Najdi forum

Naslovnica Forum Starševski čvek branje 2 razred

branje 2 razred

kako naj 7 letnico pripravim k branju,sedaj že prebere par stavkov na dan ,vendar sploh nima pojma kaj prebere,do konca decembra pa naj bi to imeli osvojeno hvala

naj bere nekaj kar jo zanima. gresta skupaj v knjižnjico in naj si sama izbere kaj bi želela prebrati.

jaz berem skupaj z malo : ona prebere stavek, jaz ji ga ponovim – ravno zato, da ve o čem bere.
v šoli so dobili tudi neke pobarvanke – za vsakih 15 minut branja pobarvajo en lik in tako malo “tekmujejo” med seboj.
res pa bere VSAK dan in napredek se pozna.

Meni so rekli da naj ne zahtevam branja z razumevanjem, dokler kolikor toliko ne osvoji branja. In to res pride samo od sebe, ko gre branje bolj tekoče. Verjetno se ne more osredotočiti na dvoje hkrati: na matranje s črkami in razumevanjem pomena.

Mene pa moti ena stvar. V prvem razredu so nam govorili, da naj otroke ne učimo sami brati, saj to pride šele v drugem razredu. In res nismo otroka silili, naj proba brati, ker drugi otroci že sami berejo. Mu pa preberem res veliko pravljic in tako je kar nekako sam osvojil branje velikih in malih tiskanih črk. Zdaj v drugem razredu pa bi kar naj vsi otroci že znali brati. Res bere tekoče, vendar pa pri knjigah za domače branje vidim, da sploh ne ve, kaj prebere. In nato na sestanku izvem, da pač dosega kriterije, vendar zaostaja za drugimi. Sem bila kar malo užaljena. Pa sploh še niso vzeli vseh velikih črk…

zato, pa jaz mamicam svetujem naj otroka že prej pripravlajao
na šolo…najprej poslušaš, kok so eni starši glupi, da mučjo otroka že v vrtcu…s črkami
potem, ko pa pride čas, za črke, naj bi pa kr čez noć mogu znat,,,no, in pol so tisti s tarši na boljšem, čeprav so kao glupi.

naučte otroke čim več, preden grejo v šolo, pa tudi ko so že v šoli, jih učte za naprej, če le hočejo…
zaradi tega niste glupe…glupe se boste pol počutle, ko otrok ne bo znal…sej roko na srce, v šoli se neki ful tudi ne naučijo, potem ko so doma pa ko starši z njim delajo, šele potem osvojijo, tko, kot morajo….zato, pa je itak boljš, da že prej delate z njimi, kot pa šele pol, ko bi moral že znat…no, tko, jaz…

se popolnoma strinjam, da je ta sistem zgrešen. Moj otrok ob prihodu v drugi razred ni znal brati, ker pač ni pokazal interesa in ga nisem silila. Mislila sem, se bo že naučil v šoli, saj zato je šola. V drugem razredu so morali čez noč znati brat, kar moj otrok ni osvojil takoj in so zagnali takšno paniko in nas pošiljali na svetovalni center itd. Sedaj je v tretjem razredu, branje je steklo in problemov več ni. Ni jim jasno, da čez noč otrok ne more osvojit branja.
Tako, da mislim drugega otroka naučit brat pred drugim razredom, kajti ne bi rada, da da še mlajši vse to skozi, kar je moral dati starejši.

pri nas zelo podobno, branja na dan je 10 minut, ampak naš ne bere vsak dan, se pa vseeno pozna napredek.

našim v prvem ni bilo potrebno znati, v drugem pa bodo morali do novega leta, je še kar nekaj časa in branje pride samo z vajo in nič drugače.

sama nisem za to da se otroke pred šolo trenira, ker mnogi starši niti ne poznajo tehnik, potem otroka naučijo narobe in to je potem veliko težje popravljati.

