Urgenca

Odgovarjajo: Sašo Rebolj, dr. med., spec. družinske med.

Holter in alergijska reakcija

Default avatar
Spoštovani,
včeraj zjutraj so mi nadeli Holter.
Čez dan, ko sem bil aktivnejši, me je začelo zelo srbeti v predelih nameščenih elektrod in okoli, bilo je peklensko. Zjutraj so mi ga sneli, močno sem spral prsni koš, ker je še vedno bilo lepljivo vse od tistih elektrod. Nikakor nisem uspel sprati dol.

Prej sem šel teči, ko sem prišel domov, me je začelo tako hudo srbeti, kot še nikoli. Praskal sem si celo z vilico, ker je bilo grozno, nisem vzdržal, bil sem rdeč po prsnem košu kot biftek. Pojavili so se mi mehurji.

Je to lahko alergijska reakcija snovi, ki je na elektrodah oz. tistih priseskih, da se prilepijo?
Ko sem šel pod tuš in spral pod vodo, se je stanje umirilo, me pa še vedno srbi.

Zanima me tudi, ali imam lahko grenak okus v ustni votlini zaradi Torecana ? Vzel sem eno tableto, ker mi dela nekam slabo, sicer že mesece se počutim slabotno, utrujenega, brezvoljnega, slabotnega, občutek imam večkrat, kot bi se zastrupil s hrano, vrti se mi v glavi...
Skratka, življenje za en velik Dre.k, povsem nekakovostno, samo čakam, da crknem, ker se mi ne da več tako gnilo počutiti. Sicer jemljem tudi Cipralex.

Aja, kot sem vam pisal že nekoč, vzeli so mi 2x kri v roku 7 mesecev, obakrat sem imel izjemno znižana nevtrofilce in povečane limfocite.

Nazadnje, izpred 3 mesecev so bila odstopanja takšna:

limfociti H 60.80 (20-50)
nevtrofilci-a L 1.02 (1.60.7.50)

Ne vem, katere preiskave še naj opravim, da bi ugotovili, kaj se dogaja, ker zadnji rezultati, ki so skoraj identični tistim izpred 7 mesecev, kažejo, da se v telesu nekaj dogaja, nek vnetni proces, morda kako leto ali več tudi, kar verjetno ni super obet.

VLJUDNO vas prosim, da mi odgovorite na vse tri dele:
1)Holter- kožna reakcija
2)Dolgotrajno slabo počutje, slabosti, vrtoglavice, občutek viroz in vročine, čeprav termometer ne pokaže nič + tableta in grenak okus v ustih
3) Hematološki izvidi

Najlepša hvala, želim vam sreče, predvsem zdravja in veselja v novem letu.
Default avatar
Pozdravljeni!
1)Holter- kožna reakcija - lahko da ste preobčutljivi na lepilo elektrod, zdravnik in mazilo bi morala rešiti težavo
2)Dolgotrajno slabo počutje, slabosti, vrtoglavice, občutek viroz in vročine, čeprav termometer ne pokaže nič + tableta in grenak okus v ustih: večinoma verjetno posledica depresije, da bi torecan povzročal grenak okus v ustih mi ni poznano, motnje okusa včasih lahko povzroči cipralex, reflux, druga zdravila.....
3) Hematološki izvidi: nižjih vrednosti nevtrofilcev izolirano od ostalih izvidov in ne-vpogleda v vaše zdravstveno stanje žal ne morem pojasniti

Lep pozdrav
Lep pozdrav
- - - - - - - -
Sašo Rebolj, dr. med.

Moderatorji

Sašo Rebolj , dr. med., spec. družinske med.
SRebolj