Avto.Over.Net

Avtomobilizem

Ali se splača kupiti dizla?

Default avatar

Ciklamca

Tisti, ki imate avtomobile na diesel ali ste kdaj razmišljali o nabavi - koliko km na leto je treba napravit, da se splača bolj kot bencinc? Kaj pa pogostejši servisi?
Se splača bolj diesel ali bencinc?
Default avatar

vilid

Benzinski motorji so danes že tako varčni(odvisno od modela),da po eni strani ni več razlike med dizlom.
Default avatar

Herr Diesel

vilid je napisal/a:
Benzinski motorji so danes že tako varčni(odvisno od modela),da po eni strani ni več razlike med dizlom.
.

Pri isti moči dizelski motor porabi 25% do 30% manj goriva. Dizelski motor ima pri nižjih vrtljajih več navora, kar pomeni hitrejše pospeševanje pri nižjihi hitrostih.

Bencinski motor bolje pospešuje pri višjih hitrostih in je tišji.

Naredi si razpredelnico v excellu, vnesi razliko v ceni avtomobila, ceno goriva, porabo, kilometre, ki jih narediš na leto in odsimuliraj nekaj scenarijev. Cena vzdrževanja obeh je enaka.
Default avatar

DRRR

Poglavitni dejavnik pri taki računici je še vedno nabavna cena, sledi št. letnih kilometrov,način vožnje in doba uporabe....

Večina ljudi se zaletava in kupuje dizle že kar po defoltu, brez računice....


Servisi so v glavnem odvisni od načina vožnje....načeloma imajo pa dizli več potencialnih kvarljivih delov in s tem potencialno višje stroške vzdrževanja...turbina, šobe, grelne svečke, itd....

Poleg tega je nakup dizla dost bolj tvegan zaradi pri večini velikega št. kilometrov....

Upam da mi ne bo treba nikoli nabavit dizla, ker jih res ne maram...
¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸
Ne prekidaj ženu dok šuti...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Default avatar

vilid

[quote="DRRR"]Poglavitni dejavnik pri taki računici je še vedno nabavna cena, sledi št. letnih kilometrov,način vožnje in doba uporabe....

Večina ljudi se zaletava in kupuje dizle že kar po defoltu, brez računice....


Servisi so v glavnem odvisni od načina vožnje....načeloma imajo pa dizli več potencialnih kvarljivih delov in s tem potencialno višje stroške vzdrževanja...turbina, šobe, grelne svečke, itd....

Poleg tega je nakup dizla dost bolj tvegan zaradi pri večini velikega št. kilometrov....
Dobro jutro. Vse drži. Nekaj manj porabe. Kvarljivi deli so precejšen strošek. Že za turbino lahko daš od 500-1000 eu.
Sem imel dizla in sem bil zadovoljen.Ko pa je crknila turbina, kasneje bosch pumpa je pa bilo treba globolo sešt v žep.Zadovoljen sem bil ker sem vedel, da me praktično kljub okvari ne more pustiti na cesti.
Kratke proge 6.2
dolge proge 7.0 pri brzini 160 km/h
Včeraj vozil fiata 75km, 1.6 motor dolge proge poraba 15.2 pri brzini 160km/h.
Default avatar

vilid

Dobro jutro. Vse drži. Nekaj manj porabe. Kvarljivi deli so precejšen strošek. Že za turbino lahko daš od 500-1000 eu.
Sem imel dizla in sem bil zadovoljen.Ko pa je crknila turbina, kasneje bosch pumpa je pa bilo treba globolo sešt v žep.Zadovoljen sem bil ker sem vedel, da me praktično kljub okvari ne more pustiti na cesti.
Kratke proge 6.2
dolge proge 7.0 pri brzini 160 km/h
Včeraj vozil fiata 75km, 1.6 motor dolge proge poraba 15.2 pri brzini 160km/h.
Default avatar

vilid

vilid je napisal/a:
Dobro jutro. Vse drži. Nekaj manj porabe. Kvarljivi deli so precejšen strošek. Že za turbino lahko daš od 500-1000 eu.
Sem imel dizla in sem bil zadovoljen.Ko pa je crknila turbina, kasneje bosch pumpa je pa bilo treba globolo sešt v žep.Zadovoljen sem bil ker sem vedel, da me praktično kljub okvari ne more pustiti na cesti.
Kratke proge 6.2
dolge proge 7.0 pri brzini 160 km/h
Včeraj vozil fiata 75km, 1.6 motor dolge proge poraba 15.2 pri brzini 160km/h.
Fiat benzinar.
Default avatar