Zato pa je tako kot je, ker eni trenirate otroke že v vrtcu. In takih vas je kar nekaj. In potem so taki otroci, ki jih starši ne maltretiramo pravi butli. Ampak itak ne za dolgo. Branje bodo ta brihtni itak kmalu osvojili, vse drugo znanje pa se pokaže v šoli. In v šoli ni samo branje….
Eni pa res mislite, da bo otrok najmanj dohtar če zna v prvem razredu že brat. To je v drugem res pomembno, ampak za kasneje po ni to noben pokazatelj.

Zato pa je tako kot je, ker eni trenirate otroke že v vrtcu. In takih vas je kar nekaj. In potem so taki otroci, ki jih starši ne maltretiramo pravi butli. Ampak itak ne za dolgo. Branje bodo ta brihtni itak kmalu osvojili, vse drugo znanje pa se pokaže v šoli. In v šoli ni samo branje….
Eni pa res mislite, da bo otrok najmanj dohtar če zna v prvem razredu že brat. To je v drugem res pomembno, ampak za kasneje po ni to noben pokazatelj.[/quote]

predvsem to ni ok ker se otroci, ki preveč že znajo med poukom potem dolgočasijo in motijo pouk, šolo jemljejo z levo roko, kar pa jim dolgoročno definitivno ni v prid.
znanje, ki ga otroci prinesejo s seboj v šolo se v letu ali dveh izenači, delovne navade pa so kakršne pač so.

V knjižnjici si izposodite strip Garfilda. Naše je pritegnil, ker ni dosti besedila in hitro napreduješ.

Zato pa je tako kot je, ker eni trenirate otroke že v vrtcu. In takih vas je kar nekaj. In potem so taki otroci, ki jih starši ne maltretiramo pravi butli. Ampak itak ne za dolgo. Branje bodo ta brihtni itak kmalu osvojili, vse drugo znanje pa se pokaže v šoli. In v šoli ni samo branje….
Eni pa res mislite, da bo otrok najmanj dohtar če zna v prvem razredu že brat. To je v drugem res pomembno, ampak za kasneje po ni to noben pokazatelj.[/quote]

Ja, pa zna bit tudi kasneje pokazatelj. Sploh pa se otroke že v prvi triadi diferencira, glavni pokazatelj pa je ravno branje. Potem pa se v tretjem predlaga nadarjene učence in dejansko je pogoj gladko branje. Vsaj pri nas je tako. Branje je tisti pokazatelj, ali je otrok uspešen ali ne. S to popotnico gre otrok naprej v drugo ter tretjo triado. To je tudi razlog, zakaj je staršem pomembno, da zna brati vsaj do drugega razreda. Dejansko mu je potem lažje tudi pri drugi snovi, vsaj čas ne zgublja s pisanjem in branjem, kot drugi in ima posledično več časa za utrjevanje znanja in poslušanje. Zato so tudi rezultati boljši. Večina staršev iz razreda moje hčere, ki je v tretjem, je doma veliko naredila za dobro branje. Tisti starši, ki niso oz. niso znali, pa imajo sedaj probleme. Njihovi otroci so označeni za manj bistre, potrebne dodatne pomoči, dopolnilnega pouka itd. Nekaj jih čaka tudi na odločbo. Nekaj jih je bilo že zavrnjenih, ker nimajo pogoje za odločbo, zgleda da rabijo samo malo več časa. Tega časa pa v današnji OŠ ni. Dajte se tega zavedat starši, vse ostalo pa je zavajanje. So pa izjeme, zelo šolski otroci, ki kljub nedelu doma, zelo uspešno osvajajo znanje.

In zdaj bo tekmovanje za Cankarjevo priznanje in na njega bodo šli le tisti, ki vedo brati, razumeti kar preberejo in tudi nekaj napisati. Pa so res bolj brihtni od tistih, ki tega še ne zmorejo?

Dejansko otroka, ki v drugem razredu ne zna brat, tretirajo za manj brihtenega. pa kam gre ta svet.

