
Tisti, ki imate avtomobile na diesel ali ste kdaj razmišljali o nabavi - koliko km na leto je treba napravit, da se splača bolj kot bencinc? Kaj pa pogostejši servisi?
Se splača bolj diesel ali bencinc?
Se splača bolj diesel ali bencinc?
Odgovarjajo:
Brez jeklenega konjička smo dandanes praktično bosi. O bencinu, gumah, motorjih ter znamkah. Mali nasveti za več cestnega užitka.
vilid
Herr Diesel
.vilid je napisal/a:Benzinski motorji so danes že tako varčni(odvisno od modela),da po eni strani ni več razlike med dizlom.
vilid
vilid
vilid
Fiat benzinar.vilid je napisal/a:Dobro jutro. Vse drži. Nekaj manj porabe. Kvarljivi deli so precejšen strošek. Že za turbino lahko daš od 500-1000 eu.
Sem imel dizla in sem bil zadovoljen.Ko pa je crknila turbina, kasneje bosch pumpa je pa bilo treba globolo sešt v žep.Zadovoljen sem bil ker sem vedel, da me praktično kljub okvari ne more pustiti na cesti.
Kratke proge 6.2
dolge proge 7.0 pri brzini 160 km/h
Včeraj vozil fiata 75km, 1.6 motor dolge proge poraba 15.2 pri brzini 160km/h.
ivonny
vilid
DRRR in jaz poznava tudi te zadeve. Saj sva se oba strinjala kar omenjaš. Morda ni razvidno iz tekstA, ker sva nadaljevala neko komunikacijo izpred par dni nazaj. LP Viliivonny je napisal/a:Herr Diesel
vidim da se ne spoznaš na avte.
Cena vzdrževanja dizla je bistveno višja ( beri 2x večja ) od bencinarja. Si primerjal nabavno ceno dizla in bencinarja, si primerjal ceno servisov?
Pozanimaj se pri pri mehaniku pa ti bo povedal. Tisti bencin težko noter prineseš, če vse vkup skalkuliraš.
lp
vilid
Sem še malo zaspano. Sem mislil da je bilo nama z DRRR namenjeno, pa vidim sedaj da je bilo namenjeno HER DIZLU. Opravičilo.ivonny je napisal/a:Herr Diesel
vidim da se ne spoznaš na avte.
Cena vzdrževanja dizla je bistveno višja ( beri 2x večja ) od bencinarja. Si primerjal nabavno ceno dizla in bencinarja, si primerjal ceno servisov?
Pozanimaj se pri pri mehaniku pa ti bo povedal. Tisti bencin težko noter prineseš, če vse vkup skalkuliraš.
lp
vilid
Dizel mi je bil všeč zaradi zimskih razmer. Tu po pohorju v hribih, kjer benzinar ni prišel je moj golf vedno premagal vse snežne ovire. Ključnega pomena je navor, oziroma vrtilni moment.BMW 540 je napisal/a:V kolikor ne delaš vsaj 20-25 km v eno smer se dizla ne kupuje ker se niti ogrel ne bo. Potem je pri dizlu zelo pomembno, da mrzlega ne priganjaš, preden ga ugasneš ga pustiš kakih 30 sekund do minute prižganega, da se turbina neha vrtet....Pri rabljenem je večja možnost prevrtenih kilometrov..., servisi so dražji od bencinskih kolegov. Jaz sem z dizlom zadovoljen, sicer delam cca 80-100 km dnevno in se nekako kompenzira zadeva....Super je ker z enim tankom narediš čez 1000 km, pa navor je zelo pozitivna zadeva pri dizlih. No, ko gre pa turbina in šobe je pa precej žalosti v denarnici....
sunshinegirl
Rorika
Rorika
Saj so ti napisali, je pa treba napisano tudi prebrat.sunshinegirl je napisal/a:Jaz vozim dizla in sem že vseh 5 let super zadovoljna z njim.
Nimam prav nobenih dodatnih oz. večjih stroškov, kot bi jih imela z bencinarjem, zato bi prav rada videla, da mi nekdo napiše, kaj točno naj bi bilo to, kar je tako drago pri vzdrževanju dizla.
sunshinegirl
Aja, porabe niti omenila nisem - 4l /100 km, samo za v službo jih naredim 50 na dan, na leto pa kar okrog 20.000...sunshinegirl je napisal/a:Jaz vozim dizla in sem že vseh 5 let super zadovoljna z njim.
Nimam prav nobenih dodatnih oz. večjih stroškov, kot bi jih imela z bencinarjem, zato bi prav rada videla, da mi nekdo napiše, kaj točno naj bi bilo to, kar je tako drago pri vzdrževanju dizla.
vilid
Grdo bi bilo, če bi dizle metal vse v en koš. Tudi ti avtomobili so super. Izogimam se jih iz preprostih razlogov. Beri gornje teme -strošek.sunshinegirl je napisal/a:Jaz vozim dizla in sem že vseh 5 let super zadovoljna z njim.
Nimam prav nobenih dodatnih oz. večjih stroškov, kot bi jih imela z bencinarjem, zato bi prav rada videla, da mi nekdo napiše, kaj točno naj bi bilo to, kar je tako drago pri vzdrževanju dizla.
sunshinegirl
Omenjeni so bili potencialno pokvarljivi deli. Meni se v teh letih ni pokvarilo še nič od naštetega.Rorika je napisal/a:Saj so ti napisali, je pa treba napisano tudi prebrat.sunshinegirl je napisal/a:Jaz vozim dizla in sem že vseh 5 let super zadovoljna z njim.
Nimam prav nobenih dodatnih oz. večjih stroškov, kot bi jih imela z bencinarjem, zato bi prav rada videla, da mi nekdo napiše, kaj točno naj bi bilo to, kar je tako drago pri vzdrževanju dizla.
tamo01
Ne vem, kdo ti je to natrosil. Dizla ne smeš takoj ugasniti, če si ga prej dosti teral, npr. po AC. Drugače pa ga lahko komot takoj ugasneš, no recimo po treh sekundah.BMW 540 je napisal/a:Potem je pri dizlu zelo pomembno, da mrzlega ne priganjaš, preden ga ugasneš ga pustiš kakih 30 sekund do minute prižganega, da se turbina neha vrtet...
Tole nekako ne drži, vrsta goriva nima nobene veze s premagovanjem snežnih ovir....vilid je napisal/a:Dizel mi je bil všeč zaradi zimskih razmer. Tu po pohorju v hribih, kjer benzinar ni prišel je moj golf vedno premagal vse snežne ovire. Ključnega pomena je navor, oziroma vrtilni moment.BMW 540 je napisal/a:V kolikor ne delaš vsaj 20-25 km v eno smer se dizla ne kupuje ker se niti ogrel ne bo. Potem je pri dizlu zelo pomembno, da mrzlega ne priganjaš, preden ga ugasneš ga pustiš kakih 30 sekund do minute prižganega, da se turbina neha vrtet....Pri rabljenem je večja možnost prevrtenih kilometrov..., servisi so dražji od bencinskih kolegov. Jaz sem z dizlom zadovoljen, sicer delam cca 80-100 km dnevno in se nekako kompenzira zadeva....Super je ker z enim tankom narediš čez 1000 km, pa navor je zelo pozitivna zadeva pri dizlih. No, ko gre pa turbina in šobe je pa precej žalosti v denarnici....