, da bi bili taki!

Vsi tisti, ki ste tako “pametni” – kako pa potem tole razlagate?

http://pedagogisme.p.e.pic.centerblog.net/sgratq1o.jpg

Včasih ni bilo v razredu nobenega otroka s PP ali kakršno koli odločbo. Zavedati se morate, da mora učitelj takemu otroku posvetiti veliko več pozornosti kot ostalim. Poleg tega je včasih učitelj še lahko kaj ukazal, danes nima več nobenih kompetenc in otroci so veliko bolj razvajeni. Zato ne gre primerjati.

Po radiu, SLO1, poslušam prispevek o poseganju v šolstvo. V Evropi smo na 22. mestu- razmerje učitelj na učenca (1. in 2. razred), po tem na 15. mestu. Če se zgledujejo po Fincih so ti v boljšem razmerju.

Menda je pri nas težnja, da smo v primerjavi z drugimi državamu povsod pri dnu, razen v višini davkov – tu pa vodimo!

Me zanima, če imajo učitelji enako plačo, če imajo v razredu 28 učencev ali pa 5, kar je na nekaterih šolah? ali se plače zelo razlikujejo? kdo ve?

Nas je bilo v razredu 25, imeli smo celo DZ in domače naloga, pa tudi doma so se nekateri fajn učili.
Pri mojem ptroku jih je v razredu 15, kar je fantastično, ker se lahko učitelj res posveti otrokom veliko bolj individualno in če mene kdo vpraša, bi za normativ postavila 10-12 otrok na razred. Pri nekaterih predmetih imajo DZ, naloge so delali v PB, pozneje doma in nekateri so se še vedno morai fajn učiti. Kar zadeva pa snov, jo je po moje bistveno premalo in nikakor ne 5x preveč! Kar se znanja tiče, se te otroke samo ujčka. Ampak verjetno je tudi to cilj šolstva, vzgojiti povprečneže, da se jih lažje zmanipulira.

Kar zadeva pa tebe, se ti vidi, da si iz svojega šolanja bolj malo odnesla, samo ne vem ali zaradi prenapolnjenih razredov, DZ-jev ali premalo snovi.[/quote]

DAAJ no daj, zakaj bi pa moral osnovnošolec znato vse neummnosti ,ki se jih zdaj učijo do najmanjše podrobnosti? A misliš, da so vsi otroci za vse? Ja pajade, kar sebe poglej, kako si polpismena.
Dati je treba osnovo, potem se pa otrok sam usmeri tja ,kamor mu paše oz kjer je boljši. In to bodo zdaj naredili, manj obveznih skupnih predmetov in več izbirnih.
Ne vem zakaj bi se nekdo do nezavesti učil matematiko, če mu gredo jeziki boljše in obratno.
Osnova je dobra ,potem pa specializacije glede na zmožnosti.
In ja ,jaz imam dobro izobrazbo kljub temu ,da nas je bilo v oš 36 in na Poljanah v gimnaziji 42.Na faxu nas je bilo pa 800.
Znanje je odvisno od vsakega posameznika in njegove volje do učenja , tako ,da mi ne bluzit, kako je od št učencev odvisno znanje.. če je učitelj dober in dobro razlaga ,in če otrok posluša, mu je vseeno ali jih je 10 ali 100 v razredu…

Nas je bilo v razredu 25, imeli smo celo DZ in domače naloga, pa tudi doma so se nekateri fajn učili.
Pri mojem ptroku jih je v razredu 15, kar je fantastično, ker se lahko učitelj res posveti otrokom veliko bolj individualno in če mene kdo vpraša, bi za normativ postavila 10-12 otrok na razred. Pri nekaterih predmetih imajo DZ, naloge so delali v PB, pozneje doma in nekateri so se še vedno morai fajn učiti. Kar zadeva pa snov, jo je po moje bistveno premalo in nikakor ne 5x preveč! Kar se znanja tiče, se te otroke samo ujčka. Ampak verjetno je tudi to cilj šolstva, vzgojiti povprečneže, da se jih lažje zmanipulira.