Prva hči je hodila na drugo šolo in imela drugo učiteljico. Ni znala ne brati ne pisati, pa je vse lepo steklo. Dober teden smo branje vadili doma, in je šlo.

Mali je v drugi šoli, pri drugi učiteljici, pa je katastrofa. Ko sem se pogovarjala z njo in ji zastavila par vprašanj o sistemu dela (pišejo črke, ki jih še sploh niso jemali, prvi narek je imel besedo dolgo 8črk, v nareku so morali pisati črke, ki jih niso jemali, prepisujejo tekste in črke, ki jih niso obravnavali…..totalna zmešnjava), sem dobila občiutek, da ima osnovni nivo naravnan na tiste, ki že to od doma znajo!!!! Halo!! Zvezki od slovenščine napol prazni, nobenih vaj za utrjevanje!

Potem pa poiščemo zvezek od hčerke. En Cel zvezek (a5) črtast 40listen, od prve do zadnje strani popisan s črkami in številkami. Samo za vaje. Resda so pisali čez dve vrstici, ampak vseeeno. Potem pa so imeli še en velik zvezek, tam pa zopet črke, besede, prepisi, vaje, vaje, vaje……..

Takole na uč, bi rekla, da so samo v šoli pri hčerki vadili 4x več, kot pri sinu. Ja ni čudno, da je njej šlo dobro že od vaje v šoli, mali pa komaj dohaja! Zakaj so pri hčerki imeli toooliko časa za utrjevanje, tu ga pa očitno nimajo!!

In sedaj doma delamo. Tisto razliko, ki jo očitno ta učiteljica ne zna opraviti pri pouku. Ker jih veliko že vse zna?????

Eto vam dokaz, da ni kriv vse šolski program, ampak tudi tisti, ki ga izvaja!!!!

Pa še to. Dobili so bralne liste z besedami. Pa mu rečem, naj na glas bere. Pa se mu pri drugi besedi ustavi. Besede so bile dolge tudi do 7 črk!! Pa ni šlo. Pa pri naslednji ni šlo. Potem pa pove, da to pa to črko ne pozna!! Pa greva v zvezek pogledat, katere črke so jemali!!! Kaj ugotovim. Vzeli so 8 črk, besede na bralnih litih pa so bile sestavljene iz 15 različnih črk. Pa jim je naložila, da naj berejo doma!!!!!!!!

Med počitnicami so dobili 7 listov domače naloge (13 nalog računanja iz Računanje je igra na 7 straneh!!) in še prepis za slovenščino. Hči je v drugi triadi, pa nikoli do sedaj ni imela med počitnicami naloge!!!!!

In komu naj pojamram? In da zagotovo ne bom s tem škodovala sinu?

Zato pa je tako kot je, ker eni trenirate otroke že v vrtcu. In takih vas je kar nekaj. In potem so taki otroci, ki jih starši ne maltretiramo pravi butli. Ampak itak ne za dolgo. Branje bodo ta brihtni itak kmalu osvojili, vse drugo znanje pa se pokaže v šoli. In v šoli ni samo branje….
Eni pa res mislite, da bo otrok najmanj dohtar če zna v prvem razredu že brat. To je v drugem res pomembno, ampak za kasneje po ni to noben pokazatelj.[/quote]

