Avtomobilizem

Odgovarjajo:

Na testu: Renault Kangoo prirejen za potrebe prevozov invalidov

Default avatar
V test danes prevzamemo vozilo Renault Kangoo, ki so ga v Franciji v Renault Tech predelali za potrebe prevozov invalidov.

Avto ima tri običajne sedeže in vgrajeno predelavo za lahek dostop in transport osebe na invalidskem vozičku.

V kolikor vas karkoli zanima v zvezi s tem avtomobilom lahko tu postavite vprašanje.

Test je objavljen tu: http://avto.over.net/testi/renault-kang ... invalidov/
Default avatar
Koliko pa stane takšen kangoo in s katerim motorjem ga imate vi?
Default avatar
vozičekforlife je napisal/a:
Na testu imamo Renault Kangoo Confort dCi 90 s 66 kW (90 KM), ki v osnovi stane 16.840 EUR.

Kot dodatna oprema ima:
- strešni nosilci 270 EUR
- kovinska barva 380 EUR
- oprema essential - 1 sedež zadaj (ročna klančina - rampa, dvojno poklopljiva 1 pozicija "slike'n slick" objemalk zadaj) 5880 EUR

Cena testnega vozila: 23.370 EUR
Default avatar
a jaz to prav razumem? ročna klančina? da jo moraš ročno sprostit da se postavi?
Default avatar
Informativno me zanima če se bolj nagiba v vožnji ali morda celo manj kot navadni kangoo?
Default avatar
600 je napisal/a:
Tako je, Kangoo ima ročno klančino, ki jo sprostimo s pritiskom na en majhen gumb. Nato imamo še pasove s katerimi pripnemo voziček na svoje mesto, da se ne premika.
Default avatar
A so v to ceno osnovno vključena lita platišča?
Default avatar
Nerazumem najbolje. Notri gre 1 voziček ali dva? Koliko je prostora za preostale potnike? 4?
Default avatar
nerazumm je napisal/a:
V tega prirejenega Kangooja gre lahko ena oseba na invalidskem vozičku ter še tri ostale osebe. V drugi vrsti je namreč le en sedež skrajno levo postavljen.
Default avatar
Iztok, koliko časa potrebuješ da pravilno pripneš potnika z vsemi kabli? uporabljamo prilagojen podeben avtomobil in smo rabili precej časa, da smo se privadili na vse pasove.
Default avatar
IztokFranko je napisal/a:
Pred leti sem vozil takšnega kangooja,mislim da celo prve generacije in ni bil pri renaultu predelan. Motilo me je zaradi klančnine ni bilo dobro izolirano zadaj zaradi česar je precej ropotoalo med vožnjo. Je Reno kaj to izboljšal?
Default avatar
R8 je napisal/a:
Žal Kangooja ne morem primerjati z ostalimi vozili prilagojenimi za prevoz oseb, ki uporabljajo invalidski voziček, saj teh izkušenj nimam.
Lahko pa povem za točno tegale Kangooja, da ima očitno enako hibo, kot ste jo omenili. Pri višjih - avtocestnih hitrostih - zadaj malce bolj ropota, predvsem, če se pelješ po kakšni slabši podlagi. Kar pa je razumljivo, saj je v zadnjem odbijaču odstranjena plastika, ki izolira ta ropot zaradi tega, da se klančina normalno spušča in dviga.
Default avatar
Smo imeli kangooja in lahko rečem samo še plastika fantastika. Kupili pred 5 meseci beglinga in je razlika kot dan in noč. berlingo je tudi veliko bolj udobnejši!
Default avatar
Pa kdo sploh kupuje renoje? Saj so pocen to je pa tut vse od avta.
Default avatar
dajte razumet da je za ta denar to to.
Default avatar
Korektno narejen test. Več bi morali imeti takšnih vsebin.

p.s. Upam, da letos Mateji Pintar uspe v Londonu!!

Moderatorji