Kar zadeva pa tebe, se ti vidi, da si iz svojega šolanja bolj malo odnesla, samo ne vem ali zaradi prenapolnjenih razredov, DZ-jev ali premalo snovi.[/quote]

DAAJ no daj, zakaj bi pa moral osnovnošolec znato vse neummnosti ,ki se jih zdaj učijo do najmanjše podrobnosti? A misliš, da so vsi otroci za vse? Ja pajade, kar sebe poglej, kako si polpismena.
Dati je treba osnovo, potem se pa otrok sam usmeri tja ,kamor mu paše oz kjer je boljši. In to bodo zdaj naredili, manj obveznih skupnih predmetov in več izbirnih.
Ne vem zakaj bi se nekdo do nezavesti učil matematiko, če mu gredo jeziki boljše in obratno.
Osnova je dobra ,potem pa specializacije glede na zmožnosti.
In ja ,jaz imam dobro izobrazbo kljub temu ,da nas je bilo v oš 36 in na Poljanah v gimnaziji 42.Na faxu nas je bilo pa 800.
Znanje je odvisno od vsakega posameznika in njegove volje do učenja , tako ,da mi ne bluzit, kako je od št učencev odvisno znanje.. če je učitelj dober in dobro razlaga ,in če otrok posluša, mu je vseeno ali jih je 10 ali 100 v razredu…[/quote]
Daj, izobrazi se malo še v postavljanju ločil. Stično se drži zaključene besede, sledi peresledek.

Nas je bilo v razredu 25, imeli smo celo DZ in domače naloga, pa tudi doma so se nekateri fajn učili.
Pri mojem ptroku jih je v razredu 15, kar je fantastično, ker se lahko učitelj res posveti otrokom veliko bolj individualno in če mene kdo vpraša, bi za normativ postavila 10-12 otrok na razred. Pri nekaterih predmetih imajo DZ, naloge so delali v PB, pozneje doma in nekateri so se še vedno morai fajn učiti. Kar zadeva pa snov, jo je po moje bistveno premalo in nikakor ne 5x preveč! Kar se znanja tiče, se te otroke samo ujčka. Ampak verjetno je tudi to cilj šolstva, vzgojiti povprečneže, da se jih lažje zmanipulira.

Kar zadeva pa tebe, se ti vidi, da si iz svojega šolanja bolj malo odnesla, samo ne vem ali zaradi prenapolnjenih razredov, DZ-jev ali premalo snovi.[/quote]

DAAJ no daj, zakaj bi pa moral osnovnošolec znato vse neummnosti ,ki se jih zdaj učijo do najmanjše podrobnosti? A misliš, da so vsi otroci za vse? Ja pajade, kar sebe poglej, kako si polpismena.
Dati je treba osnovo, potem se pa otrok sam usmeri tja ,kamor mu paše oz kjer je boljši. In to bodo zdaj naredili, manj obveznih skupnih predmetov in več izbirnih.
Ne vem zakaj bi se nekdo do nezavesti učil matematiko, če mu gredo jeziki boljše in obratno.
Osnova je dobra ,potem pa specializacije glede na zmožnosti.
In ja ,jaz imam dobro izobrazbo kljub temu ,da nas je bilo v oš 36 in na Poljanah v gimnaziji 42.Na faxu nas je bilo pa 800.
Znanje je odvisno od vsakega posameznika in njegove volje do učenja , tako ,da mi ne bluzit, kako je od št učencev odvisno znanje.. če je učitelj dober in dobro razlaga ,in če otrok posluša, mu je vseeno ali jih je 10 ali 100 v razredu…[/quote]
Daj, izobrazi se malo še v postavljanju ločil. Stično se drži zaključene besede, sledi presledek.

New Report

Close