Ja, pa zna bit tudi kasneje pokazatelj. Sploh pa se otroke že v prvi triadi diferencira, glavni pokazatelj pa je ravno branje. Potem pa se v tretjem predlaga nadarjene učence in dejansko je pogoj gladko branje. Vsaj pri nas je tako. Branje je tisti pokazatelj, ali je otrok uspešen ali ne. S to popotnico gre otrok naprej v drugo ter tretjo triado. To je tudi razlog, zakaj je staršem pomembno, da zna brati vsaj do drugega razreda. Dejansko mu je potem lažje tudi pri drugi snovi, vsaj čas ne zgublja s pisanjem in branjem, kot drugi in ima posledično več časa za utrjevanje znanja in poslušanje. Zato so tudi rezultati boljši. Večina staršev iz razreda moje hčere, ki je v tretjem, je doma veliko naredila za dobro branje. Tisti starši, ki niso oz. niso znali, pa imajo sedaj probleme. Njihovi otroci so označeni za manj bistre, potrebne dodatne pomoči, dopolnilnega pouka itd. Nekaj jih čaka tudi na odločbo. Nekaj jih je bilo že zavrnjenih, ker nimajo pogoje za odločbo, zgleda da rabijo samo malo več časa. Tega časa pa v današnji OŠ ni. Dajte se tega zavedat starši, vse ostalo pa je zavajanje. So pa izjeme, zelo šolski otroci, ki kljub nedelu doma, zelo uspešno osvajajo znanje.[/quote]

Ja, saj ravno to ste dosegli prevzetni starši!
Ampak če znaš brat še ne pomeni da si brihten. Iz svojega razreda se spomnim punc ki smo briljantno brale v prvem razredu, prve štiri razrede odlične in oh in sploh. Potem pa padec na trda tla. Fantje so nas lepo dohitel in v čem še prehitel, na koncu smo bli povprečni vsi in šele konec osemletke se je videlo, kdo je res brihten. In ni imelo veze z branjem v prvem, res ne. Kaj smo pa potem dosegli v življenju, se je pa že v srednji marsikaj obrnilo. Tisti “manj brihtni” so nekateri danes prav uspešni.
Starši lahko napiflate svoje otroke in res se bo poznalo v prvem triletju, pametne jih pa ne morete nardit.

Po celi Evropi se otroci začnejo učiti črke že z igro v vrtcu, ko so stari 4 leta . Med petim in šestim letom že vsi berejo in že od vsega začetka dajo veliko na razumevanje prebranega. Slovenija je v tem pogledu daleč zadaj in sploh ne razumem kako to, da v Sloveniji nihče tega ne ve. Otroci so več kot sposobni tega in ni nobene prisile, ker jim je predstavljeno na lep način in hkrati se jim približa branje in ljubezen do knjig. Nemogoče je otroka vlečt stran od knjig do 7. leta potem pa kar naenkrat zahtevat, da sedi za knjigo. Še posebej, če mu branje ne gre dobro in ne razume prebranega oz. mu je dolgčas brati neke preproste knjige, ker je pri 7-ih letih že zrel za kaj bolj resnega. Živim v tujini (Nemčija) in moj otrok je pri sedmih letih prebral Harry Potterja sam. Niti enkrat ga v življenju nisem silila k branju, sem mu pa brala vsak večer dokler ni začel sam.
Poleg vsega naštetega se takim otrokom zelo zgodaj odpre eno veliko okno v svet, ker preberejo vse kar vidijo v svoji okolici, na potovanjih itd.
Slovenija je z reformo naredila še večjo zmedo na tem področju in razni kvazi strokovnjaki celo priporočajo staršem, da jih držijo stran od knjig. Ne moreš verjet.
I

jaz sem svoje učila prej glih zato, ker je bil pri prvem potem problem, ker ni znal…
najprej lapanje, da se bojo to učili v šoli, potem pa kr naenkrat črke katere sploh jemal niso..seveda sem ga jaz potem učila, če sem hotla, da npr. naredi nalogo
pri druhgem dvema, pa sem že prej začela, pa potem ni bilo problema…verjamem da pa to ni fer do otrok, ki se doma ne naučijo, preden grejo v šolo
amapk na žalost tist ki zna, boljš pride skoz….

in samo to želim za svoje otroke, da jih ne označijo za neznalice..tako, kot so taprvega…

… presneto res, pri vseh strokovnjakih je enim vzgojiteljicam bolj jasno, da je zamujen zlati čas, ko je otrok spontano pripravljen na branje.

New Report

Close