ivonny

Herr Diesel
vidim da se ne spoznaš na avte.
Cena vzdrževanja dizla je bistveno višja ( beri 2x večja ) od bencinarja. Si primerjal nabavno ceno dizla in bencinarja, si primerjal ceno servisov?
Pozanimaj se pri pri mehaniku pa ti bo povedal. Tisti bencin težko noter prineseš, če vse vkup skalkuliraš.
lp
Default avatar

vilid

ivonny je napisal/a:
Herr Diesel
vidim da se ne spoznaš na avte.
Cena vzdrževanja dizla je bistveno višja ( beri 2x večja ) od bencinarja. Si primerjal nabavno ceno dizla in bencinarja, si primerjal ceno servisov?
Pozanimaj se pri pri mehaniku pa ti bo povedal. Tisti bencin težko noter prineseš, če vse vkup skalkuliraš.
lp
DRRR in jaz poznava tudi te zadeve. Saj sva se oba strinjala kar omenjaš. Morda ni razvidno iz tekstA, ker sva nadaljevala neko komunikacijo izpred par dni nazaj. LP Vili
Default avatar

BMW 540

V kolikor ne delaš vsaj 20-25 km v eno smer se dizla ne kupuje ker se niti ogrel ne bo. Potem je pri dizlu zelo pomembno, da mrzlega ne priganjaš, preden ga ugasneš ga pustiš kakih 30 sekund do minute prižganega, da se turbina neha vrtet....Pri rabljenem je večja možnost prevrtenih kilometrov..., servisi so dražji od bencinskih kolegov. Jaz sem z dizlom zadovoljen, sicer delam cca 80-100 km dnevno in se nekako kompenzira zadeva....Super je ker z enim tankom narediš čez 1000 km, pa navor je zelo pozitivna zadeva pri dizlih. No, ko gre pa turbina in šobe je pa precej žalosti v denarnici....
Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...
Default avatar

vilid

ivonny je napisal/a:
Herr Diesel
vidim da se ne spoznaš na avte.
Cena vzdrževanja dizla je bistveno višja ( beri 2x večja ) od bencinarja. Si primerjal nabavno ceno dizla in bencinarja, si primerjal ceno servisov?
Pozanimaj se pri pri mehaniku pa ti bo povedal. Tisti bencin težko noter prineseš, če vse vkup skalkuliraš.
lp
Sem še malo zaspano. Sem mislil da je bilo nama z DRRR namenjeno, pa vidim sedaj da je bilo namenjeno HER DIZLU. Opravičilo.
Default avatar

vilid

BMW 540 je napisal/a:
V kolikor ne delaš vsaj 20-25 km v eno smer se dizla ne kupuje ker se niti ogrel ne bo. Potem je pri dizlu zelo pomembno, da mrzlega ne priganjaš, preden ga ugasneš ga pustiš kakih 30 sekund do minute prižganega, da se turbina neha vrtet....Pri rabljenem je večja možnost prevrtenih kilometrov..., servisi so dražji od bencinskih kolegov. Jaz sem z dizlom zadovoljen, sicer delam cca 80-100 km dnevno in se nekako kompenzira zadeva....Super je ker z enim tankom narediš čez 1000 km, pa navor je zelo pozitivna zadeva pri dizlih. No, ko gre pa turbina in šobe je pa precej žalosti v denarnici....
Dizel mi je bil všeč zaradi zimskih razmer. Tu po pohorju v hribih, kjer benzinar ni prišel je moj golf vedno premagal vse snežne ovire. Ključnega pomena je navor, oziroma vrtilni moment.
Default avatar

sunshinegirl

Jaz vozim dizla in sem že vseh 5 let super zadovoljna z njim.
Nimam prav nobenih dodatnih oz. večjih stroškov, kot bi jih imela z bencinarjem, zato bi prav rada videla, da mi nekdo napiše, kaj točno naj bi bilo to, kar je tako drago pri vzdrževanju dizla.
Default avatar

Rorika

Ja, ni popolnoma enostavnega odgovora. Če delaš veliko km na leto (kar pomeni najmanj 20.000 in večinoma relacijske vožnje) in kupuješ nov avto, potem zelo verjetno res dizel (čeprav tudi kombinacija bencin in plin ni švoh). Čeprav ... imam dve prijateljici, ki imata dizla, čeprav se ne vozita veliko, in je vse v redu. Ena kupila nov avto, druga rabljenega.

Zelo bi pomagalo, če poveš, o kako velikem avtu razmišljaš in koliko km misliš naredit.
Default avatar

Rorika

sunshinegirl je napisal/a:
Jaz vozim dizla in sem že vseh 5 let super zadovoljna z njim.
Nimam prav nobenih dodatnih oz. večjih stroškov, kot bi jih imela z bencinarjem, zato bi prav rada videla, da mi nekdo napiše, kaj točno naj bi bilo to, kar je tako drago pri vzdrževanju dizla.
Saj so ti napisali, je pa treba napisano tudi prebrat.
Default avatar

sunshinegirl

sunshinegirl je napisal/a:
Jaz vozim dizla in sem že vseh 5 let super zadovoljna z njim.
Nimam prav nobenih dodatnih oz. večjih stroškov, kot bi jih imela z bencinarjem, zato bi prav rada videla, da mi nekdo napiše, kaj točno naj bi bilo to, kar je tako drago pri vzdrževanju dizla.
Aja, porabe niti omenila nisem - 4l /100 km, samo za v službo jih naredim 50 na dan, na leto pa kar okrog 20.000...
Default avatar

vilid

sunshinegirl je napisal/a:
Jaz vozim dizla in sem že vseh 5 let super zadovoljna z njim.
Nimam prav nobenih dodatnih oz. večjih stroškov, kot bi jih imela z bencinarjem, zato bi prav rada videla, da mi nekdo napiše, kaj točno naj bi bilo to, kar je tako drago pri vzdrževanju dizla.
Grdo bi bilo, če bi dizle metal vse v en koš. Tudi ti avtomobili so super. Izogimam se jih iz preprostih razlogov. Beri gornje teme -strošek.
Default avatar

sunshinegirl

Rorika je napisal/a:
sunshinegirl je napisal/a:
Jaz vozim dizla in sem že vseh 5 let super zadovoljna z njim.
Nimam prav nobenih dodatnih oz. večjih stroškov, kot bi jih imela z bencinarjem, zato bi prav rada videla, da mi nekdo napiše, kaj točno naj bi bilo to, kar je tako drago pri vzdrževanju dizla.
Saj so ti napisali, je pa treba napisano tudi prebrat.
Omenjeni so bili potencialno pokvarljivi deli. Meni se v teh letih ni pokvarilo še nič od naštetega.

Zanima me pa, zakaj naj bi bilo vzdrževanje dizla 2x dražje kot vzdrževanje bencinarja?
Default avatar

tamo01

BMW 540 je napisal/a:
Potem je pri dizlu zelo pomembno, da mrzlega ne priganjaš, preden ga ugasneš ga pustiš kakih 30 sekund do minute prižganega, da se turbina neha vrtet...
Ne vem, kdo ti je to natrosil. Dizla ne smeš takoj ugasniti, če si ga prej dosti teral, npr. po AC. Drugače pa ga lahko komot takoj ugasneš, no recimo po treh sekundah.
Default avatar

BMW 540

vilid je napisal/a:
BMW 540 je napisal/a:
V kolikor ne delaš vsaj 20-25 km v eno smer se dizla ne kupuje ker se niti ogrel ne bo. Potem je pri dizlu zelo pomembno, da mrzlega ne priganjaš, preden ga ugasneš ga pustiš kakih 30 sekund do minute prižganega, da se turbina neha vrtet....Pri rabljenem je večja možnost prevrtenih kilometrov..., servisi so dražji od bencinskih kolegov. Jaz sem z dizlom zadovoljen, sicer delam cca 80-100 km dnevno in se nekako kompenzira zadeva....Super je ker z enim tankom narediš čez 1000 km, pa navor je zelo pozitivna zadeva pri dizlih. No, ko gre pa turbina in šobe je pa precej žalosti v denarnici....
Dizel mi je bil všeč zaradi zimskih razmer. Tu po pohorju v hribih, kjer benzinar ni prišel je moj golf vedno premagal vse snežne ovire. Ključnega pomena je navor, oziroma vrtilni moment.
Tole nekako ne drži, vrsta goriva nima nobene veze s premagovanjem snežnih ovir....
Sem ljubitelj narave, plesa in vsega lepega, ločen po tuji krivdi, ne pijem ne kadim - 1. april...